Van der Valk Hotel Veenendaal

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Hotel Veenendaal

Bianca S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Wat een kindvriendelijk restaurant! Met twee kids (6&3) is uit eten gaan best lastig. Maar hier hebben ze: een kinderhoek, kindertoiletten, heel aardig personeel, maar het belangrijkst: een uitgebreid kindermenu! Met eens iets anders dan frietje met. En geserveerd met snoepgroente, zodat ze ook de groente lusten (heel anders dan met sla, welk kind eet dat?!) Heel aangenaam verrast en heel enthousiast geworden! En natuurlijk ook belangrijk: ons eigen eten was heerlijk! En de service over all heel netjes en snel! Prima uitje gehad!
Thijs D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
In Veenendaal
Kwaliteit van de gerechten zijn goed.
Korte wachttijd
Erg goede kwaliteit/prijs verhouding
Een van de betere restaurants in omg Veenendaal
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Tijdens een overnachting in dit hotel gedineerd en ontbeten in het restaurant. Het diner was prima verzorgd, voldoende keuze en leuk opgediend. De service is goed, er loopt heel veel personeel rond. Met op- en aanmerkingen wordt professioneel omgegaan. De inrichting van het restaurant is praktisch, maar niet heel sfeervol. Het ontbijt is zeer gevarieerd en lekker.
JP R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Genoten van de laatste zonnestralen en een magnifieke vegetarische risotto met een zacht gegaard ei. Ook de service was fijn.
Nikita S.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Jammer. Het voorgerecht was erg lekker. Twee maal soep. Daarna ging het helaas snel bergafwaards. De kip sate was nog lekker maar de varkenshaas niet. Die was van een oude beer en had een vervelende na smaak. De aardappeltjes waren te flauw en de saus over de groenten was al bijna compleet ingedikt en er zat al een flinke laag vocht onderin het bakje. Dat stond dus al een tijdje. De bediening was langzaam. Het hotel zelf en de inrichting is erg mooi maar het eten zorgt voor een grote anti-climax. Wij komen hier niet meer terug.
renate1970 .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Lieve Paola,
Mede door jou en natuurlijk de koks een super avond gehad met onze 2 meiden!
Wat was je attent en deed je moeite om ons een fijne avond te bezorgen, dat is je gelukt...
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Onrustig
Tafel niet gedekt met kleed of placemats
We aten aan een kale tafel ( met kerst!)
Ongezellig

Enorme lange tijd tussen gangen (2 uur en kwartier tussen 1 e wn 2e gang)

Eten niet speciaal wat we wel verwacht hadden met kerst. De ossenhaas was lekker mals. Dat maakte nog wat goed.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Een snelle maaltijd gisteravond. Ik werd door verschillende medewerkers onmiddellijk begroet. Medewerkers leken hun taak te kennen en te beheersen. Ik bestelde "iets van een schnitzel of zo". Tegenvraag: "Wilt u de kaart bekijken of zal ik wat laten maken?" Gekozen voor het laatste en dat bleek een succes. Een Holsteiner schnitzel met alles er op en eraan. Schnitzels hebben een fout imago door hun vettige margarinesmaak? Nou, deze kok verstaat zijn vak en hoeft geen stage te lopen in Wenen. Uitzicht? Utrechtse Heuvelrug. Prijs? Netjes!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
wederom een fantastische middag in de zon en op et terras. bijzonder vriendelijke bediening, een zalige thaise kippensoep, en een nog lekkerder salade met geitenkaas. complimenten !
Esseet .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Voldeed niet aan de verwachtingen. Na zelf aantal jaar bij vdv te hebben gewerkt, hoopte ik op veel. Carpaccio ging meer om kwantiteit dan kwaliteit. Ga je twijfelen aan de versheid van vlees. Kalfstartaar prima. Alhoewel goed te vragen of eidooier zacht of hard moet. Bediening is meer efficiënt dan effectief. Geen vriendelijk woordje en etiquette is niet zoals het hoort! Hoofdgerecht zalm zwom in vet. Mosselen aangemaakt met room (niet aangegeven op kaart). Nagerecht merinque heerlijk! Alhoewel mousse meer vanille dan mango smaak had. Jammer, had er meer van verwacht. Inrichting mooi, maar donker. Hoop dat ze wel socialer worden jn de bediening;)
Desiree H.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Met vrienden bij het restaurant in het hotel geluncht. Mooie aankleding, maar daar houden onze positieve woorden op. Geen vegetarische broodjes op de lunchkaart. Alleen een soepje en een geitenkaassalade. De gemiddelde vegetariër word hier niet blij van, zeker niet anno 2016. Op de vraag of er ook vegetarische broodjes konden worden geserveerd kwam het antwoord dat dat wel kon, maar dan moest je zelf verzinnen wat je wilde (wat lastig is, aangezien ze geen vega-beleg hadden...).
Mijn tafelgenoten vonden het ook geen succes dat ze zelf hun brood moesten beleggen.
Annerike K.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Wij gaan hier vaak eten, constante kwaliteit, porties aan de grote kant en zeer kundig personeel. Ook gerechten voor de kleine honger bijvoorbeeld lekker klein biefstukje of stukje zalm. Lekkere verse voorgerechten, echt een aanrader en aanwinst voor Veenendaal
Antoniusjansen .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Twee keer gedineerd. Arrangement gekozen, waardoor je een beperkte kaart krijgt. Tweede avond tegen bijbetaling de menukaart gekozen. Alles bij elkaar zijn we tevreden. Het is niet super verfijnd, maar wel in orde. De gemiddelde score van de beoordelaars 7.5 is ook onze waardering. De bediening is redelijk afstandelijk, wat ook te maken heeft met de grootte van het restaurant. De carpaccio als voorgerecht leunde teveel,op kwantiteit, de kogelbiefstuk erg mals. De vaste bijgerechten , gebakken aardappels en frites en warme groenten vergezeld van appelmoes met kers zijn bekend en niet verrassend. De opmaak van de gerechten is goed. Bij de dessert was de chocoladesaus voor bij het ijs niet warm. Dat hebben we ook aangegeven. Dat zijn de kleine dingen die sommige restaurants iets extra's geven. Kortom, een goede plek om een hapje te eten, zonder culinaire verwachtingen.
John N.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Deze keer met een groot gezelschap en Inmiddels vele malen gegeten, vaak een verrassend en goede kaart met mooie streekgerechten, goede bijpassende wijnen en een prof. bediening, waar je ook zit in dit mooie moderne restaurant het is overal huiselijk gezellig en de aandacht is perfect ook al zit het vol.
cracker1 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
voor de 5e keer hier gegeten en het was voor alle 4 personen uitstekend?
ook de bediening was prima verzorgd.
komen zeker terug.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Voor het eerst gegeten bij Van der Valk in Veenendaal. Het restaurant zit op een goede locatie langs de A12 en er is voldoende parkeergelegenheid. Het gebouw is net nieuw en ziet er prachtig uit. De kaart is uitgebreid. Ik heb als voorgerecht vitello tonnato genomen. Voor een voorgerecht was het een ruime portie. Mooie opmaak van het bord en het smaakte goed, vooral ook de tonijnsalade die bij gerecht zat. Als hoofdgerecht heb ik de zalm genomen. De zalm was nog lekker sappig. Ook de bijgerechten waren in orde. De bediening was attent. Kortom: dit restaurant is een aanrader.
Mario P.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Zakelijk een meeting gepland bij Van der Valk te Veenendaal. Nieuwe locatie in de stijl zoals ik die ook terug vindt in Duiven, Zwolle, Dordrecht (en nog waarschijnlijk een aantal plaatsen in Nederland).

Nette ontvangst, tafel voor vier aan het raam (snelwegzijde). Gezellig druk in het restaurant en de bediening is vriendelijk en behulpzaam. Drankjes worden snel opgenomen en uitgeserveerd.

De menukaart biedt voldoende keuze en voor iedereen wat wils en w ehebben alle tijd om een keuze t ekunnen maken. Mijn voorgerecht was de Vittello Tonato. Het gerecht werd ronduit in ruime portie aan tafel geserveerd (was bijna de grootte van een lunchgerecht). Tonijnsalade iets aan de koude kant, maar verder voortreffelijk en smaakvol. Ook de andere voorgerechten, wild, gebakken champignons en de champignonsoep, werden smaakvol verorberd. Tussentijds kwam de bediening geregeld vragen of alles naar wens is en of we nog ergens behoefte aan hadden.

Mijn hoofdgerecht was een varkenshaas op pompenpuree en haricot verts, prima gerecht en de bijgerechten waren ook lekker. Mijn tafelgasten genoten van een overheerlijke tournedos, het kabeljauwgerecht met puree van zalm en last but not least ook het varkenshaasgerecht.

Natafelen deden we met een kopje koffie c.q. espresso, die worden tegenwoordig niet meer slecht gemaakt.
De tafel werd netjes op tijd afgeruimd zodat er ruimte was om na te tafelen en gesprekken te voeren (!).

Kortom, prima locatie om zowel zakelijk, maar gezien de drukte over de avond, ook in privesfeer een lekker hapje te gaan eten bij Van der Valk in Veenendaal. En parkeren doe je gewoon onder het gebouw, overdekt!
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2015
Voor de eerste keer in Veenendaal en geluncht bij de vd Valk. Een prima locatie, ruime parkeergelegenheid en een prachtig uitzicht. Wat wil een mens nog meer. De lunch was een "12 uurtje" . Vaak kies ik hiervoor omdat ik geen zin heb om een menukaart door te sjouwen. En ieder restaurant geeft er zijn eigen inkleuring aan. Vd Valk in Veenendaal is erin geslaagd om dit prima te doen. Een heel goede groentesoep (ik had geen zin in de standaard tomatensoep die erbij hoorde) , een goede met vlees gevulde kroket, een prima uitsmijtertje en de standaard bol huzarensalade. Het was allemaal smaakvol, voldoende, en fris opgediend. Een prima plek om te lunchen !
henkdeb .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Op zondag 6 december met 6 volwassenen en 2 kinderen gebruncht. De brunch bestond uit diverse warme en koude buffetten. Koude gerechten o.a. diverse salades, vissoorten, carpaccio, worstsoorten en diverse verse broodjes. Warme gerechten o.a. gebakken gamba's, biefstukjes, gebakken zalm, gehaktballetjes, kip met pindasaus, braadworstjes, enz enz. Alles in ruime mate aanwezig en regelmatig bijgevuld. Meeste dingen smaakten prima. De gebakken zalm was te ver door gebakken en daardoor nogal droog. Voor de kinderen was er een speciaal kinderbuffet en entertainment. Bij het eten kan je onbeperkt vers sinaasappelsap fristi, melk e.d. pakken. Ook diverse koffie en theesoorten waren te krijgen. Het geheel werd afgesloten met een dessert buffet met diverse ijs variaties, taartjes en verse slagroom. We waren het er allemaal over eens, dat dit voor herhaling vatbaar is. Ook de kids hebben zich prima vermaakt. Goed, onbeperkt eten voor een redelijke prijs in een modern restaurant op hoogte, en dus een ruim uitzicht. Ook parkeren is hier geen enkel probleem.
Qroki .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Vandaag geluncht in van der Valk Veenendaal. We kwamen om 11.30 aan en het bleek nog niet mogelijk om in het restaurant plaats te nemen. Alleen de lounge was beschikbaar. Na een espresso, toch maar gevraagd naar een kaart. Het bleek dat inderdaad de keuken niet voor 12 uur operatoneel was. De lunchkaart is heel beperkt als je die vergelijkt met die van de andere Valken. We kozen beiden voor de saté. Mooi geserveerd maar de kip-spies (het was één hele grote dikke) was niet echt goed gegaard, enigszins rood en dus minder geschikt voor mensen met zeer kwetsbare gezondheid. Wel even doorgegeven, werd heel correct aangehoord en men zou het doorgeven aan de kok. Overigens een prachtig pand met mooie uitstraling.