Van der Valk Emmen

Verlengde Herendijk 50 7833 JD Nieuw-Amsterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Van der Valk Emmen

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Hoffmaer .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Afgelopen zaterdagavond Live en Cooking gedaan. Wat een enorme teleurstelling zeg is dat hier. Begon al dat ze voor 7 persoen hadden ingedekt terwijl we voor 9 hadden gereserveerd. Het eten is ver van tevoren klaargemaakt en dat proef je. Ook het live cooking gedeelte staat alles al klaar te maken en je weet dus niet hoe lang het al klaar is voordat je het op je bord krijgt. Sate was zuur en leek wel bedorven. Nergens staat vermeld wat het eten is. Je moet maar gokken wat je opschept. Ijsbuffet was karig met vieze ijsschep lepels. Kortom was eens maar nooit meer.
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Prima ervaring. Met z'n vieren hier gegeten midden op de middag. Erg rustig, restaurant erg schoon. Akoestiek in het restaurant erg goed. Bediening uitstekend en vlot bediend. We namen kalfslever, schnitzel en varkenshaas. Bijlagen in enkele kleine schaaltjes voor 4 personen bleek onvoldoende. Op verzoek werd dit vlot aangevuld.
Prijzen menu's en drankjes redelijk, goede verhouding prijs/kwaliteit.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Als hotelgasten hier op 05 mei 2016 komen dineren met z'n tweetjes.
Als voorgerecht hadden wij beide 'Carpaccio van Ossenhaas'. De Carpaccio was pezig, aan de temperatuur te merken vers uit de diepvries maar de pesto op de carpaccio was heerlijk.
Als hoofdgerecht hadden wij ook beide hetzelfde, Biefstuk. Eén biefstuk was perfect rood gebakken en de bijgevoegde pepersaus was een voldoende. Als dessert eenmaal de koffie besteld en voor mij de Dame Blanche. Heerlijk smaakvol vanille ijs en de chocolade saus was geen krachtige chocolade saus, maar wel een lekkere saus.
Op basis van onze verwachtingen hadden wij hier prima gegeten, het was geen hoogstandje, maar absoluut ook geen spijt dat wij hier zijn geweest.

De bediening is gastvrij, vriendelijk en professioneel, geen op of aanmerkingen.

Aan de het decor kan wel het een en ander gebeuren. Op de stoelen lagen broodkruimels, vlekken in het tafellaken en het servies waar de olie, azijn, peper en zout op staan was erg vies met etensvlekken. Helaas!
Renee T.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Enige tijd geleden hier geweest voor een weekend weg. Zoals je van een van der valk gewent bent zien de zalen er geweldig uit! De bediening is wat onervaren en eten is prima, maar niet hoogstaad. Vanwege een klantensysteem, konden wij gebruik maken van een leuke wijndeal en deze was dan ook heerlijk!
We hebben hier twee avonden gegeten. Ikzelf had een van de garnalen cocktail, slibtong en appeltaart toe. Opzich lekker, behalve dat de appeltaart vanuit de diepvries werd opgewarmt in de magnetron. Ik werk zelf al jaren in de horeca en weer dat veel taart uit de diepvries komt, maar dat zou je niet zo duidelijk moeten merken.
De andere dag had ik gerookte zalm, cordonbleu en sorbet toe. Die sorbet was echt super! De zalm ook goed en cordon bleu blijft natuurlijk cordonbleu.

Het ontbijt was ronduit fantastisch!
Adri V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2016
Via internet een reservering gemaakt voor 4 personen voor 17.30 uur. Bij thuiskomst gezien dat de bevestiging om 18.00 uur is verzonden. Lekker op tijd. We hadden wel lekker gegeten. Voldoende grote porties. Een van ons nam een portie voor de kleine eter. Zelfs dat was ruim voldoende. Het was niet druk in het restaurant. Daarom verbaasde het mij dat er niet tussendoor werd gevraagd of we nog iets wilden drinken. De glazen waren toch echt leeg hoor!
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Bij aankomst in het hotel werd al gelijk gevraagd of we ook wilden eten. In dat geval was het handig om te reserveren. Het was inderdaad druk. Er was echter ruim voldoende personeel en we werden vlot geholpen. Zelf uitstekende mosterdsoep gegeten. Romige structuur en niet zuur zoals vaak het geval is. Broodplankje niet top. Kruidenboter was niet lekker en het brood wat droog. Graved laxs was wel een aanrader! Stoofpotje rundvlees was met rode kool en aardappelpuree uit de oven. Iets droog maar goed van smaak. Één van de gasten had 2 slibtongetjes besteld (kleine portie) en dit was lekker en ruim voldoende. Tijdens het eten werden de drankjes steeds vlot aangevuld, ook als je er zelf niet om vroeg. Riante en lekkere toetjes sloten dit prima diner af! Zelf hield ik het bij een goed bakje koffie
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Als hotelgasten is de ambiance zeer aan te bevelen.Mooi restaurant.Goed eten. De carpaccio is gewoon goed. De hollandse biefstuk smakelijk en de emmense koffie prima. Eten gemiddeld goes. Dat er geen karaf water af kan is een slechte zaak.
Bediening vlot en proffesioneel.
al met al een goede voldoende.Maar vanwege water niet top
Pl0fk0p_ .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Bij aankomst stonden we te kijken en werden niet geholpen. Zelf maar een plekje gezocht. Kort daarop werden we vriendelijk begroet en gevraagd voor een drankje en of we de lunch kaart wouden. Dit kwam vlot maar de jus d orange zat veel teveel pulp. Voor een van der valk een erg kleine kaart, keuze gemaakt voor panini met salade en ketchup en broodje warme beenham. Bij bestellen doorgegeven dat er geen paprika bij de panini kon. Toen eten kwam was broodje beenham koud en brood droog en bij de panini hadden ze de gehele salade maar weggelaten.

Dit is niets wat je van een van der valk mag verwachten, het was vies ( lakens op tafel, oude citroen op zout en peperstel en oud bestek onder meerdere tafels) en dit alles nog maar van een bezoek van 20 minuten.

Wij stoppen voor een van der valk lunch volgende keer wel weer in Zwolle.
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
We logerde hier en hadden geen zin om Emmen in te gaan. Zoals Van der Valk is een super gezellig ingericht restaurant in kerstsfeer. Genoeg personeel ook vriedelijk maar moest vaak even wachten dat er werd waargenomen dat we iets wilde bestellen of vragen. Het zijn wild weken, vooraf de herten carpaccio was heerlijk. Hoofd gerecht eend en hertenbiefstuk. Alles keurig voorzien van bijgerechten. Moet zeggen dat de kwaliteit me verrast heeft. Ga misschien toch vaker proberen.
Esther Z.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Het eten is vrij smakeloos. De ladysteaks horen inderdaad wat kleiner te zijn, maar dit was bijna niks.
Om drankjes wordt niet gevraagd. Wanneer je aangeeft dat het eigenlijk niet naar wens was dan wordt dit geheel genegeerd.
Het decor is wel erg mooi en hierbij hangt er een prettige sfeer.
HEH .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Wat viel dat tegen. Eten bij van der valk. In een ranzige eetzaal. waar minimaal twee weken niet was schoongemaakt, opgewarmd eten opgediend krijgen. Want dat is wat het is. Van vers eten hebben ze daar nog niet van gehoord volgens mij. Oja misschien is het wel net zo fris om de kippen buiten te laten, in plaats van rond te laten lopen in de eetzaal. Voor mij in ieder geval geen van der valk Emmen weer.
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Vandaag met 5 personen naar het restaurant bij binnenkomst kregen we een mooie ronde tafel toegewezen bij het raam. Drankjes besteld en aan de ober aangegeven dat wij met zijn allen het vd valk voordeel id gebruik wilde maken van de sliptong. Ik toonde mij Id nr hierop gaf deober te kenne dat ik een pas diende te tonen helaas gaf de website dit niet aan. Na wat uitleg van mijn kant en aangetoond via mij Ipad alsnog een pas van hun gekregen waar ik het nr op moest noteren helaas heeft niemand meer die pas gezien of gevraagd.vreemd.
Na enige tijd de scholfilets op tafel gekregen met voor 5 personen zeer zeer klein schaaltje friet,broccoli,aardappeltjes en worteltjes. Niet voldiende voor 5 personen hooguit voor twee kleine eters.
De scholfilets smaakten heerlijk.
Niet een keer is er gevraagd of alles voldoende was. Tweede drankje moesten we zelfs van tafel opstaan om de bediening te vragen voor een drankje.
We hebben maar geen dessert genomen is ook niet om gevraagd we zijn vertrokken met een niet fijn gevoel net alsof het niet gegund was dat we met vijf van een leuke aanbieding gebruik maakte.
Heel jammer want we komen regelmatig bij vd Valk in heel Nederland ook voor overnachtingen maar dit hebben wij nog niet gehad.
Het zou ook fijn geweest zijn of men gevraagd had of alles heeft gesmaakt ook dit is niet het geval geweest.
Jammer.

Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Afgelopen zaterdag hier met 4 personen heerlijk gegeten, er is ruim voldoende keuze in eten en het smaakt allemaal heerlijk. De service is vriendelijk en ondanks de drukte hoefde we niet lang op de bestelde drankjes te wachten.
Celco .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Hier hebben we tweemaal een ontbijtbuffet genuttigd bij een driedaags arrangement dat we via hotelkamerveiling hadden gekocht. Het royale buffet biedt een weldaad aan keus voor wat betreft vers brood en dito beleg en koffie en thee en sapjes en (chocolade) melk en yoghurt en fruit opgediend op diverse buffetten. Er is voldoende ruimte tussen de buffetten, waardoor er weinig kans is dat je elkaar in de weg loopt. Je kunt er 4 sneetjes brood tegelijk roosteren. Ook kun je bij de kok een gebakken eitje naar smaak bestellen. Het personeel is erg vriendelijk en de tafels in het restaurant zien er goed opgedekt uit. Saillant detail: Er staat een flesje Himalayazout op de tafels.
Vief07 .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Onze jaarlijkse overnachting in hotel Emmen i.v.m. een bezoek aan vrienden bevalt altijd uitstekend. Echter, dit keer stak het restaurant er niet zo positief uit. We werden vrij ongeïnteresseerd naar buiten begeleid door een jongedame en naar een tafel verwezen waar de beroemde terraskip en -haan + aanhang net hadden gezeten. Ik wees haar op de troep op en rondom de tafel maar ze verdween gewoon, we moesten het er maar mee doen. Gelukkig kwam er op dat moment een tafel verderop vrij, daar zijn we toen maar gaan zitten. De vriendelijke benadering van de dame en heren de rest van de avond zorgde alsnog voor een redelijk serviceniveau. Het eten was in orde maar niet bijzonder, ik heb in andere "Valks" vaak beter gegeten. Ook een leuke rosé die nota bene in het eigen magazine wordt aanbevolen en niet verkrijgbaar blijkt zette een domper op het geheel. Tip voor de eigenaar: zet het loslopende "gevogelte" fijn in een mooie ren, u heeft er ruimte genoeg voor. Scheelt een hoop overlast voor de gasten en zeker voor de medewerkers die elke keer de troep mogen opruimen die de vogels achterlaten.
Gesina G.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Super aardige bediening. We hadden het eten super snel op tafel staan. Voelde aan als 2 min. Maar zal wel iets langer zijn geweest. Bewuste keuze gemaakt voor een eenvoudige maaltijd. Heerlijke gegeten. Komen zeker weer.
PRotteveel .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2015
Het eten viel een beetje tegen. De vis die wij besteld hadden was prima maar de groeten en gebakken aardappelen was niet goed. De service is top en de wijn was prima. Maar het totaalplaatje is dan toch een krappe voldoende. We hebben lekkerder groeten gegeten bij van der Valk. de kok of de stoomoven had een slechte dag
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2014
Wat mij altijd opvalt bij de vd Valk is de goede bediening. Het eten is prima en het decor ok. Mooi ontworpen, maar natuurlijk wel groots en wat onpersoonlijk. Ik heb hier tweemaal gegeten bij een zakelijke overnachting.
Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2014
Tot dit moment hadden we goede ervaringen hier te gaan eten, maar het werd nu een teleurstelling wat een maaltijd betreft.
Restaurant c.a. was erg knap in kerstsfeer gebracht, kosten noch moeite werden bespaard.
Doch de kalfslever was van slechte kwaliteit. Het gerecht bestond uit 2 stukjes doch in beide stukjes zat veel zeen.
Ja, er werd wel gevraagd of alles naar wens is, maar dat moment was even na het opdienen.
Bij het afruimen is de kritische opmerking gemaakt en aangegeven dat de gestelde vraag te vroeg kwam......
De bediening vertelde dat de lever kant en klaar door hun leverancier wordt aangeleverd en dat de kok daar geen invloed op heeft.
Dat antwoord bevreemdde ons en er werd gevraagd of de kok dan het afgeleverde vlees niet controleert.
Dat werd een vreemde vraag gevonden.......
Toen aangegeven werd dat wij met enige regelmaat het restaurant bezoeken en dat het de eerste keer is dat er sprake is van kritiek, werd een rondje koffie als compensatie aangeboden.
Service en decor en bediening was goed, daarom verdient vdValk nog een bezoek van ons. Maar zodra het eten weer niet in orde is dan laten wij dit restaurant in het vervolg links liggen.
Carelse .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2014
De zuidoost hoek van Drenthe is mooi en biedt veel. Reden voor ons om daar regelmatig enige dagen heen te gaan. Vaak logeren we bij de Valkjes. Keurig hotel en goed restaurant. De bediening is niet altijd top, doch dat weet je als je bij een Van der Valk gaat eten. Het zou de leiding passen om de geroutineerde personeelsleden enige beleefdheid bij te brengen. Die lopen routineus rond en veroorloven zich om te tutoyeren en "hoi" t zeggen. We hebben toch niet bij elkaar op school gezeten?
De keuze van de kaart is gevarieerd en in dit restaurant aten we nooit slecht. Onder meer genoten we daar van een uitstekende tournedos, gebakken conform de wens van tafelgenote. Er was een Sole Picasso die keurig gebakken was, het vlees schoof je zo van de graat. Daarbij gevoegd een overvolle schaal heerlijk gebakken fruit. Alle bijlagen zijn smaakvol en ruim voldoende. Voor- en nagerechten zijn van goede kwaliteit en over de kwantiteit hoeft men nooit te klagen bij Van der Valk. Ook de aankleding van het restaurant is warm, netjes, zelfs overdag branden de kaarsjes.