Van der Meer

Lang

Jouw recensie over het restaurant Van der Meer

Laura S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Echt genoten! Mooi en warm interieur. Heerlijk gegeten en een zeer vermakelijke gastheer, waarbij je, je heel welkom voelt.
trebora .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Naar aanleiding van alle positieve recencies een bezoek aan dit restaurant gebracht. de verwachtingen waren hoog gespannen. Het duurde best even voordat we ons voorgerecht kregen ( waren ondertussen aan ronde drie van de drankjes) en dat bleef gedurende de avond ook het beeld. Lange wachttijden. De voorgerechten waren goed. Helaas gold dat niet voor de hoofdgerechten. Met name de mixed vis was gewoon slecht. De tonijn was veel te gaar en het geheel was rijkelijk overgoten met een saus zodat alles hetzelfde smaakte. Verder ook helemaal niets bijzonders op tafel. Fabriekspatat. Pommes Duchesses ( waar zie je die nog) ook vrij smakeloos en verder een beetje salade. De frambozen onderin het nagerecht 'Frambozen Charlotte' waren nog bevroren.

Hoewel 30 euro niet echt heel duur is, had ik toch echt meer verwacht van dit restaurant.
E w V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Echt heel goed een aanrader top bediening allen de akoestiek is wat minder maar het gaat om het eten heerlijke toetjes prima hoofdgerechten mooi opgemaakt kort om veel aandacht aan besteed waar voor je geld dus
Karin N.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Voor dit restaurant moet je echt even omrijden. Het ligt namelijk uit de route in een typisch IJmuidense woonstraat. Ruimschoots vrij parkeren voor de deur.
Er wordt met heel veel plezier gekookt en bediening is vriendelijk, oplettend en persoonlijk. De prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend en de ambiance is goed. Het interieur straalt rust uit en de verlichting is sfeervol. De ruimte is niet groot en het aantal tafels is beperkt. Met mooi weer kan je ook (beperkt) buiten zitten.
De kaart is op zich traditioneel maar met een eigen uitwerking. Elk gerecht is met aandacht bereid en het bord is mooi aangekleed. Alles is even lekker. We hebben (weer) genoten. Dank je wel!
Echt een aanrader.
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Altijd al hier willen eten, gezien de goede verhalen.
Met onze twee kleine kinderen van 3.5 en bijna 1.5 gekomen, ruime tafel achterin de tuin voor ons gereserveerd.

We werden helemaal blij van de kaart, niet allemaal standaarddingen (natuurlijk wel paar klassiekers), maar originele gerechten, die ik nergens anders gezien had.

Ik en mijn vrouw allebei aan 't Russisch ei als voor-.
Als hoofd ik het stoofpotje en mijn vrouw de entrecote, met lekkere rode wijn/biertje erbij.
Alles smaakte heerlijk en ook nog heel mooi gepresenteerd en dat voor IJmuidense prijzen.
De eigenaar zou m.i. meer kunnen verdienen hiermee in grotere steden, maar daar zijn de huren weer hoger (alhoewel Velsen er ook wat van kan), dus van ons mag meneer Van der Meer gewoon op zijn huidige, zeer smaakvol en rustiek ingerichte stek blijven.

Bediening (zoon) zeer kundig, attent en sympathiek.
Kortom prima eerste kennismaking en ik wil in de r-maanden hier ook wel eten in de lobby
Daphne1970 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Prima gegeten bij Van der Meer nadat we eindelijk een tafeltje hadden bemachtigd, het zat steeds vol en met recht! De kok staat met plezier in een niet zo hele grote keuken te werken, de bediening is erg vriendelijk en de sfeer is gemoedelijk. De kaart is niet heel uitgebreid maar voor ieder wat wils, de prijs/kwaliteit verhouding is goed. En die geitenkaaskroketjes! We hadden er al over gelezen en die zijn dus echt lekker! Een aanwinst voor IJmuiden, wij gaan zeker vaker heen! Aanrader!
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Er wordt echter zichtbaar met plezier gekookt en bediend. De prijskwaliteitverhouding is prima en de ambiance is OK. Het interieur straalt rust uit en de verlichting is sfeervol. Met mooi weer kan je ook (beperkt) buiten zitten.
De kaart is op zich traditioneel maar met een lokale twist (de uien voor de soep zijn gestoofd in Bik en Arnold bier); men serveert gerechten met een Santpoortse chutney enz.
Tip voor de uitbater: zet gewoon een karaf met water en glazen op tafel.
Echt een aanrader.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Met 5 personen gegeten, geen enkele misser. Heerlijke vissoep, supermalse entrecote. Ook de geitenkaaskroketjes zijn een aanrader. Vriendelijke bediening, prettige sfeer.