Van der Valk Hotel Veenendaal

Meer informatie over restaurant Van der Valk Hotel Veenendaal

Maandag t/m Zondag vanaf 00:00
- Ontbijt 06:30 - 10:30
- Bar 17:00 - 01:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Een snelle maaltijd gisteravond. Ik werd door verschillende medewerkers onmiddellijk begroet. Medewerkers leken hun taak te kennen en te beheersen. Ik bestelde "iets van een schnitzel of zo". Tegenvraag: "Wilt u de kaart bekijken of zal ik wat laten maken?" Gekozen voor het laatste en dat bleek een succes. Een Holsteiner schnitzel met alles er op en eraan. Schnitzels hebben een fout imago door hun vettige margarinesmaak? Nou, deze kok verstaat zijn vak en hoeft geen stage te lopen in Wenen. Uitzicht? Utrechtse Heuvelrug. Prijs? Netjes!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
wederom een fantastische middag in de zon en op et terras. bijzonder vriendelijke bediening, een zalige thaise kippensoep, en een nog lekkerder salade met geitenkaas. complimenten !
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Voldeed niet aan de verwachtingen. Na zelf aantal jaar bij vdv te hebben gewerkt, hoopte ik op veel. Carpaccio ging meer om kwantiteit dan kwaliteit. Ga je twijfelen aan de versheid van vlees. Kalfstartaar prima. Alhoewel goed te vragen of eidooier zacht of hard moet. Bediening is meer efficiënt dan effectief. Geen vriendelijk woordje en etiquette is niet zoals het hoort! Hoofdgerecht zalm zwom in vet. Mosselen aangemaakt met room (niet aangegeven op kaart). Nagerecht merinque heerlijk! Alhoewel mousse meer vanille dan mango smaak had. Jammer, had er meer van verwacht. Inrichting mooi, maar donker. Hoop dat ze wel socialer worden jn de bediening;)
Besi .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Met vrienden bij het restaurant in het hotel geluncht. Mooie aankleding, maar daar houden onze positieve woorden op. Geen vegetarische broodjes op de lunchkaart. Alleen een soepje en een geitenkaassalade. De gemiddelde vegetariër word hier niet blij van, zeker niet anno 2016. Op de vraag of er ook vegetarische broodjes konden worden geserveerd kwam het antwoord dat dat wel kon, maar dan moest je zelf verzinnen wat je wilde (wat lastig is, aangezien ze geen vega-beleg hadden...).
Mijn tafelgenoten vonden het ook geen succes dat ze zelf hun brood moesten beleggen.
Annerike K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Wij gaan hier vaak eten, constante kwaliteit, porties aan de grote kant en zeer kundig personeel. Ook gerechten voor de kleine honger bijvoorbeeld lekker klein biefstukje of stukje zalm. Lekkere verse voorgerechten, echt een aanrader en aanwinst voor Veenendaal
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Twee keer gedineerd. Arrangement gekozen, waardoor je een beperkte kaart krijgt. Tweede avond tegen bijbetaling de menukaart gekozen. Alles bij elkaar zijn we tevreden. Het is niet super verfijnd, maar wel in orde. De gemiddelde score van de beoordelaars 7.5 is ook onze waardering. De bediening is redelijk afstandelijk, wat ook te maken heeft met de grootte van het restaurant. De carpaccio als voorgerecht leunde teveel,op kwantiteit, de kogelbiefstuk erg mals. De vaste bijgerechten , gebakken aardappels en frites en warme groenten vergezeld van appelmoes met kers zijn bekend en niet verrassend. De opmaak van de gerechten is goed. Bij de dessert was de chocoladesaus voor bij het ijs niet warm. Dat hebben we ook aangegeven. Dat zijn de kleine dingen die sommige restaurants iets extra's geven. Kortom, een goede plek om een hapje te eten, zonder culinaire verwachtingen.
John N.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Deze keer met een groot gezelschap en Inmiddels vele malen gegeten, vaak een verrassend en goede kaart met mooie streekgerechten, goede bijpassende wijnen en een prof. bediening, waar je ook zit in dit mooie moderne restaurant het is overal huiselijk gezellig en de aandacht is perfect ook al zit het vol.
Cracker1 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
voor de 5e keer hier gegeten en het was voor alle 4 personen uitstekend?
ook de bediening was prima verzorgd.
komen zeker terug.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Voor het eerst gegeten bij Van der Valk in Veenendaal. Het restaurant zit op een goede locatie langs de A12 en er is voldoende parkeergelegenheid. Het gebouw is net nieuw en ziet er prachtig uit. De kaart is uitgebreid. Ik heb als voorgerecht vitello tonnato genomen. Voor een voorgerecht was het een ruime portie. Mooie opmaak van het bord en het smaakte goed, vooral ook de tonijnsalade die bij gerecht zat. Als hoofdgerecht heb ik de zalm genomen. De zalm was nog lekker sappig. Ook de bijgerechten waren in orde. De bediening was attent. Kortom: dit restaurant is een aanrader.
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Zakelijk een meeting gepland bij Van der Valk te Veenendaal. Nieuwe locatie in de stijl zoals ik die ook terug vindt in Duiven, Zwolle, Dordrecht (en nog waarschijnlijk een aantal plaatsen in Nederland).

Nette ontvangst, tafel voor vier aan het raam (snelwegzijde). Gezellig druk in het restaurant en de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Drankjes worden snel opgenomen en uitgeserveerd.

De menukaart biedt voldoende keuze en voor iedereen wat wils en w ehebben alle tijd om een keuze t ekunnen maken. Mijn voorgerecht was de Vittello Tonato. Het gerecht werd ronduit in ruime portie aan tafel geserveerd (was bijna de grootte van een lunchgerecht). Tonijnsalade iets aan de koude kant, maar verder voortreffelijk en smaakvol. Ook de andere voorgerechten, wild, gebakken champignons en de champignonsoep, werden smaakvol verorberd. Tussentijds kwam de bediening geregeld vragen of alles naar wens is en of we nog ergens behoefte aan hadden.

Mijn hoofdgerecht was een varkenshaas op pompenpuree en haricot verts, prima gerecht en de bijgerechten waren ook lekker. Mijn tafelgasten genoten van een overheerlijke tournedos, het kabeljauwgerecht met puree van zalm en last but not least ook het varkenshaasgerecht.

Natafelen deden we met een kopje koffie c.q. espresso, die worden tegenwoordig niet meer slecht gemaakt.
De tafel werd netjes op tijd afgeruimd zodat er ruimte was om na te tafelen en gesprekken te voeren (!).

Kortom, prima locatie om zowel zakelijk, maar gezien de drukte over de avond, ook in privesfeer een lekker hapje te gaan eten bij Van der Valk in Veenendaal. En parkeren doe je gewoon onder het gebouw, overdekt!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Voor de eerste keer in Veenendaal en geluncht bij de vd Valk. Een prima locatie, ruime parkeergelegenheid en een prachtig uitzicht. Wat wil een mens nog meer. De lunch was een "12 uurtje" . Vaak kies ik hiervoor omdat ik geen zin heb om een menukaart door te sjouwen. En ieder restaurant geeft er zijn eigen inkleuring aan. Vd Valk in Veenendaal is erin geslaagd om dit prima te doen. Een heel goede groentesoep (ik had geen zin in de standaard tomatensoep die erbij hoorde) , een goede met vlees gevulde kroket, een prima uitsmijtertje en de standaard bol huzarensalade. Het was allemaal smaakvol, voldoende, en fris opgediend. Een prima plek om te lunchen !
Henkdeb .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Op zondag 6 december met 6 volwassenen en 2 kinderen gebruncht. De brunch bestond uit diverse warme en koude buffetten. Koude gerechten o.a. diverse salades, vissoorten, carpaccio, worstsoorten en diverse verse broodjes. Warme gerechten o.a. gebakken gamba's, biefstukjes, gebakken zalm, gehaktballetjes, kip met pindasaus, braadworstjes, enz enz. Alles in ruime mate aanwezig en regelmatig bijgevuld. Meeste dingen smaakten prima. De gebakken zalm was te ver door gebakken en daardoor nogal droog. Voor de kinderen was er een speciaal kinderbuffet en entertainment. Bij het eten kan je onbeperkt vers sinaasappelsap fristi, melk e.d. pakken. Ook diverse koffie en theesoorten waren te krijgen. Het geheel werd afgesloten met een dessert buffet met diverse ijs variaties, taartjes en verse slagroom. We waren het er allemaal over eens, dat dit voor herhaling vatbaar is. Ook de kids hebben zich prima vermaakt. Goed, onbeperkt eten voor een redelijke prijs in een modern restaurant op hoogte, en dus een ruim uitzicht. Ook parkeren is hier geen enkel probleem.
Qroki .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Vandaag geluncht in van der Valk Veenendaal. We kwamen om 11.30 aan en het bleek nog niet mogelijk om in het restaurant plaats te nemen. Alleen de lounge was beschikbaar. Na een espresso, toch maar gevraagd naar een kaart. Het bleek dat inderdaad de keuken niet voor 12 uur operatoneel was. De lunchkaart is heel beperkt als je die vergelijkt met die van de andere Valken. We kozen beiden voor de saté. Mooi geserveerd maar de kip-spies (het was één hele grote dikke) was niet echt goed gegaard, enigszins rood en dus minder geschikt voor mensen met zeer kwetsbare gezondheid. Wel even doorgegeven, werd heel correct aangehoord en men zou het doorgeven aan de kok. Overigens een prachtig pand met mooie uitstraling.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Prachtig pand. Binnen strak modern. Vitello tonnato, mooie klassieker, bij te grote portie met een net even te vette saus. Hoofdgerecht: kalfslever, tref je echt niet op elke kaart aan, hulde! Perfecte geringe bovendien. Bijgerechten standaard, met te gare broccoli. Met de wijnkaart is niks mis.
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Prima service! Met veel aandacht voor de lactose intolerante in ons gezelschap, chapeau. Eten was lekker, vragen ons welaf of de bekende appelmoes met kers zelfgemaakt is? Dit hotel is nieuw en de inrichting sfeervol.
Timm1967v .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Tijdens ons verblijf in bijbehorend hotel heerlijk gedineerd. Alles oogt zeer professioneel en de ambiance is top. De bediening loopt keurig in pak en heeft verstand van zaken. Toch weten ze de sfeer persoonlijk en relaxed te krijgen. Verwacht geen haute cuisine hier. Gewoon goede gerechten met een royale portie. De presentatie is uitstekend: mooi servies en de aspergesoep werd aan tafel ingeschonken uit een strakke porseleinen schenkkan. Verder aten we onder andere lamsrack; deze had een cuisson waar menig sterrenrestaurant jaloers op kan zijn. Goed gelukt! Na een prima Irish koffie terug naar de kamer gegaan en de volgende ochtend ook maar ontbeten. Dan weet je helemaal niet wat je meemaakt.... echt top daar in Veenendaal!
MO1973 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Met 5 personen lunch genuttigd in het mooie restaurant met zeer fraai uitzicht. Eten was standaard van der Valk en daar is niets mis mee. Goed lunch adres met vriendelijk personeel.
Sara85 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Gisteravond met mijn broer, schoonzus, hun 2 kleine jongens en mijn man hier gegeten. Het hotel-restaurant ziet er erg mooi en indrukwekkend uit. Het heeft de sfeer van 'Van der Valk', de inrichting is mooi en modern. Er werd door het personeel vriendelijk en correct gereageerd, ook op de vraag van mijn schoonzus om een flesje op te warmen.
De kids-hoek is best klein en erg gericht op wat oudere kinderen. Het zou leuk zijn als er ook een klein hoekje is voor kleintjes. Wel werd het eten erg snel geserveerd, in die zin is een kids-hoekje niet nodig. Het eten was prima, niet uiterst bijzonder, maar goed van smaak. Het onbeperkt kunnen bestellen van extra patat en aardappelen is nodig, als er maar 1 kleine portie van elk wordt geserveerd voor 4 volwassenen. Dit kunnen ze best verdubbelen, zodat je niet je bord leeg hebt en nog wacht op wat extra patatjes.
Het dessert (cheesecake met limoenijs) was subliem, echt heel erg goed!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
heerlijk gegeten ,lekkere schnitzel.goed dessert leuke bediening voor een goede prijs alleen jammer dat er geen kersje op de appelmoes zat
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
In combinatie met een arrangement 2 maal gebruik gemaakt van het 3 gangen menu. Voldoende keuze in overheerlijke gerechten. Als voorgerecht de zalm-bonbon, heerlijke zachte room in een omhulsel van zalm. De carpaccio was gewoontjes, zat helaas aan het bord vastgeplakt door de koude. Hoofdgerecht met zalm of varkenshaasje, prima bereid met heerlijke aardappeltjes er bij. Salade en groeten maakte het compleet. Het dessert was overheerlijk, warm chocolade cakeje of een sorbet met vers fruit.
Bediening was zeer correct, echter bij het tekenen van de genoten drankjes en eten, toch even opletten, was niet helemaal correct verwerkt.
Kwaliteit van het eten was zeer goed en dit restaurant is een echte aanrader.