Van der Valk (Den Haag Nootdorp)

Gildeweg 1 2632 BD Nootdorp Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Van der Valk (Den Haag Nootdorp)

Maandag t/m Zondag
- Ontbijt 06:00 - 10:00

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij hadden het Valk-ID menu. Van te voren op de site gekeken maar dat menu was er niet meer was een andere geworden. Vond ik jammer want de visbootjes klonken allebei heel er lekker. Bediening was goed, correct ze hadden het wel erg druk. Kwamen wel geregeld vragen of we nog genoeg te drinken hadden. Bij het hoofdgerecht zat voor 5 personen wel weinig patatjes bij. Er kwam wel nieuw bakje bij toen we er om vroegen maar had meteen wel op tafel gemogen. Ze waren wel lekker. De appelmoes en aardappeltjes waren ook lekker maar wat ik miste was toch wel wat salade. De voorgerechten waren goed, vooral het krokante buikspek, de opmaak was ook erg mooi behalve van de wok groente, mosselen en garnalen ook daar kan je wat leuks van maken (het was wel heel erg veel). De hoofdgerechten was 4 x de Angus en voor mij de kabeljauw. Angus was gewoon goed alleen was er niet gevraagd naar de gaarheid. Was goed maar t was niet gevraagd. De kabeljauw was ook erg lekker maar de risotto met garnalen was wel heel erg machtig, de kreeftensaus ook dus voor vis toch een best zwaar gerecht. De toetjes waren lekker, 1 x strooptoetje en 4 x de dame blanche, wat een leuk gerecht zo met de witte chocolade bol en dan de donkere chocolade erover. Wel jammer dat de bediening zo snel was met gieten (en dat gieten is juist zo leuk om zelf te doen) dat ik geen foto heb kunnen nemen van de bol in hele vorm. Maar verder erg lekker. Minpuntje vind ik dat de toiletten zo ver weg zijn, voor mij geen probleem maar mensen die niet zo makkelijk lopen is het best een eindje en je moet echt de lobby door. De ruimte van het restaurant is warm ingericht, gezellig (wel erg oranje beelden daar moet je van houden maar is persoonlijk). Wat ik wel vind is dat de ruimte het geluid heel ver draagt, het is heel rumoerig bijna een kakofonie van geluiden dan wordt het wel weer erg massaal. Voor het eten (en de combinatie met de hoeveelheid/prijs) komen we zeker nog een keer eten, voor het rumoer in de ruimte daar verheug ik me minder op.
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Zijn hier geweest met mijn schoonouders en het viel echt tegen,,,,
bediening was prima maar het eten lijkt wel voor geprepareerd.
We hadden carpaccio en die was ver van te voren op de borden gelegd het plakte een beetje en was droog.
Verder was de groente broccoli papperig en aanrdappeltjes hard echt heel jammer.
Vorig jaar waren we hier best geregeld en was alles lekker vers, we hebben de indruk dat er andere koks zijn?
J&Y L.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Heerlijk hier gedineerd met zes personen. Het was druk, maar de bediening was prima op orde. Brood met smeersel, vervolgens kwamen de hoofdgerechten aan. Ik vind het geweldig dat je hier ook groente apart kan bijbestellen zonder bijbetaling. Dat zouden meer restaurants mogen doen! Ik kom regelmatig hier eten.
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Wij kwamen hier graag en de laatste keer in juni was echt super.
Daarna in juli leek het wat minder?enfin toch weer vanavond erheen en wat een enorme teleurstelling!
De bediening is nog steeds goed en de verse muntthee ook maar toen...de stokbroodjes vooraf met smeerseltjes waren vervangen door minibroodjes met een vreemde smaak en een kommetje saus...niet lekker.

Ons voorgerecht pompoensoep met tomatensaus er doorheen niet echt smakelijk...je proefde geen pompoen helaas.
Het hoofdgerecht van mij was sliptongetjes met gebakken aardappelen en broccoli apart erbij besteld.
De vis was gortdroog de aardappeltjes keihard en de broccoli pap.
Mijn partner had een hamburger met frites. Het broodje van de hamburger was hard, de burger smakeloos en de frites waren krulfrites die aan elkaar kleefden. Kortom het was een drama.

Nogmaals het was voorheen TOP . Het is zo zonde en ik zou dit nooit zo rapporteren na een eenmalige teleurstelling maar wat ik al eerder vermelde , is dit niet de eerste keer.
We haddn het ook aangegeven , aangezien het eten vrijwel onaangeroerd terug ging en de dame ( die er niets aan kan doen) zei dat ze het aan haar chef had gemeld...je zou dan denken ook omdat we hier regelmatig kwamen ..de chef dan toch even naar ons toe zou komen? nee hoor het hele bedrag werd berekend zonder bijvoorbeeld aanbod van een kop koffie. of i.d. heel jammer wij komen hier niet weer.
Meinders33 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Ik kom bijna wekelijks hier eten, soms lunch en soms diner. Het eten is altijd prima verzorgd en erg lekker. Met name de prijs kwaliteitsverhouding is prima. Afgezien dat het soms wel heel erg druk kan zijn en dus erg rumoerig is het qua sfeer ook goed. De bediening is soms wel eens wat onervaren en erg jong maar dat weet je als je naar vd Valk gaat. Al met al een van de betere vd Valk vestigingen.
Friendsz .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Gisteren hier uit eten geweest. Het viel tegen. Tot aan het hoofdgerecht ging het goed, maar daarna (vanaf rond 20.30) was er plots haast geen medewerkers meer. Niemand meer om ons heen voor een bestelling of voor de rekening. Heel apart. Vanaf het hoofdgerecht moesten we erg lang wachten op bijvoorbeeld het dessertkaart of de rekening. We vonden dit uitermate irritant, want op den duur wil je lekker naar huis, maar dat ging dus niet.

Eten viel ook tegen, kipsate en patat te zout! Een restaurant als deze zou toch wel beter moeten weten hoe hiermee om te moeten gaan. En de Asianplate wat ik als warme voorgerecht had was niet in de juiste kwaliteit/prijs verhouding. Dat was erg weinig voor het geld!

Dit is ons vaste restaurant waar we graag uit eten gaan, maar voorlopig komen wij hier niet meer terug!
Martien K.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
Gisteren met mijn vrouw weer gegeten bij van der Valk in Nootdorp. Wij hebben allebei asperges gegeten. Ik met Ham en mijn vrouw met Zalm. De gerechten waren van een uitzonderlijk kwaliteit. Wat ons beide ook zo opvalt, is bediening. Al is het nog zo druk, de bediening is perfect geregeld. Zeker een aanrader in deze asperge tijd.
M1980 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Wij waren lange tijd niet geweest en waren verbaasd over de metamorfose die het restaurant heeft ondergaan echt mooi geworden.
Allerhartelijkste ontvangst we waren hier met mijn mijn schoonouders en die waren even enthousiast vooral dat je meteen een heerlijk stokbroodje met tapenade en boter krijgt bij je drankje.
Wij namen heerlijke mosterdsoep en uiensoep heerlijk! onze gerechten waren mixed grill en zalm en sate en er was helemaal niets op aan te merken, voortreffelijk van smaak en alles heel fijntjes en toch een appelmoesje haha met een framboos hoe origineel!

We werden uitstekend bediend en van alles voorzien fijn dat het zo veranderd is het is chique en toch gezellig .
Jacqueline K.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
Top Top en nog eens TOP... wij komen hier regelmatig en genieten volop van zowel de bediening...het eten en het gezellige interieur.
Mijn man had dit keer vooraf mostersoep en die is zalig mooi op smaak , ik had vooraf sashimi van tonijn met gember. mijn man had als hoofdgerecht tournedos en ik sliptongetjes...alles zeer mooi van smaak en wat je maar wilt aan bijgerechten..wil je bloemkool? geen probleem en deze is niet papperig maar meer beetgaar .
Hoe druk het ook is men is altijd super vriendelijk , kortom wij komen hier zeer graag!
Angelique S.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2016
Zakelijk en net decor, eten is altijd wel prima. Overigens is het eten tijdens de lunch beter verzorgd als bij het avondeten.
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Onlangs met 2 personen gebruncht bij Van de Valk in Nootdorp. Helaas een absolute afknapper. Druk, rumoerig, massaal, onpersoonlijk en rommelig. Lange wachtrijen bij het buffet dat vnl. gericht is op lunch; de ontbijtmogelijkheden zijn beperkt. Tafeltjes worden nauwelijks afgeruimd. Echt een afrader - het woord 'vreetschuur' past hier nog het beste. Wij zijn weggegaan. Jammer van de € 24,50 p/p., maar dat eet je er so-wie-so niet vanaf.
Monicavanderheijden .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Vanwege een weekendje Den Haag in het hotel geslapen en hier gegeten. Geweldig wat een rust. Je voelt je hier helemaal op je gemak. Goede biefstuk gegeten, lekkers salade, frietjes. Smullen!
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Ik vind van der Valk hartstikke goed, tegenwoordig. Ben er heel lang niet geweest vanwege het saaie imago, maar afgelopen half jaar twee keer in twee verschillende van der Valk's geweest en ik ben aangenaam verrast. Tuurlijk blijft het een megadruk groot restaurant met jong personeel, maar de prijs is daar ook naar. En het jonge personeel doet het hartstikke goed. Met mijn moeder, buurvrouw en ons gezin tijdje terug gegeten. Leuke kaart met echt goed eten! Mixed grill, ossenhaas, sateschotel en een varkensfricandeau met brie gegeten. Allemaal naar ons zin. En toetjes: die zijn amazing. Echt heel heel goed. Ik had een bokkepootje met heel lekker nougatijs en andere frutsels, mijn man een crème brulee welk ook goed was bereid. Mijn zoon een dame blanche. Allemaal hartstikke lekker en goed. En de prijs, ja die valt hartstikke mee, ik geloof met z'n vijven nog geen 150 euro (met verschillende wijnen erbij!). Leuke gozer ook, die ons hielp, jong maar enthousiast en vrolijk.
MissEva .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Zeer goede kwaliteit voor een uitstekende prijs. Prettige service ondanks de enorme aantal gasten. Wel op tijd reserveren.
Ernest Z.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Reeds vroeg geboekt voor het veelbelovende Kerstdiner 2015! Aangewezen tafel goed bevallen!
Bedienend personeel vriendelijk en voorkomend. Organisatie liet te wensen over. Conversatie niet mogelijk in verband met ongelooflijke herrie. Personeel kon drukte niet aan. Kwaliteit gerechten niet in overeenstemming met prijs. Na eindeloos wachten laatste gang opgediend vlak voor het einde van de eerste zitting. Volgend Kerstdiner zullen wij absoluut niet meer in dit restaurant gaan boeken!!!!!!!!!!!!!!
Jean-Paul S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Onverwachts binnen gelopen om met twee personen te gaan eten. Het restaurant is heel erg groot, maar dat valt niet echt op als je er zit omdat er allerlei scheidingselementen zijn neergezet. Het is sfeervol en een prettige omgeving.

Het zat ruim voor 80% vol, dus gezellige drukte. We bestelden de ossenhaaspuntjes en de mixed grill. Werkelijk binnen 15 minuten kregen we de gerechten geserveerd. Gezien de volle zaal totaal onverwacht. Het eten was geweldig, vlees was mals, heerlijk gekruid en heet opgediend. Een mooi opgemaakt bord met ossenhaaspuntjes en een mooi plateau mixed grill.

We hebben dan ook zeer smakelijk gegeten en de bediening was erg attent, reageerden snel op klanten en ondanks de jonge leeftijd zeer professioneel.

Dus zeker aan te bevelen, ook om gezellig uit te gaan eten met sfeer, kwaliteit en goede bediening.
Richard R.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Gisteren met en gezelschap van 9 personen wezen eten, zeer correcte en professionele service, erg service verlenend en vriendelijk. alle voor-, hoofd-, & nagerechten waren zeer goed, snel op tafel en we hebben een erg gezellige avond gehad met ons gezelschap. de prijs-kwaliteit is zeker in orde hier. enige min punt blijft altijd wel de zaal grote en het gemis aan intimitiet.
Dvde .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Hier zaterdag gegeten met een vriendin. Heerlijke chateaubriand voor twee. Leek in eerste instantie weinig vlees was. Maar uiteindelijk zaten we lekker vol. Lekkere groenten, verse huisgemaakte frieten en het toetje hebben we gedeeld. Zalige rolo cheesecake met karamel en karamel is. Hier uiteten gaan voldoet aan alle wensen.
Amanda B.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Op zondagavond gegeten bij van der Valk met zijn 5e (gezin +oma). Eten was goed en de bediening uitstekend. Oma vond het wat te donker, daar werd meteen wat aan gedaan. Bediening was heel snel en vroeg regelmatig (op een prettige manier) of alles naar wens was. Eten is ook erg goed, wel een hele uitgebreide kaart waardoor kiezen moeilijk wordt. Maar dat is een luxeprobleem.

Heb 1 minpuntje.
Bij aankomst stond er heel netjes een fles water en brood op tafel. Helaas stond deze fles later ook op de rekening, zelf ben ik van mening dat wanneer zoiets aangeboden wordt zonder te vragen dit van het huis is. Zet anders een karaf kraanwater op de tafel, zelfde gebaar maar dan zonder de kosten. Daarnaast vind ik het erg teurig dat er 1 euro in rekening wordt gebracht voor mayonaise die bij de friet tijdens het hoofdgerecht wordt geserveerd. Zoiets hoort erbij bij een rekening van 200 euro.

Zijn 2 kleine dingetjes waardoor ze hun restaurant mijns inziens naar een hoger level tillen zonder te veel moeite.
RK2015 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Ik eet vanwege mijn werk wekelijks bij deze van der Valk. Het eten, de service en het ontbijt zijn goed en de bediening is altijd vriendelijk en geduldig. De ossenhaas sate en de club sandwich zijn zeker aanraders.