Van der Valk Breukelen

Meer informatie over restaurant Van der Valk Breukelen

7,2
Eric T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Recent hier gedwongen terecht gekomen. Wat een drama. Het begrip eet-schuur dringt zich op, een grote ruimte met honderden mensen op elkaar gepropt. Service was - mede door de drukte - matig, het eten nog matiger. Dat Van der Valk hier nog suiker-kers op de appelmoes serveert is een teken aan de wand. Volgende keer rijden wij door naar Utrecht.
Hermina123 .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
AFgelopen dinsdag bij dit restaurant gegeten. Altijd druk, maar toch nog een prettige plek gevonden. Beleefd en snel voor ons geregeld. Het eten is eenvoudig doch smakelijk. We bestelden carpaccio, tong, gordon bleu, biefstukje. Alles was precies zoals we hadden besteld. Genoeg ingredienten erbij zoals groenten, gebakken aardappelen en frites. De desserts waren goed van hoeveelheid en heerlijk. De cappuccino af afsluiting van het diner is voor verbetering vatbaar. De koffiesmaak was wat bitter. Verder een gezellige sfeer, goede en vriendelijke bediening.
Groot voordeel is dat het restaurant zeer goed bereikbaar is met auto én trein.
j K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Ik had een schnitzel genomen dat was wel een heel erg een verkeerde keus.
Het paneermeel was nog dikker dan de schnitzel zelf lauw warm en flinterdun dun gebakken in de friteuse.
Van der Valk is een grote vreetschuur geworden het is werkelijk niet te eten allemaal
Fons V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Op basis van een goede ervaring bij Van der Valk in Bilthoven, gingen we spontaan op zaterdagavond bij Van der Valk in Breukelen eten. Eerst het goede nieuws. Ondanks grote drukte zijn we zonder reservering welkom en mogen we een tafeltje uitzoeken. De bediening is vlot, maar niet te snel. Appelsap en de kalfsleven zijn biologisch.
Maar de bereiding van de kalfslever en de sliptong is helaas niet goed: beide gerechten zijn veel te droog. De bijgerechten bevatten te veel koolhydraten (frites en gebakken aardappelen) en in de rode kool zit suiker. Maar de appelmoes met de kers ontbreekt gelukkig niet.
Bacchus67 ..
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Na drukke beursdag aangeland bij Van der Valk in Breukelen. Je verwacht er een chinees restaurant, maar het is gewoon een hollandse kaart. We hadden allebei voor een peren/geitenkaas voorgerecht gekozen die echt verrassend lekker was. Mooi opgemaakt bord en heerlijke combinatie van peer, kaas en stroop. Ik had daarna een lekkere ouderwetse Cordon Blue en mijn partner een flinke kipspies. Allebei de gerechten waren zoals ze moeten zijn. Lekkere frieten erbij, gebakken aardappeltjes en appelmoes met kersje. Gewoon lekker gegeten en met vol buikje vertrokken. Hadden we net nodig na zo'n drukke dag. Vriendelijke en nette bediening.
Nettie B.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Ongeïnteresseerd koks bij de live cooking. Gezellig met elkaar aan het kletsen ipv te zorgen dat de buffetten aangevuld worden. Sommige zelfs druk met hun mobieltje. Van live cooking hebben wij een andere voorstelling . Het meeste eten lag er lauw bij en om 19.45 uur waren heel veel bakken leeg of er lag een oud restje in. Terwijl de keuken tot 21.00 uur open zou zijn.
Wandav .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Hebben hier 4 december gegeten. Restaurant heeft een luxe uitstraling. Zaten bij het raam uitzicht op het terras. De bediening was vriendelijk. Het eten was goed en het vlees lekker mals. Tournedos was heerlijk met lekkere bearnaisesaus en de ossehaasspies ook lekker. Genoeg garnituur erbij.
Bol B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Eten was zeer slecht.
Schnitzel aardappelen en patatjes waren in oud frituurvet gebakken en de komkommer was uitgedroogd.
Gewoon nog nooit zo slecht geproefd.
Hoop dat dit een eenmalig incident was!!!
De manager probeerde wat anders aan te bieden.
Helaas kijkt hij je niet aan en probeert op een vriendelijke joviale manier(hand op je schouder) het goed te praten.
Erg jammer.
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Uitstekend gegeten in van der Valk. Ondanks de idioot drukke eetruimte is er gedempt geluid door voorzieningen in het plafond. De uitstraling is lux. De ober nam de tijd om een babbeltje te maken. Wachttijden waren zeer kort. In mijn ogen een restaurant dat loopt als een geoliede machine. Natuurlijk is het geen 3 sterren restaurant, maar het zijn recht voor zijn raap maaltijden met allemaal van die bakjes zodat je zelf alles op maat kan opscheppen. Patat is bovengemiddeld. Saus bij het vlees is lekker. De witlof was gewoon goed en zo kan ik doorgaan
Joe C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
eten was matig restjes van vorige kerst life cooking diners denk ik en er waren bepaalde producten niet meer en daar betaal je dus een behoorlijk bedrag voor tja ga nu weer naar ander v de valk restaurant was tenminste een stuk beter
230861 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Op zondagavond 15 oktober hier gegeten, het was ramvol, benen buitenboord. De bediening was vlot en attent. Mijn kindertjes hadden de pizza van de kinderkaart, leuk gepresenteerd maar de pizza was helemaal niets, flauw van smaak, de bekende kartonnen bodem, kortom, niet goed. Mijn vrouw had een stoofpotje en die was prima maar geen wauw gevoel. Ikzelf had de schnitzel maar die had ik beter kunnen weigeren. Deze was flinterdun, gebakken in de friteuse en veel te hard en te droog. Dit bedrijf heeft zon grote traditie in dit soort gerechten en dat dit anno 2016 nog op deze manier wordt gedaan terwijl er zoveel andere veel betere mogelijkheden zijn, dat vind ik heel erg jammer ! Indien gewenst kom ik graag een keer meedenken om dit op een goede wijze bij gasten voor te zetten want dit is gewoon een gemiste kans, we hebben het over een schnitzel !
Ik ga zeker nog eens een keer proeven of dit een eenmalige pech was of dat dit nu eenmaal de gekozen methodiek is.

Piet van den Bosch
Jaap K.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Hier met een zakenrelatie afgesproken vanwege de praktische locatie. Daar was het meest positieve dan ook wel mee gezegd. Eten is niet echt lekker, opmaak laat te wensen over en de prijzen zijn m.i. veel te hoog voor wat je krijgt (en dat was ooit het sterke punt van van der Valk). En wie bedenkt het om spinazie á la creme te serveren bij een kipsaté? Bediening is stijf.
Hans E.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Onderweg van Eindhoven naar Amsterdam en trek. Uit nieuwsgierigheid maar eens naar Hotel Breukelen gegaan. We werden naar de Brasserie gedirigeerd. Bediening was correct, wel uitermate formeel (om niet te zeggen "stijf"). Menukaart was niet uitermate interessant, maar we hebben een keuze kunnen maken. Tafelgenoot 1 nam Kipspies met satésaus en kroepoek, tafelgenoot 2 nam de kabeljauw met pancetta en ik nam de (Eerlijk Leven) kipfilet met mozzarella en ratatouille + tomatensaus. Alles kwam op tafel met bakjes gefrituurde aardappelwedges, frietjes, salade, mayonaise en het obligate bakje appelmoes met kers. Ik vond het allemaal stevig tegenvallen: mijn kip was volgens mij in z'n geheel gefrituurd, de ratatouille was tamelijk smakeloos en aan de tomatensaus viel ook geen eer te behalen. De aardappelwedges (met van die vreselijke cajunkruiden oid) kwamen zo uit een zak uit de diepvries van de fabriek, de frietjes waren nog net iets beter. De kipspies van mijn tafelgenoot was in z'n geheel in de frituurpan gegooid, de satésaus kwam rechtstreeks uit de fabriek en de kroepoek leek meer op één of ander zoutje. Tafelgenoot 2 vond z'n gebakken kabeljauw bepaald niet interessant. De hollandaisesaus zag er mooi uit qua emulsie, maar was heel vlak van smaak. Kortom, het stelde allemaal niet veel voor: alles lijkt uit de fabriek te komen in poeder- en zakjes-vorm. Weinig creativiteit helaas. De slogan: "Verrassend vanzelfsprekend" die op de menukaart staat, begrepen we niet zo. Het lijkt ook wel een contradictie, zeker in combinatie met de prijs/kwaliteitverhouding.
ElAntonio D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Groentensoep was enorm zout.
Omelet met bruin brood kwam door als omelet wit brood. Smaak omelet was redelijk, niet bijzonder.
Reactie op klacht was. 'Ik ga er naar kijken.' Niets meer gehoord.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Na vele jaren, toch weer eens een diner op zondag 19 juni gegeten bij dit restaurant. Mijn verwachtingen waren niet hoog, maar dit sloeg alle normen omver.
Eerst in een rij wachten tot er een plaatsje is. Dan eindelijk een tafeltje, wat nog vuil is van de voorganger. Maar dat werd snel opgelost.
Drankjes kwamen snel en we namen met vier personen alleen en hoofdgerecht omdat we niet al te veel tijd hadden.
Mijn partner had een biefstuk, welke was doorgebakken, ondanks dat zij om rood had gevraagd.
De schnitzel die de andere twee personen nam, was wel groot, maar heel veel paneermeel om het vlees heen deed wel denken aan een dikke schnitzel.
Zelf nam ik kalfslever met uiten en spek. De uien waren warm, maar dat was ook alles. Ik had niet het idee dat deze gebakken was. Het spek was waarschijnlijk al in de middag gebakken, want was gewoon koud en hard. De kalfslever was gewoon totaal doorgebakken en zo vreselijk droog dat het bijna onsmakelijk was. Ik had heel duidelijk gevraagd om rosé gebakken. Maar daar hebben ze daar waarschijnlijk nog nooit van gehoord.
Nee, ik heb mijn buik weer vol van Van der Valk. Deze eetfabriek is niet voor mijn smaak geschikt en zal hier niet snel weer terugkomen.
S B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Met een vriendin op het zonnige terras heerlijk genoten van een "twaalfuurtje". Dat is een kopje soep, schaaltje salade, brood m. kroket en brood m.ham. Kost niet zoveel voor een lunch. Daarbij dronk ik zoete witte wijn. Vooraf een kopje koffie en als afsluiter een dubbele espresso. Voor een wegrestaurant is dit een prima uitvalsbasis om even bij te komen, De bediening was vriendelijk en onze bestelling werd snel geserveerd ondanks dat het heel druk was zowel binnen als op het terras.
Een aanrader. Ook als je een lange rit voor de boeg hebt of als je op doorreis bent..
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Lekker makkelijk als je op de snelweg zit en even lekker wil eten. Grote zaal, maar wel goede gezellige sfeer. We vroegen of er een 3 gangen menu werd gehanteerd, helaas was dit niet het geval dus dan maar a la carte. Vooraf de garnalenkroketten, vol met smaak en krokant, met een lekker sausje en leuk opgediend in een mini frituurmandje. Als hoofdgerecht de varkenshaas met champignons, spekjes en uitjes. De varkenshaas was een beetje droog aan één kant wat wel vaker gebeurd met varkenshaas. Als nagerecht de french koffie, met room zoals het hoort. De service was goed van een op elkaar ingewerkt team. Op het moment dat het rustiger werd en horeca personeel naar huis wordt gestuurd merk je wel dat het langer duurt voor je geholpen wordt. Kortom lekker makkelijk gegeten, maar niet heel bijzonder en voor de prijs zijn er genoeg andere alternatieven.
M S.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Wij komen als familie hier al heel wat jaren om gezellig iets te vieren!

Maar met de jaren mee zijn wij het eens dat de kwaliteit alleen maar achteruit is gegaan.

Laatst gegeten om een verjaardag te vieren met de familie, zeer teleurgesteld in de kwaliteit maar ook in de presentatie van het eten.

Besteld waren soepjes en kippenragout, die niet smakelijk gepresenteerd waren.

Als hoofdgerecht verschillende gerechten, zoals de lamsschenkel, kipfilet, tournedos. Allemaal verschillend van smaak en niveau van kwaliteit.

Heel erg jammer want we kwamen er graag maar zullen dat niet snel weer doen!
WimmievH .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Wat een teleurstelling! We hebben op een buffetavond gegeten. Het was niet vies, maar zeker ook niet super lekker. De cola was aangemaakt met water. Dit werd gewoon ook nog eens bevestigd door de obers. Niet te drinken. Als ze daar op bezuinigen, dan wil ik niet weten waar ze allemaal nog meer op hebben bezuinigd. Voor mij was dit de eerste en laatste keer. Teleurstellend!
Dinet N.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Vanuit België hier gisteravond gegeten, gelukkig was de drukte van de Toppers gangers al weg, mijn man had steak tartaar en ik de kippensoep, lekker warm broodje en zachte boter erbij, daarna voor mijn man de kalflever en ik heb gevraagd om de seniorenschnitzel omdat ik nooit zoveel op kan, dit was geen enkel probleem en dit werd geserveerd met een lekkere aardappelpuree, verder broccoli met kaassaus, bakje sla en frietjes en aardappelschijfjes en uiteraard de bekende appelmoes, personeel correct vriendelijk en kwamen tussendoor vragen of er nog wat te drinken moest komen en of het smaakte.We hebben al bij diverse Van der Valks gegeten er zijn nog nooit teleurgesteld!!