Van der Valk Hotel Apeldoorn – de Cantharel

- Ontbijt 06:30 - 10:30

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Hotel Apeldoorn – de Cantharel

Jan P.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Van de kaart gegeten. Geen zin in drukte en in de rij staan bij buffet. Voor wegrestaurant erg goed! Producten van locale leveranciers! Erg schappelijke prijzen! Bediening behoeft verbetering, wel vriendelijk.
Ben M.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Wij komen af en toe hier om wat te eten!
De laatste keer hadden we het lunch buffet! Alles was vers en creatief bereid en opgemaakt. Er is zeer veel keuze voor weinig geld!!!

Het is er altijd wel gierend druk, maar dat ben je snel gewend als je zit te smikkelen.
Wel reserveren anders sta je in de wacht!
Ik kan deze zaak wel aanbevelen!
Karel N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Het live cooking buffet is van verrassend goede kwaliteit en biedt veel mooie gerechten. Wij drinken altijd water bij het eten, maar dat is bij De Catharel geen enkel probleem, want voor € 1,00 krijg je plat of bruis in een fles bij de warme maaltijd. Uitstekend eten; een keur aan voorgerechten, prima hoofdgerechten en als er dan nog plaats voor is kan je zowel ijs al tal van andere toetjes nemen en/of de kaas-keuze proberen. Werkelijk geweldig en voor iedereen is er van alles te kiezen. de bediening is ook zeer relaxed, maar wel zeer gastvriendelijk. Om (geregeld) te herhalen!
Annette H.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Luidruchtige eetzaal door akoestiek. Tafels dicht op elkaar. Vwb eten, deels koud, flauw en smaakloos en de ribeye was zo taai dat ik hem heb laten liggen. Hij was wel medium rare vlg wens. Dit ook kenbaar gemaakt zodat men iets kan doen met onze kritiek. Ik moet zeggen dat men dit keurig heeft opgelost door dit hoofdgerecht niet in rekening te brengen, ook al was het ons hier niet om te doen.
Jan J V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Fantastisch gebruncht. Grote variatie die steeds wordt aangevuld.. Er is voor iedereen keus, Vis vlees, vega,. Drinken, vooraf en dessert en koffie zoveel je maar wil en dat voor die prijs. Zeer de moeite waard om een stuk voor te rijden. Wij komen uit Zeist.
Hanrie W.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Het lunchbuffet gaat hier aan zijn 'succes' ten onder, omdat het management blijkbaar geen limiet stelt aan het aantal deelnemers. Een zaal van naar schatting 150 à 200 personen laten deelnemen aan een buffet van ca. 10 mtr. lengte is een garantie voor chaos en oorverdovend rumoer. Lange wachttijden (dieptepunt: een rij van zeker 20 mtr. !) en de onmogelijkheid een gesprek op normale toon te voeren, maken de lunch hier niet aangenaam. En 10 minuten wachten voor iemand een bestelling opneemt, getuigt niet van alerte bediening.
De kwaliteit van het eten en de keuze zijn redelijk. Het aanvullen van de lege schotels laat te wensen over, maar dit lijkt de onvermijdelijke consequentie van het grote aantal personen.
Familie Lekkerbek ..
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Hier met collega's goed geluncht. Het was in buffetvorm en er was voor iedereen wel wat; van zalm tot friet en van salades en spareribs tot ijs. Met vlagen wel erg druk, maar gelukkig hadden we even de tijd om van de lekkernijen te genieten. Helaas geen verse jus d'orange, maar verder was bijna alles wel aanwezig. Bordjes en glazen worden, eenmaal (bijna) leeg, wel snel van tafel weggehaald. Er is hier ook zoveel personeel :-)
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eerst heerlijk gezeten op terras. Vervolgens prima gegeten. Buffet was goed verzorgd, a la carte eten was ook prima.
Wel enorm druk, wat de sfeer wat minder maakte.
Milco H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
een normaal, en redelijk goed restaurant , geen poespas, eten ok.. bediening goed , parkeren geen probleem . vlees was ok net als de rest , gewoon een weg restaurant waar je even fijn kan eten
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Dat viel niet mee. Ons vispalet had al een tijdje op de pas gestaan, denk ik: taaie zalm, lauwe kabeljauw, koud bolletje puree. Fles water kwam vlot, glazen 15 minuten en twee keer vragen later. Met legen borden (en een beetje haast) 20 minuten lang pogingen moeten doen om de aandacht van het personeel te krijgen: ze waren met genoeg, maar het was ver lopen naar ons hoekje. Crème brulee was prima, koffie - tegelijk besteld - was weer lang wachten.
Esmée V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Dit restaurant is heerlijk. Ik heb coeliakie en dan is het altijd afwachten hoe obers hier mee omgaan. Maar in dit restaurant zijn ze goed op de hoogte van wat ik wel en niet mag! Ik kreeg heerlijk glutenvrij brood en zelfs de frietjes werden voor mij apart gebakken. Daarnaast wisten ze precies welke sauzen ik wel en niet mocht bij mijn vlees. Ik heb hier heerlijk gegeten! Het dessertbuffet is trouwens echt een aanrader, de kazen zijn heerlijk!
John N.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
zeer prettig verrast door presentatie en smaak van gerechten,goed uit eten voor redelijke prijs met vlotte bediening ondanks de drukte.
Beekmeertje .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Met drie personen hebben we hier gedineerd en een goed gevoel aan overgehouden.
De bediening was uitstekend en de gerechten voldeden aan de verwachting.
Vis en vlees van de kaart waren van goede kwaliteit.
Volgende keer proberen we het buffet wat er ook zeer goed uitzag.
Hanny P.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De gebakken lever (Biologische kalfslever) was wat taai. Ik had hem halfgaar gevraagd maar waarschijnlijk door de drukte was hij inmiddels wel helemaal gaar. Taai dus. Er had ook wel wat meer uitgebakken spek bij mogen zitten. Het was zo druk dat we geen zin hadden om opnieuw op ons gerecht te wachten dus hebben het er maar bij gelaten. Volgende keer beter.
Peer K.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker eten voor een redelijke prijs. Ondanks de drukte wist de bediening toch het verschil te maken. Geitenkaassalade besteld die van goede kwaliteit was ook het nagerecht was gewoon goed.
Caro1307 .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Afgelopen zaterdag met 2 personen gegeten. Een keer de kalfsragout en een keer de tournedos. De kalfsragout werd mooi en verzorgd uitgeserveerd, maar blonk niet uit in smaak. Het leek alsof de ragout was opgewarmd en daarna te lang had gestaan, een beetje uitgedroogd aan de bovenkant. De tournedos was uitstekend maar niet goed warm, maar geserveerd op liefdeloos neergekwakte brokken te koude courgette en paprika, het zag er niet uit! De bijgeserveerde béarnaisesaus was ook te koud. Al met al teleurstellend.
Lekkertrek .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Hier eerst prima op het terras gezeten. Tafel gereserveerd voor A la Carte dan wordt je gewoon in de hal neergezet ( naast een schuif deur die honderd keer heen en weer ging). op een maandag want rest van het restaurant was gereserveerd voor de Live Cooking. We waren met zijn vieren de dames hadden een vis pallet wat prima was en de heren kalfslever medium gebakken hadden we gevraagd. De ene helft van de kalfslever was aangebrand dat was de hele te dunne kant en de andere kant was weer een stuk dikker en was nog rauw. Daarbij was de spek die erbij was niet gebakken maar er gewoon tijdens het bakproces bij gedaan dus niet knapperig. Aardappel was echt niet om te eten allemaal haarde stukjes aardappel erin. Normaal geef je het terug maar het was zo druk dat ik dit het personeel niet aan wou
doen. Op het terras hadden we voor het teen een hele aardige drankrekening bij het eten twee flessen wijn erbij en toen kwam het water, twee flessen kraanwater waar we dan 4 euro voor moesten betalen daar heb je dan ongeveer 3500 liter water voor. Dar zak je broek dus wel ff vanaf natuurlijk. Van der Valk blijft natuurlijk een goed gelikt bedrijf hoop alleen dat als ze zien dat als gasten goed verteren een flesje kraanwater er natuurlijk wel gratis bij kan.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
De Cantharel vormt onderdeel van het Vd Valk concern. Na al een paar avonden met het arrangement te hebben gegeten, hebben we er de laatste avond nog een a-la-carte maaltijd gebruikt. Om half acht schoven we aan, op dat moment was de zes uur lichting nog niet helemaal klaar met de maaltijd. Het was erg druk, en lawaaiig door de vele gezelschappen. Anderen zeggen misschien gezellig. De bediening bestaat voor een groot deel uit jonge en tijdelijke (?) krachten. Per segment in de zaak zwaait een oudere kracht de scepter. Hoewel iedereen heel vriendelijk is, krijg je niet makkelijk echt kontakt met personeel doordat steeds iemand anders langs loopt. Dat merk je vooral als je aan een uitserveerder een vraag stelt of nog iets bestelt. Soms komt het direkt, soms duurt het een tijd. Het eten is prima. Ruime porties, smaakvol bereid. We begonnen met soep (groentebouillon en uiensoep), daarna een varkenshaasje en een tournedos. Geserveerd met een garnituur van frisse salade, frites, bloemkooltje en gebakken aardappels. Overigens was de kwaliteit van het arrangement voedsel zeker niet minder, maar door de buffet gedachte toch nog meer vreetschuur uitstraling dan het a-la-carte diner. Mijn idee is: wil je niet al te druk dineren, stap dan tegen acht uur binnen. Na chten wordt het snel rustiger.
Tj M.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Wij konden zaterdagavond gelukkig nog buiten eten. We schrokken nl. van de drukte binnen, de bijbehorende herrie en het feit dat het er ontzettend donker is. Besteld van de kaart: schnitzel (volgens mijn man prima, kan niet zo veel mis mee gaan) en vispalet. En dat laatste gerecht viel tegen. Flauw, droge zalm, maar ook de bijgerechten waren niet top. We hadden het gevoel dat de keuken met de laatste loodjes bezig was (we aten er rond 20.15 uur) en er niet zo veel zin meer in had. Bediening was prima, jonge mensen, steeds iemand anders aan tafel, maar absoluut vriendelijk. Volgende ochtend prima ontbijt gehad. Gelukkig weer buiten....
henniesoj .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Het hotel was gezellig en het eten was perfect. Lekkere mosselen gegeten met verschillende sausjes. Leuke sfeer en goede bediening.