Over het restaurant Van der Dussen

Frans-mediterrane hoogstandjes

Aangename plek in een hoek van het pittoreske Bagijnhof voor een diner in een open ambiance of een intieme avond in de lounge. Gedurende de avond passeren Frans-mediterrane gerechten de revue die je overtuigen van de klasse van Van der Dussen.

Meer informatie over restaurant Van der Dussen

ja

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1
9,1
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten mooie wijnen met de juiste uitleg erbij en goed uitgekozen bij de gerechten. Super ervaring voor de tweede keer en we komen zeker terug!
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met z'n vieren heerlijk genoten. Goed eten, vriendelijk personeel en gezellige ambiance.

Misschien 1 klein puntje. Wij vonden de menukaart niet heel duidelijk, maar dat kan aan ons liggen :-)
Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Geweldig eten, super bediening, komen zeker terug!
Antoine T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Erg lekker gegeten en goede wijnen. Ook goede service: toen de ober in de gaten had dat het hoofdgerecht (lam) ons niet beviel werd al snel een lekker vervangend gerecht gebracht
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Ik had dit restaurant geselecteerd om mijn verjaardag te vieren op basis van de goede reviews die ik had gelezen. Echter de ervaring was teleurstellend. We hadden gekozen voor een 4-gangen diner. De tijd tussen de gangen is veel te lang. Het eten was matig, vooral het hoofdgerecht van lam was niet lekker. We hadden ook geen vaste persoon die ons bediende. Van wat we konden zien waren er 4 mensen in de bediening die het hele restaurant bediende inclusief de groep die boven zat. Hierdoor was alles erg gehaast, was er geen persoonlijke aandacht. Pas op het eind van de avond, toen het rustiger werd, kwam het personeel een beetje los. Wat wel positief is, is dat men wel aandacht aan mijn verjaardag schonk aan het einde door middel van een dessert. Maar al en al, een teleurstellende ervaring.
Nicolai V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De gerechten (5 gangen) waren heerlijk met afwisselende smaken die heel goed bij elkaar passen. De kok gaat bewust met het zout om (maar ook met zuur, zoet, en bitter). Er is dus goed over nagedacht, en de uitvoering was perfect. Ook het tempo waarin de gangen elkaar opvolgen is goed doordacht: niet te lang wachten met de eerste gangen, en wat meer ruimte laten tussen de latere gangen.

De bediening verdient in dit restaurant een extra compliment. Vier heren en een dame zetten echt teamwork neer, maar je krijgt wel de persoonlijke aandacht die je wil in een restaurant als dit. Geen gerecht staat onnodig koud te worden; iedereen van de bediening kan precies en met rust uitleggen wat ze serveren; en de bediening gebruikt zijn 'radar' waardoor je als klant nooit te lang bezig bent om de aandacht te zoeken, mocht je je glas willen laten bij schenken.

Dank aan keuken en bediening voor deze fantastische avond!
yomo .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Op de kwaliteit eten niets aan te merken , maar vond de bediening niet gezellig , klassieke fout na proeven wijn het glas niet volschenken , antwoord op een vraag met een wijzend vingertje beantwoord te lange wachttijd tussen de gangen, voelde ons geen gast .
Dirk-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Gisteren met een zakenrelatie weer een goed diner bij Van der Dussen genuttigd. Ik kom er niet vaak, maar altijd als ik er ben is het eten goed tot uitstekend en de bediening is altijd uitstekend.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het specialiteitenmenu is fantastisch ! Vriendelijke bediening, goede uitleg over de gerechten. We komen graag nog eens terug.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Een sfeervolle ambiance, mooi ligging in het centrum van Delft.
Een hele goede keuken met een vriendelijke en goede bediening. Kortom een aanrader.
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Kan de vorige recensies beamen. Service en smaak is top en de gerechten in de juiste hoeveelheden. Het brood vooraf is behoorlijk voedzaam dus weet niet of dat commercieel verstandig is maar het smaakte allemaal heerlijk. Ik vond ons plekje aan het raam naast de deur wat te donker en de tijd tussen het laatste voorgerecht en hoofdgerecht wat te lang duren maar bediening en het eten waren gewoonweg top.
Trudy I.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Onvoorstelbaar dat we dit pareltje niet eerder ontdekt hebben. Alles was super! Heerlijk eten, ook vegetarisch. Wat een prachtig historisch gebouw, ademt een goede sfeer. Artistiek. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
een mooi ingericht restaurant met uitermate vriendelijk personeel, die ruim voldoende aandacht aan je besteedt, zonder opdringerig te zijn.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gezien de hoge score op IENS had ik hoge verwachtingen. Ontvangst was super, bediening erg vriendelijk en leuke uitleg bij de diverse gerechten en wijnen. Eten was lekker, al hadden de porties van mij wat groter gemogen (dat lag aan mij waarschijnlijk, mijn vriendin vond het prima). Wat minder goed was vond ik, waren de tijd dat het duurde voor we de menukaart kregen en de 4 gangen, terwijl we het aanbevolen menu namen. We hebben in totaal meer dan 3 uur gezeten en dat vond ik veel te lang.
Taru S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige sfeer
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben hier met z'n drieen gegeten op 25 februari. Gekozen voor twee maal a la carte en eenmaal de dag-gerechten, all-in. Heerlijk allemaal. Goede, uitgekiende smaakcombinaties. Prima bijpassende wijnen. Vriendelijke bediening, goede wachttijden tussen de gerechten. Gezellige ambiance, middeleeuws, stijlvol. Rumoerig, maar niet te. Leuk: op de kaart staat vriendelijk aangegeven of je je telefoon op stil wilt zetten... Bij het dessert was men de dessertwijn vergeten; werd netjes hersteld door een ronde wijn van de rekening af te trekken. Kapstoknummer komt overeen met je tafelnummer, daardoor vlotte teruggave van je jas. Kleinigheidje, maar toch leuk. Voor een bijzondere gelegenheid is dit zeker een aanrader.
Marco-Paul D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zeer goed restaurant en zeker aan te raden voor een bijzondere gelegenheid. Erg vriendelijke ontvangst en zeer aardig en bekwaam personeel. Goede keuken die net iets bijzondere gerechten serveert. Mooi en uniek pand en bijzondere plek. Echt een pareltje in Delft!
Karl M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Fijne avond it gehad met een fijne keuken , goede wijn en prettige professionele bediening, TOP.
robenelkandou R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijke gerechten als plaatjes op het bord, een zeer vriendelijke en kundige bediening in een schitterend pand.
Marino en Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben fantastisch gegeten, uitstekend verzorgde- en zeer smakelijke gerechten, prachtig ingericht restaurant, vriendelijk personeel. Het enige minpuntje wat voor ons wel belangrijk was, was dat we het erg koud vonden in het achterste gedeelte van het restaurant. Dat vonden we erg jammer en storend. We hebben om die reden ons kopje koffie elders gedronken. We komen zeker graag terug, in de zomer