Van der Maas

7,2
6,9
Auke V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
2x een vier gangen gebruikt. Prima kwaliteit. Als start parmaham met lauw warme gegrilde groente. Lekker. Daarna mosterdsoep. Had van mij iets krachtiger op smaak gemogen.. de kalkoenfilet met rode pestosaus was prima gegaard en goed op smaak. Jammer dat je geen glas water kon bestellen maar dat er alleen bronwater werd verstrekt. Bediening is correct maar maakt weinig contact. Wel een adres om terug te komen.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Dit restaurant ademt de sfeer uit van de jaren zeventig met lambrisering en een houten plafond en een ouderwetse houten bar. Leuk om dit eens mee te maken. De bediening is wat onervaren maar best vriendelijk. We lunchten hier met 4 personen en het eten was simpel doch goed bereid. Van een dergelijk "ongedwongen" restaurant verwacht je ook niets anders. Was gezellig en het eten smaakte goed.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Hier via een arrangement van Travelbird 2 nachten geslapen en gegeten.
Twee maal een viergangen diner genoten. Steeds de keuze van de kok. Niet A la card. Ik moet zeggen dat dit eenvoudige, maar smaakvolle gerechten waren. Echt een Nederlandse keuken, maar erg verzorgd en smaakvol.
Als je de prijs/kwaliteit verhouding neemt, zou je zeggen dat het uitstekend is.
De bediening is goed en beleefd.
Min punt is echter dat als je een fles wijn besteld en je vraagt daarbij om een glas water, dit niet mogelijk is, omdat ze geen kraanwater serveren, alleen flessen bronwater. Dit kan en mag niet voorkomen. Daarom voor service een dunne 5.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
Een restaurant met een hoog huiskamergehalte en een perfecte, gastvrije en ongedwongen bediening.
We aten een viergangen verrassingsmenu dat in vele opzichten inderdaad (aangenaam) verrassend was. De bij geserveerde groenten hadden iets korter gekookt mogen worden, maar dat was dan ook de enige tip aan de kok. Hier komen we graag terug.