Van der Hooft

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 21:30

• Af te huren , Terras
Gea H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Afgelopen vrijdagavond hebben wij in dit restaurant heerlijk gegeten.
Alles klopte. Amuses waren heerlijk. Voorgerecht was verrukkelijk. Hoofdgerecht was top en het nagerecht was een feestje. Alles klopte.
De prijs inclusief wijn en water was ook prima. Wij zullen dit restaurant zeker aanbevelen bij vrienden. Ook de tijd tussen de gerechten was fijn. Het was een avondvullend programma.
De kok en de bediening verdienen een dikke pluim.
Fleur V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
De huiskamer van Zevenbergen, heerlijk eten, vriendelijke bediening. Goede prijs kwaliteit verhouding, niets is te veel, alles kan geregeld worden. Hier kom ik graag terug!
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Vriendelijk ontvangen en heerlijk gegeten. Het wildmenu was prima in orde, gerechten waren goed op elkaar afgestemd. De bediening was niet alleen vriendelijk en voorkomend, maar ook ter zake kundig. Zeker voor herhaling vatbaar.
Moerdijk .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Na alle ellende vorige wek in Breda maar weer eens lekker Van der Hooft bezocht met de hele familie. Ontvangen door de gastvrouw op een perfect terras. We konden buiten eten. Gekozen voor het mosselmenu en voor de kinderen lieten we het aan de gastvrouw over.

Gestart met een crab soep van prima kwaliteit met een lekkere scheut verse room, jumbo mosselen in bier of wijn en een top dessert van vers fruit. Voor de kinderen, kleine kopjes soep, halve gerechten en kinder ijsjes zelf klaar gemaakt. De witte Chardonay en rode Fleuri waren van prima kwaliteit en betaalbaar. De koffie van de beste Italiaanse brander was uitstekend. Prima locatie, prima zaak, prima kwaliteit en prima service.
John V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2015
De laatste avond in gemoedelijk Zevenbergen gegeten in dit restaurant. We kozen allebei het drie-gangen menu en waren blij verrast. Bijzonder aardig personeel, het eten was heerlijk en de huiswijn ook ! Na afloop nog een rondleiding gekregen in het zaaltje erachter, wat ooit gediend heeft als theater/bioscoopzaaltje en dat nu af en toe dient als feestzaal. Zevenbergen is een erg klein dorp, dit restaurant is groots !
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Ik kom hier al jarenlang en de keuken is altijd dik in orde en de bediening meer dan vriendelijk. Verse producten die op het seizoen zijn afgestemd. Aanrader!
Stoel001 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Samen met echtgenote voor de eerste keer hier gegeten. Zelf genoot ik van een 3 gangenmenu; (mosterdsoep (verrukkelijk, entrecote en een koffie compleet; echtgenote koos de "broodplank" van minimaal 30cm2 met smeersels,charcuterie, kaas, vis, diverse broodsoorten en olijven.

Allebei waren zeer tevreden over het gebodene, zowel qua kwaliteit als kwantiteit. Rijkelijke hoeveelheden, die voor onze magen iets te groot/veel waren

De bediening was zeer attent (echtgenote liep met een rollator ) en werd geholpen bij het binnenkomen en bij vertrek uit het restaurant met haar rollator); tijdens ons aangename verblijf hield de bediening onze tafel op een prettige manier in de gaten en zorgde tijdig voor ons "natje en droogje". Adviseerde ons. Kortom: Heel prettig! Wij komen beslist weer terug!!
Michael B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Met vier personen gekozen voor het 4-gangen aspergemenu en dat was een goede keuze.
Met name de asperge soep was een regelrechte smaaksensatie en je zou bijna om het recept gaan vragen. De geadviseerde wijnen pasten prima bij de gerechten.

De bediening is vriendelijk en gastvrij, ondanks de extra drukte veroorzaakt door feestvierende examen kandidaten in de zaal naast het restaurant.

Minpunten
- Het geluid van de feestzaal bereikt het restaurant erg eenvoudig

Pluspunten
+ Gastvrijheid
+ Service
Hanneman .
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2015
Gewoon lekker en goed. Goede stoelen. Attente en vriendelijke bediening. Bruin-café uitstraling, Brabantse gemoedelijkheid. Kaart wisselt regelmatig, altijd een menuutje buiten de kaart om. Huiswijn is niet echt een topper, maar wel goed. En de limoncello ijskoud: lekker!!!
Ghislaine V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2015
Voor het eerst gegeten bij Van der Hooft op aanraden van collega´s en dit was goed bevallen. Parkeren kon dichtbij en zonder kosten, erg plezierig. Het was deze avond met uitzondering van mij en mijn tafelgenoot geheel leeg. In de zaal ernaast begon ´s avonds wel het Ladies Night carnavalfeest, maar dat vonden wij niet storend.
We kozen beide voor het 3-gangenmenu maar hadden voor alle gangen een andere keuze. Omdat mijn tafelgenoot een notenallergie heeft, hadden we dit gelijk medegedeeld en daar is prima rekening mee gehouden voor zover dat nodig was. De gerechten waren echt allemaal even heerlijk. Als ik een minpuntje moet noemen dan is het dat er friet bij de gerechten wordt geserveerd, dat had gezien de verdere keuze van het menu en presentatie op de borden wat mij betreft iets "chiquer" gemogen. Op de friet zelf was niets aan te merken, deze waren prima.
We werden heel fijn bediend en op vragen werd direct geantwoord. Al met al een prima avond en zeker voor herhaling vatbaar.
Ilona B.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Met regelmaat eten wij hier en het bevalt altijd zeer goed. Ze wisselen met regelmaat de menukaart en iedere keer staan er heerlijke heerlijke vis- en vleesgerechten op, zowel in de zomer als in de winter. Ook het personeel is zeer vriendelijk en gastvrij. Kortom, een aanrader!
Ed N.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2013
Met ons bedrijf als afsluiting van het jaar een 4 gangen keuzediner gegeten bij het sympathieke etablissement van der Hooft. Tot mijn verrassing was dit zeer goed. Als voorgerecht een verrukkelijke tartaar van zalm, een goede consomme van bospaddestoelen als tussengerecht ( maar niet bijster origineel) en een prachtige moot kraakverse koolvis op een spinaziebedje en paddestoelen, geserveerd met een frisse salade en frietjes. Bij mijn tafelgenoten waren ook enthousiaste reacties te ontwaren bij de andere gerechten van het keuzemenu. Als nagerecht in een glas een soepje van rood fruit, afgedekt met een mousse van witte chocolade en een bolletje kaneelijs. Simpel, maar zeer smakelijk. De bediening is vriendelijk, niet superprofessioneel maar wel met veel charme. Kortom een zeer aangename avond, daar aan de Markt in Zevenbergen.
Gool .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Wij fietsten een week lang door Brabant en gebruikten steeds in andere plaatsen steeds hetzelfde luchgerecht : Caesarsalade. De meest vreemde varaianten kwamen voorbij, maar de onbetwiste winnaar was Van der Hooft. Het bord fraai opgemaakt en royaal gevuld met romeinsla, huisgebakken croutons en spekjes, dunne reepjes parmezaanse kaas, ansjovis en gerookte kip. Een uitstekend glas wijn (veel keuze uit open wijnen) er bij en een perfecte bediening. Klasse !
Dr_aapje .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
Aangenaam verrast door het eten wat we hier voorgeschoteld kregen. Het speenvarken was heerlijk ziltig. De bediening was vriendelijk en los op een zeer gezellige manier. Zeker een aanrader.