Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Hertog Eduardplein 4 6663 AN Nijmegen Nederland Kaart
Gemiddelde prijs € 30
|
31-247920200
8,5 /10
58 recensies

Over het restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Graag dineren aan de voet van de verlengde Waalbrug? Bij Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent ben je aan het juiste adres! Geniet van echte Valk klassiekers of laat je verrassen door de eigentijdse culinaire creaties van chef-kok Bart Veldhuis.

De keukenbrigade van Hotel Nijmegen-Lent verzorgt dagelijks een heerlijk ontbijt, een uitgebreid lunch buffet en een à la carte diner. Er wordt gewerkt met seizoensgebonden, pure producten, vaak streekgebonden en waar mogelijk biologisch. Dat proef je terug in de heerlijke gerechten die je voorgezet worden. Reserveer nu en eet, drink en geniet bij Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent.

Restaurantprijzen

Gemiddelde prijs per menu
€ 30
(gemiddelde à-la-carteprijs gebaseerd op 2 gangen, exclusief drank)

Drankprijzen

  • € 3
    Glas wijn
  • € 19
    Fles wijn
  • € 14
    Glas champagne
  • € 45
    Fles champagne
  • € 2,25
    Koffie
Prijzen en menu's kunnen veranderen. De prijzen houden geen rekening met eventuele kortingen en zijn inclusief BTW.

Meer informatie over restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Hoe kom je er?

  • Openbaar vervoer
    Naast treinstation Nijmegen-Lent
  • Kom je met de auto?
    De ingang van de parkeergarage bevindt zich links naast de hoofdingang. Vanaf het kruispunt rijdt u richting station en vervolgens steekt u het fietspad over naar het hotel.
  • : Kosteloos parkeren in eigen parkeergarage

Openingstijden

Dagelijks van 6.30 - 23.00 uur

Services

  • MasterCard , Pin , Visa , Waardebonnen
Fantastisch
8,5 /10
  • 10
    12
  • 9
    12
  • 8
    25
  • 7
    3
  • < 7
    6
Eten
8,5
Service
8,5
Decor
8,6
Prijs-kwaliteit
Redelijk
Geluidsniveau
Precies goed
Wachttijd
Redelijk
58/58 recensies

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Wim V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7 /10
Eten
8
Service
8
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
  • Online gereserveerd
Zeer beperkte ruimte alles stond zeer dicht op elkaar.
Wij zaten vlakbij het veel te kleine buffet. Opzij van ons zaten twee vies uitziende mannen van onbekende afkomst. Hier had zeker iemand in moeten grijpen (wij waren niet de enige die zich daar aan stoorden). Jammer en een gemiste kans. Wij zijn van der Valk fans maar hier zien zij ons nooit meer.
Susan D.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
  • Online gereserveerd
Gezellige avond gehad, heerlijk gegeten. Bediening vriendelijk, hoorde dat er een jarige in het gezelschap zat, paste daar spontaan het nagerecht op aan.
Sia K.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
  • Online gereserveerd
We komen hier regelmatig met onze kinderen en kleinkinderen ontbijten om eens in alle rust bij te praten. Ook deze keer kregen we weer onze favoriete tafel en stond de kinderstoel klaar.
Wij kiezen voor de ontbijtformule omdat dan ook onze vegetarische familieleden voldoende keus hebben. Bij lunch of diner is die keus vaak beperkter.
Wederom dus een geslaagd familietreffen.
Sonja M.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
  • Online gereserveerd
brunchen met familie ..goed verzorgd en echt heel goed eten.
Prijs kwaliteit in verhouding prima.
komen zeker terug MET FAMILIE OF VRIENDEN.
Petra M.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
  • Online gereserveerd
Met familie verjaardag gevierd met een brunch op zondag. Prima buffet met wat wils voor iedereen. Vis, vlees, salades, sushi, brood. Buffet met desserts was ook erg lekker. Ik adviseer Van der Valk Nijmegen wel bordjes bij de gerechten te plaatsen. Nu was niet altijd duidelijk wat de gerechten waten.
Erg leuk dat Van der Valk een attentie met brandende sterretjes voor de jarige presenteerde.
Jose V.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
  • Online gereserveerd
- Recensie is momenteel in behandeling -
.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
  • Online gereserveerd
Wij hebben heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk
Tot nog toe geen min puntjes. We waren met de familie en iedereen heeft het naar zn zin g3had
Gert-Jan V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5 /10
Eten
4
Service
6
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Wij vonden het erg tegenvallen. De bediening is vriendelijk maar traag. Het bezorgen van drankjes duurt lang en dat terwijl het in het restaurant niet bijzonder druk was. Maar veel storender is de matige kwaliteit van het eten. Bijvoorbeeld de schnitzel met pepersaus heeft duidelijk veel te lang onder een warmhoud-element (geen idee hoe dat heet) gestaan. De pepersaus had daardoor een 'vel', niet erg smakelijk. Tip: serveer de saus separaat in een kannetje dat staat ook wat leuker dan uitgegoten over de schnitzel.
De voorgerechten waren niet erg op smaak, beetje flauw allemaal. Kortom, niet echt waar voor je geld want de tijd dat eten bij Van der Valk nog voordelig was is geweest. Op zich niet erg maar dan moet de kwaliteit wel meegroeien met de prijs. Dan maar liever wat goedkoper en een kers op de appelmoes.
.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Wij hebben met ons gezelschap van 7 personen heerlijk gegeten en werden door zeer vriendelijk personeel
bediend cq te woord gestaan
Restaurant
Geachte gast,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Fijn om te lezen dat uw bezoek aan ons restaurant naar wens is geweest. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel!

Met vriendelijke groet,
Lotte van der Valk
Marketing en Communicatie
P. K.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Het enige nadeel is dat een flink luchtstroom en tocht aanwezig was. Dat is erg jammer.
Restaurant
Geachte heer of mevrouw Koose,

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling! Vervelend om te lezen dat u last heeft gehad van een koude luchtstroom. We zullen dit direct intern oppakken. We hopen u in de toekomst nogmaals terug te zien in ons hotel!

Met vriendelijke groet,
Lotte van der Valk
Marketing en Communicatie
P. K.
Fijnproever
(3 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Prima hotel met een prima restaurant en vriendelijk personeel.
Jammer alleen dat de bar erg druk was en daar geen plaats meer was. Ook de luchtstroming in het restaurant mocht wel wat zachter maar dat zijn maar details.
Prima hotel en zeker een aanrader ook vanwege de gunstige ligging langs het station.
AGM V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Met de familie genoten van een lekker en gevarieerd buffet in een gezellig ingerichte zaal en met met een geweldige bediening. Van der Valk in Lent is gemakkelijk bereikbaar, zowel met de auto als met de trein. Parkeren kan in de parkeergarage van het hotel, waarvoor we na afloop uitrijkaarten kregen. Al met al: TOP.
Anja V.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8 /10
Eten
8
Service
8
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Gezellig en goed gegeten met 16 personen waarvan 5 kinderen in een kind- vriendelijke omgeving. Aanrader. De bediening was servicegericht en vriendelijk.
jboer65 .
Fijnproever
(4 recensies)
Gemiddelde cijfer
9 /10
Eten
8
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten; zeer aardig en correcte bediening. Prijs/kwaliteit goed. Om 18.00 uur gereserveerd, was wat onrustig na 19.30 was het een stuk aangenamer qua geluid.
.
Fijnproever
(2 recensies)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
  • Online gereserveerd
We hebben heerlijk gebruncht met kinderen en kleinkinderen voor opa zijn 70ste verjaardag
Opa kreeg als verrassing een lekker toetje met vuurwerk fontein erop super leuk bedankt
.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
7,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
6
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Eten was prima, goede prijs kwaliteit, vriendel8jk personeel, xxxxxxxccccccccccccccccccccccccccccccccccccc"....................."................................
Frank V.
Meesterproever
(17 recensies)
Gemiddelde cijfer
9,5 /10
Eten
10
Service
10
Decor
8
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Mooi restaurant met aan de zijkant de ingang van de hotelbar.
Prima eten, vriendelijke en snelle bediening.
Hier kom je graag eten !
Yvonne S.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
8,5 /10
Eten
8
Service
8
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
  • Online gereserveerd
Heerlijk gegeten! Het was gezellig druk, er werd af en toe een excuus gegeven voor de wachttijd maar wij vonden niet echt dat we lang moesten wachten
Johannes P.
Meesterproever
(11 recensies)
Gemiddelde cijfer
10 /10
Eten
10
Service
10
Decor
10
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
  • Online gereserveerd
Fantastisch hotel in alle opzichten. Het viel ons wel op dat het overwegend zeer jonge personeel weliswaar vriendelijk maar nogal stijfjes opereerde. Verder zou de afzuiging van de kennelijk noodzakelijk geachte rookruimte, pal tegenover de receptie, beslist een tandje hoger gezet mogen worden. Het is niet prettig om als ex-roker bij binnenkomst geconfronteerd te worden met een doordringende tabakslucht. Voor het overige een dikke tien voor dit hotel: geweldige keuken -zowel diner als ontbijt.
Edwin B.
Proever
(1 recensie)
Gemiddelde cijfer
5,5 /10
Eten
8
Service
2
Decor
4
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Kwamen enkel voor een simpele lunch maar werkelijk alles ging fout. Veel personeel aanwezig wat allemaal maar wat hangt. Uiteindelijk na te lang wachten een ober. 2 koffie en lunchkaart besteld. Komt terug en neemt bestelling op. Bestellen beide “een uitsmijter naar keuze” en vragen om een uitsmijter carpaccio(bij vele vd valk vestigingen een topper op de lunchkaart). “Oe dat ken ik niet, weet niet of dat kan”. Ober gaat informeren, “ ja kan, de kok maakt een uitzondering. Wel een kleine meerprijs nl, 17,50 ipv 7,50 voor de “uitsmijter naar keuze”!!!!!!!! Niet dus!!! Wat anders besteld, ober brengt het, koffie allang op, wenst ons smakelijk eten en vertrekt. Ik moet hem terugroepen om hem te zeggen dat we ook nog 2 glazen melk willen. Wij starten met eten en zien dat ipv bruin, wit brood geserveerd is. Echter melk komt ook maar niet en eten het maar op. Nadat ik net laatste hap neem komt de melk aan. Kortom. Bediening echt een hele forse onvoldoende. Daarbij dient opgemerkt te worden dat het absoluut niet druk was en het wemelde van het personeel.
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring. Hiernaast is het ook zo dat je gegevens beheerd en verwerkt worden door La Fourchette SAS. Wil je meer weten , lees dan onze cookie policy en onze privacy statement. Door op deze website te surfen ga je akkoord met deze voorwaarden en aanvaard je het gebruik van deze cookies.