Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Hertog Eduardplein 4 6663 AN Nijmegen Nederland Kaart
31-247920200

Over het restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Graag dineren aan de voet van de verlengde Waalbrug? Bij Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent ben je aan het juiste adres! Geniet van echte Valk klassiekers of laat je verrassen door de eigentijdse culinaire creaties van chef-kok Bart Veldhuis.

De keukenbrigade van Hotel Nijmegen-Lent verzorgt dagelijks een heerlijk ontbijt, een uitgebreid lunch buffet en een à la carte diner. Er wordt gewerkt met seizoensgebonden, pure producten, vaak streekgebonden en waar mogelijk biologisch. Dat proef je terug in de heerlijke gerechten die je voorgezet worden. Reserveer nu en eet, drink en geniet bij Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Naast treinstation Nijmegen-Lent
  • Kom je met de auto?
    De ingang van de parkeergarage bevindt zich links naast de hoofdingang. Vanaf het kruispunt rijdt u richting station en vervolgens steekt u het fietspad over naar het hotel.
  • : Kosteloos parkeren in eigen parkeergarage

Dagelijks van 6.30 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Jos F.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Ook de tweede avond hier prima gegeten. Goed klaargemaakte scholfilet met een heerlijk doperwten-kruiden korstje. Mooi garnituurtje erbij.
Jos F.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Prima gegeten. Helaas waren twee gerechten op de kaart uitverkocht, maar de derde keuze was uiteindelijk ook smakelijk. Goed verzorgd en goed klaargemaakt.
W.a.m. K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Erg goed. Goede aandacht van de bediening. Heel goed ontbijt, ruime keuze en het diner was ook goed. Soms vonden we de airco erg koud.
B F.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
De kinderen lieten de appelmoes staan na een hapje genomen te hebben (zuur) . Geen suiker erin? Het was reuze gezellig en iedereen heeft genoten van het lekkere eten.
Hartelijk dank voor uw recensie! Fijn om te horen dat iedereen genoten heeft van het lekkere eten. We zullen de appelmoes aan een nader onderzoek onderwerpen! Graag tot een volgende keer,

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
arnold K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Heerlijk gegeten ,uitgebreide keuze met een vriendelijke correcte bediening. Voor herhaling vatbaar. Goede parkeer voorziening.
Beste Arnold, hartelijk dank voor de mooie cijfers. Heel graag tot een volgende keer! Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Frans G.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zijn 3 x in een week (te veel natuurlijk voor ons gewicht) bij dit restaurant geweest.
Zijn zeer tevreden over eten, bediening, goede parkeergelegenheid.
Beste Frans, dat is juist een goed teken :-) we hopen u nog veel vaker te mogen verwelkomen! Met gastvrije groet, Marije van der Valk
B.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gezellige sfeer. Merkbaar aan het personeel. Ruimte goed ingericht. Was ons zoveelste bezoek en vertrouwd.
Kan niets beter of slechter bedenken. ook de auto in de parkeergarage geeft veilig gevoel.
3 x een 10, daar doen we het voor!! Hartelijk dank voor de prachtige cijfers. Graag tot snel! Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Cok B.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Miste bij het ontbijt toch een lopertje of placemat op de tafel.Geeft een wat koude sfeer.Ik heb zelf altijd het idee
dat je het bestek,direkt op de onbeschermde tafel ligt.
Geachte heer Boender, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen uw ervaring met ons te delen! We nemen uw opmerking met betrekking tot de placemat of de loper ter harte en zien u graag terug in ons restaurant. Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Gerlie G.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Wij hebben een heerlijke bruch gehad waarbij de moeders ( moederdag) ook nog eens verrast werden met een pak lekkere koekjes en een heerlijk ijs in de vorm van een hart met vuurwerk erop. Dit alles werd verzorgd door super vriendelijk personeel! Wij komen zeer zeker nog eens terug!!
Beste Gerlie, wat een prachtige cijfers, bedankt daarvoor! Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Heel graag tot een volgende keer! Met gastvrije groet, Marije van der Valk
paul V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
de zondagbrunch is erg lekker en gezellig.
prima personeel. hebben een lekkere verzorgde middag gehad.
voor ieder wat wils.
Geachte heer Van D,

Bedankt voor deze mooie recensie, daar zijn we erg blij mee. Heel graag tot een volgende keer!~

Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Prima gegeten. Aardige medewerkers maar iets té aanwezig. Was bijna ongemakkelijk en niet spontaan. Heel netjes en mooi restaurant, goede prijs kwaliteit.
Geachte mevrouw Van Gaalen,

Hartelijk dank voor uw recensie, fijn dat u de moeite heeft genomen uw ervaring met ons te delen. We hebben uw opmerking met betrekking tot onze medewerkers besproken met het restaurantteam. Graag tot ziens in ons hotel, met gastvrije groet, Marije van der Valk
kiek2605 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Het was weer een zeer aangenaam verblijf. Mooie, ruime, schone en luxe kamers, zeer vriendelijke en gastvrije dames achter de receptie, alerte en goede service in de bar en het restaurant, heerlijk eten (zowel diner als ontbijt). Wij komen zeker en graag weer terug.
Wat een prachtige beoordeling, geweldig! Bedankt daarvoor en heel graag tot ziens in ons hotel! Met gastvrije groet, Marije van der Valk
T.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Eerste keer uit eten bij jullie (in Lent, )l met familie , heel tevreden, mooie tafel waar iedereen goed met elkaar kon praten, sfeer prima , gezellige ober's tijd voor overleg enz. met obers. super tevreden komen zeker terug. Ga zo door dan blijft het vast en zeker gevuld. Misschien een idee, leuke zachte achtergrond live muziek in het weekend. maar het was toch gezellig, Jullie bedankt dat jullie het voor ons gezellig gemaakt hebben, had een mooie cadeaubon gekregen van iemand om bij jullie te eten , was erg blij hiermee , en na gegeten te hebben een aanrader. Thanks Mevr Thomassen.
Geachte mevrouw Thomassen, hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling! Fijn om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Heel graag tot een volgende keer, met gastvrije groet, Marije van der Valk
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Wij hebben met de kinderen en kleinkinderen geluncht. Lekkere gerechten, zeer kindvriendelijke bediening. Gastvrijheid ten top.
riette .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heel hartelijk naar onze kleinkindjes (4 en 6) toe en die vonden alles geweldig spannend....eten in een echt restaurant...Top, alleen daarom al komen we graag terug!
CEes S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Een heerlijk hotel op een geweldige locatie met perfecte vervoersmogelijkheden voor auto, bus , trein en de fiets.
De faciliteiten in het hotel zijn optimaal.
Misschien zou een zwembad het geheel compleet maken maar dit is slechts een detail.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Voor het eerst een brunch gedaan! Helemaal prima! Genoten van de heerlijke gerechten! Top!
Komen beslist nog eens terug, maar dan met nog 2 personen erbij,is toch altijd gezelliger!
Buitenterras is ook erg gezellig!
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Wij hadden gereserveerd voor een zondagsbrunch met familie, kennissen en buurtjes ter eren van de 80 verjaardag van mijn eega. het is ons en de gasten goed beleefd en iedereen was tevreden.
Gerhard C.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Qua duurzaamheid zou ik invoeren dat als kamer niet schoongemaakt hoeft te worden cq handdoekenwissel de klant een consumtie krijgt. Zo snijdt het mes aan 2 kanten. Duurzaam en klant wordt beloond.
Chama C.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
We hebben met een grote groep voor het ontbijt gereserveerd. We werden hartelijk ontvangen, goed personeel! Lekker uitgebreid ontbeten ???? zeker voor herhaling vatbaar!