Van der Valk Hoorn

6,1
Duur
19652323 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
echt ongelofelijk iedere avond vol, Nederlandse volk laat maar weer zien niet veel af te staan van het schilderij de aardappel eters van Van Gogh.
Simpel eten en zoveel mogelijk borden vol scheppen en kotsmisselijk naar huis.
Goed over nagedacht maar het eten is niet constant de ene keer alles gortdroog en de andere keer redelijk te pruimen, maar mij zie je er niet meer, ook de prijs/kwaliteit verhouding is ver te zoeken, maar zoals al eerder gezegd gewoon elke dag ragvol,
Peter-Seline .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Sinds de opening een aantal malen hier gegeten. Mijn aanvankelijke enthousiasme is behoorlijk getemperd. Afgelopen zaterdag hier gegeten, mijn voorgerecht een carpaccio was prima, echter het hoofdgerecht, zalm op een stampotje van opperdoezerronde voldeed niet. Meerdere graten uit de zalm gehaald, het stampotje was heel olieachtig en de salsa die ernaast geserveer werd zeer scherp van smaak. Mijn tafelgenoot had een scholfilet die mogelijk in frituur gebakken was, vettig en weinig smaak. De Italian koffie smaakte heerlijk, de inrichting is prachtig en de bediening goed, maar al met al volstaat de prijs/kwaliteitverhouding mijn inziens niet.
Peet61 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Live and cooking gedaan. Goede prijs, alles inclusief
Kunt verschillende vleessoorten laten bereiden. Ruime keuze aan voorgerechten en nagerechten. Snel aangevuld. Personeel erg attent.
Connie14 V.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Zaterdag 30 juli geluncht bij " van der Valk" in Hoorn.
Of je nu vissoep, Boerenommelette of kroketten kiest, het is allemaal goede kwaliteit.
We zaten op het grote terras, dus van het restaurant hebben we niet veel meegekregen.
Een bezoek aan in ieder geval het damestoilet is een must, zelden zo'n bijzondere toiletruimte gezien.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
met de familie een keer niet het live-cooking gedaan maar ala carte gaan eten, wat mij meteen opvalt is dat het interieur en werk kleding niet matchen met de menu kaart. Alles super strak en hip managers strak in pak alles anno 2016 en een menu kaart uit 1985. ik was verbaasd dat zo een hippe zaak ( ook al blijft het VD Valk ) zo vast houd aan een bepaalde style. Het eten: smaken op zich goed had wel bruine salade onder mijn hollandse garnalen maar zowel de soep van de kinderen als het hoofdgerechten en de garnituren LAUW gewoon geen temperatuur in alle gerechten dit was erg jammer. tevens de aanwezigheid van een ruime hoeveelheid vliegen in het restaurant en het gebrek aan mogelijkheid van het bestellen van een drankje geven mij geen gevoel hier weer te gaan eten.
Karinkim .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Op zondag gegeten bij het a la carte restaurant.
Als voorgerecht de gerookte zalm en paling, beide gerechte prima.
Hoofdgerecht was de kipsate en schnitzel strocanof. Goed stuk vlees, groente en aardappels goed. De strocanof saus vond ik persoonlijk wat flauw.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wij waren er half mei. Een arrangement. Het hotel: groot, ongezellig, onpersoonlijk. De kamers: prachtig, niets op aan te merken. Het ontbijt: prima en compleet.
Maar het diner .......
Werkelijk een ramp .....
De eerste avond kregen we een arrangementenkaart om uit te kiezen. Weinig keus, maar misschien was het wel lekker.
Dat viel dus enorm tegen. Een schnitzel die uit de frituur kwam en wel een schoenzool leek. Met dat verschil dat deze schoenzool ook nog eens een smakeloze schoenzool was.
Verder een stuk visfilet waaraan de soort vis niet te herkennen was. Smakeloos, veel te zacht, en druipend van het vet. En dan ook nog gedrapeerd op een snotterige aardappelpuree.
En dan het dessert: een pêche melba: één heel klein bolletje ijs met daarnaast vijf hele kleine stukjes fruit waaronder 2 frambozen.

De tweede avond alweer die kaart... We hebben toen maar om de echte menukaart gevraagd in de hoop dat dat wat betere gerechten zou opleveren.
Maar ook dat viel tegen. Het was eetbaar, maar daar is alles mee gezegd. Lekker was anders.

Hier komen we dus nooit, maar dan ook nooit meer terug!!!
Renate1970 .
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
wat een verschrikking!
en wat jammer dat ik de recensies niet gelezen had!
een nachtje vd valk en waarom dan maar niet meteen eten bij vd valk?
ik zat heerlijk met mijn puber dochter te wachten op ons drankje en daar kwam het al aan,
en werd letterijk over ons heen geworpen mijn 15 jarige dochter kreeg een glas wijn over dr heen,
kan natuurlijk gebeuren maar geen excuus of een droog servet of een drankje voor de schrik.
gelukkkig was het eten redelijk maar mijn dochter wilde snel naar dr kamer omdat ze zich niet meer prettig voelde......

helaas 2 weken erna besloot ik met mijn andere dochter het zelfde te doen.
kamers fantastisch echt maar de service en bediening.....
mijn dochter werkt zelf bij vd valk Harderwijk en wilde het zelf gaan ervaren.
bij binnenkomst een tafel gekregen maar na 15 minuten werden we verzocht een ander tafeltje te nemen omdat het gereserveerd bleek te zijn.
wij naar een ander tafeltje en wat bleek ze vergaten het tafeltje waar wij eerst hadden gezeten opnieuw te dekken terwijl wij wel de serveten hadden gebruikt enper ongeluk een vork hadden laten vallen.
we vroegen om een karaf water bij ons drinken en de glazen waren te smerig om aan te pakken
er zat zelfs nog water in!
het hoofd gerecht was voor mij verkeerd (apserges met zalm) dus mijn bord weer terug en mijn dochter begon maar vast.
na 10 minuten opnieuw mijn gerecht gekregen ik verdenk ze ervan dat ze mijn zalm hergebruikt hebben want die was zo droog en de asperges rauw echt geen eten!
toen we een toetje wilde dat niet op de kaart stond maar het gebak wel werd verkocht werd ons verzocht dat we dat zelf maar moesten gaan halen in de lobby want daar begon de ober echt niet aan werd ons verteld....mijn dochter kon het niet geloven, werd dit nu echt net tegen haar moeder gezegd bij een vd valk hotel waar de services hoog in het vaandel staan?
wij komen er echt nooit meer terug,
Simon T .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Wij hadden een arrangement bij dit hotel. Overnachting, ontbijt en een menu van de chef. Eerste twee helemaal in orde en geheel volgens verwachting. Mooie kamer, compleet ontbijt met mooie ontbijtproducten.

Maar het diner van de chef erg teleurstellend. Het toetje was het hoogtepunt van het menu. De rest was tegen verwachting. We konden kiezen (in het asperge seizoen) voor een asperge voorgerecht. Dat schept verwachtingen. Maar de realiteit was anders. Handje sla, veel te koude asperges en de zongedroogde tomaat vervangen door een cherry tomaat. Dressing heel vaag te merken maar niet echt aanwezig. Of heb ik mij een dressing ingebeeld?

Als hoofdgerecht had ik de Schnitzel “original”. De schnitzel was een geval van postume dierenmishandeling. Uitgedroogd en geheel naar de knoppen geholpen in (vermoedelijk) de frituur. De frites bij het hoofdgerecht te lang gefrituurd dus te donker. Op de aardappel gratin een bruine laag door vermoedelijk de warmhoud lamp. Ik had een champignonsaus bij mijn schnitzel maar die leek verdacht veel op de saus van de bloemkool. Wat het ook was: geen champignon saus. Samenvatting: daar nooit meer een diner en voortaan lekker in de buurt gaan eten.
Stichting .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Teleurgesteld waren we allemaal. Het eten was weinig, althans vlees of vis, voorgerecht was miserabel. Bediening was leuk. Maar mij zie je er niet meer terug.
Vond het ook erg luidruchtig en zeker niet intiem.
Itsmie .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Wij hebben Live C.gedaan en dat was best wel een teleurstelling daar ik bij andere vd Valk altijd dit heel goed vond. De sushirijst mn was droog en hard. Bij het begin heeft men voor ons wijn ingeschonken en de hele avondniemand aan tafel gezien. Wij hebben de volgende ochtend boven sandwiches besteld. Schandalig gewoon, voor €7.50 verwacht je toch een goed broodje. Een kleine bagel besmeerd met een heel dun laagje roomkaas waarin je 4 bruine puntjes bieslook ziet en hierover een plak, naar mijn mening, niet meer verse gerookte? zalm met een bruine rand..Op de gevraagde roomkaas heb ik zeker 8min.moeten wachten ondanks dat 2 klanten.aan de bar stonden.Mijn vriendin had een klein stukje stokbrood met een eetlepel tonijn met een plak rosbief.
Jammer.. wat een afgang voor de naam vd Valk waarvoor ik altijd kies vwb een hotel.
Ingo H.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2016
Na 20 jaar weer eens gegeten bij Van der Valk, wat een miskleun weer! Boerenschnitzel besteld. De Schnitzel was goed maar heel klein. De garnituur erop, gebakken spekjes met ui en champignon, waren gewoon koud! Gewoon de koude garnituur op de schnitzel gelegd hopend dat het warm word! Bakje spinazie erbij dat gewoon koud was en smakeloos! Bakje gegratineerde aardappel was gewoon aardappel anders, hetzelfde bakje dat je krijgt bij de sparibs express. De frieten waren wel goed, maar ja wat kan je daar aan verkloten! Al met al veel te weinig want ik had nog zo'n trek dat ik het halve bord van mijn dochter leeg gegeten heb, die is gelukkig niet zo'n grote eter. En dat voor 17,50 euro. Wat een allemachtige blamage dit! Ze slaan de plank compleet mis bij Van der Valk. Je snapt niet dat deze bedrijven elke dag vol zitten, maar dat zegt meer over de smaak van de mensen die er komen of hoe ze zelf thuis koken, dan Van der Valk zelf, die weten niet beter. Die geloven dat ze zelf goed bezig zijn! Word tijd dat Herman de Blijker hier wat aan doet, die zelf daar ooit als leerling gewerkt heeft! Ga hier nooit meer heen. Heb Van der Valk eerst zelf ook ingelicht maar daar hoor je niks van. Wat een uit de hoogte gevallen bedrijf is dit! Prijs kwaliteit zwaar beneden peil!
Renee G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij waren bij live cooking ,hevig teleurgesteld over de kwaliteit! De keus was ook zeer beperkt in vergelijking met andere van der Valks. Vette gebakken aardappelen , patat die slap was,kippenpoten hadden een vieze smaak en waren niet vers.
De saté had geen smaak. Al met al gaan wij zeker niet meer hier eten.
Victor ?.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Deze hoort zeker niet thuis in het rijtje goede van der valk restaurants... Heb hier gelunched maar ik ga dat voorlopig niet meer doen. Locatie is top, restaurant ed ziet er goed uit maar het eten is vedroevend zelfs mijn uitsmijter was te ingewikkeld, en bediening is matig. Nee dus niet gaan.
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Super leuke locatie waar je kunt eten , drankje kunt doen , en naar Casino of Film kan gaan . Voorafgaand van een film even naar de bar van het hotel . Erg leuk en sfeervol ingericht . Helaas moesten we wel erg lang wachten voor 1 van de 2 obers een bestelling voor wat drinken kwamen opnemen (ruim 20 minuten). Hadden nog net wat tijd voor wat drinken toen uiteindelijk de bestelling was opgenomen.
P B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Heerlijke kipsaté gegeten van kippendij, echter de portie (spies) was zo klein dat ik deze letterlijk binnen 5 mins. op had. Omdat dit 'hoofdgerecht' mijn trek niet kon stillen, heb ik (na 5 mins) een tweede spies bij besteld à nog een keer 16,50€. Dus uiteindelijk ca. 300gr kippendij saté gegeten voor 33€ bij een Van Der Valk!? Heb dit aan de manager gemeld en de bediening en manager gemeld, dat de portie, als hoofdgerecht, maar zeker ook gelet op de prijs niet tot elkaar in verhouding staat. Op de een of andere manier was het antwoord unaniem: 'het is dezelfde hoeveelheid als voorheen'..?! Wat ik heb ik met 'voorheen' te maken? Ik bestelde vanavond voor het eerst de kipsaté. Hoe moet ik weten wat of hoe het voorheen was?

Prijs/kwaliteit/kwantiteit: dikke onvoldoende
Bediening: vreemd/onprettig (onvoldoende).

Gelet op de lange rits aan slechte beoordelingen op iens ben ik niet de enige die zijn verbazing uitspreekt over de gang van zaken in deze Valk. Ik hoop dat iemand van het management de kritiek leest en er iets constructiefs mee doet in de hoop het niveau van deze Valk op het niveau te krijgen wat we van de 'oudere' Valk vestigingen kennen.
Marianne02 .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wat een gezellige avond had moeten worden, werd een terleurstelling. Eten was zo karig dat we serieus met honger de deur uitgingen! Waar is de onvervalste Hollandse garnalencocktail gebleven???? Een miezerig beetje garnalen echt om je dood te schamen chefkok!!! Cesearsalade met kip? Slechts 5 stukjes a 17,50!!!! Zo'n slechte vd valk nog nooit meegemaakt!!!
Versproever .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
U bent gewaarschuwd: bestel zo simpel mogelijk bij Van der Valk in Hoorn (of beter nog: ga ergens anders heen) want de kok weet niet beter. Spaghetti nero met gebakken zeebaars en vongole: klinkt heerlijk! Maar wat krijg je? Keuteltje pasta, drie uitgedroogde (!) stukjes zeebaars van 1 vierkante centimeter elk en - letterlijk - twee schelpjes. Twee! En dat alles geserveerd met de gebruikelijke bijgerechten van Van der Valk: friet, aardappel gratin en doorgekookte groenten met een papperig sausje. Wat een smakeloosheid. En dat voor 22,50.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Nee vd Valk in Hoorn trekt bepaald geen volle zalen. Overigens is dit figuurlijk, want de zaak zat die zaterdag behoorlijk vol. Waarom is echter een raadsel. De kwaliteit van het eten en de bediening waren echt hopeloos. Onze ober werkte ook nog een nieuw meisje in en dat vroeg blijkbaar zoveel aandacht dat hij ons compleet vergat. De uiensoep was smakeloos en de tournedos redelijk maar qua garnituren echt onvoldoende. Het duurde ook allemaal erg lang zeker niet voor herhaling vatbaar.
Jane S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2015
Was 2e kerstdag bij van de Valk in hoorn gaan eten met de familie omdat ik 50 werd had ik mij enorm verheugt op de live cooking wat totaal niks voorstelde hamburger, varkenshaas die ik tot 3x terug heb moeten brengen omdat het nog rauw was van binnen en biefstuk dat was de grill dat was live cooking. voor de rest patat en frikandel [kan ik bij de snackbar ook halen] en pasta salade en 2 soorten sushi zalm . Dit was zo een domper op mijn verjaardag feestje en het kosten ook nog eens wat waar ik echt voor heb moeten sparen. Heb van de Valk nog gebeld over de klacht. Aangezien ze zoals belooft mijn terug zouden bellen heb ik ze zelf maar weer gebeld dan krijg je als antwoord te horen maar er hebben mensen ook lekker gegeten bij ons. Nooit meer naar van der Valk in Hoorn.