Van der Valk Hoorn

6,9

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Hoorn

Harry L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
geen koffie gaan drinken zwarte koffie 2 slokken andere capucino koud 3 stuks schwartzwalder gebak klef en taai onpersoonlijke bediening stof en vliegen op de vensterbank en op de lampen waar je van boven op kijkt zonde van het geld dit ben ik niet gewend van vander valk waar ik al jaren klant ben
Chris D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Na een eerdere teleurstelling in Hoorn viel het ons op dat er de laatste tijd hoog gescoord werd in de recensies op Iens. Dat haalde ons over om toch weer eens langs te gaan. De eerlijkheid gebied te zeggen dat er kennelijk een andere wind waait. De bediening was meer dan goed en dat was in eerdere situaties niet echt het geval. Ondanks de drukte werd er goed opgelet en ieder personeelslid zag er goed verzorgd uit. De jongeren waren over het algemeen nog bezig met de techniek van het bedienen, de ouderen waren intrinsiek gemotiveerd om het gastheerschap ten toon te spreiden. Het eten was goed zeker in verhouding met de prijs. De entourage? Je weet dat he in een groot restaurant komt. De sfeer is prima en de roomdeviders maken van het grote restaurant te overziene ruimtes.
Ilse S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Op 1 december gegeten gegeten in het Live Cooking restaurant. Wat een super leuke en lekkere ervaring. Ten eerste is het personeel heel vriendelijk en gastvrij. Daarnaast is de entourage prachtig, wel wat lawaaierig, maar bovenal is het eten echt prima, heerlijk. En dat is meestal het minste onderdeel bij een buffet. Er is zoveel keus en wordt ook steeds aangevuld. De kids corner is de uitvinding van de eeuw en ook de ijskraam waar je zelf ijsjes mag scheppen, top! In ons gezelschap waren 2 jarigen en die aten gratis. Dat is nog eens een leuk gebaar. Al met al haal je je geld er makkelijk uit, aangezien de drank bij de prijs is inbegrepen. Super concept, wij gaan zeker terug!
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Prima prijs kwaliteits verhouding. Vis was vers en erg smakelijk klaargemaakt. Ze kunnen hier nog wel wat leren over het bereiden van groente. De geserveerde sperziebonen waren slap en vol draden. Jammer dat overschaduwd het geheel een beetje. Ik kom zeker vaker
Mulder14 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
15 juli hier met kinderen en kleinkinderen in het Live Cooking restaurant gegeten en dit is uitstekend bevallen. Veel keus in gerechten, ruim voldoende en mooi gepresenteerd, echt voor ieder wat wils. De kids van 6 en 9 jaar hebben zich uitstekend vermaakt die avond. Ze werden o.a. geschminkt en gingen koekjes bakken. Daardoor hebben we als volwassenen ook een heerlijke avond gehad en kunnen genieten van het eten met als afsluiter een smaakvol dessertbuffet.
Berty V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Vol verwachting gereserveerd bij van der Valk in Hoorn maar wat een teleurstelling: een jongeman met wijnvlekken op z'n overhemd bracht me een tonic zonder citroen of stamper. Het eten was zeer matig: de hamburger was een stukje vlees op n broodje, niets meer en niets minder. Geen tomaat, ui, bacon, kaas. M'n schoonvader had zalm op n enorme berg pasta, totaal uit verhouding. Mijn sliptongentjes waren redelijk, ze hadden voor die prijs echter wel iets groter gemogen. De bijlagen zijn n aanfluiting, 10 patatjes voor 3 man, broccoli en n bakje gore salade. Als toetje hadden we Dame Blanche, ijs met n vingerhoed koude chocolade saus en een sorbet, ijs met vruchten uit blik (anno 2017) De uitrijkaart bleek het niet te doen, het omwisselen hiervan ging verre van soepel. 100 euro en een illusie armer.
bobhoorn .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Op 21 augustus met 9 personen gegeten. Viel erg tegen. Op het oog voldoende personeel, maar het leek wel of voor elke bestelling een ander kwam en de bestellingen niet aan elkaar werden doorgegeven. Daardoor werden diverse keren de bestellingen in delen geleverd en moest om de rest gevraagd worden. De hoofdgerechten kwamen in drie stappen, eerst voor 7 personen, lang daarna voor nr 8 en voor nr 9 moest opnieuw gevraagd worden. daardoor waren de eerste gerechten al op toen nr 8 en 9 nog moesten beginnen. Regelmatig was er geen personeel of ze reageerden niet op vragen.
Kwaliteit van het vlees was matig, Kip van de saté leek wel gekookt en was glibberig. Bijgerechten weinig en slecht van kwaliteit. De frites waren te lang gebakken. Het lijkt erop dat er ondeskundig personeel in de keuken stond.
Gerrit N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Met partner genoten van live cooking. Onbeperkt buffet en drankjes. Heel veel keus. Van sushi, vis, vlees, friet tot chinees. Te veel om op te noemen. Kregen fles wijn in plaats van glas en karaf water. Vriendelijk personeel . Alles super lekker. Uitgebreid dessert en ook nog koffie na.
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Hier gegeten vooraf aan bioscoopbezoek. We moesten lang wachten voor ons een tafel gewezen werd. Daarna ging het vlot. Elk personeelslid heeft een eigen taak. Daardoor kun je alleen aan bepaalde medewerkers iets vragen. Eten kwam snel, was redelijk lekker. Maar garnituur erbij heel weinig. We wilden dan ook snel nog wat patatjes erbij bestellen en nog iets te drinken. Dat viel niet mee. Niemand van de bediening maakt oogcontact of komt even vragen of alles naar wens is. Uiteindelijk zijn we zelf naar de kassa gelopen om bij te bestellen maar toen was het eten ook al op en kwam de patat als mosterd na de maaltijd. Het drinken maar laten zitten en koffie gedronken in de bioscoop. Het is in het restaurant erg rumoerig, er staat muziek aan maar je hoort alleen een soort dreun en beseft dan later dat het muziek zal zijn. Het is echt een plek om snel even iets te eten zonder hoge eisen te stellen. Dan snel wegwezen.
fred m. .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Heerlijk restaurant! Zowel zakelijk als privé kom ik bijna dagelijks in hotels en restaurants. Met name Van der Valk spant in Nederland op veel vlakken de kroon! Deze Valk is pas twee jaar open maar staat op stip ver boven aan! Echt heerlijk gegeten, bediening zeer gastvrij en goed georganiseerd, Entourage is fijn en warm. Alles wordt voor je geregeld en je kan hier echt genieten! De bar seveert goede cocktails-misschien wel te lekker. Zo zouden er meer van moeten zijn!
Sanne N.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Gister heerlijk gegeten in Vd Valk Hoorn: Verse kreeft en steak. Ontzettend lekker en met veel zorg bereid. De kok kwam zelf even aan tafel om uitleg te geven. Top! Ook aan de kinderen werd goed gedacht, met een leuk kleurboek en de leuke speelhoek waar oppas aanwezig is.
Bediening super vriendelijk! Kortom: Vd Valk Hoorn is een aanrader!
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Als regelmatig bezoeker van restaurants gemiddeld zo. n 3 x per week. Vanavond gegeten bij van der Valk in Hoorn. Daar waar de restaurants van van der Valk normaal garant staan voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Is men er in Hoorn in geslaagd dit totaal verkeerd te interpreteren. Kleinere porties en een sterke prijsverhoging. Dit met een slechte service. De bestelde extra frites en salade kwamen na afloop van de maaltijd en voorgerecht en dessert zijn geschikt voor kabouters. Als de deur open staat zou het van het bord waaien.
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Slechtste ervaring bij een van der Valk in de laatste 20 jaar. Prijs kwaliteit heel slecht. Laatste jaar bij dit Restaurant prijzen sterk verhoogd en porties gehalveerd. Samen met zeer langdurige bediening en het serveren van extra frites en salade een kwartier na het beëindigen van het hoofdgerecht. Schandelijk

Excuses. Tja het voorgerecht lijkt meer op een amuse en het dessert was met een hap in te nemen. Klacht ja u krijgt 10 procent korting. Nu als ik 75 procent korting zou hebben gekregen de was het misschien in verhouding gekomen. Korting helpt niet als een gezellig etentje
wordt verstoord door lang wachten en ongelijktijdige serveren. En een maaltijd van 3 gangen waarbij ik naar afloop naar Febo moet gaan om mijn honger te stillen. Nee. advies. Rijdt door naar van der Valk in Katwoude.
Daar goede porties. Normale prijzen. Snelle bediening en bovenal top kwaliteit. Daar wel de leiding op de werkvloer. De van der Valk telg van Hoorn al maanden niet meer gezien.
Het is te merken.
MarcelleB .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Bij binnenkomst werden wij vriendelijk begroet en ondanks het feit dat het druk was en wij niet hadden gereserveerd, werd ons zonder probleem een tafel toegewezen.
Wij bestelden verse jus d'orange en cola, hetgeen vlot werd geserveerd.
Als voorgerecht kozen wij gebonden tomatensoep en als hoofdgerecht chateaubriand voor 2 personen.
ondanks de drukte werden de gerechten vrij vlot geserveerd. De soep smaakte goed en de chateaubriand is wat ons betreft voor herhaling vatbaar, al vonden we de bijgeleverde groente (bakje rauwkost en een bakje andijviedrab) ietwat karig.
Al met al voldaan en tevreden weer huiswaarts gekeerd.
Monique W.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Vanmiddag voor de eerste keer gelunched bij van der Valk. De binnenkomst was goed, we werden keurig aangesproken en naar een tafel geleid, Ik bestelde de pompoensoep en de vegetarische salade met geroosterde aubergines en courgettes, paprika ,pompoen en gepofte knoflook.
De pompoensoep smaakte heerlijk. Maar toen kwam de salade, ik zag geen aubergine of courgette en dacht, misschien ligt het onder de sla.
Maar nee, en ik dacht, oh ja ik eet bij van der Valk!
Een jong meisje kwam vragen of alles naar wens was, en ik gaf aan dat dit totaal niet de salade was die ik had besteld. Maar ze wist ook niet goed wat ze er mee moest, weer een duidelijke bevestiging van van der Valk. ze gaf later aan, dat er iemand van de keuken zou komen bij mij, nooit gekomen.
Kortom een ervaring rijker en een illusie armer, het had zo anders kunnen zijn. niemand neemt zijn verantwoordelijkheid,
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Behalve de frietjes smaakte het eten nergens naar. Zout, peper en een beetje dressing op de sla hadden wonderen gedaan. En mijn gerecht liet heel lang op zich wachten en kwam vervolgens zo extreem heet op tafel dat ik het pas na een minuut of 20 kon eten zonder mijn mond te verbranden. Bediening was verre van attent. Prijs staat in geen verhouding tot de kwaliteit.
yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
wat ontzettend slecht. Na een klacht ingedient te hebben werd daar helemaal niets mee gedaan. Zelden zo smerig gegeten. Ook de bediening ging zeer rommelig.
coby D.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Super slecht! Géén personeel, rommelige buffetten! Drankjes zelf moeten HALEN. vuile vaat zelf moeten wegbrengen, hier komen WIJ NOOIT meer !
19652323 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
echt ongelofelijk iedere avond vol, Nederlandse volk laat maar weer zien niet veel af te staan van het schilderij de aardappel eters van Van Gogh.
Simpel eten en zoveel mogelijk borden vol scheppen en kotsmisselijk naar huis.
Goed over nagedacht maar het eten is niet constant de ene keer alles gortdroog en de andere keer redelijk te pruimen, maar mij zie je er niet meer, ook de prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken, maar zoals al eerder gezegd gewoon elke dag ragvol,
Seline D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Sinds de opening een aantal malen hier gegeten. Mijn aanvankelijke enthousiasme is behoorlijk getemperd. Afgelopen zaterdag hier gegeten, mijn voorgerecht een carpaccio was prima, echter het hoofdgerecht, zalm op een stampotje van opperdoezerronde voldeed niet. Meerdere graten uit de zalm gehaald, het stampotje was heel olieachtig en de salsa die ernaast geserveer werd zeer scherp van smaak. Mijn tafelgenoot had een scholfilet die mogelijk in frituur gebakken was, vettig en weinig smaak. De Italian koffie smaakte heerlijk, de inrichting is prachtig en de bediening goed, maar al met al volstaat de prijs/kwaliteitverhouding mijn inziens niet.