Van der Eem

Sint Jorisplein 10 7061 CN Terborg Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Van der Eem

Klompie77 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Zijn er geregeld geweest, gewoon erg goed restaurant met vriendelijk personeel, kaart is niet heel uitgebreid maar toch voldoende keus en wat op de kaart staat maken ze gewoon erg goed!
Anton T.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Net restaurant met correcte bediening. We aten er op een drukke dag, maar werden desondanks uitstekend geholpen. Wel was het personeel niet helemaal bekend met alle gerechten. Als voorgerecht bestelde ik een aspergesoep, die behoorlijk zout was - de andere smaken kwamen evenwel ook goed tot hun recht. Het hoofdgerecht van diamanthaas was buitengewoon mals en smakelijk. Het 'grand dessert' bestond uit panna cotta, een brownie, en chocolademousse. De opmaak hiervan had beter gekund, het werd voor ons drieën op één lange plank geserveerd.
Worldofm .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Van der Eem is een leuke gelegenheid als je niet te chique of uitgebreid wilt eten. Ik had vooraf een heerlijke bospaddenstoelensoep en als hoofdgerecht het vegetarisch trio. Dat laatste was een flinke afknapper: weinig smaak en fantasie. De bediening is vriendelijk.
Foodi .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2015
In een netjes aangekleed restaurant/eetcafé setting genomen. Ondanks dat we op een steenworp afstand wonen hier nog nooit geweest. Geholpen door 2 keurige jongens uit de bediening die toegankelijk,attent en beleefd zijn. De hoofdgerechten vlees waren van prima garing en de gekozen saus, vulling en marinade in een goede balans.
De begeleiding van 4 garnituren groente zorgen voor een goed gevulde maag en zijn tevens allen van goede garing en smaak.
Al met al in de achterhoek een topper om naar toe te gaan.
Liekews .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
Nog op het terras zittend kunnen we terugkijken op een heerlijk etentje! Goede service, vriendelijk personeel en lekker eten. Veel aandacht aan besteed en het toetje was net zo lekker! Wij komen zeker terug.
Suzanne A.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Hoewel we langer dan gebruikelijk moesten wachten op een menukaart, was de service buitengewoon goed. Er liepen 3 jongens in de bediening die goed in de gaten hadden wat hun gasten nodig hadden. Ze waren attent, netjes, snel. Onze honden mochten mee naar binnen en werden ook goed verzorgd.
Het eten was, voor een vegetarische maaltijd, prima. Het was creatief en toonde aan dat de kok zijn best doet om de vegetarische gast tevreden te stellen.
Als het niet zo ver was (100 km van huis) zouden we vaker langs komen!
BertBB .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Afgelopen maandag Van der Eem bezocht. Ondanks tweede paasdag erg rustig. Als voorgerecht begon ik met de asperges. Deze waren goed. Daarna onze hoofdgerechten waarvan een keer spareribs en een keer de risotto met vis. De spareribs waren slechte kwaliteit. Ze waren heel erg vet. De risotto was taai en de porties waren niet voor een normale volwassen man maar meer voor senioren. De neem ik aan eigenaar (of manager) vroeg hoe het had gesmaakt. Ik zei: "Mwah". Waarop de eigenaar gepikeerd en gefrustreerd reageerde: "Wat was er mwah!?" Ik vertelde hem bovenstaande. Hierop geen enkele reactie. In een van onze menu's zat nog een toetje. Deze was helemaal bevroren terwijl dit niet de bedoeling van het gerecht was. We werden het restaurant uitgekeken door het personeel en er is geen enkele reactie gegeven m.b.t. het eten. Als eigenaar zou ik de feedback als klanten waarderen en meenemen als leerpunt. Deze eigenaar weet blijkbaar alles al en kan niet met feedback omgaan. Als hij dit niet kan moet hij er ook niet naar vragen. Daarnaast was de bediening en het uitserveren erg langzaam en was het duidelijk dat de lokale bevolking een streepje voor had op mensen van "buitenaf". Ik zou dit restaurant dan ook zeker niet aanraden.
John M.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2013
mooi aangekleed restaurant, gezellig. Goed gegeten, alle producten werden erg warm opgediend ( heel prettig) . vriendelijke bediening. Mogelijk een beetje teveel bediening aan de tafel, steeds weer iemand anders zodat ze vaak niet wisten dat we al besteld hadden. Zou 1 of 2 personeelsleden aan een tafel zetten en geen 6.
Ossentong op de kaart, zie je niet veel. Erg lekker.