Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Meer informatie over restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

J.M. J.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De bediening is netjes, het eten prima. De accommodatie is goed. Reserveren gaat snel en een reactie was snel binnen. Wachttijden bij het buffet is niet te lang.
Henk-jan En Anita S.
We waren er met 5 personen voor het eerst brunchen
We hadden een tafel toegewezen die niet echt geschikt was voor ouderen
Er werd gelijk geregeld dat we ergens anders konden gaan zitten perfecte service
Ed C.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
zeer attent en vriendelijk personeel, dat meedacht met de klant over de tafelindeling.
Bij aanvang werd een amuse ( pate met cranberries) geserveerd en de amuse was een beetje ingedroogd. Dat was qua eten ook de enige disonant verder was het eten tijdens de brunch gewoon overheerlijk en werd er steeds op tijd aangevuld. De koks bereiden de garnalen, zalm, biefstuk en kipsate vers op verzoek en de keuze uit de verschillende gerechten was erg groot zowel bij de koude als de warme gerechten. Voor de
kinderen waren er kipnuggets, kleine frikandellen en frietjes met mayonaise, ketchup en de bekende appelmoes.
Het hele restaurant was vol met gasten maar er was nagenoeg geen wachttijd bij de vers te bereiden gerechten.
Kortom een echte aanrader om in een informele sfeer van een heerlijke brunch te genieten.
Ook was de attentie voor een jarige, dessert met vuurfontijn erg leuk, waarvoor onze hartelijk dank
Hermien V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Een gezellig en lekker etentje bij Van der Valk met vrienden, afgelopen zondagavond. Wat mij betreft voor herhaling vatbaar!
Bouten-Ubbink .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
beetje koud in de hoek waar er zaten, voor de rest prima. goede akoestiek in de zaal ondanks dat het druk was, waren met negen personen maar konden goed met elkaar praten
Babs G.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
helaas een hele slechte ervaring. van de drie personen werden er 2 lauwe soepen opgediend. teruggestuurd maar net zo lauw weer terug gekomen. bij het hoofdgerecht werd de vegetarische keuze koud opgediend. duurde lang en de anderen waren al klaar met eten eer dit probleem verholpen was.(twee keer teruggestuurd, maar kwam steed maar lauw trug toen maar laten zitten.soepen en veg. schotel werden van de rekening afgehaald en kregen koffie en thee aangeboden. netjes natuurlijk, maar ja, de ervaring blijft. niet leuk om na elkaar te moeten eten...erg tegen gevallen.
S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
leuke gelegenheid dames en heren bediening zeer vriendelijk vooral de manager en wouterl.
Het drankje voor de brunch viel in de smaak. Het is voor herhaling vatbaar.Is er met de Kestdagen ook iets te doen? Wilt U ons dit dan mailen.
Bij voorbaat dank
M. S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Héél vriendelijke, correcte en toch informele ontvangst en bediening. Alle gasten waren enthousiast en gaan voor een herhaling op een later tijdstip.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Mooi hotel met strakke moderne inrichting. Zeer vriendelijk personeel. De kwaliteit van het ontbijtbuffet was zeer goed en uitgebreid. Wij hebben alleen gebruik gemaakt van het ontbijt en kunnen niet oordelen over de hotelkamers.
FM K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wachttijd op eerste drankje en het brengen daarna, er werd niet bezorgd wat besteld is,
flessen wijn werden ongeopend en zonder glazen op tafel gezet!
Sia K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Komen hier af en toe met kinderen en kleinkinderen op een zondag ontbijten om zo op ons dooie gemak de zondag te beginnen en heerlijk bij te praten voor zover dat nodig is.
Uit eten gaan is vaak moeilijker voor ons gezelschap omdat er vaak weinig keuze is voor de vegetariërs onder ons, dus tijdens het ontbijt genieten we nu allemaal van de ruime keuze.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Was lekker en gezellig misschien wat kleine afvalbakken op de tafels zetten voor t afval in te doen ligt t niet overal op de borden
Jpm E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het bijvullen moet sneller gebeuren. Nu moesten de mensen te lang wachten. Twee koks bij bereiden van vlees is beter. Overigens: heel tevreden ! Wij komen terug.
Giny J.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Lekker gegeten. Mijn man at een heerlijke ribeye en ik koos een zalmfilet. Prachtige inrichting, gratis parkeren kan voor de deur, leuke speelhoek (minpunt zijn de automaten met cadeautjes, want natuurlijk wil jouw kind dan ook een cadeautje en kun je je portemonnee trekken!).
Het ontvangst was er niet. We kozen zelf een tafeltje, moesten zelf naar een kapstok zoeken en na een minuut of 10 werden we opgemerkt. Ook opmerkelijk: het voorgerecht was er eerder dan de drankjes.