Van der Valk Breukelen

7,2
Duur
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Hebben hier 4 december gegeten. Restaurant heeft een luxe uitstraling. Zaten bij het raam uitzicht op het terras. De bediening was vriendelijk. Het eten was goed en het vlees lekker mals. Tournedos was heerlijk met lekkere bearnaisesaus en de ossehaasspies ook lekker. Genoeg garnituur erbij.
Bol B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Eten was zeer slecht.
Schnitzel aardappelen en patatjes waren in oud frituurvet gebakken en de komkommer was uitgedroogd.
Gewoon nog nooit zo slecht geproefd.
Hoop dat dit een eenmalig incident was!!!
De manager probeerde wat anders aan te bieden.
Helaas kijkt hij je niet aan en probeert op een vriendelijke joviale manier(hand op je schouder) het goed te praten.
Erg jammer.
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Uitstekend gegeten in van der Valk. Ondanks de idioot drukke eetruimte is er gedempt geluid door voorzieningen in het plafond. De uitstraling is lux. De ober nam de tijd om een babbeltje te maken. Wachttijden waren zeer kort. In mijn ogen een restaurant dat loopt als een geoliede machine. Natuurlijk is het geen 3 sterren restaurant, maar het zijn recht voor zijn raap maaltijden met allemaal van die bakjes zodat je zelf alles op maat kan opscheppen. Patat is bovengemiddeld. Saus bij het vlees is lekker. De witlof was gewoon goed en zo kan ik doorgaan
Joe C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
eten was matig restjes van vorige kerst life cooking diners denk ik en er waren bepaalde producten niet meer en daar betaal je dus een behoorlijk bedrag voor tja ga nu weer naar ander v de valk restaurant was tenminste een stuk beter
230861 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Op zondagavond 15 oktober hier gegeten, het was ramvol, benen buitenboord. De bediening was vlot en attent. Mijn kindertjes hadden de pizza van de kinderkaart, leuk gepresenteerd maar de pizza was helemaal niets, flauw van smaak, de bekende kartonnen bodem, kortom, niet goed. Mijn vrouw had een stoofpotje en die was prima maar geen wauw gevoel. Ikzelf had de schnitzel maar die had ik beter kunnen weigeren. Deze was flinterdun, gebakken in de friteuse en veel te hard en te droog. Dit bedrijf heeft zon grote traditie in dit soort gerechten en dat dit anno 2016 nog op deze manier wordt gedaan terwijl er zoveel andere veel betere mogelijkheden zijn, dat vind ik heel erg jammer ! Indien gewenst kom ik graag een keer meedenken om dit op een goede wijze bij gasten voor te zetten want dit is gewoon een gemiste kans, we hebben het over een schnitzel !
Ik ga zeker nog eens een keer proeven of dit een eenmalige pech was of dat dit nu eenmaal de gekozen methodiek is.

Piet van den Bosch
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Hier met een zakenrelatie afgesproken vanwege de praktische locatie. Daar was het meest positieve dan ook wel mee gezegd. Eten is niet echt lekker, opmaak laat te wensen over en de prijzen zijn m.i. veel te hoog voor wat je krijgt (en dat was ooit het sterke punt van van der Valk). En wie bedenkt het om spinazie á la creme te serveren bij een kipsaté? Bediening is stijf.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Onderweg van Eindhoven naar Amsterdam en trek. Uit nieuwsgierigheid maar eens naar Hotel Breukelen gegaan. We werden naar de Brasserie gedirigeerd. Bediening was correct, wel uitermate formeel (om niet te zeggen "stijf"). Menukaart was niet uitermate interessant, maar we hebben een keuze kunnen maken. Tafelgenoot 1 nam Kipspies met satésaus en kroepoek, tafelgenoot 2 nam de kabeljauw met pancetta en ik nam de (Eerlijk Leven) kipfilet met mozzarella en ratatouille + tomatensaus. Alles kwam op tafel met bakjes gefrituurde aardappelwedges, frietjes, salade, mayonaise en het obligate bakje appelmoes met kers. Ik vond het allemaal stevig tegenvallen: mijn kip was volgens mij in z'n geheel gefrituurd, de ratatouille was tamelijk smakeloos en aan de tomatensaus viel ook geen eer te behalen. De aardappelwedges (met van die vreselijke cajunkruiden oid) kwamen zo uit een zak uit de diepvries van de fabriek, de frietjes waren nog net iets beter. De kipspies van mijn tafelgenoot was in z'n geheel in de frituurpan gegooid, de satésaus kwam rechtstreeks uit de fabriek en de kroepoek leek meer op één of ander zoutje. Tafelgenoot 2 vond z'n gebakken kabeljauw bepaald niet interessant. De hollandaisesaus zag er mooi uit qua emulsie, maar was heel vlak van smaak. Kortom, het stelde allemaal niet veel voor: alles lijkt uit de fabriek te komen in poeder- en zakjes-vorm. Weinig creativiteit helaas. De slogan: "Verrassend vanzelfsprekend" die op de menukaart staat, begrepen we niet zo. Het lijkt ook wel een contradictie, zeker in combinatie met de prijs/kwaliteitverhouding.
ElAntonio .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Groentensoep was enorm zout.
Omelet met bruin brood kwam door als omelet wit brood. Smaak omelet was redelijk, niet bijzonder.
Reactie op klacht was. 'Ik ga er naar kijken.' Niets meer gehoord.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Na vele jaren, toch weer eens een diner op zondag 19 juni gegeten bij dit restaurant. Mijn verwachtingen waren niet hoog, maar dit sloeg alle normen omver.
Eerst in een rij wachten tot er een plaatsje is. Dan eindelijk een tafeltje, wat nog vuil is van de voorganger. Maar dat werd snel opgelost.
Drankjes kwamen snel en we namen met vier personen alleen en hoofdgerecht omdat we niet al te veel tijd hadden.
Mijn partner had een biefstuk, welke was doorgebakken, ondanks dat zij om rood had gevraagd.
De schnitzel die de andere twee personen nam, was wel groot, maar heel veel paneermeel om het vlees heen deed wel denken aan een dikke schnitzel.
Zelf nam ik kalfslever met uiten en spek. De uien waren warm, maar dat was ook alles. Ik had niet het idee dat deze gebakken was. Het spek was waarschijnlijk al in de middag gebakken, want was gewoon koud en hard. De kalfslever was gewoon totaal doorgebakken en zo vreselijk droog dat het bijna onsmakelijk was. Ik had heel duidelijk gevraagd om rosé gebakken. Maar daar hebben ze daar waarschijnlijk nog nooit van gehoord.
Nee, ik heb mijn buik weer vol van Van der Valk. Deze eetfabriek is niet voor mijn smaak geschikt en zal hier niet snel weer terugkomen.
S B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Met een vriendin op het zonnige terras heerlijk genoten van een "twaalfuurtje". Dat is een kopje soep, schaaltje salade, brood m. kroket en brood m.ham. Kost niet zoveel voor een lunch. Daarbij dronk ik zoete witte wijn. Vooraf een kopje koffie en als afsluiter een dubbele espresso. Voor een wegrestaurant is dit een prima uitvalsbasis om even bij te komen, De bediening was vriendelijk en onze bestelling werd snel geserveerd ondanks dat het heel druk was zowel binnen als op het terras.
Een aanrader. Ook als je een lange rit voor de boeg hebt of als je op doorreis bent..
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Lekker makkelijk als je op de snelweg zit en even lekker wil eten. Grote zaal, maar wel goede gezellige sfeer. We vroegen of er een 3 gangen menu werd gehanteerd, helaas was dit niet het geval dus dan maar a la carte. Vooraf de garnalenkroketten, vol met smaak en krokant, met een lekker sausje en leuk opgediend in een mini frituurmandje. Als hoofdgerecht de varkenshaas met champignons, spekjes en uitjes. De varkenshaas was een beetje droog aan één kant wat wel vaker gebeurd met varkenshaas. Als nagerecht de french koffie, met room zoals het hoort. De service was goed van een op elkaar ingewerkt team. Op het moment dat het rustiger werd en horeca personeel naar huis wordt gestuurd merk je wel dat het langer duurt voor je geholpen wordt. Kortom lekker makkelijk gegeten, maar niet heel bijzonder en voor de prijs zijn er genoeg andere alternatieven.
M S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Wij komen als familie hier al heel wat jaren om gezellig iets te vieren!

Maar met de jaren mee zijn wij het eens dat de kwaliteit alleen maar achteruit is gegaan.

Laatst gegeten om een verjaardag te vieren met de familie, zeer teleurgesteld in de kwaliteit maar ook in de presentatie van het eten.

Besteld waren soepjes en kippenragout, die niet smakelijk gepresenteerd waren.

Als hoofdgerecht verschillende gerechten, zoals de lamsschenkel, kipfilet, tournedos. Allemaal verschillend van smaak en niveau van kwaliteit.

Heel erg jammer want we kwamen er graag maar zullen dat niet snel weer doen!
WimmievH .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een teleurstelling! We hebben op een buffetavond gegeten. Het was niet vies, maar zeker ook niet super lekker. De cola was aangemaakt met water. Dit werd gewoon ook nog eens bevestigd door de obers. Niet te drinken. Als ze daar op bezuinigen, dan wil ik niet weten waar ze allemaal nog meer op hebben bezuinigd. Voor mij was dit de eerste en laatste keer. Teleurstellend!
Dinet N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Vanuit België hier gisteravond gegeten, gelukkig was de drukte van de Toppers gangers al weg, mijn man had steak tartaar en ik de kippensoep, lekker warm broodje en zachte boter erbij, daarna voor mijn man de kalflever en ik heb gevraagd om de seniorenschnitzel omdat ik nooit zoveel op kan, dit was geen enkel probleem en dit werd geserveerd met een lekkere aardappelpuree, verder broccoli met kaassaus, bakje sla en frietjes en aardappelschijfjes en uiteraard de bekende appelmoes, personeel correct vriendelijk en kwamen tussendoor vragen of er nog wat te drinken moest komen en of het smaakte.We hebben al bij diverse Van der Valks gegeten er zijn nog nooit teleurgesteld!!
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Onderweg naar huis een stop gemaakt bij vd Valk Breukelen voor een hapje eten. Vanwege het mooie weer buiten op het terras gaan zitten. Het was druk maar niet storend. Terras leuk opgesteld. Bediening kwam al snel met de kaarten aan. Bestellen duurde vanwege de drukte wat langer. Ze hebben een leuke speciale kinderkaart met wereldgerechten in de vorm van een menu. De welbekende appelmoes met kers kwam al snel op tafel evenals onze gerechten. Alles smaakte goed. De bijgeserveerde groenten waren ondefinieerbaar maar lekker. Nagerechten waren ook lekker. Personeel vriendelijk en behulpzaam maar wel wat afstandelijk / zakelijk. Mag wat informeler. Leuke locatie om heen te gaan als je onderweg bent en er langs komt.
Antonietta R.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Voor het eerst bij deze Valk gegeten. We kwamen op zondag en sloten aan bij het live&cooking buffet.
Het buffet heeft enorm veel keuze en is groots opgezet. Er wordt eten vers klaargemaakt zoals: biefstuk, gamba's, zalm en tilapia. Goed van smaak. De gerechten onder de zilveren deksels lijken bij elke Valk hetzelfde te smaken. Groot minpunt is dat al het eten onder de zilveren deksels lauw was. Jammer en zeker een aandachtspunt!
Verder was het toetjesbuffet grandioos.
Personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Zowel in de bediening als achter het kookeiland. Leuk dat ze spontaan uitleg geven als je staat te twijfelen tussen twee sausjes.
Leuk concept, voor 30 euro pp (op zondag) ben je klaar.
Komen zeker een keer terug.
Natascha K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Eten is matig appelmoes uit blik kruidenboter bij het stokbroodje niet zelfgemaakt.Eten is erg simpel dessert is matig bij het kinderijsje zit heel veel slagroom maar een heel klein bolletje ijs.Bediening komt niet tussendoor vragen of je drinken wilt ook komen ze na het eten niet met de rekening.Na 25 minuten ben ik zelf maar gaan vragen of ik mag betalen.Dit is niet echt een restaurant maar meer een vreetschuur fabrieksachtig eten ! Zeker niet voor herhaling vatbaar !
Lan V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Live cooking is een leuke optie om met een groep te doen. De prijzen zijn incl. bier/wijn/fris, waardoor het helemaal niet duur is. Er is veel keuze, zowel vlees en vis, warm en koud en voor kinderen is er een aparte hoek waar ze koekjes kunnen bakken of een snack uit de muur kunnen trekken.

De zeebaarsfilet van de gril is echt een aanrader! Ook de kalfsnek in pepersaus was mals en heerlijk!

Bediening is prima. Ambiance ook goed. Het zijn grote ruimtes, maar dat vind ik zelf niet storend. Een keer in de zo veel tijd wil ik hier best komen eten!
AdrianaMaria .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Hier voor de tweede keer met een groot gezelschap op zondag een heerlijke lunch genoten in buffetvorm.
4 generaties: mijn moeder, haar kinderen, kleinkinderen en achterkleinkindjes.
Ter ere van 3 verjaardagen die allemaal in februari vallen.

Net zoals een jaar geleden: voor elk wat wils, veel verse producten. Ook geen probleem voor mensen met een voedselallergie of -intolerantie. Ongedwongen sfeer. Leuke aankleding en aardig personeel.
En de allerkleinsten hebben genoeg te doen met koekjes bakken, die ze mee naar huis konden nemen in een leuk pakje. Met hun eigen naam erop.

Wederom voor herhaling vatbaar!
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Op zondag van het brunch buffet gegeten. Ontzettend uitgebreide keuze met voor elk wat wils, waaronder live cooking: koks bereiden onder je neus pannenkoeken, zalm en rund a la plancha, spiegeleieren. Keuze uit salades, broodjes, vers fruit, meerdere soorten vleeswaren, vis en plakjes kaas, en een aparte speelhoek voor de kinderen. Ongelimiteerd verse jus d'orange en slappe koffie en thee uit thermoskannen. Zeer vriendelijke bediening, die regelmatig de kopjes komt bijvullen, borden uithalen en vraagt of alles naar wens is.
Een echte klassieke Van der Valk ervaring: vooral heel erg veel eten, alles van acceptabele kwaliteit, niets spectaculairs maar voor elk wat wils. Geen enkel gerecht is nou echt dat je zegt de moeite van het benoemen waard, maar iedereen (ongeacht leeftijd en dieetwensen) kan hier wel wat vinden. Prima voor een ontspannen zondag middag met de familie, waar voor je geld, en je weet dat jij bij deze firma op constante kwaliteit kunt rekenen.