Van der Valk Eindhoven

Aalsterweg 322 5644 RL Eindhoven Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Van der Valk Eindhoven

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,6
6,8
Kees-Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
John .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Dit restaurant is een duidelijk voorbeeld van de grote verschillen in kwaliteit tussen de vestigingen van deze keten, in dit geval in negatieve zin. We hebben er gedineerd tijdens een tussenstop op weg naar onze vakantiebestemming. Een van ons bestelde de schnitzel, terwijl de ander koos voor kabeljauw. Met name het visportie was bijzonder klein (en wij zijn echt geen grote eters): nog geen 100 gram filet. Ook groente was amper aanwezig (ze serveerden die dag zeker "vergeten groentes"?) en toen we daarover na afloop een opmerking maakten, kregen we als verbaasde reactie: "u kunt gratis frietjes bijbestellen". Als wij onze trek met friet willen stillen, gaan we wel naar een snackbar: dat is aanzienlijk goedkoper dan de ruim 20 euro die van der Valk voor een hoofdgerecht vraagt. Op de andere schotel lag een taai en vet gepaneerd stuk vlees, dat overduidelijk afkomstig was van een niet al te best varken. Terwijl iedere kok hoort te weten dat "Wiener Schnitzel" volgens de leer van mals kalfsvlees hoort te zijn gemaakt.
Hoewel we regelmatig en met veel smaak bij van der Valk's eten, laten we deze vestiging voortaan links liggen. We hebben het restaurant achteraf nog een kritiek gestuurd via Twitter, maar daarop vond men het niet nodig te reageren.
Marnix68 .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Zat vanavond aan de sushibar. Alles wat ik kreeg (zalm/sirloin-op rijst) of beefsteak-op-spies of tonijn: allemaal even lekker. Ik ga morgen zo weer. Heerlijk!
Maar. Aan het eind heb je zin in dat láátste hapje. Want net niet genoeg qua eerdere gangen. Maar omdat je wel dertig euro kwijt bent stop je toch.
De witte wijn is hier heel goed. Had eerst glas huiswijn (chauv blanc). Was ok. Daarna de chablis Rochelle (meen ik). Heerlijk!!!
Bediening is top. Heel plezierig. Ontspannen maar toch voorkomend. Goed hoor!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
pracht zaak alles er op en er aan , jammer dat het personeel de dames op het terras staan te versieren zijn terwijl de bestellingen fout gaan voor gerecht zijn we aan het eten en hoofdgerecht komt er aan en dan 15 min moet wachten op een flesje spa dan eet ik erg graag steak tartaar nou bij deze daar zit zoveel piccalilly op dat je het tartaar niet eens meer proeft en die is zo fijn gemalen net baby pap jammer een heezer salade dan denk ik aan sla soorten of iets maar hier is het zure groete uit een pot stukken meloen en 3 brokken geiten kaas en een veeg die naar niks smaakt maar goed restauranten genoeg in eindhoven
Beste Gast, Bedankt voor het delen van uw ervaring in Van der Valk Hotel Eindhoven. We vinden het vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent geweest. Maar we gaan al uw tips intern oppakken en verbeteren waar mogelijk is. Nogmaals bedankt voor de genomen moeite om een review achter te laten. Hopelijk mogen we u in de toekomst weer begroeten in ons restaurant. Met vriendelijke groet, Van der Valk Hotel Eindhoven
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Afgelopen woensdag hier geweest voor een lunch onderweg. Altijd prima bij van der Valk. Mooi en ruim opgezet terras. Zonnetje erbij. Uitsmijters werden snel uitgeleverd. Prima kwaliteit. Bediening is ook attent ondanks dat het druk was. Dit was de derde keer dat ik hier was voor lunch en zeker niet de laatste keer.
Wat goed om te horen dat alles naar wens is geweest! Bedankt voor het mooie cijfer. Ik zal uw complimenten delen met de rest van het personeel. De volgende keer verwelkomen wij u weer graag bij Van der Valk Hotel Eindhoven. Met vriendelijke groet, Van der Valk Eindhoven
Elizabethheeneman .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Door omstandigheden lang terras bezoek. Prima terras, verzorgd. Goed personeel, koffie, drankjes, gebak, broodjes alles keurig netjes. Ik vind alleen de outfit van de dames met zeer warm weer oubollig hooggesloten witte blouse lange mouwen strik dikke zwarte broek en sloof. Kan moderner
Beste Erik, Bedankt voor uw complimenten & feedback. We willen u bedanken voor het compliment over het eten en het personeel, wij doen ons uiterste best om het assortiment in gerechten en de service zo aangenaam mogelijk te maken voor onze gasten.
Daarnaast wil ik terugkomen op uw opmerking over de uniforms. Dit heb ik intern doorgegeven aan de desbetreffende afdelingen zodat we hier wellicht verandering in kunnen brengen, want ik ben het met u eens dat een modern hotel zoals ons moet beschikken over moderne bedrijfskleding. Met vriendelijke groet, Van der Valk Hotel Eindhoven
David B.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Een lunchbespreking bij Restaurant Martinus in het Van der Valk Hotel net buiten de stad. Een prima locatie voor de deelnemers uit verschillende windstreken.
Op deze dag is het restaurant maar voor een deel bezet, waardoor we een prima plek hebben met veel rust en ruimte voor onze uitwisseling.
De bediening, primair van medewerker Tom E., is van de hoogste kwaliteit: attent, snel, voorkomend.
De koffie smaakt me uitstekend en het valt me op dat het kopje écht warm is.
Ik vraag of ik, vanwege mijn kieskeurigheid i.v.m. met herstel van ziekte, een vegetarisch gerecht van de dinerkaart mag kiezen, en dat mag: een groentegerecht dat van de hoogste kwaliteit is, vers bereid en vol diverse keurig uitgeserveerde groenten met een lichte saus. En daarbij voortreffelijke frites: donker, knapperig, droog (= alles behalve vettig).
Ik ben bijzonder onder de indruk van de kwaliteit van dit restaurant - op alle fronten!
Beste David, Bedankt voor de mooie complimenten ons Restaurant Martinus! Ik ga uw complimenten intern met ons team delen. Hopelijk mogen wij u in de toekomst weer eens te dienst staan. Met vriendelijke groet, Van der Valk Hotel Eindhoven.

Reactie van proever:

Ik waardeer deze persoonlijke reactie!
Zelf ben ik onder de indruk van de aangeboden kwaliteit OP ALLE FRONTEN bij uw hotel en heb inmiddels velen verteld over mijn uitstekende lunchervaring.
Op z'n Engels: "Credit given where credit due."
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Aan een ongezellig tafeltje gezet in het behoorlijk drukke restaurant. Het restaurant doet erg zijn best om een wat sjiekere en luxere uitstraling te hebben. Helaas lukt dat niet helemaal. Onpersoonlijke bediening en het eten is het net niet. Geen goede prijs/kwaliteitsverhouding. Contrast in bordopmaak is ook vrij groot. Bij het hoofdgerecht had ik kip met erg veel tomatensaus en een bord vol met ondefinieerbare groente terwijl mijn tafelgenoot blij mocht zijn met zijn 5 wortels, hoopje spinazie en stukje gegrilde zalm. Het is het allemaal net niet en dat is jammer. Decor is erg donker en ongezellig en je zit nogal dicht op elkaar.
Beste Gast , we nemen uw klacht uiterst serieus en we vinden het heel erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent geweest over het eten. Sinds vorige week is er een nieuwe menukaart ingegaan met een uitgebreide keuze aan gerechten die bereid worden met zorgvuldig uitgekozen ingrediënten. We hebben uw overige feedback ook doorgegeven aan de desbetreffende afdelingen, zodat u ook daadwerkelijk verbeteringen zult zien. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Van der Valk Hotel Eindhoven
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Ik moest voor zaken in de regio Eindhoven zijn en besloot bij van der Valk te overnachten en gelijk, ondanks de vele weinig hoop gevende recensies op Iens, te gaan dineren in het a la carte restaurant Martinus. Laat ik met het positieve beginnen. Ik had het geluk dat aan mijn tafel een hele aardige en attente dame uit de bediening was gekoppeld. Dan het eten. Ik besloot om toch maar op safe te gaan en bestelde als voorgerecht gerookte zalm en als hoofdgerecht gegrilde zalm. Dat voorgerecht was netjes opgemaakt en was verder ok. De flauwe, smakeloze moot zalm van het hoofdgerecht lag op een bedje van kapot gekookte spinazie en puree, geflankeerd door een paar harde worteltjes en overgoten met een dikke witte ondefinieerbare saus. En ook bij mij klopte de rekening niet. Het glas wijn was op de nota opeens getransformeerd in een hele fles wijn. Oppassen dus en de rekening altijd goed controleren. Wat in ieder geval wel op hoog niveau was was de prijs van de gerechten. Jammer.
Beste Gast, We vinden het vervelend om te horen dat u niet geheel tevreden bent geweest over het eten. We hebben uw feedback doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. We willen u erop attenderen dat er sinds 21 april een nieuwe menukaart in is gegaan. Onze prijzen zijn gebaseerd op de huidige inkoopprijzen van de ingrediënten. Met vriendelijke groet, Van der Valk Hotel Eindhoven
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Vanavond gegeten bij Van der Valk in Eindhoven. Na lange tijd toch maar weer eens geprobeerd. Om rustig te kunnen eten hebben we niet gekozen voor het buffet, maar het restaurant.
In het kort: de prijzen zijn goed omhoog gegaan, de rest is ver achter gebleven.
Er staan een grote hoeveelheid tafels dicht op elkaar, de akoestiek is slecht waardoor de gevraagde rustige tafel bij de reservering eigenlijk een onmogelijke vraag was. Was fijn als dit dan ook gewoon gemeld wordt. Bij het aperitief werd een amuse geserveerd; geitenkaas met hazelnoten. Bij mijn melding dat ik een notenallergie had, werd de amuse weer weggehaald.
Verder niets... Met vijf man hebben we wat verschillende gerechten besteld. Met mijn dochter wilde ik een voorgerecht delen en vroeg of dit kon. Dat kan werd gezegd en er werd vervolgens één voorgerecht geserveerd (geen extra bord, bestek, of al vooraf in twee gedeeld). Bij de vraag of er een extra bordje kon komen, werd gezegd dat dit kon, maar het bordje bleef uit.
Mijn zus bestelde een schnitzel die op een taaie rode hamlap leek; ze kreeg hem vervolgens gewoonweg niet goed weg. Haar dochter bestelde ook een schnitzel en vroeg of ze deze met roomsaus mocht hebben in plaats van de stroganoffsaus. Dit kon. Bij het uitserveren bleek de stroganoffsaus echter gewoon toegevoegd te zijn in plaats van de roomsaus. Overigens was deze stroganoffsaus een rode gekruide saus, maar geen stroganoffsaus. De overige groenten zoals kerstomaatje waren ook weggelaten. Al met al was het erg chaotisch. De wachttijd voor de hoofdgerechten was lang, erg lang en gasten die veel later gekomen waren, werden sneller bediend; iets mis met de logistiek. De bietenrisotto en tongschar die mijn dochter en ik hadden waren overigens prima van smaak. Bij het eten hebben we verschillende wijnen gedronken (weer jammer dat mijn moeder een zoete wijn geserveerd kreeg terwijl dit een droge had moeten zijn). Ik bestelde bovendien een karaf kraanwater. De serveerster vroeg me of ik plat of bruisend wilde, waarop ik haar antwoordde: "geen van beide, ik wil graag kraanwater". Daar werd dan aan het eind € 3.75 voor op de rekening gezet. Bij navraag werd gezegd dat er alleen een glas kraanwater zo geserveerd kon worden, maar geen karaf. Een heel verhaal, maar in het kort rekent dit restaurant prijzen die echt totaal buiten verhouding zijn. Het is duidelijk dat er meerdere rondes op een avond gehaald moeten worden, maar de logistiek en klantgerichtheid sluit hier totaal niet op aan. Het blijft helaas heel veel lijken op het oude motel Eindhoven met nieuwe prijzen. Het zou beter, in ieder geval duidelijker, zijn als er een duidelijke focus is, zodat je als klant van te voren weet of het bij je past of niet. In mijn ogen heel jammer, want de potentie van het restaurant ook zichtbaar in de overall kwaliteit van het eten zou een heel ander resultaat kunnen geven.
Beste Gast , we nemen uw klacht uiterst serieus en we vinden het heel erg jammer om te horen dat u niet tevreden bent geweest over het eten. Sinds vorige week is er een nieuwe menukaart ingegaan met een uitgebreide keuze aan gerechten die bereid worden met zorgvuldig uitgekozen ingrediënten. Daarnaast hebben we ook een uitgebreide allergenen kaart. Onze prijzen zijn gebaseerd op de huidige inkoopprijzen van de ingrediënten. We hebben uw overige feedback ook doorgegeven aan de desbetreffende afdelingen, zodat u ook daadwerkelijk verbeteringen zult zien. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Van der Valk Hotel Eindhoven
30081953 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
ik ging voor de zeetong €33,-- blijkt het om een visje van 22 cm te gaan... de bediening was vriendelijk en zouden er een melding van maken.. maar dat was het dan
Beste gast, Bedankt voor uw feedback. We hebben uw feedback doorgegeven aan de desbetreffende afdeling. Onze prijzen zijn gebaseerd op de huidige inkoopprijzen van de ingrediënten. Met vriendelijke groet, Van der Valk Hotel Eindhoven
Marcel C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Na bezoek aan de kerstmarkt in Aken besloten we 4 man sterk een hapje te eten bij dit van der Valk restaurant. Zoals altijd is een restaurant van dit concern druk / heel druk. We kozen voor het a la carte gedeelte (restaurant Martinus) omdat het buffet concept ons niet aanspreekt. De kaart kent de zogenaamde van der Valk klassiekers en "gewone" gerechten. De Klassiekers bestaan uit een 3-gangen menu, dat desgewenst als 2-gangenmenu besteld kan worden. Op die manier kun je een klassieker combineren met een gerecht van de andere kaart. Prijzen zijn dan wel aangepast. Als voorgerecht kozen we toevallig alle 4 de garnalencocktail waar eigenlijk niets mis mee was. Het was een behoorlijke portie en mooi opgemaakt en de smaak was ook goed. De keuze van het hoofdmenu was lastiger en dat vonden we ook alle 4. De Klassiekers bieden niet echt veel bijzonders vandaar dat we uitweken naar de normale kaart. De keuze is zeer beperkt en het kiezen was dan ook een dilemma. Als je toevallig trek hebt in vis dan is er 1 keus: de tong waarvoor je dan ook direct een goede € 32,00 betaalt. Als je dat te duur vindt is er van deze kaart geen alternatief. Wel bij de Klassiekers, maar een gebakken zalmfilet is dan wel weer heel erg simpel. Dus dan maar geen vis. 3 Van ons hebben daarom gekozen voor de biefstuk van de haas waarvoor € 26,95 betaald moet worden in het Klassieker menu. Alle 3 kozen voor de rode variant. Helaas bleek bij dit niet het geval te zijn. Bij 2 eters was het een medium variant geworden en die van mij was een zo goed als well done. De 2 andere eters hadden geen moeite met hun variant, maar ik heb de bediening geroepen om mijn biefstuk te beoordelen en die was het met mij eens, maar er moest nog iemand komen kijken. Dit duurde zeker 5 minuten en in die tijd hebben zijn mijn tafelgenoten uiteraard verder gegaan met eten. Na de 2e beoordeling is mijn bord weggehaald en heb ik 10 minuten moeten wachten op een nieuwe variant, die ZEKER rood zou moeten zijn volgens de mevrouw. Helaas was deze nu medium, maar ik heb het maar zo gelaten. Inmiddels waren mijn tafelgenoten klaar met het hoofdgerecht en moest ik nog beginnen. Weinig gezellig dus. Wel werd mij ter compensatie iets te drinken aangeboden. Het toetje en koffie hebben we overgeslagen en hebben we om de rekening gevraagd. Helaas bleek dat onze controle nodig was want de rekening bleek een goede € 30,00 (!!) te hoog te zijn uitgevallen. Was volgens de bediening een foutje in het aanslaan van het keuze menu waardoor verkeerde tarieven waren berekend. Controleer je de rekening niet dan betaal je dus veel te veel. Al met al was het geen goede en leuke afsluiting van een leuke dag. Jammer van der Valk!!
Corncrake .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Afgelopen vrijdag en zaterdag gegeten bij restaurant Het Buffet bij van der Valk in Eindhoven. Het is altijd makkelijk wanneer je ergens logeert dat je dan van de keuken gebruik maakt. Drank en rijden is altijd een probleem. Gemiddeld zijn we gewoon tevreden, dat wil zeggen een zeventje. Was de bediening de eerste avond erg harkig, het meisje de tweede avond deed het erg goed. De formule: onbeperkt eten en drinken voor 31,95 pp. Voor ons een fijne formule omdat je dan gezellig een avond kan bijpraten, en ondertussen zelf de gerechtjes kan samenstellen. Alleen jammer dat de tweede avond ons tafeltje 25 cm van een ander tafeltje stond. Persoonlijke gesprekken zijn dan wel moeilijk. Het eten is basic, maar je kan er zelf wel iets van maken. Vers fruit vooraf, dan brood met geitenkaas, zalm of tapenade. De derde gang bestaat uit een zelfgemaakte salade. Wijnazijn en olijfolie zijn goed. En dan het hoofdgerecht, livecooking, een keuze uit hamburger, biefstukje, kotelet, lamsvlees en garnaal of tilapia voor de niet-vleeseter. Ik nam dit maal een stukje kip van de gril, deze was lekker. Als nagerecht wat ijs en een heerlijk kopje koffie. Mijn vrouw, die geen vlees eet had graag een stukje zalm van de gril gehad, maar deze was er niet. De tilapia is niet zo geliefd. De huiswijn is matig, de rode te warm, weinig geur en smaak. De droge witte gaat. Kortom wij hebben bij deze van der Valk twee avonden gezellig doorgebracht, maar het eten is een stuk minder dan bv. de live cooking buffetten van andere restaurants.
Hermes5 V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Na v.d. Valk Dordrecht, restaurant Martinus geprobeerd. Geen aanrader. Veel gillende, hollende kinderen door het restaurant: op weg naar de buffetten? Het duurde 20 minuten voor we onze drankjes kregen van een jongetje die het allemaal wel grappig vond. De Hollandse haasbiefstuk was niet slecht maar erg flauw en lag op een miniscule hoeveelheid sperziebonen, daarom heen 5(!) kleine krieltjes en een eetlepel bearnaise saus. Dat was het voor 24 euro. We zaten in een wat afgelegen hoek en hebben verder geen ober gezien, die stonden allemaal te hangen aan de uitgifte bar zonder oog voor de klanten. De bestelde koffie kwam helemaal niet en we moesten zelf van tafel om te gaan vragen hoe het zat. Vergeten! Nee, geen aanrader. Gewoon doorrijden op de snelweg. Ik denk dat je in Eindhoven best lekker kunt eten maar niet bij v.d. Valk!
Brabantman .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Vol trots meldt de menukaart dat men beschikt over het 'oude' van der Valk menu. Er staat bij de gerechten, in mijn geval schnitzel, dat het komt met een keur aan groente's enz. Zelfs de appelmoes zou niet ontbreken. Dus besteld, hiervoor ruim een half uur moeten wachten. Het bestelde komt op tafel. Twee kleine stukjes gepaneerde varkensvlees, ca. 8x8 cm, de schnitzel. Onder de schnitzel verstopt wat gemengde groente, Daarbij een zeer klein potje met appelmoes.
Wel hierbij een potje met slappe friet.
Conclusie, zeer minimale hoeveelheid en kwaliteit van de Valk beslist onwaardig.
Mijn vrouw had een 'proeverij' van rundvlees. Zo'n naam moet je eigenlijk al aan het denken zetten. 3 stukjes vlees op haar bord, 1 stukje alleen maar zenen en dril.
Gezien de wachttijd alleen al voor de bestelling en dit in combinatie met het amateuristisch bedieningspersoneel niet geklaagd maar betaald en weggegaan.
Mijn advies aan iedereen, stop hier niet maar rijd snel door. U hoeft niet veel te doen om iets beters te vinden!
Hannahhs .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Met de hele familie genoten van de Lazy Brunch in restaurant ' het Buffet'. Wat een mooi, modern restaurant is dat. De aankleding was eigentijds& strak. Kan zo in een woontijdschrift.
Het buffet was zeer ruim (al miste we wel de gerookte zalm) werkelijk voor ieder wat wils. Van chocoladefontein tot tig soorten brood, warme malse kip, verse salades. Te veel om op te noemen, en zeker teveel om allemaal van te proeven. De keuken is open ,zodat je kunt zien wat de vriendelijke koks bereiden. Grappig is de 'febo' muur met snacks.
Personeel was vriendelijk en correct, erg gastvrij en wist goed om te gaan met de kinderen (er was zelfs een knutselhoekje waar de kinderen zich konden laten sminken).

De prijs 22,50inc drank (en bubbels bij aanvang) vind ik zeer schappelijk voor de kwaliteit, sfeer en service die het buffet heeft.
Ro C.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2015
Dinsdagavond gegeten. Mij bestelling duurde heel lang en ik besluit degene die mijn bestelling opnam te vragen waarom het eten zo lang duurt. Terwijl de andere tafels hun eten wel kregen, en die hadden na mij de bestelling gedaan. De bediening meldt mij dat ze mijn bestelling vergeten was uit te vragen bij de keuken. En ze zegt erbij dat zij dit niet met opzet doe en haar excuses hiervoor. Ze gaat wel nu naar de keuken om dit zo snel mogelijk te laten klaar maken.
Aan het eind krijg ik ook nog een rekening die niet correct is. Hier kom ik niet meer. Geen aanrader.
Boudewijn V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Van der Valk is gewoon een zeventje waard in de 3 te beoordelen onderdelen eten-service-decor. Waar je ook komt. Het beantwoord altijd aan de verwachtingen, je weet wat je krijgt. Niet briljant maar gewoon goed in zakelijke ambiance met adequate service.
Mikel_Fielder F.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2015
De service was opvallend langzaam. Ze waren wel vriendelijk maar het duurde zeker een kwartier voor we ons eerste drankje konden bestellen. Het ging allemaal erg traag. Het vernieuwde restaurant ziet er prima uit, beetje bistro-achtig. Omelet met hollandse garnalen en zalm gekozen. De garnalen waren er bijna niet en het viel tegen.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
2 dagen achtereen in het a la carte restaurant gegeten. Het was er koud en op bepaalde plaatsen in het restaurant voelde je de wind van het centraal geregelde airco/verwarmings systeem.
Het voorgerecht van ossehaastartaar was qua smaak subliem! Maar dat was ook het enige. Het gepocheerde eitje erop was hard gekookt. Jammer. De toetjes verdeienden ook best een 7. Maar verder.....De friet was oud en koud. Ze kunnen het wel, want vragen om nieuwe leverde goede friet op. Maar dat is niet standaard. De volgende avond nl hetzelfde ritueel. De tong werd in de keuken gefileerd. Nu is alle begin moeilijk maar als je het nog nooit gedaan hebt (de jongeman meldde het netjes met excuus) en er langer over doet, dan is de vis dus koud als ie geserveerd wordt. Het bord zag er ook uit alsof de vis nog had proberen weg te zwemmen maar de strijd verloren had. Complete chaos. Dit had nooit de keuken mogen verlaten. De medium briefstuk was half doorbakken en ook koud.
Kortom, ons zie je hier niet meer terug.