Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Hertog Eduardplein 4 6663 AN Nijmegen Nederland Kaart
31-247920200

Over het restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Graag dineren aan de voet van de verlengde Waalbrug? Bij Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent ben je aan het juiste adres! Geniet van echte Valk klassiekers of laat je verrassen door de eigentijdse culinaire creaties van chef-kok Bart Veldhuis.

De keukenbrigade van Hotel Nijmegen-Lent verzorgt dagelijks een heerlijk ontbijt, een uitgebreid lunch buffet en een à la carte diner. Er wordt gewerkt met seizoensgebonden, pure producten, vaak streekgebonden en waar mogelijk biologisch. Dat proef je terug in de heerlijke gerechten die je voorgezet worden. Reserveer nu en eet, drink en geniet bij Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Naast treinstation Nijmegen-Lent
  • Kom je met de auto?
    De ingang van de parkeergarage bevindt zich links naast de hoofdingang. Vanaf het kruispunt rijdt u richting station en vervolgens steekt u het fietspad over naar het hotel.
  • : Kosteloos parkeren in eigen parkeergarage

Dagelijks van 6.30 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Frans P.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten..... zeer vriendelijke bediening.
Presentatie van de gerechten was erg mooi.
Ondanks een drukke zaterdagavond was het goed zichtbaar dat er veel aandacht aan de gerechten is besteed.
Gerrie H.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Prima lunch gehad met familie en vrienden ter gelegenheid van afstuderen dochter. Els van de bediening was super!!
Graag tot een volgende keer.
Lylian B.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
het was lekker ,ik vond de garnalen cocktail vooraf wat weinig en we moesten best wel lang wachten op het hoofdgerecht daar werd t overigens wel excuus voor gemaakt .
Hanneke H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Voor een lunch voor mijn 66e verjaardag had ik een tafel gereserveerd voor 6 volwassenen en twee kinderen. Je kon voor de lunch alles kiezen van de kaart. Ook voor de kinderen was er een leuke menu kaart. Fijne grote tafel op een rustige plek. Het eten was erg smakelijk en aardige bediening. We komen beslist een keer terug.
Bastiaan B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
Ter gelegenheid van de verjaardag van mijn vriendin met mijn vriendin en de kindjes wezen ontbijten. Van tevoren gebeld met de vraag of we een taartje daar konden eten (verjaardagstraditie om taart bij het ontbijt te eten). Er werd direct goed meegedacht en afgesproken om op de ochtend zelf van tevoren nog even te bellen (ze wisten niet welke taart welke dag er zou zijn). 's Ochtends gebeld, sprak dezelfde persoon en die wist direct waar het over ging. Bij aankomst hadden we een hele fijne tafel, stonden de taartjes klaar en werden we bovendien verrast met wat vuurwerk. :-) Hele goede en fijne service en -ondanks dat het een grote keten is- zeer persoonlijk!
Ton C.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
Het was heerlijk lekker gegeten alles lekker vers lekkere klaar gemaakt ik miste alleen de gekookte eieren,
heerlijk voor op brood of broodje met kaas
c.g.nota .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
een vermelding dat het tot 13 uur erg druk en luidruchtig is zou welkom zijn bij de bespreking. Of een kleinere ruimte waar je zonder veel extra geluid rustig bij kunt praten met fam./vrienden. Ook voor bezoekers met een gehoortoestel zou dit erg welkom zijn.
V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Geweldige brunch en voor ieder wat wils. Prijs-/kwaliteit is prima te noemen. Vriendelijk personeel en een sfeervolle ruimte ondanks de grootte van de zaal. Alleen jammer dat er toch altijd gasten aanwezig zijn die bang zijn dat er niets over blijft. Daar hoef je -zeker bij deze brunch - niet bang voor te zijn.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Een geweldig restaurant waar naast het prima eten ook de service uitstekend verzorgd is.
Wanneer je te maken hebt met een dieet, ben je hier uitstekend terecht. Nadat ik het dieet doorgegeven had werd ik al bij het brengen naar het tafeltje bijgestaan. Later kreeg ik nog een tip uit de keuken dat ik toch beter iets anders kon nemen. Fantastisch !
Ondanks zoutloos heb ik hier perfect gegeten !
S.M. C.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
De sfeer en uitstraling sfeervol. Het eten was perfect. Hulde aan de kok/keuken. De serveerster was matig. Jammer. Ons vergeten met dessert.
Dirk D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Wij hebben hier met 6 personen gegeten op de 88e verjaardag van mijn schoonmoeder. Wat een geweldige, attente bediening! Een van de gasten heeft een ingewikkeld dieet, maar de keuken maakte speciaal voor haar aangepaste gerechten. Alles smaakte heerlijk. Top!
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
De ontvangst was prima. Personeel was vriendelijk en behulpzaam. het assortiment was zeer uitgebreid zowel koud als warmbuffet. De brunch was perfect.
Tuba M.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Wij hebben een verjaardag gevierd. Iedereen was positief. Vriendelijke mensen. Snelle bediening en goede prijs/kwaliteit verhouding.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Zeer vriendelijke bediening . De brunch was gevarieerd en lekker.
Zeker voor herhaling vatbaar.
Een klein minpuntje de ijstaart was al op had iets meer mogen zijn.
Nathalie E.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2018
Mooi hotel! We hadden een skyroom geweldig uitzicht. Min puntjes het bubbelbad en de elektrische gordijnen deden het niet (stekkers waren eruit). We hebben dit de volgende ochtend door gegeven omdat we wilde genieten van onze rust.

Bij inchecken ging het al fout er werd een bedrag van €20,- te weinig gerekend. We waren onze kamer nog niet binnen of er werd al gebeld of we dit wilde konen betalen.

Met uitchecken werd er niet gevraag hoe het bevallen was. Er werd ook vergeten om ons een uitrij kaartje te geven voor de garage. We stonden bij de poort en moesten weer terug om deze op te halen.

Het avond eten was ook erg simpel niet bijzonder. We hebben 20 minuten gewacht op onze rekening. Na 2x vragen kregen we hem eindelijk! Het ontbijt was daarin tegen wel goed!

We zijn al in veel van der valk hotels geweest maar deze viel echt tegen!
H. R.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Lang van te voren een tafel gereserveerd. Gevraagd om "tafel 108". Bij aankomst wist niemand daar iets van. Teleurstellend!
H.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Vlotte en vriendelijke bediening.
Heerlijk eten voor een eerlijke prijs.
Prettige sfeer en vriendelijk personeel. Tevens een fijne lokatie.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Opmerkelijk vriendelijke en correcte bediening. Zeer klantgericht en gastvrij. Het menu is niet enorm uitgebreid maar bevat toch voldoende keuzemogelijkheden. De kwaliteit is zonder meer goed, ook in relatie tot de prijsstelling.
Diana L.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
het ontbijt was heel goed en netjes verzorgd, alleen de koffie automaten daar was het zeer druk, lange rijen zodat de warme gerechten koud werden op je bord. Dat was het enigste minpuntje.
Beste Diana,

Hartelijk dank voor het schrijven van deze recensie! Fijn om te horen dat het verblijf naar wens is geweest, maar vervelend dat jullie hebben moeten wachten bij het koffiezetapparaat. Ondanks dat graag tot een volgende keer! Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Prima gegeten.Service goed fileerde zelfs mijn vis.Helaas was het erg fris in het restaurant.Moest mijn jas zelfs aan doen.Wij zaten tegen over ingang en bij het raam..Voelde een koude wind in mijn rug.
Akoestiek kan beter.Teveel harde materialen gebruikt daardoor te weinig demping van geluid.Ziet er wel modern en sfeervol uit
Beste Maaike,

Dank je wel voor je bericht! Wat vervelend om te horen dat je het koud hebt gehad, onze excuses daarvoor! We zullen ons buigen over de akoestiek, bedankt voor de suggestie. Graag tot een volgende keer, met gastvrije groet, Marije van der Valk