Van der Valk Goes

Meer informatie over restaurant Van der Valk Goes

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Goes

J.W. W.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Nooit eerder geweest, maar deze kennismaking met het restaurant Van der Valk in Goes is ons prima bevallen. Op het terras aan de achterzijde een prima plek voor een vis- en vleesmenu van de maand, gecombineerd een - alleszins betaalbare - Elzasser Pinot blanc. De bediening was vriendelijk en efficiënt. Gaan we zeker nog een keer eten.
bje .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2017
Op 24 maart 2017 hebben heerlijk gegeten van het Live Cooking Buffet, het was weer van zeer goede kwaliteit. De keus was enorm. Jammer alleen dat met het wokken de ingrediënten eerst in de bouillon gaan. Het zal wel voor de snelheid zijn, maar als je uit eten gaat heb je toch alle tijd om even te wachten.
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Omdat de meeste restaurants in Goes gesloten waren maar blijven eten bij van der Valk. Vooraf kreeftensoep, hoofdgerecht biefstuk, nagerecht kaasplankje. Soep was lekker en biefstuk ook. kaasplankje viel tegen. wel een heerlijk Zuid-Afrikaans wijn.
isa867 .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Boven verwachting goed. Perfecte tournedos. Bijgerechten waren aan de krappe kant, maar werd snel bij geserveerd. Groente was niet vegetarisch (1 vegetarische eter in het gezelschap) en werd snel een andere groente bij geserveerd. Heerlijk brood vooraf, een tussensalade, beide als extraatje. Zeer attente bediening die met je meedacht (fles water in verhouding veel goedkoper dan een glas). Sfeervolle inrichting. Veel beter dan van der valk in duiven.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Gewoon prima. Zeer vriendelijke en behulpzaam personeel....niets is teveel gevraagd en men reageert prettig en snel. Het restaurant is herkenbaar vd Valk. De grote ruimte is schoon en sfeervol ingericht. Gevarieerde menukaart waarbij onbeperkt mosselen eten voor slechts 17 euro opviel. Voor ieder wat wils en ook ons 1 jarig kind was van harte welkom. Met 3 volwassenen royaal gedineerd (incl wijn en nagerecht) voor nog geen € 90,-
Priscilla V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Lekker en goed eten in een mooi restaurant met een top bediening en een redelijke prijs! Voorgerecht, hoofdgerecht, nagerecht + consumpties voor 3 personen voor nog geen €100 euro! Zeker voor herhaling vatbaar.
Juliette T.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
We waren moe en kwamen in ons hotel. We konden niet meer eten in het restaurant, maar wel in de bar of op het terras van de bar. Gelukkig maar, want op het terras was het na een warme dag zalig. We bestelden een hamburger uit the green egg en een caesar salade. De salade was uitstekend. De hamburger werd prachtig opgediend op een blad met een mandje met frites. Bijna de beste ooit gegeten. Wat een zalige frites.
De rest van het eten was ook voortreffelijk. Niet eerder zo goed bij Van der Valk gegeten.
De liefste bediening van een knappe jongen met donker haar. Tjeempie, wat deed hij zijn best en wat vond hij onze blijdschap leuk. De jongen genoot. Dikke pluim voor de werknemer op zondagavond 10 juli rond 21.00 uur in de bar van Van der Valk Goes.
Erik R.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Ik ben hier geweest voor zakenreis, diner en ontbijt genuttigd. Het is een typische Van der Valk, alles is gemiddeld. Niet dat je zegt van, hier kom ik speciaal voor naar het restaurant.
Marco08 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2016
Het lage gemiddelde verbaast mij. Wij eten hier altijd heerlijk! Zo ook vorige week. Het is een gezellig restaurant, niet heel klein, maar zeker geen vreetschuur! Het kan je smaak niet zijn, maar er wordt wel zorg en aandacht besteed aan het eten en de presentatie. Ook met zakenrelaties heb ik hier in het verleden met veel genoegen gedineerd.
Vorige week was ik met mijn vrouw. Vooraf hadden wij beiden de gerookte eend, Heerlijk! Goede bereiding van de eend, de kroket was ook goed bereid, lekker korstje. Hetzelfde gold voor de flinterdunne peperkoek. Heerlijk gerecht.
De mixed grill was ook erg lekker, goed gekruid en bereid. Vooral het buikspek was perfect!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Restaurant Van der Valk met daarin verweven de brasserie is gelegen aan de Anthony Fokkerstraat 100, 4462 ET Goes, gelegen in het zuidelijk gedeelte van Goes en heeft een zeer ruime parkeerplaats zonder dat daar kosten aan verbonden zijn.
Het sfeervolle restaurant is dagelijks geopend van 11.00 uur tot 21.00 uur en kan men altijd genieten van seizoengebonden gerechten verwerkt op een steeds wisselende uitgebreide a la carte kaart..
Omstreeks 19:00 uur werden wij bij binnenkomst bij de ingang van het restaurant ontvangen door de gastvrouw en begeleidt naar een mooie tafel voor twee personen in het midden van de sfeervolle brasserie.
Na plaats te hebben genomen konden wij in alle rust genieten in een prima sfeer om daarna een keuze te maken.
Mijn vrouw koos als voorgerecht voor carpaccio van ossenhaas met huisgemaakte pesto, rucola, gedroogde tomaatjes en Parmezaanse kaas.
Mijn keuze bestond uit uit een drieluik van oesters bestaande uit vier Tsarskaya oesters, deze komt uit Cancale een vissersdorpje in Bretagne, gemarineerd en natuur en twee gegratineerde Zeeuwse oesters.
Als hoofdgerecht hebben wij gekozen voor een visgerecht bestaande uit drie gebakken sliptongen met bearnaisesaus en garnituren.
De wijnkeuze van mijn vrouw bestond uit een witte Chardonnay en ik koos voor een heerlijke Affligem, dubbel, Abdijbier en als afsluiting voor een prima kop koffie.
Wij hebben genoten van een heerlijk diner met een prima wijn en bier.
Prijstechnisch voldoet het geheel zeker aan de norm en zeer vriendelijk en attent personeel.
Wij komen zeker terug en een aanrader is om te reserveren.
Geachte gast,

Via deze weg willen wij u graag bedanken voor uw positieve feedback!
Wij vinden het erg prettig om te lezen dat uw bezoek aan ons restaurant naar wens is verlopen en hopen u graag nog eens te mogen verwelkomen in Hotel Goes!

Reactie van proever:

Geachte mevrouw,

Op donderdag 3 december 2015 wederom samen uw restaurant bezocht en genoten van alle genoegens zoals reeds omschreven.

Met vriendelijke groet.
Hansbr70.
mrkaas .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Waardeloze vreetschuur, waar moet je beginnen? Bestek niet schoon, medewerkers onvriendelijk, eten smakeloos en slecht opgemaakte borden! Sommige onderstaande recensies herkenbaar! Klachten worden afgedaan met, we krijgen anders nooit klachten. Salade was smakeloos, oude verlepte sla. Dit restaurant moet je vermijden!
Geachte gast,

Allereerst bied ik u graag onze welgemeende excuses aan voor uw niet naar wens verlopen bezoek aan ons restaurant.
Wij zijn erg geschrokken van uw review, want uit navraag bij dienstdoende leidinggevenden van 25 september blijkt dat er die dag geen klachten zijn kenbaar gemaakt.

Wij hopen dat u uw klacht aan ons wilt toelichten via de e-mail, zodat wij deze in behandeling kunnen nemen. U kunt uw e-mail richten aan e.vermeulen@goes.valk.nl.

In afwachting van uw reactie verblijven wij,

martin D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
vreselijke ervaring bij van der Valk Goes. We kwamen binnen voor een lunch, er zat helemaal niemand, het duurde lang voordat we een kaart kregen, de dame aan die aan tafel kwam was erg ongeïnteresseerd, voor ons gevoel niet met haar werk bezig maar met andere dingen. De salade de we bestelde was uitgebreid naar een maaltijd salade voor een supplement van 5 euro. De salade die op tafel gekwakt werd was klein en smakeloos. Een handje kool met wat taugé erop en iets ondefinieerbaar geel, 2 minuscuul kleine stukjes tonijn maakte het drama compleet. Vreselijke service, smerig eten maken dat mijn advies is om Van der Valk Goes sterk te vermijden. We hebben de manager gevraagd te komen en die bood ons een kopje koffie aan van het huis, dan vraag ik je toch????
Geachte heer/mevrouw,

Naar aanleiding van de door u geplaatste review bied ik u graag onze welgemeende excuses aan voor uw niet naar wens verlopen lunch in Hotel Goes.

Vanwege het warme weer zaten de meeste gasten 5 juni buiten op het terras en enkele gasten in het restaurant, wellicht dat het hierdoor op u is overgekomen dat er helemaal niemand zat.

Wij vinden het erg jammer dat u de serveerster in kwestie als ongeïnteresseerd heeft ervaren. In onze beleving is zij wel degelijk direct bij u aan tafel geweest met de kaart, maar heeft zij verzuimd u terugkoppeling te geven betreffende de grootte van de Oriëntaalse salade. Hiervoor heeft zij na afloop haar excuses bij u aangeboden en uitgelegd dat de salade gemaakt is zoals deze hoort te zijn met de juiste hoeveelheid tonijn (de tonijn wordt overigens afgewogen, zodat de proporties van de salades altijd gelijk zijn).
De serveerster in kwestie heeft u daarna een kopje koffie aangeboden, waarna u aangaf een manager te willen spreken. De restaurantmanager heeft u nadien gevraagd of zij nog iets voor u kon betekenen en tevens voorgesteld om nog iets anders te laten klaarmaken, waar u geen gebruik van heeft gemaakt.
Het verbaast ons overigens te lezen dat u het eten als smerig heeft ervaren. Beide salades zijn helemaal opgegeten en mevrouw had niets op te merken aan de Oosterschelde salade die zij genuttigd heeft.

Ons inziens hebben wij ons uiterste best gedaan u als nog met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan, maar betreuren het ten zeerste dat dit niet is gelukt.

Wij hopen u ondanks deze ervaring graag nog eens te mogen verwelkomen in Hotel Goes.

Reactie van proever:

Beste Eva,
Ik vind het moedig dat je de moeite neemt om te reageren. Wij hebben het bezoek aan Vd Valk Goes als zeer onaangenaam ervaren. Tegelijkertijd ontvang ik uw reactie als standaard en op punten onwaar. Uit uw reactie maak ik op dat u uw gelijk wilt hebben, dat vind ik jammer maar dat respecteer ik. Onjuist is uw mening dat beide borden waren leeggegeten. Het bord van mijn vrouw was leeg maar mijn bord was voor ruim de helft vol. Ik heb de friet wel opgegeten, wellicht bedoelt u dat met dat beide borden waren leeg gegeten. Wij hebben het als schofferend ervaren dat we de salade, hoewel deze niet was opgegeten en er een klacht over was ingediend toch terug vonden op de rekening, bij de kassa troffen we dezelfde hardheid en desinteresse bij de medewerker. De restaurantmanager die met ons het gesprek aanging was zeer standaard en niet empathisch naar de situatie naar mijn beleving. U blijft in uw schrijven uw gedrag en houding verdedigen, iets wat in elke klantgerichtheid training wordt geleerd niet te doen. Wellicht kunt u uw communicatie van zowel de dag zelf als uw bericht hierboven nog eens onder de loep nemen. Ik wens u veel succes!
Lisette D.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Op 2e Pinksterdag onderweg van Amsterdam naar huis, in Goes een tussenstop gemaakt om snel een hapje te eten.
Partner koos voor aspergesoep en asperges op Vlaamse wijze, ik ging voor de Zeeuwse vissoep en een seniorenportie tongetjes.
Zowel de aspergesoep en de vissoep waren erg lekker, ook het hoofdgerecht smaakte goed, asperges wel een erg grote portie, met heel erg veel ham.
ik was blij dat ik voor een seniorenportie had gekozen, daar kwam ook nog een schaal met frietjes en gebakken aardappelen bij. En een schaaltje met bloemkool en broccoli, met een erg lekker sausje.
Bij het afruimen zeiden we tegen de ober, dat het wel erg veel was, de bijgerechten.
'We willen onze gasten niet met honger naar huis laten gaan', was zijn mededeling.
Ook de huiswijn was erg lekker, een klein minpuntje: We wilden graag snel een hapje eten, dat was helaas niet het geval. Het duurde veel langer, dan we haddengedacht, vooral na het eten moesten we een paar keer om de rekening vragen.
Maar al met al, lekker gegeten voor niet al te veel geld!
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
De Zeeuwse gerechten, vooral het "voorafje" waren geweldig. Garnalen,oesters etc. Heerlijke groenten zoals lamsoren. Afknapper was de vegetarische pizza. Giga veel deeg en nauwelijks vulling. Maar wat een leuke, attente bediening. We voelden ons heel welkom.
Theo S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
We waren bij Van der Valk Goes op tweede kerstdag. Dat doen we dus niet nog een keer! Life cooking was Van der Vak niet waard. Rauw vlees, ondeskundige jongeman als kok. Als klap op de vuurpijl een kopje gorre koffie. Niet te drinken!
carelse .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Tweede Kerstdag bij Van der Valk een kamer geboekt en het kerstdiner bestelt. Er was geen mogelijkheid a la carte te eten, doch toen we onze plaats innamen en het menu onder ogen kregen, bleek dat er op tweede kerstdag wel a la carte gegeten kon worden, zij het de gerechten die ook op het menu stonden. Vreemde situatie. Tafelgenote koos voor carpaccio welke goed was. Zelf koos ik voor zalm, met garnalen, maar o wat een desillusie. 3 kleine plakjes zalm op een bordje met daarbij een theelepeltje Hollandse garnaaltjes en wat fijngesneden sla. Geen enkele smaak aan toegevoegd. Daarbij twee broodjes met keiharde (gekruide) boter. Niet te smeren dus!Het tweede tussengerecht was consommé de tomates voor tafelgenote en ondergetekende vissoep. De tomatensoep was waterig en er dreven wat blokjes appel in. Het zout- en pepervaatje waren nodig om alles op smaak te brengen. Daarvoor moesten we wel eerst het zoutvaatje openen, het afsluitpapiertje er af halen en daarna gebruiken. Van der Valk had die moeite niet genomen. De vissoep was eindelijk eens een positief punt. Goed van smaak en rijk gevuld. Als hoofdgerecht was er tournedos, die gelukkig op gewenste wijze was bereid. Daarbij als bijlagen wat vette gebakken aardappelen, een schaaltjes spruitjes, patat en een schaaltje waterige onduidelijke sla waar een kwak saus op een schijfje komkommer was gegooid. Hoeveel liefde kan je als kok in je gerechten doen? Als dessert kon men kiezen tussen kaas of het grand dessert. We hadden het grand dessert al langs zien komen bij de buren en tafelgenote was zowel van de kaas als het grand dessert geen liefhebber. Met enig aandringen kreeg ze ijs met slagroom (even aan de keuken vragen of we dit wel hebben!!!!) Het grand dessert wat ik kreeg mocht die naam niet hebben. Op een stukje groen plastic (vast voor de sfeer) lag een bolletje ijs, twee onduidelijke stukje taart of iets wat daar op moest lijken, een kwakje slagroom en een lik bavarois. En dan denk je dat Van der Valk wel zal uitpakken met een kerstdiner. Niet dus. De chef kok had er alles aan gedaan om het zichzelf en zijn brigade zo simpel mogelijk te maken. Aan kwaliteit en versheid was niet al te veel gedacht. Het eerste voorgerecht kregen we binnen 2 minuten nadat we hadden doorgegeven wat we wensten. Lag dus al lang klaar! Daarna vroegen we of men even kon wachten met het tweede voorgerecht. Niet dus! Een jonge dame kwam 3 minuten later met de soep, welke, zoals later bleek, bij de buren had moeten worden bezorgd. Binnen een half uur wilde men al het hoofdgerecht brengen. Het leek wel alsof men dacht dat we de trein nog moesten halen. Met de vriendelijke senior serveerster konden we gelukkig afspreken, dat we haar konden inseinen, zodat we wat meer tijd kregen. Het nagerecht lag waarschijnlijk ook al lang te wachten en de kok behoefde alleen maar een stukje plastic op het bord te schuiven waar alles al op lag. Ik denk dat de chef kok zich toch moet afvragen of hij kookt voor zijn gasten of dat hij betaald wordt om het zelf niet zo moeilijk te hebben. Daar waar je verwacht eens lekker verwend te worden in een leuke en mooie ambiance, werd het hier culinair een sof en ook het decor was nou niet om over te juichen. Papieren (kerst) tafelkleedjes en kleine papieren servetjes. Voor de gevraagd prijs van het diner en het gebodene heeft Van der Valk Goes de plank enorm misgeslagen. Bij andere Valkjes hebben we tijdens feestdagen veel betere ervaringen opgedaan. Gelukkig dat de aardige serveerster ons nog wat opbeurde en de sfeer er in hield. Er is duidelijk geen kwaliteitscontrole en men denkt niet in het belang van de gast.
Ard K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2014
Het was al weer enige tijd geleden dat we hier hadden gegeten en we werden blij verrast. De menukaart was aangepast en daarop waren verschillende nieuwe gerechten verschenen waarbij de bekende gerechten onderaan de kaart waren terug te vinden. We namen een hoofdmaaltijd met toetje. De hoofdmaaltijd was mooi opgemaakt op een wijze die ik daar nog niet had meegemaakt. Ik heb een schnitzel genomen met een basilicum saus en die was kwalitatief voldoende, de ingrediënten hadden nog van wat betere kwaliteit gekund. Desalniettemin waren ook de andere tafelgenoten blij verrast en werd er bijvoorbeeld een goede vissoep uitgeserveerd. Mijn jongste dochter nam nog het kindertoetje die ze -tot haar plezier- helemaal zelf mocht klaar maken. Een goede hernieuwde ervaring.
Corine V.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Warmste dag van het jaar. Op het terras was het nog een beetje uit te houden. Binnen totaal niet, geen airco en een plat dak. Bestelde bij mijn glaasje wijn een glaasje kraanwater. Wat de ober prima vond en daarna de serveerster niet. Discussie, moest flesje Spa worden (terwijl we pp daarnaast dus al gewone drank bestelden en het 32 graden was!!). Garnalencocktail: lekker, gewoon goed. Ongepaneerde schnitzel met balsamico, ham en asperges: redelijk, smaken matchten niet helemaal. Wel goede garnituur. Sliptongetjes waren ok. Het toetje van semifreddo had weinig smaak. Verder de gewone "vd Valksfeer": niks mis mee, wel goed, maar ook erg druk en niet bijzonder.
Mevicky .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Onderweg hier gestopt voor het diner. We mochten een plekje uitzoeken op het terras en hebben daar genoten van ons eten. Enige jammere was dat ze eigenlijk met te weinig personeel stonden want toen het terras vrij vol kwam te zitten en er ook nog mensen binnen zaten begon het toch wel lang te duren voordat het personeel tijd voor ons tafeltje had. Maar desondanks sympathiek geholpen en ik ga ervanuit dat ze op dagen waarbij goed weer wordt voorspeld normaal wel met voldoende personeel staan. Voor het eten en de ideale locatie als je onderweg bent komen wij zeker nog wel eens terug.
Rinus E.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Bij ons verblijf van een nacht in hotel Goes hebben wij op zaterdagavond het diner gebruikt in het restaurant. Wij kozen van de menukaart voor een combinatie van visgerechten voor twee personen. Het was bijzonder smakelijk, inclusief de bijgerechten. De vooraf geserveerde rode en witte huiswijn op het terras waren ook goed.
Het was wel wat rumoerig in het restaurant door wat al te luidruchtige gasten en rennende kleine kinderen.