Van der Valk Hotel Restaurant Nuland

Rijksweg 25 5391 LH Nuland Nederland Kaart

Over restaurant Van der Valk Hotel Restaurant Nuland

Van alle markten thuis

Bij Van der Valk Restaurant Nuland hangt een familiaire en gemoedelijke sfeer. Je kunt er uiteraard terecht als informele gast, maar het is ook de ideale ontmoetingsplek voor een zakelijk diner. Het restaurant is trendy ingericht en de gevarieerde menukaart biedt voor ieder wat wils. Voor kinderen is er een speciale menukaart ontwikkeld: Van der Valk Wereldeters. Deze kaart heeft als doel kinderen uit te dagen eens wat anders te kiezen dan de traditionele kindermenu’s.

Meer informatie over restaurant Van der Valk Hotel Restaurant Nuland

Believe B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gisteren hier gegeten na een dagje sauna in Rosmalen. Sliptongetjes, prima klaargemaakt met genoeg bijgerechten. Alles voldoende en naar onze wens klaargemaakt. De sorbet na was perfect.
Believe B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Gisteren hier gegeten na een dagje saunabezoek in Rosmalen. Sliptongetjes, prima van smaak met voldoende bijgerechten. We zijn niets tekort gekomen. Alles prima van smaak. De sorbet blijft een topper! Vriendelijke bediening.
Taste T.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Tsja....ik eet regelmatig bij een Van der Valk. Ik was hier 3 dagen. De voorgerechten zijn aardig hoewel de garnalenkroketten standaard waren. Klafslever was goed bereid maar de schnitzel was klein en de champignons e.d. waren gewoon niet geweldig. De porties waren ook klein. Ik hoef echt geen deurmat maar een minischnitzel of peutervarkenshaas is ook niet de bedoeling. Het kaasplankje was aardig maar de kazen waren niet ambachtelijk. Service is prima. Kom er niet weer...
Peterger .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
lekker gegeten de soep was niet echt speciaal maar gewoon goed, hoofd vlees en vis ook prima maar de appelmoes met kers kan echt niet meer, de door ons bestelde na gerechten waren goed maar ook niet bijzonder. wel met echte slagroom dus niet die troep uit een spuitbus. alle ziet er verzorgt uit van het sanitair tot het personeel
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Op 3 juli 2016 de eerste keer hier gegeten. Mijn man had Steak on the rock en die was prima. Ik had pasta met kip. Die was ook goed, alleen heb ik liever de kaas er apart bij geserveerd. Als toetje namen we de fruitsalade van vers fruit. Het fruit was wel "vers", dus niet uit blik, maar volgens mij was het een restant van het onbijtbuffet. Het was verkleurd en slap. Geen aanrader. In het ijs zaten harde stukjes ijs, oud ijs dus. Op 11 juli hebben we hier nogmaals gegeten. Ik had de Salade Nicoise. Deze miste de rode ui en ei. Ik vraag mij dan toch af wie dit klaarmaakt. Op de menukaart staan de ingredienten al, dus het is enkel een kwestie van alles in een bak leggen. Ook de kropsla die op de kaart stond bleek een gemengde sla te zijn. Mijn man had nogmaals Steak on the rock die wederom prima was. Ook het garnituur was voldoende. Toetje hebben we deze keer niet genomen.
De bediening was beide keren correct en vriendelijk.
Buiten is er een groot terras en binnen ziet het er netjes uit. De zitplaatsen zijn goed met voldoende privacy.
De menukaart is aardig groot en daar is voor iedereen wel wat te vinden. Vlees, vis, soepen, salades, pasta, senioren. Ook is er een ruime bierkaart.
Kortom een fijn restaurant waar jammergenoeg soms iets mis gaat.
Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Warm zomer weer maar wel regen verwacht, waar kun je dan beter je lunch gebruiken dan onder de ruime veranda bij Motel Nuland.
Gekozen voor geiten salade, de kleine portie was ruim voldoende en een broodje carpaccio, al blijft dat lastig "netjes" eten.
Prima gerechten met verse producten, al was het broodje iets aan de taaie kant.
Als nagerecht tarte tartin.
Die was helaas niet vers gebakken, maar slechts iets opgewarmd, nou ja met het kaneel ijs smaakte het prima.
De serveerster was erg attent, jammer dat ons tafeltje wel een beetje plakkerig was, vooral de opstaande rand!

S. D.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
We hadden een arrangement inclusief diner. Vooraf wilden we eerst iets drinken en borrelen. Dat was geen probleem. Het was ook geen probleem om (met meerprijs) iets van het menu te veranderen. Surf en turf on the rock is echt een aanrader. Heerlijke gerechten in een gemoedelijke sfeer. Lekkere wijn voor een schappelijke prijs. Nette bediening. We hebben genoten.
wout K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Dit restaurant scoort enorm, en gaat ver boven de grauwe massa van de keten uit. Ik heb geprobeerd iets fout te vinden aan de bediening, maar ik moet een 10 geven voor de service en dat komt zelden voor. Decor mooi en strak. Opdek met linnen en kristallen glazen. Wijn was goed en goedkoop, wel beperkte keuze. Het eten was subliem: ik had een asperge salade die ik iedereen kan aanraden zo lekker en verder een hoofdgerecht bestaande uit asperges en entrecote voortreffelijk bereid.
Dit restaurant is een absolute aanrader en zit dan ook iedere avond vol, dus wel even reserveren.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Mijn vriend en ik zijn beide liefhebber van salades, maar nog nooit zo'n slechte salade opgediend gekregen als hier. Fantasieloos en smakeloos. Maar goed dat de bediening ons niet heeft gevraagd of alles naar wens wens en of dat het gesmaakt heeft.
Lois A.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Het is natuurlijk geen culinair hoogstand, maar de ene Ceasarsalade is de andere niet. En deze was prima! Alle ingrediënten waren goed vers, de smaak was goed. Verder was de beniening attent. En de entourage van het restaurant was piekfijn in orde!
Vanschijndel .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Nette bediening, aardig en behulpzaam, goed verzorgd.
Het menu was 39,50 best aan de prijzige kant, tis dat 2de menu gratis was!
Cobyessens17 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
We waren daar via de AH actie. De gerechten van dit menu waren prima en erg verrassend en meer dan voldoende. Gezellig personeel en leuke inrichting met het tulpendecor.
Jovicabuljevic .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2016
We hebben er geweldig gegeten. Alles was zeer lekker. De bediening haalde alles uit de kast om het ons naar de zin te maken. Voor de suikerpatient in ons midden werd er iets speciaals geregeld.
Hazenbergjan .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016

Wij hebben voor de derde keer gebruik gemaakt van de AH-De Valk aanbieding
elke keer hetzelfde menu was niet erg aantrekkelijk. De derde keer weer
hetzelfde menu maar wel 10 euro duurder dat was onze grootste tegenvaller
en niet erg klantvriendelijk.
Mike_en_mariejose .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
Het voorgerecht was het lekkerst. De vis was niet warm en dat was jammer.
Een grand dessert had qua opmaak beter gekund .Zag er nu rommelig uit. Na 19.00 uur werd het rumoerig in het restaurant.
Sjanmartien .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Het menu was verrassend lekker ,weliswaar de entrecote als lievelings vlees in het hoofdgerecht en het grand dessert deed zijn naam eer aan.
Heel vriendelijke bedienning met een gezellig babbeltje,al bij al een fijne avond voor ons!
Jeroen1144 .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2016
Voor mensen die hier met een AH actie willen gaan eten, beslist niet doen. Zeer beperkte keuze en er kan niet van worden afgeweken. Keuze uit twee voorgerechten, twee hoofdgerechten, geen keuze uit dessert en verplicht koffie of thee. Neem je dat niet dan dien je dit toch te betalen. Mijn voorgerecht was zalm, minder dan 50 gram was het resultaat op het bord. Een flinterdun plakje met wat konijnenvoer erbovenop. Prijs 39.95. Gebeurt niet vaak dat ik me in een restaurant genaaid voel, dat was in dit geval wel zo. De serveerster was erg resoluut en deed niets om een andere keuze te rechtvaardigen, zelfs niet indien ik zou bij betalen.
Mti .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2016
De keuze was beperkt, maar wel prima en goed.
Minpuntje: nagerecht te snel achter het diner.
Pluspunt: veel verschillende soorten bieren.
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Ik had van te voren geinformeerd of er een menu was : er was een wildmenu voor een vaste prijs.
Bij aankomst kregen we eerst de standaardkaart , bij navragen een losse wildkaart , bij nog meer navragen het eigenlijke wildmenu; raar .
Toen kregen we drankjes gebracht die voor een andere tafel bedoeld waren.
Bij het hoofdgerecht kregen we plateaus met groenten en geen frites/aardappelen. Bij navraag dacht de bediening dat dit zo hoorde bij het wildmenu(??), bij nog eens navragen kwam men toch met frites/aardappelen.
Verder verliep de bediening goed , wel; erg vriendelijk
Bij het afrekenen een veel te hoge rekening. Bij navragen bleken de losse gerechten ingeboekt te zijn en niet het wildmenu. Allemaal slordigheden met veel excuses steeds maar ik had liever een kop koffie van de zaak gehad want het stoorde toch uiteindelijk wel.
Het wildmenu zelf : heerlijk, vooral heerlijke fazantpate echt lekker , wildbouillon (veel te zout), heerlijke hertenrugfile , toe heerlijk stoofperen ijs
Al bij een lekker gegeten in een mooie ambiance maar teveel fouten door de bediening.
Jhonvdb .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Het eten was goed

Alleen hebben ze bij van de valk een fout gemaakt in ons voordeel.
Ze dachten dat we gewoon daar waren eten zonder actie.
Dus hadden voordelig gegeten