Van der Valk Cuijk

Meer informatie over restaurant Van der Valk Cuijk

7,1
Sonja S.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2016
Kan alleen iets zeggen over het ontbijt,
Ontbijt is zeer uitgebreid en goed.
Ook bij mooi weer kun je heerlijk buiten ontbijten.
We gaan hier zomers paar keer heen om buiten te ontbijten
Sjemar .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vandaag bij vd Valk in Cuijk gegeten , wat een ramp!!!! Er lopen schoolkinderen in de bediening en weten echt niet wat er aan de hand is. Hertenbiefstuk was net taaie kauwgum , een drankje bijna niet te krijgen . Restaurant Chef kan de schoolkinderen absoluut niet coachen . Wat gaat het hier hard achteruit !!!!
Echt verschrikkelijk

Lokkie .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Met vier personen gebruik gemaakt van een "warme lunch" en wel:
de huisgemaakte hamburger op Italiaanse bol, de gekruide biefstukreepjes en de kipsate.
Alle gerechten haalt net de 8, niet meer. De biefstukreepjes niet erg gaar. De (koude) gebakken uien bij de kipsate werden in een klein potje opgediend, kennelijk zo uit een grotere verpakking....... Jammer dat het geen echte gebakken uien waren.
Normale prijzen en vlotte en keurige (professionele) bediening.
Restaurant inrichting: goede akoestiek, prettige indeling; wel wordt opgemerkt dat de vloerbedekking vol vlekken zit en er dus niet prettig uit ziet. Tijd om deze te vervangen ?
Brigitte O.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
We stopten hier voor een snelle maaltijd op weg naar Duitsland. Mooi terras met voldoende schaduwplekken bij warm weer. Vriendelijk personeel. Konden zonder problemen een gerecht van de lunchkaart bestellen wat ons aansprak terwijl het al over zevenen was. Prima maaltijd zonder al teveel poespas. De regionale wijn was goed! Prima koffie en een aangename rekening na. Volop gratis parkeergelegenheid. Niet binnen geweest, dus kan daar niet over oordelen.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
Vol verwachting vanavond in Hotel Cuijk gegeten als onderdeel van ons lang weekend weg. Het duurde vrij lang voordat wij een bestelling konden plaatsen, maar deze kwam vervolgens wel snel. Helaas was onze uiensoep nog ijskoud. Ook bij de tweede poging na 10 minuten was de soep niet warm. Nog een poging gedaan en toen eindelijk warme soep, hoewel de kaas nog steeds niet gesmolten was. Het hoofdgerecht (tournedos en mixed grill) was wel lekker, maar ook niet echt bijzonder. Overigens waren zowel de soep als de groenten vrij zout. Wij hebben de maaltijd afgesloten met koffie.Wij vonden het wel tegenvallen dat er niemand op de koude soep terugkwam, zelfs niet na een opmerking bij het afrekenen. Jammer, een gemiste kans om er toch nog iets positiefs van te maken.
Ellisd .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Ik kom alleen in Van der Valk hotels als ik daar voor mijn werk moet zijn, voor mij is het functioneel verblijf. Maar het is daar een prima locatie voor en in de eetzaal zitten regelmatig mensen alleen te eten.
Na een lange dag vergaderen heb ik in het restaurant de kaart gevraagd. Groot was mijn verbazing hoe klein de kaart was. 4 koude voorgerechten, 4 warme en 4 hoofdgerechten, dat was ik niet gewend van Van der Valk. De runder carpaccio was lekker, de kaas was naar mijn mening echt geen Parmezaan en smaakte naar rubber. Het hoofdgerecht van vegetarische pasta met paddenstoelen en roomsaus was lekker. De porties zijn groot, zoals over het algemeen bij Van der Valk. De appelmoes met kers was afwezig maar er was wel een salade buffet waar de appelmoes nog te vinden was. Maar verder: de wortel kwam uit blik, de rode biet kwam uit blik, het leek allemaal niet zo vers te zijn. De eetzaal was enorm en onpersoonlijk maar het personeel vriendelijk en attent.
Het ontbijt de volgende dag was uitstekend. Heerlijk vers geperst sinaasappelsap, een keur aan broodjes met beleg en een vers eitje. Er stonden zelfs flensjes op het buffet en die had ik lang niet meer gegeten.
Gerlof V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2014
We hebben er heerlijk gegeten. Een mooi wildgerecht. Het restaurant is een echt Van der Valk restaurant: vooral groot. Hierdoor is de sfeer niet bepaald intiem, maar kunnen er wel veel mensen tegelijk in.
Bediening was vriendelijk.
Marisa S.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Omdat de zon vooral in het zuiden en oosten zou schijnen hebben wij een nachtje geboekt in van der Valk te Cuijk. Na heerlijk van de zon te hebben genoten hebben we 's avonds in het hotel gegeten en tevens in de ochtend ontbeten.
De eetzaal was netjes ingericht maar er ontbraken toch wel wat elementen die sfeer verhogend zijn. De entourage bestond uit bakken met eenzelfde plant en wat verlichting. Op de tafels wel een vaasje en een kaarsje. Er waren tafels met stoelen er omheen maar ook tafels met aan één zijde een bank en aan de andere zijde stoelen. Wel linnen servetten erbij! De bediening was vriendelijk. Ik had de senioren zeetong die prima was. Garnituur van groenten, gebakken aardappeltjes en frites. Ook een bakje salade en de appelmoes met kers. Partner had de ossenhaaspuntjes met stroganoffsaus, die ook prima was. Als toetje nam hij een espresso en ik een kaasplankje met een glas port. Het is jammer dat men dan met het uitserveren geen rekening houdt met de gasten. Mij man kreeg de espresso en een tijdje later arriveerde er voor mij een glas port. Toen ik zei dat daar een kaasplankje bij hoorde zei de ober dat hij alleen over de drank ging. Je raadt het al. De espresso was al lang en breed op toen ik nog moest beginnen aan mijn dessert. Tja, wat valt er dan nog gezellig samen te genieten? Ik vind dat dit niet kan, vandaar mijn magere beoordeling voor de service.
Het ontbijt was uitgebreid genoeg en je kon zelfs verse jus d'orange tappen. Gekookt eitje was zacht en de broodjes vers. Koffie uit de WMF machine, echt zalig. Al met al wel een plek waar we nog wel zullen terugkomen.
WilB .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2014
Het was al weer zo'n drie jaar geleden, dat we hier voor het laatst aten. Op de kwaliteit van het eten was toen weinig aan te merken het duurde alleen ontzettend lang voor het hoofdgerecht op tafel kwam. Van der Valk Cuijk heeft zich nu gerevancheerd. Een heerlijk ouderwetse Cordon Bleu. Mijn echtgenote koos van het seniorenmenu de kalfslever. Een (niet echt kleine) portie kalfslever met spek en uien. Ze heeft genoten. Uitgebreid garnituur met o.m. gebakken aardappeltjes en frites. Oplettende en prettige bediening. Oh... en ook de appelmoes met kers smaakte goed.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2014
Omdat we voor een borrel hier na toe moesten, zijn we na die borrel maar eens een keer in het restaurant neergestreken.

Ondanks het massale karakter van 'Van der Valk' heeft men het restaurant best behaaglijk en intiem weten in te richten met strategisch geplaatste tussenschotten.

De bediening is vlot en vriendelijk. De menukaart is gelukkig redelijk beknopt.

Gaat u voor de standaard gerechten dan smaken die goed. Gaat u echter op het wat exclusievere pad (zoals kreeft) dan wordt het wat lastiger. Men heeft dan duidelijk moeite in de ingrediënten tot hun recht te laten komen.

Dus gaat u voor een standaard menu dan is met hier dineren niks mis.
Kenny B.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Ik zag op de kaart bij de hoofdgerecht een lekker paling in het groen staan , dat sprak me schoonzoon en mij wel aan , dus wij besteld !! Mensen mensen ben Veel gewend maar dit was echt niet te eten !! Gekookte paling met idd wat groen . De paling smaak was niet meer terug te vinden ... jammer dat er zo met onze vis word omgegaan
EscoffierDeux .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Onlangs kreeft gegeten in dit restaurant. Mooie kreeft met cocktailsaus, salade en frites. Lekkere wijn van de wijnkaart. Ook de bediening was behulpzaam en attent (heb ik wel eens anders meegemaakt bij Van der Valk). Terwijl wij heerlijk aan de kreeft zaten hadden onze kinderen een kindermenu. Bij het kinder-ijsje kregen ze een muntje om uit een automaat zelf een verassing te vissen. Ouders blij, kinderen blij. Kortom, het is niet altijd goud dat er blinkt in de restaurants van Van der Valk, maar deze keer waren wij tevreden.
Thuiskokkie .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2013
Bij van der Valk verwacht je geen lekker eten.
Maarrrrr.....
Recent geluncht en geroosterd brood met gebakken scholfilet, sla, zongedroogde tomaten en remouladesaus gegeten.

Smaak en presentatie perfect. Complimenten. Ook mijn disgenoot likte zijn bord schoon.
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Vandaag 24-7 met 2 personen gedinerd op een rustige woensdagavond, aankomst omstreeks 16:30.

Een plekje gezocht op het terras, ontvangen door een aardige mevrouw, die onze bestelling opnam en ons goed advies gaf.

We waren de enige gasten buiten en er waren nog 3 tafels binnen bezet

Omstreeks 17:00 uur werd er plotsklaps een bedienende brigade op ons losgelaten van zeer jonge mensen..

We telden zeker 12 jonge mensen, die enthousiast, maar vooral onwetend en onkundig hun 'kwaliteiten' op de gasten loslieten.

Inmiddels waren er nog 4 tafels op het terras bezet en de jongelui vochten bijna om een taakje in de bediening.

Dit had tot gevolg dat we 6 verschillende mensen aan onze tafel kregen, bij onze buren binnen 5 minuten door 3 verschillende mensen gevraagd werd of alles naar wens was. Enige aansturing of structuur ontbrak volledig
Bij de mosselen ontbrak een bakje water of een wet tissue om de handen te reinigen, bij het serveren van het toetje ontbrak een servet. Toen we er om vroegen duurde het een aardig poosje voor er een kwam, en toen we na enige tijd de aandacht vroegen om de rekening te betalen werd ons gevraagd of we wilden bestellen...

We hadden al een 3 gangen diner achter de rug maar dat werd niet gezien, omdat iedereen vooral bezig is met zichzelf en met niets doen. Het eten was prima, het terras was oke (alhoewel de stoelen niet schoongemaakt waren voor het diner, terwijl de tafels wel gedekt waren) maar behalve die eerste dame was de verdere bediening ver beneden peil.

Het betalen was ook een sport. Met de credit kaart in de hand in optocht van het terras naar twee kassa’s binnen en geprobeerd te betalen, wat uiteindelijk gelukkig lukte. De ober wist niet welk apparaat bij welke creditcard hoorde
we snappen heel goed dat vd valk een leerbedrijf is en dat jonge mensen het vak moeten leren, we maken dat in ons eigen werk ook mee, maar het is wel belangrijk dat aan deze jonge mensen leiding wordt gegeven en dat was gisteren echt niet zo

Coach die jonge mensen en laat ze in kleinere groepen werken.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2013
Met veertien personen geluncht bij Vd Valk. Eten was prima. Ruime keuze. Voldoende grote porties en leuk geserveerd...patat in mini frituurmandje. Wij komen zeker terug.