Van der Valk Hotel Assen

6,7

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Hotel Assen

GV V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2018
we hebben gebruik gemaakt van het live cooking diner eten over het algemeen wel lekker alleen sommige dingen waren helaas lauw bij de grill lagen er al veel gerechten klaar die echt koud waren. toen bij de kok laten maken dat was wel lekker. de drank was erbij inbegrepen maar ze kwamen zeer weinig vragen of we iets wilden drinken en liepen ons gewoon voorbij. ook werd er slecht af geruimd
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Als hotelgast kun je hier perfect eten. Vernieuwde accommodatie ziet er gelikt uit. Service is zoals altijd bij Van der Valk gewoon geweldig.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Het interieur is prachtig geworden maar dat was dan ook de enigste vooruitgang. Ik bestelde de special Ramen-soep met mosselen en kreeg een heel klein kommetje soep met een 15-tal mosselen erbovenop en alleen een lepel. Omdat deze zo natuurlijk niet te eten was, moest ik zelf om de rest van het bestek vragen maar dan was ik er nog niet. Aangezien de soep alleen te eten was nadat ik de mosselschelpen eruit had gevist, besloot ik deze maar in het lege cappuccinokopje te leggen. Hierop werd door de ober bij het afruimen misprijzend opgemerkt : "nou mevrouw, u heeft er een behoorlijk bouwwerk van gemaakt".
Uiteindelijk moest ik voor dit gebeuren 14,75€ afrekenen. Dus : te weinig, te duur en hele slechte service
Dick K.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
We hebben heerlijk vis gegeten maar de rode kool die apart werd geserveerd in een schaaltje zag er niet smakelijk uit en het was ook niet lekker helaas.
Even een attentiepuntje dus voor de keukenbrigade :-(
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
met z'n 5-en hier gegeten, de hoofdgerechten waren naar onze smaak niet erg groot en de bijgerechten die geserveerd werden ( 1 bakje met patat en 1 met sla ) echt veel te weinig! Na de verbouwing pretendeert het restaurant sjieker te zijn, maar dat is volgens ons mislukt. Service matig tot redelijk ( wel vriendelijk, maar je kunt toch niet met droge ogen 2 bakjes bijgerechten voor 5 personen op tafel zetten? ), interieur wel verbeterd. Geen aanrader o.i.
MartijnK3088 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Op een zaterdag in de vakantie bij de Live Cooking geweest. De aankleding van het restaurant is mooi, zeker ook de buffet ruimte heeft een positieve uitstraling. Al met al was het eten wel zo ongeveer wat je mag verwachten van een all-in concept voor deze prijs. De voorgerechten waren lekker, het was ook leuk dat een aantal gerecht al opgemaakt op bordjes klaarstond, dat had wat ons betreft toch meer beleving dan alles uit grote bakken scheppen. De warme hoofdgerechten waren lekker, maar sommige gerechten waren aan de koude kant. Verder was de vis (zowel de zalm als de witvis) heel erg droog. Voor een toetjes liefhebber was er bij het toetjes buffet ook genoeg lekkers. Prettig was het ook dat je na je eten ook niet weggekeken werd en wij nog zeker 1 uur rustig koffie hebben zitten drinken. (Dat is wel eens anders bij all-in restaurants.)

Maar vooral het zeer spontane personeel heeft deze avond voor ons tot het feestje gemaakt wat het moest zijn. De twee heren die onze kant van de zaal bedienden straalden het plezier in hun werk duidelijk uit. Nadat ze hoorden dat het etentje nog een verjaardagscadeau voor mijn vriendin was kwamen ze zelfs met een leuke attentie namens het personeel. Wat ons betreft een aanrader voor een erg gezellige avond.
Pieter2501 .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
We zijn wezen eten bij live cooking. Door de verbouwing was het dit naar de eerste verdieping verplaatst. Dit was weliswaar aangegeven bij het reserveren maar er was vergeten te vertellen dat "live" we heel summier was en een totaal gebrek aan sfeer. Er stond een grilplaatje en een elektrische wok in een kleine ruimte met wat tafels met gerechten. Het benaderde totaal niet hoe het was. Eten was helaas ook nog matig, keuze minder. En daar dan het volle pond voor vragen, schaam je! Kortom zeker niet voor herhaling vatbaar.
Ook al zijn we eerder geweest vragen we ons na deze teleurstelling af of we een volgend feestelijk moment niet ergens anders moeten gaan vieren.
Kristine B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima gegeten, beetje jammer dat we 3 kwartier moesten wachten op ons hoofdgerecht en dit niet opgelost/gecompenseerd werd.... zeker niet tevreden
Kristine B.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Prima gegeten, beetje jammer dat we 3 kwartier op ons hoofdgerecht moesten wachten en dit niet opgelost/gecompenseerd werd.. zeker niet tevreden.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Hier op 2 november met z'n vieren geluncht.
De bediening en de ruimte waren erg prettig.
Ook de lunch ( 2x makreel, 1x kipsate en 1x kalfslever) was prima.
Dit is een goede plaats om te lunchen. Doen we vaker.
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
De deskundigheid van het personeel laat sterk te wensen over. Als je aangeeft dat je geen tarweproducten mag, en vraagt of ze misschien puur speltbrood hebben, krijg je als antwoord dat ze geen speltbrood hebben maar wel witbrood ????. Bij het ijsbufet hebben ze geen lactose vrij ijs. Terwijl er diverse andere ijssoorten aanwezig zijn. Voor de mensen met een lactose intolerantie zou het fijn zijn als ze dat ook in het assortiment zouden hebben.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Is het mindere imago dat ik koesterde bij van der Valk geheel ontgroeid. Origineel bereide rauwe zalm vooraf en ook de boerderijeend mocht er ook 'wezen'. Chateuaneuf-du-Pape Is van uitstekende kwaliteit en wordt ook per glas geschonken. Attente bediening. Lekker buiten gedineerd.
Martijn P.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vandaag een zakenlunch gehad in het van der valk. Het is nog zon van der valk oude stijl. Ondanks de renovatie merk je echt het verschil. Eten is gewoon van goede kwaliteit. Omelet van de chef was goed, niets op aan te merken. Personeel was wisselend. Een dame was heel spontaan en vriendelijk en een andere dame liep vrij arrogant.
Het decor is prima, maar het restaurant heeft niet de uitstraling, zoals de van der valk nieuwe stijl. Als je in het hotel-restaurant loopt heb je het gevoel in een oud hotel-restaurant te komen, met een nieuw likje verf.
bert.onwijn .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2016
Afgelopen zondag zijn we wezen eten in dit hotel.
Met onze zoon, hij had zalm met erg veel kappertjes en augurk erop.
Mijn man had snoekbaars prima bereid.
Zelf heb ik kalfsleder gegeten met spek en appel. Het enige jammere vond ik dat het gedroogde appeltjes waren, die niet lang genoeg geweld waren.
Lever was prima rosé.
Bediening was vriendelijk, maar we moesten wel sommige dingen 2 keer vragen.
Het was een beetje rommelig qua bediening..
HaTiLe .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Live Cooking was prima, wat betreft het eten en de bediening...... Top.
Alleen onbegrijpelijk dat er naast je tafeltje personen worden toegelaten met een HOND.
Nu hebben wij absoluut niets tegen honden, alleen in een Restaurant en zeker bij Van de Valk vinden wij dit erg ongepast om steeds het gepiep van de hond te horen en het heen en weer geloop.
Dit gemeld bij de receptie, het blijkt een beleid te zijn dat als de honden zijn aangelijnd dit wordt toegelaten....... kunnen we binnenkort zeker ook weer gaan roken of een ander aangelijnd huisdier meenemen....!!!!!!
Directie Van der Valk in Assen denk hier eens over na, wij zijn zeker niet de enige.
Hoe graag we hier ook komen, we zullen eens goed gaan nadenken over een volgende keer.
MarkVr .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Hier op zaterdagavond live cooking gedaan. Het was helaas niet geweldig op orde: gerechten op midden-buffet waren gewoon niet warm. Verder wordt er volop gewokt, maar daarvoor kan ik ook wel naar de chinees! Naast wokken was er dan nog 1 kok actief die 2 soorten vlees en 2 soorten vis kon klaarmaken. Sja, als je dat al live cooking noemt...

Ook keuze was gewoon niet heel uitgebreid. Wel in de hoofdgerechten, maar voorgerechten en dessert waren erg beperkt. Bediening was ook niet heel vlot: wij hebben het echt rustig aan gedaan, maar als je tussen 2 gangen dan nog je vuile borden aan de kant moet zetten, en het niet lukt om een glas wijn bijgevuld te krijgen bij een gang, dan gaat er toch wat mis.

Ben ook wel bij paar andere van der Valk vestigingen geweest, waar ze echt serieus aan live cooking en waar de keuze veel breder is. Kwaliteit en temperatuur was dan ook goed. @Assen: Aan de bak zou ik zeggen, jullie kunnen beter ;-)
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Neem als hoofdgerecht de risotto met garnalen, en dan begrijp je dat bij vd Valk lekker eten een basis is geworden. ongelooflijk smaakvol ! complimenten !
als je vervolgens ook nog eens een tweetal bijzonder vriendelijke mensen aan tafel krijgt die alles, maar dan ook werkelijk alles doen op basis van een glimlach en professioneel gastheerschap, dan is je avond compleet. ga alsjeblieft zo door. en graag tot een volgende ronde
hiddo .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Wij komen hier regelmatig eten en voor ons is dit 1 v.d. beste v.d. Valk rest. in onze omgeving.
De prijzen in verhouding met de gerechten zijn helemaal in orde. Een saladebar waar je gratis gebruik van kan maken. Verder is het een groot en daardoor voor sommigen wellicht wat kil restaurant. De verwelkoming bij binnenkomst is iets wat voor verbetering vatbaar is, nu sta je soms als gast erg lang te wachten. Samen met v.d Valk Emmen een aanrader.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Tijdens weekend Drenthe hier overnacht, blijft prima te doen. 's avonds hier gedineerd. vlotte vriendelijke bediening, echter zaten we net gedurende het wisselen van de bediening dus ineens stond er weer iemand anders klaar voor ons. Goede saladebar, wel wat versopt opgesteld maar prima in orde. Bestelde spare ribs lekker en zacht, echtgenote vis. was geen hoogstandje. wel lekker gegeten voor de prijs van de maaltijd.
vleesgroentenvis .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Naar Assen geweest om te eten en dit keer bij van der valk. Voorgerecht was goed de smaken combineerden ook goed hoofdgerecht vond ik de vis ook lekker en de dessert vonden we uitstekend heel erg lekker ! Bediening was top decor zag er ook goed uit kortom een leuk en gezellig dagje gehad bij vd valk in Assen