Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Hertog Eduardplein 4 6663 AN Nijmegen Nederland Kaart
31-247920200

Over het restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Graag dineren aan de voet van de verlengde Waalbrug? Bij Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent ben je aan het juiste adres! Geniet van echte Valk klassiekers of laat je verrassen door de eigentijdse culinaire creaties van chef-kok Bart Veldhuis.

De keukenbrigade van Hotel Nijmegen-Lent verzorgt dagelijks een heerlijk ontbijt, een uitgebreid lunch buffet en een à la carte diner. Er wordt gewerkt met seizoensgebonden, pure producten, vaak streekgebonden en waar mogelijk biologisch. Dat proef je terug in de heerlijke gerechten die je voorgezet worden. Reserveer nu en eet, drink en geniet bij Van der Valk Hotel Nijmegen-Lent.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

Naast treinstation Nijmegen-Lent
  • Kom je met de auto?
    De ingang van de parkeergarage bevindt zich links naast de hoofdingang. Vanaf het kruispunt rijdt u richting station en vervolgens steekt u het fietspad over naar het hotel.
  • : Kosteloos parkeren in eigen parkeergarage

Dagelijks van 6.30 - 23.00 uur

• Mastercard , Pin , Visa , Waardebonnen

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Hotel Nijmegen - Lent

arnold K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Lekker eten , ruime keuze van kwalitatief goed voedsel.Verbeterpunt : Garderobe ,te weinig capaciteit om jassen kwijt te kunnen
Leoreijnen .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Het was prima vertoeven bij van der valk Lent. Prima brunch veel keus prettige bediening echt een aanrader. Goede parkeergelegenheid. Prachtig sfeervol pand.
Bianca L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Brunch was uitstekend, uitgebreid en bovenal erg lekker. Restaurant sfeervol en ontvangst was prima. Kortom, voor herhaling vatbaar.
Mariëlle K.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
We hebben (familie reünie, met 35 personen) een fantastische middag gehad. Voor de kids was er een speciale tafel met kleurplaten klaargezet en Voor de baby keurig een kinderstoel. Alles was tot in de puntjes verzorgd en geregeld! Een lange tafel zodat iedereen bij elkaar kon zitten zoals we graag wilden! Complimenten voor de verzorging, de organisatie en de zeer vriendelijke bediening. Onze familie reünie was zeer geslaagd dankzij jullie!
Zeker voor herhaling vatbaar! Dank jullie wel ????????
Gemma S.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2019
Voor de 3de maal gebruik gemaakt van de Nieuwjaars brunch en zover het toelaat zal er ook een 4de maal volgen.

Prima gegeten. Leuke correctie bediening.
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Het was erg gezellig. goede bediening, het eten was van goede kwaliteit.
Wij komen zeker terug. Mooi inrichting van het restaurant.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2018
Grote klasse,ga zo door,tot gauw.gr Rob en Marianne Klink.
Dit is een hotel waar je vaker heen wil.
Locatie is schitterend
Nijmegen is heel leuk.
Charelle C.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Zeer vriendelijk personeel en heerlijk gegeten. Het restaurant zat helemaal vol, maar dit merkte je totaal niet aan het geluidsniveau. Wij zijn erg positief over vd Valk Nijmegen!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2018
De gerechten waren vers, uitgebreid en heel lekker
Heel goed geregeld en zeer lekker gegeten, iedereen was tevreden, prima!
Beste Monique,

Hartelijk dank voor de prachtige cijfers, daar doen we het voor! Graag tot een volgende keer,

Dianne S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Gezellig etentje gehad, heerlijk gegeten.
Beste Dianne,

Fijn om te horen dat je een gezellig etentje hebt gehad! Heel graag tot een volgende keer,

J.W. R.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Jammer dat de tafel maar voor 2 personen gedekt was (en voor 4 personen gereserveerd) en dat we meerdere keren om bestek moesten vragen.
Te tijd tussen het opdienen van de verschillende desserts was wel erg ruim zodat we niet tegelijkertijd konden eten

De koffie zou koud worden en het bestelde ijs was ondertussen al heel zacht geworden.
Geachte familie Roelofs,

Hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen uw ervaring met ons te delen! Ik vind het erg vervelend dat uw verwachtingen niet geheel zijn waargemaakt, uw opmerkingen zijn reeds besproken met ons team.

We zien u graag een volgende keer!

Vera V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Het voorgerecht zalm was erg karig. Verder lekker gegeten. Bij grote gezelschappen zou ik met meerdere personen uitserveren. Nu moesten we wachten tot iedereen zijn gerecht had gekregen.
Geachte mevrouw Van der Steen,

Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Fijn om te lezen dat u lekker gegeten heeft, uw opmerking met betrekking tot het uitserveren met meerdere personen nemen wij zeker ter harte!

Heel graag tot een volgende keer,

Dik K.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We hebben wederom genoten van de brunch , een echte aanrader . pas op, het is verslavend
Nieuwjaarsdag zijn we er weer, maar dan met andere familieleden.
Geachte heer Kievit,

Dank u wel voor de mooie beoordeling! We zien u graag 1 januari weer!

Karin V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Het sinterklaasfeest was weer top! De kleinkinderen hebben weer genoten. De lunch daarna was ook weer helemaal fantastisch en heel erg leuk dat de pieten meegaan naar het restaurant.
Beste Karin,

Dank je wel voor de mooie recensie! Wij vonden het ook weer een geslaagd Sinterklaasfeest :-)

Heel graag tot een volgende keer! Met gastvrije groet, Marije van der Valk
L.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
wij zijn zeer tevreden met 14 pers tussen de 1 en 85 jaar geweest voor ons 45 jarige huwelijk en aan alles was gedacht tot vuurpijl toe ook voor de andere gasten en nu was alles in kers zweer top
Geachte familie Linden, hartelijk dank voor de prachtige recensie! Fijn om te horen dat de viering van jullie 45-jarige huwelijk zo naar wens is geweest. Heel graag tot een volgende keer! Met gastvrije groet, Marije van der Valk
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Heerlijk gegeten, fijne sfeer. Het was druk in het restaurant, maar het eten kwam op een goed tempo. Niet te snel en niet te lang gewacht. Voor ons is het echt een top restaurant! Wij komen hier graag.
Wat fijn om te horen dat jullie diner naar wens is geweest! We zien jullie graag terug in ons restaurant. Met gastvrije groet, Marije van der Valk
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Wij zijn zeer tevreden over de gehele lijn.
wat wij wel jammer vinden is de dessert lijst. Die vinden we matig en niet in verhouding tot de andere gerechten. Misschien iets meer verscheidenheid
Geachte heer Hetterscheit, hartelijk dank dat u de moeite heeft genomen uw ervaring met ons te delen! Fijn om te horen dat u tevreden bent over uw verblijf in ons restaurant. Uw opmerking met betrekking tot de desserts nemen wij zeker ter harte; dank u wel voor het melden. Heel graag tot een volgende keer, met gastvrije groet, Marije van der Valk
a.bosman36 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Zoals elke 5 weken, voor het bezoek aan onze acupuncturist in Nijmegen, gisteren eerst lekker lunchen bij Van de Valk Lent. Het 12 uurtje is een aanrader!
Geachte familie Bosman, wat fijn om te horen dat de lunch gesmaakt heeft! Heel graag tot de volgende keer (over 5 weken?) Met gastvrije groet, Marije van der Valk
André R.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Kwaliteit van de gerechten was top evenals de locatie. Aandachtspunt was dat de gebakken aardappels vrij koud waren en de frietjes waren slap en lauwwarm. Verder werd het gebruikte servies en het glaswerk slecht afgehaald, hierdoor ontstonden stapels gebruikt servies op de tafel.
Ontvangst was verder prima, vriendelijk personeel en leuke verjaardagsattentie.
MvG André Roelofs
G.M.L.A. P.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten en goede attentie van de bediening! Gevraagd om een rustig hoekje, dat werd uitstekend gehonoreerd! Kortom: GOED!