Van der Meer

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Ozden T.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Altijd al hier willen eten, gezien de goede verhalen.
Met onze twee kleine kinderen van 3.5 en bijna 1.5 gekomen, ruime tafel achterin de tuin voor ons gereserveerd.

We werden helemaal blij van de kaart, niet allemaal standaarddingen (natuurlijk wel paar klassiekers), maar originele gerechten, die ik nergens anders gezien had.

Ik en mijn vrouw allebei aan 't Russisch ei als voor-.
Als hoofd ik het stoofpotje en mijn vrouw de entrecote, met lekkere rode wijn/biertje erbij.
Alles smaakte heerlijk en ook nog heel mooi gepresenteerd en dat voor IJmuidense prijzen.
De eigenaar zou m.i. meer kunnen verdienen hiermee in grotere steden, maar daar zijn de huren weer hoger (alhoewel Velsen er ook wat van kan), dus van ons mag meneer Van der Meer gewoon op zijn huidige, zeer smaakvol en rustiek ingerichte stek blijven.

Bediening (zoon) zeer kundig, attent en sympathiek.
Kortom prima eerste kennismaking en ik wil in de r-maanden hier ook wel eten in de lobby
Daphne1970 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Prima gegeten bij Van der Meer nadat we eindelijk een tafeltje hadden bemachtigd, het zat steeds vol en met recht! De kok staat met plezier in een niet zo hele grote keuken te werken, de bediening is erg vriendelijk en de sfeer is gemoedelijk. De kaart is niet heel uitgebreid maar voor ieder wat wils, de prijs/kwaliteit verhouding is goed. En die geitenkaaskroketjes! We hadden er al over gelezen en die zijn dus echt lekker! Een aanwinst voor IJmuiden, wij gaan zeker vaker heen! Aanrader!
Breesaap V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Voor dit restaurant moet je echt even omrijden. Het ligt namelijk uit de route in een typisch IJmuidense woonstraat.
Er wordt echter zichtbaar met plezier gekookt en bediend. De prijskwaliteitverhouding is prima en de ambiance is OK. Het interieur straalt rust uit en de verlichting is sfeervol. Met mooi weer kan je ook (beperkt) buiten zitten.
De kaart is op zich traditioneel maar met een lokale twist (de uien voor de soep zijn gestoofd in Bik en Arnold bier); men serveert gerechten met een Santpoortse chutney enz.
Tip voor de uitbater: zet gewoon een karaf met water en glazen op tafel.
Echt een aanrader.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Met 5 personen gegeten, geen enkele misser. Heerlijke vissoep, supermalse entrecote. Ook de geitenkaaskroketjes zijn een aanrader. Vriendelijke bediening, prettige sfeer.