Van der Valk Hotel Harderwijk

Leuvenumseweg 7 3847 LA Harderwijk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Van der Valk Hotel Harderwijk

Ben B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Dit restaurant ademt een warme luxe sfeer uit. Het interieur is stijlvol , eigentijds barok. De bediening is vriendelijke en zeer gastvrij . Wat een aardige ,vlotte en vakbekwame serveerster kregen wij Zij had plezier in haar werk en wist dit over te dragen op haar gasten. Heerlijk uiensoepje als voorgerecht en een goed gegaarde varkenshaas als hoofdgerecht gegeten. Puntje ter verbetering de salade .
Kom hier zeker terug
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Op doorreis en voor een lunch gestopt bij Van der Valk in Harderwijk. Prima eten, mooi geserveerd en erg smakelijk. Ook de bediening was erg vriendelijk. De inrichting is wat protserig, niet echt mijn smaak, maar ik kan me voorstellen dat men dit helemaal geweldig vindt
AGB .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Een luxueus hotel met ruime brandschone kamers en een royale badkamer met bubbelbad en inloop regendouche. De koffie- en theeset was welkom. Het ruime restaurant is bestemd voor grote gezelschappen. Het eten is goed met leuke combinaties zoals pasta met zalm en grote garnalen. De porties zijn royaal, de bijgerechten eenvoudig en goed verzorgd. Een vondst vind ik dat je als dessert ook Irish Coffee of koffie met een likeurtje, opgediend in de bar, kunt krijgen. De bediening is vriendelijk en efficiënt
Uncleben .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Wij waren in Nederland met vakantie in mei / juni. We hebben met diverse gezelschappen vele malen in het restaurant gegeten. Zonder uitzondering was men zeer enthousiast over de kwaliteit van het eten en de bediening.
De tournedos waren precies gebakken zoals wij dat wilden (compliment aan de kok) en de bediening zeer voorkomend en vriendelijk. Vooral Truc verdient een extra compliment voor haar enthousiasme en vriendelijkheid en goede geheugen. Zij wist precies wat we wilden en had ook onze wijnkeuze onthouden nadat we 1 keer waren geweest. Hulde!
Henriette en Willem Bol (Spanje)
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Na het wandelen heerlijk gegeten in dit restaurant.
Opvallend boven mijn verwachting de kwaliteit van het eten.
Heerlijk en verzorgd. Huiswijn iets te warm.
Voldoende parkeergelegenheid voor de deur.
Aanrader om heen te gaan in combinatie met wandelen in de omgeving.
Claire H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Wat een volk op zaterdagavond! Aan de snelweg zit dit van de valk hotel. De ontvangst is allervriendelijkst en het eerste drankje staat snel op tafel. We kiezen voor de spareribs met frietjes en salade. De salade is wat klein bemeten, wat absoluut niet van de spareribs gezegd kan worden! Het wordt geserveerd op een houten plank, alleraardigst. Top bediening en prijs/kwaliteit is ruim in orde!
RK2015 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Vandaag gegeten bij van der Valk Harderwijk met 4 personen. Wij waren het er unaniem over eens, het was heerlijk! Het asperge menu is een echte aanrader. Hele goede service van onze ober Daan, top! Snelle en goede bediening. We komen graag een keertje terug.
Dzjuul .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Wat een leuk hotel! Niet te groot en daardoor gezellig en persoonlijk. Hier werken mensen voor hun plezier. Ook het restaurant is uitstekend; een 5-gangen menu gegeten met specialiteiten van de chef die uiterst verrassend waren en een plezier voor het oog en de mond! Ook het ontbijtbuffet is uitgebreid en van uitstekende kwaliteit.
Eline J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
De kamers zijn geweldig en heerlijk geslapen. Prima restaurant, ziet er mooi en modern uit. Eten best wel goed, maar het is bekend van der Valk. Het ontbijt is erg uitgebreid. Wij hebben een diner gegeten, gewoon goed. Pepersaus smaakt niets. Er is minpuntje: wij moeten 1 euro moesten betalen voor een mayonaise. Personeel vroeg ons, of wij een mayonaise willen. wij dachten het is gratis, want er stond niet op de menukaart. Wat vreemd !
Leuk voor een overnachting met diner op de Veluwe. En heel prachtige omgeving in bosrijke. Heerlijk met fietsen...
Guus D.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Ik ben doorgaans niet zo'n fan van de restaurants van Van der Valk omdat ze technisch wel goed zijn maar de gerechten bezieling of liefde missen maar moet mijn mening voor deze vestiging toch echt bijstellen. Los van een geweldig hotel, mooie kamer e.d. was het restaurant echt erg goed. Leuke gevarieerde kaart met smakelijke verassingen (geitenkaasrolletje van rode biet) beef tataki maar ook een geweldige pasta met zalm en garnalen en perfect gebakken tonijn. Prettige hoeveelheden. Goed bereidt, op smaak en een prachtige presentatie. Prima garnituur zonder saai te zijn. Prima huiswijn. Betaalbaar. Attente bediening met verstand van zaken. Enige 'min'punt: het is een groot restaurant en wat lawaaiig maar niet echt een probleem.
Al met al een leuke ervaring en verrassing.
GijsJacobs .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
goed gegeten en de bediening was vriendelijk!
Wij vonden de prijs/kwaliteit verhouding prima.
Ligging van Hotel goed.

VanRiemsdijk .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
We aten hier met een groep. Maar 1 enorme misser was, dat er geen bordjes stonden bij de zelfbediening maaltijden. Want ook het personeel wist niet wat vegetarisch was of niet. Het eten was voor de vegetariër erg gewoontjes. (geen soja producten).
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2015
Restaurant Van der Valk Harderwijk is gelegen aan de Leuvenumseweg 7, het zuidelijkste gedeelte van Harderwijk en heeft een zeer ruime parkeerplaats.
Het sfeervolle restaurant is dagelijks geopend van 12.00 uur tot 22.00 uur en kan men gebruik maken van de uitgebreide a-la-carte kaart.
Omstreeks 19.00 uur werden wij bij binnenkomst bij de ingang van het restaurant ontvangen door de gastheer en begeleidt naar een mooie tafel voor twee personen uitkijkende door het raam naar veel groen en bomen.
Na plaats te hebben genomen konden wij in alle rust genieten in een prima sfeer om daarna een keuze te maken.
Mijn vrouw koos als voorgerecht voor parmaham en meloen met frambozenvinaigrette en veldsla en ik voor rundercarpaccio met truffelmayonaise.
Onze hoofdgerechten bestonden uit drie in roomboter gebakken sliptongen geserveerd met huisgemaakte friet, gebakken aardappeltjes, verse warme groente, rauwkostsalade, bospeen en en hollandaisesaus.
Onze wijn keuze bestond uit een witte Chardonnay en als afsluiting voor een prima kop koffie.
Wij hebben genoten van een heerlijk diner met een prima wijn.
Prijstechnisch voldoet het geheel zeker aan de norm en zeer vriendelijk en attent personeel.
Wij komen zeker terug en een aanrader is om te reserveren.
Robbert V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Appelgebak leek uit de magnetron te komen en is bevroren van binnen. Een klacht hierover werd niet opgelost. Locatie is mooi, service slecht.
YoJa36 V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Weer een druk en culinair weekend vrijdag eten bij Van der Valk in Harderwijk en afgelopen zondag bij Zorba de Griek in Hoorn. Maar eerst van der Valk in Harderwijk. Wat gelijk opvalt is de mooie en fraaie entree van dit hotel/restaurant, erg sfeervol ingericht. We waren wat vroeg dus wilde graag nog even een drankje nuttige op het terras aan de voorzijde (zonkant) van het restaurantgedeelte zitten. Helaas kon en mocht dat niet. Dan maar aan de achterzijde bij de bar. Is wel een minpuntje van de restaurantmanager. Maar ok, naar de borrel aan tafel. Vandaag zijn we met goede vrienden.
Voorgerecht 1 x uiensoep, goed en 2x mosterdsoep, uitstekend 1x geen voorgerecht.
Hoofdgerecht 1x de saté van de ossenhaas, uitstekend, 2x maal de mixed grill, goed en 1x kabeljauw, uitstekend. De bediening is inderdaad alert en érg vriendelijk.
Ook een minpuntje de mayonaise (al eerder genoemd) toch raar dat dit niet op de kaart staat vermeld € 1,00 extra voor een klein schaaltje. Wij kregen twee kleine schaaltjes en er ging anderhalf schaaltje weer terug naar de keuken. Zonde en jammer.
Evert100 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Geweldig gedineert bij dit prachtige vrij nieuwe restaurant!!
Echt topservice er werd alles maar dan ook echt alles aan gedaan zodat je heerlijk ontspannen zit te dineren.
Vier gangen gehad allemaal erg goed eten!
Absoluut een keer gaan eten als je in de gelegenheid bent!
Jorel .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Tijdens ons (zoveelste) verblijf ook een avondje gegeten in het restaurant. Bediening altijd uiterst vriendelijk,lamsrack en sliptong waren goed op smaak. Lamsrack iets meer rood dan medium-rare.
Erg prettig dat je zoveel groente en patatjes/aardappeltjes kan bestellen als je wilt en kan kiezen welke groenten. Rode huiswijn ook een aanrader.
1 minpuntje vinden wij dat de gerechten wel wat aan de dure kant zijn (geworden), hamburger en sate voor €19,50 vinden wij eigenlijk wat te duur.
Meulenhof .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Twee overnachtingen met twee keer diner. De volgende gerechten genoten:
-tomatensoep: erg lekker, goed gevuld en pittig
-uiensoep: matig
-mosselpan: erg lekker, goede hoeveelheid
-lamsrack: erg lekker, mooi rosé en flinke portie
-tournedos: prima, mooi rosé. Saus viel tegen.
-zalm: beetje te gaar, tegen het droge aan.
-creme bruléé: lekker, toegevoegde bolletje ijs bevatte ijskristallen.
-Dame blanche: prima, grote koekhoorn overbodig.
-supplementen prima.
Bediening eerste dag erg vriendelijk, tweede dag wat onpersoonlijk.
Teleurstellend dat we de tweede dag 1 euro moesten betalen voor een kloddertje mayonaise. Vreemd genoeg is het warme stokbrood met kruidenboter gratis.
Wij hebben ons voorgenomen dat wanneer we moeten betalen voor mayonaise of een extra portie frites/groente we geen fooi geven. Dus, de tweede dag geen fooi gegeven.
Jouke F.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Erg mooi ingericht hotel/restaurant. Het restaurant zat vol en daardoor erg veel lawaai. Bediening erg attent en vriendelijk. Soepje prima. Hoofdgerecht saté. Lekker, maar waarom dan aardappeltjes, wortels en komkommer erbij? Tafelgenoot had vis met pasta, dus daar hoorde het ook niet bij. Prijs richting de 60 euro, dus behoorlijk voor een voor- en hoofgerecht en twee drankjes.
Sassenheim06 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Het restaurant is knus en ruim ingericht. We kozen allebei een "lunchpakketje" dwz soep, gebakken ei, kroket, twee boterhammen (keuze uit wit/bruin!). Het geheel was smakelijk, maar lauw, waardoor de beleving toch minder. De boterhammen te klein en te dun. Bediening was ok. Door voorgaande is de prijs-kwaliteitsverhouding scheef. Geen hoogvlieger dus.