Van der Valk Hotel Almere

Meer informatie over restaurant Van der Valk Hotel Almere

Duur
Miyamoto M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Live Cooking een keer geboekt. Is persoonlijk natuurlijk maar ik vindt het een massale vreetschuur zonder sfeer. Eten was op zich redelijk. Tocht in je nek van de lucht/airco. Aan het eind in de rij om te mogen afrekenen.
Voor mij hoeft dit dus niet!
Grisselada .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Helaas zeer geringe keuze en dat voor 36,50 euro p.p.
Tong en schol waren om kwart over acht al op.
Lege schalen die niet werden aangevuld. Geen wokgerechten.
Kortom, teleurstellend.
Eerder waren wij in Hengelo bij v.d. Valk, live cooking en daar konden wij ons tegoed doen aan oesters, vers gebakken sliptongetjes enz.
De bediening was wel heel goed, vriendelijk en attent.
Jammer maar wij komen hier voorlopig niet meer terug.
Snij53 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Wij vonden dit ook een van de mindere restaurants van Van der Valk . Wij hebben in dit hotel geslapen , dat was een 10, jammer dat het eten tegen viel . Ik had vooraf gebeld of men ook een menu hanteert : antwoord was ja , er was een driegangen menu. Eenmaal aan tafel bleek dit menu alleen te bestaan voor vd Valk leden ( verkeerde info gehad dus ) . We hebben toen een chateaubriand bestel voor 2. De ober gaf aan dat dit een langere bereidingstijd nodig heeft , dus namen we vooraf een zoals op de kaart staat warm stokbroodje . Dat kwam meteen maar was koud . Gevraagd of het niet warm kon zijn zoals op de kaart stond : dat kon .Nog geen minuut later kwam de chateaubriand al : dan was dat stokbroodje ook niet nodig . Allemaal foutjes , die het eten er niet gezellig opmaakte . We kregen de smaak van zoals het vroeger bij vd Valk was : druk ,vol , rumoerig, rommelig, van alles fout, en dat hebben we bij de veel andere vd Valk restaurants nou juist niet meer ervaren: dat kan beter Almere !
Heidi61 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Waar je voorheen bij Van der Valk dacht aan massaal en doorsnee.....mag je wat mij betreft mu denken aan Altijd Goed!
Ik heb hier verschillende keren gegeten en nooit teleurgesteld naar huis gegaan.
Mooie ambiance....
Robboddaert .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Vanwege een zakelijke bijeenkomst bij van der Valk in Almere beland en positief verrast.

Vroeger had deze keten natuurlijk een enigszins stoffig maar daar is bij de nieuwe vestigingen natuurlijk geen sprake meer van. Leuk en strak decor en natuurlijk altijd perfect parkeren voor de deur.

Bediening is wisselend, wel vriendelijk maar oogt onervaren. Het eten was, ondanks de drukte verrassend goed. Mooi bereidde asperges en een goede tournedos met supplementen. Ideale plek om zakelijk te dineren.
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Goede keuken en vlotte, nette bediening.
Duidelijk bereiding met verse producten.
Wat mij betreft behoort de matige keuken en de 'kers op de appelmoes' echt tot het verleden. Prima restaurant.
Sebastiaan1976 .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2016
al diverse keren hier gegeten. we zijn gek op de Tournedos.
Restaurant binnen modern en goede sfeer. Terras buiten ietwat simpel aangekleed maar voor een hotel geen probleem.
Bediening laatste paar keer iets minder. Duurt vrij lang voordat je wordt geholpen (drinken bestellen, menu kaart geven) en ook het afruimen duurde wat langer terwijl het niet erg druk was.
Hoop dat met deze review (extra) aandacht wordt gegeven aan de snelheid.
bediening wel altijd heel vriendelijk.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vanwege een zakelijke afspraak in het hotel zelf, hier ook gegeten. Het was fantastisch weer en konden fijn op het terras zitten. De bediening was wisselend. De een, beduidend accurater dan de ander. Maar zeker niet storend. We namen de aanbieding van de week. Mijn partner de asperges met zalm en ikzelf de asperges met ham. Dit was echt een verrassing. Een flinke hoeveelheid, supervers en niet te lang gekookt. Zo moeten de asperges zijn. Werkelijk fantastisch. En dat bij een druk restaurant van een keten. Mijn complimenten aan de kok.
Jandal .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Vorige keer op een erg drukke zaterdagavond slechte ervaring gehad met plek bij de ingang van het restaurant, slecht eten en service . Deze keer op een doordeweekse dag veel betere plek, prima eten en grote porties. Service was ook duidelijk beter.
Ineke V .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Wij hebben hier 10.04.2016 de lunch gebruikt. Wij zijn hier vaker geweest en de bekende Van der Valk kwaliteit genoten dus we rekenden daar deze keer ook weer op. Met een bestelling van o.a. een broodje filet americain, met piccalilly, Amsterdamse ui en sla kan weinig mis gaan dacht ik. Bij Van der Valk wel: Amsterdamse uit was men vergeten. Denk dat de fitlet americain bijna op was; die zat maar op een kwart van het broodje en dan nog heel dun. Sla alleen de harde nerven. Op de vraag van de serveerster of alles naar wens was heb ik mijn klacht geuit. Ze vond het jammer en zou dit aan de keuken doorgeven. Bij het weghalen van de, inmiddels lege borden, vroeg ze wederom of alles naar wens was. Weer dezelfde klacht geuit wat met een 'o ja'door haar beantwoord werd. De uitsmijter ham, kaas en rosbief was zonder rosbief en de boeren omelet was aan een kant verbrand. Aan de drukte kon het niet liggen aangezien in het enorm grote restaurant maar 4 andere tafeltjes bezet waren. Een illusie en 40 Euro armer hebben wij het pand verlaten. Volgende keer toch maar ergens anders lunchen.
Teun D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Top restaurant, altijd druk, veel bediening, lekker snel eten en prima prijs/kwaliteit.
Ook het terras in de zon is super lekker.

Luxe uitstraling maar echt top
Rijntje1987 .
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
slecht slecht eten!!! zelfs na teruggestuurd te hebben naar de keuken was het eten nog steeds zeer slecht! koud en rauw en meer beschrijving kan ik er niet aan toevoegen! de service was wel netjes, ober bood excuses aan en was zeer oprecht in zijn excuses! savonds wel veel plezier gehad in de bar, voor een drankje prima! voor eten is kan je beter naar een ander restaurant gaan
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Voor de tweede keer familie een Live Cooking bij van der Valk in Almere gedaan. De eerste keer was het stukken beter dan deze keer. Werken er som stagiairs zonder begeleiding in de keuken?
Het was een drukke zaterdagavond maar niet storend in die grote zaal (toch een goede ambiance), en de service was ook goed: redelijk snel drankjes en dito afhalen van gebruikte borden.
Maar wat is er gebeurd met de kookbrigade? Van slag op die avond? De beenham was beneden alle peil (veel te rauw en ranzige smaak), de gegrilde kipkluifjes nog rauw en een zeer beperkt assortiment wok-gerechten.
Teleurstellende eet-ervaring terwijl ik juist de laatste tijd bij zakelijke lunches en bijeenkomsten bij Van der Valk beter gewend was geraakt. Pech gehad in december 2015 of ...
Ben V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Heerlijk gegeten van de wildkaart, de hertenbiefstuk was super. Als toetje de apfelstrudel met walnoot, ook heel lekker.
Monique P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Onverwacht hier tetecht gekomen. Er waren nog maar enkele plekjes.
De soep was goed, maar niet apart.
De maaltijdsalades, bief terryaki en warme zalmfilet met Hollandse garnalen echt heerlijk.

Wel jammer dat in de pegel sfeerverlichting Halloween spinrag zat. Ook de zwarte plateaus op tafel met zout peper waxinelichtje en vaasjes hadde een stoflaagje en opgedroogde sausvlekken die er niet zagen of het er net op zat.

Voor een snelle hap prima restaurant. Voor een gezellig diner zou ik een intiemer restaurant verkiezen.
Jandal .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Mijn vrouw en ik hebben beide wild gegeten, mijn vrouw had de wildpeper en ik de wildtrio. Na bestelling werd het eten tot onze verbazing al na 3 minuten gebracht. De wildpeper was niet te kauwen, zo droog. Het zag er ook uitgedroogd uit. Op verzoek omgeruild voor een nieuwe. Was beter, maar nog steeds met enkele droge stukken vlees. Mijn wildtrio was redelijk, maar te lauw. De bijlagen waren niet vers, de rode kool was verkleurd en de friet was slap en wit. Mijn dessert, coupe macadamia, bevatte stukjes brownie van Dr.Oetker o.i.d., zeer middelmatig. De bediening is wel vriendelijk.
JHa01 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Na een lange zoektocht naar een restaurant waar wild geserveerd werd (en waar plaats was) uiteindelijk bij Van der Valk Almere uitgekomen. Ik had er van diverse kanten goede berichten over gehoord. Giga restaurant, maar als je eenmaal zit merk je daar weinig meer van. Ook het geluidsniveau is prima. Ik had de wildpeper als hoofdgerecht. Ik vond het vlees erg droog en ook de saus was nauwelijks aanwezig. Er lag wat aardappelpuree naast en een stofpeertje. Groentenbijgerecht was peultjes maar die waren moeilijk eetbaar omdat ze niet onthaard waren. Dit moet allemaal veel beter kunnen. Erg jammer want ik had me er erg op verheugd. Volgende keer beter hoop ik.
Sooof .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Bijna elke week eten we hier. Het eten is heerlijk en de bediening super. Nu weer mosselen, ook die zijn erg lekker. Ze hebben een superheerlijke rose, echt een aanrader !! Wel jammer dat de oesters van de kaart verdwenen zijn.
Peter10001 .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Eten was top lamsrack goed op smaak en mooie garing, tournedos supermals en goede smaak. Garnituren ook erg goed. Service prima wel veel jongelui aan tafel.

Jitka B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We hebben hier overnacht met diner en ontbijt. Het is een nieuw hotel met een trendy uitstraling! Veel bling, tja je moet ervan houden. Het diner was goed! De sliptong en schnitzel waten goed van kwaliteit maar niet speciaal! Er zat veel aardappelgarnituur bij en de salade had bijna geen dressing. De bediening was meer met zichzelf bezig.

Het ontbijt was dramatisch en geen aanrader. Bij het ontbijt leek het wel een jaren 80 disco. De muziek stond veel te hard! De gerechten en het brood die in het van der valk magazine staan waren met te vinden. Pannenkoekjes waren taai! Ook was er geen personeel te vinden.

Wellicht is dit de bedoeling, een soort zelf bedieningshotel, net als op de kamers! Zeker geen 4 sterren waard!!!