Van der Valk Breukelen

Lang

Jouw recensie over het restaurant Van der Valk Breukelen

Eric J.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Hadden hier eerder gegeten en toen goed bevallen, maar helaas pompoensoep was lauw en zout, de schol smaakte naar oud frituurvet en was papperig en verder was de geserveerde friet koud. De nieuwe friet smaakte redelijk maar de sla was erg droog. Een gevraagde saus zonder mosterd kwam eerst niet door en uiteindelijk bleek er mosterd op de vis zelf te zitten. Bediening reageerde ook niet echt goed op klacht. Al met al tegenvaller....
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Eindcontrole in de keuken en runners wegbezuinigd. Daardoor was de steak zwartgeblakerd en de rest verpieterd na een half uur onder de warmtelamp.
Marcel O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Hier gegeten met kerst. Eten viel tegen, smakeloos. We moesten 45 minuten wachten op het hoofdgerecht, na het tussengerecht. De (lege) glazen werden niet goed in de gaten gehouden, hoewel er genoeg personeel in de rondte liep. Erg weinig patat, groenten en gebakken aardappels bij het hoofdgerecht. De opgebakken aardappels kwamen waarschijnlijk uit de magnetron oid, want die waren slap. Patat was iets beter, maar hield ook niet over. Ondanks dat het kerst was, was het restaurant heel matig aangekleed met kerst spullen. De eerste, maar ook de laatste keer dat wij hier hebben gegeten.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
We zijn gelukkig beter gewend, maar met deze ervaring zouden we nooit meer terug komen. Bij sliptongetjes koude groente, gevraagde wijn komt niet, verkeerd bestek, niemand die komt vragen of het smaakt, zodat we ons ongenoegen kwijt kunnen. Dan heb je niet eens trek meer in een nagerecht.
Jan-met-aanhang .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Met partner gegeten. Serveerster was niet zo handig en ging met vol blad een bestelling opschrijven. Gevolg drankjes vielen van het blad en enkele spetters over de kleding van mijn partner. De vloer werd deels gedroogd met beschikbare servetten en er werd een droge stoel gehaald. Onder tafel bleef het nat en plakkerig. De later geserveerde maaltijdsalade bevatte een stukje ketelsteen, maar was verder goed van smaak. De spies van ossenhaas bevatte minder vlees dan de maaltijdsalade met biefstuk puntjes en was het geld niet waard.
Esther T.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Voor de tweede keer met een grotere groep van 9 personen (jong en oud) gegeten. Ook de tweede keer werden we prettig verrast door de prima kwaliteit. Met name het vlees is van zeer mals, of je nu een salade met ossenpuntjes als hoofdgerecht of een entrecote nam, maar ook de vis dishes (zalm, baars) waren heel smakelijk.
Veel personeel die ook een groep van 9 in eenkeer het hoofdgerecht kon brengen zonder wachttijd. De bijlage waren prima, juist prettig als niet de helft over blijft en terug moet naar de keuken.
Natuurlijk is het een groot restaurant, maar ik vind de kwaliteit echt prima.
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Sorry, de zalm maken we zelf beter klaar. De 'gebakken aardappeltjes' waren slof, opgewarmd in de magnetron? We zijn geen buitensporig grote eters maar: Karige porties friet en mayonaise, amper groente of salade. Positiefs? De bediening is aardig en vlot. En de MC Donalds zit er tegenover om genoeg gegeten te hebben. Advies aan vd Valk? Doe iets aan de kwaliteit van de bijgerechten en aan die karigheid aub ..
Heidy V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Ik heb met mijn zoon hier live and cooking gegeten.
Was erg lekker.
Er was wokken en je kon zalm of baars laten bakken.
Ook was er biefstuk en hamburgers die je kon laten bakken.
Je had er ook nasi, bami, rijst en nog0 meer.
Er was voor de Kids een trekmuur waaruit ze kleine kaassouffles, kipnuggets, frikadel en bitterballen kon halen.
Ook was er patat en wedges.
Sushi, rundercaparcio en allerlei salades.
Verschillende soorten kip en balletjes.
Genoeg te eten.
Ik ben begonnen met wokken.
Rundvlees , kipfilet, champignons, paprika, uien, courgette in Teriyakisaus met bami..
Daarna had ik spareribs, pastasalade, balletjes en hotwings
Heb toen gebakken zalm, biefstuk, baars, hamburger en Indische balletjes.
Heb toen een ijsje genomen en daarna goulash soep.
Was lekker.
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Recent hier gedwongen terecht gekomen. Wat een drama. Het begrip eet-schuur dringt zich op, een grote ruimte met honderden mensen op elkaar gepropt. Service was - mede door de drukte - matig, het eten nog matiger. Dat Van der Valk hier nog suiker-kers op de appelmoes serveert is een teken aan de wand. Volgende keer rijden wij door naar Utrecht.
H. J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
AFgelopen dinsdag bij dit restaurant gegeten. Altijd druk, maar toch nog een prettige plek gevonden. Beleefd en snel voor ons geregeld. Het eten is eenvoudig doch smakelijk. We bestelden carpaccio, tong, gordon bleu, biefstukje. Alles was precies zoals we hadden besteld. Genoeg ingredienten erbij zoals groenten, gebakken aardappelen en frites. De desserts waren goed van hoeveelheid en heerlijk. De cappuccino af afsluiting van het diner is voor verbetering vatbaar. De koffiesmaak was wat bitter. Verder een gezellige sfeer, goede en vriendelijke bediening.
Groot voordeel is dat het restaurant zeer goed bereikbaar is met auto én trein.
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ik had een schnitzel genomen dat was wel een heel erg een verkeerde keus.
Het paneermeel was nog dikker dan de schnitzel zelf lauw warm en flinterdun dun gebakken in de friteuse.
Van der Valk is een grote vreetschuur geworden het is werkelijk niet te eten allemaal
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Op basis van een goede ervaring bij Van der Valk in Bilthoven, gingen we spontaan op zaterdagavond bij Van der Valk in Breukelen eten. Eerst het goede nieuws. Ondanks grote drukte zijn we zonder reservering welkom en mogen we een tafeltje uitzoeken. De bediening is vlot, maar niet te snel. Appelsap en de kalfsleven zijn biologisch.
Maar de bereiding van de kalfslever en de sliptong is helaas niet goed: beide gerechten zijn veel te droog. De bijgerechten bevatten te veel koolhydraten (frites en gebakken aardappelen) en in de rode kool zit suiker. Maar de appelmoes met de kers ontbreekt gelukkig niet.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Na drukke beursdag aangeland bij Van der Valk in Breukelen. Je verwacht er een chinees restaurant, maar het is gewoon een hollandse kaart. We hadden allebei voor een peren/geitenkaas voorgerecht gekozen die echt verrassend lekker was. Mooi opgemaakt bord en heerlijke combinatie van peer, kaas en stroop. Ik had daarna een lekkere ouderwetse Cordon Blue en mijn partner een flinke kipspies. Allebei de gerechten waren zoals ze moeten zijn. Lekkere frieten erbij, gebakken aardappeltjes en appelmoes met kersje. Gewoon lekker gegeten en met vol buikje vertrokken. Hadden we net nodig na zo'n drukke dag. Vriendelijke en nette bediening.
Nettie B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ongeïnteresseerd koks bij de live cooking. Gezellig met elkaar aan het kletsen ipv te zorgen dat de buffetten aangevuld worden. Sommige zelfs druk met hun mobieltje. Van live cooking hebben wij een andere voorstelling . Het meeste eten lag er lauw bij en om 19.45 uur waren heel veel bakken leeg of er lag een oud restje in. Terwijl de keuken tot 21.00 uur open zou zijn.
Wandav V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Hebben hier 4 december gegeten. Restaurant heeft een luxe uitstraling. Zaten bij het raam uitzicht op het terras. De bediening was vriendelijk. Het eten was goed en het vlees lekker mals. Tournedos was heerlijk met lekkere bearnaisesaus en de ossehaasspies ook lekker. Genoeg garnituur erbij.
Bol B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Eten was zeer slecht.
Schnitzel aardappelen en patatjes waren in oud frituurvet gebakken en de komkommer was uitgedroogd.
Gewoon nog nooit zo slecht geproefd.
Hoop dat dit een eenmalig incident was!!!
De manager probeerde wat anders aan te bieden.
Helaas kijkt hij je niet aan en probeert op een vriendelijke joviale manier(hand op je schouder) het goed te praten.
Erg jammer.
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Uitstekend gegeten in van der Valk. Ondanks de idioot drukke eetruimte is er gedempt geluid door voorzieningen in het plafond. De uitstraling is lux. De ober nam de tijd om een babbeltje te maken. Wachttijden waren zeer kort. In mijn ogen een restaurant dat loopt als een geoliede machine. Natuurlijk is het geen 3 sterren restaurant, maar het zijn recht voor zijn raap maaltijden met allemaal van die bakjes zodat je zelf alles op maat kan opscheppen. Patat is bovengemiddeld. Saus bij het vlees is lekker. De witlof was gewoon goed en zo kan ik doorgaan
Joe C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
eten was matig restjes van vorige kerst life cooking diners denk ik en er waren bepaalde producten niet meer en daar betaal je dus een behoorlijk bedrag voor tja ga nu weer naar ander v de valk restaurant was tenminste een stuk beter
230861 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Op zondagavond 15 oktober hier gegeten, het was ramvol, benen buitenboord. De bediening was vlot en attent. Mijn kindertjes hadden de pizza van de kinderkaart, leuk gepresenteerd maar de pizza was helemaal niets, flauw van smaak, de bekende kartonnen bodem, kortom, niet goed. Mijn vrouw had een stoofpotje en die was prima maar geen wauw gevoel. Ikzelf had de schnitzel maar die had ik beter kunnen weigeren. Deze was flinterdun, gebakken in de friteuse en veel te hard en te droog. Dit bedrijf heeft zon grote traditie in dit soort gerechten en dat dit anno 2016 nog op deze manier wordt gedaan terwijl er zoveel andere veel betere mogelijkheden zijn, dat vind ik heel erg jammer ! Indien gewenst kom ik graag een keer meedenken om dit op een goede wijze bij gasten voor te zetten want dit is gewoon een gemiste kans, we hebben het over een schnitzel !
Ik ga zeker nog eens een keer proeven of dit een eenmalige pech was of dat dit nu eenmaal de gekozen methodiek is.

Piet van den Bosch
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Hier met een zakenrelatie afgesproken vanwege de praktische locatie. Daar was het meest positieve dan ook wel mee gezegd. Eten is niet echt lekker, opmaak laat te wensen over en de prijzen zijn m.i. veel te hoog voor wat je krijgt (en dat was ooit het sterke punt van van der Valk). En wie bedenkt het om spinazie á la creme te serveren bij een kipsaté? Bediening is stijf.