Over het restaurant Van der Dussen

Frans-mediterrane hoogstandjes

Aangename plek in een hoek van het pittoreske Bagijnhof voor een diner in een open ambiance of een intieme avond in de lounge. Gedurende de avond passeren Frans-mediterrane gerechten de revue die je overtuigen van de klasse van Van der Dussen.

Meer informatie over restaurant Van der Dussen

ja

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Af te huren , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2
9,3
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
een mooi ingericht restaurant met uitermate vriendelijk personeel, die ruim voldoende aandacht aan je besteedt, zonder opdringerig te zijn.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gezien de hoge score op IENS had ik hoge verwachtingen. Ontvangst was super, bediening erg vriendelijk en leuke uitleg bij de diverse gerechten en wijnen. Eten was lekker, al hadden de porties van mij wat groter gemogen (dat lag aan mij waarschijnlijk, mijn vriendin vond het prima). Wat minder goed was vond ik, waren de tijd dat het duurde voor we de menukaart kregen en de 4 gangen, terwijl we het aanbevolen menu namen. We hebben in totaal meer dan 3 uur gezeten en dat vond ik veel te lang.
Taru S.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en gezellige sfeer
Frieda S.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We hebben hier met z'n drieen gegeten op 25 februari. Gekozen voor twee maal a la carte en eenmaal de dag-gerechten, all-in. Heerlijk allemaal. Goede, uitgekiende smaakcombinaties. Prima bijpassende wijnen. Vriendelijke bediening, goede wachttijden tussen de gerechten. Gezellige ambiance, middeleeuws, stijlvol. Rumoerig, maar niet te. Leuk: op de kaart staat vriendelijk aangegeven of je je telefoon op stil wilt zetten... Bij het dessert was men de dessertwijn vergeten; werd netjes hersteld door een ronde wijn van de rekening af te trekken. Kapstoknummer komt overeen met je tafelnummer, daardoor vlotte teruggave van je jas. Kleinigheidje, maar toch leuk. Voor een bijzondere gelegenheid is dit zeker een aanrader.
Marco-Paul D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zeer goed restaurant en zeker aan te raden voor een bijzondere gelegenheid. Erg vriendelijke ontvangst en zeer aardig en bekwaam personeel. Goede keuken die net iets bijzondere gerechten serveert. Mooi en uniek pand en bijzondere plek. Echt een pareltje in Delft!
Karl M.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Fijne avond it gehad met een fijne keuken , goede wijn en prettige professionele bediening, TOP.
robenelkandou R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Heerlijke gerechten als plaatjes op het bord, een zeer vriendelijke en kundige bediening in een schitterend pand.
Marino en Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben fantastisch gegeten, uitstekend verzorgde- en zeer smakelijke gerechten, prachtig ingericht restaurant, vriendelijk personeel. Het enige minpuntje wat voor ons wel belangrijk was, was dat we het erg koud vonden in het achterste gedeelte van het restaurant. Dat vonden we erg jammer en storend. We hebben om die reden ons kopje koffie elders gedronken. We komen zeker graag terug, in de zomer
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Zeer hoge kwaliteit keuken. Gerechten waren consequent perfect bereid. Aanrader. Nog iets te verbeteren? Wijnen zijn prima maar niet spannend.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Voor de eerste keer bij Van der Dussen gegeten. Jammer dat ik dat niet eerder heb gedaan. Heerlijk eten, hartelijke ontvangst en de inrichting van het restaurant is heel erg fijn. Bij elke gang van het menu paste de kwalificatie 'verrukkelijk'!
Rogier M.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Heerlijk gegeten in een van de meest karakteristieke panden van Delft. Keuken van hoog niveau en bediening eveneens. Warme sfeer en fijne akoestiek.
adbroeders .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Een prima historische ambiance met heerlijke gerechten. Leuke opbouw van de kaart met diversiteit van keuzes. Attente bediening. Ronde tafels zijn leuk voor als je met een oneven aantal bent.
Gerechten zijn wat duurder maar prima kwaliteit en zorgvuldig bereid (Het is het dus waard).
Tom S.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2016
Echt ongelofelijk lekker eten, heb genoten! Beetje prijzig wel natuurlijk, maar dat is te verwachten.
leodekoning1954 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
We werden vriendelijk ontvangen. Besloten om een 4 gangen menu met wijn arrangement te nemen en dat was echt een aanrader. Bij elk gerecht een andere wijn met een uitleg. De getechten waren echt "plaatjes" om te zien en met zorg bereid. Daarbij een heerlijke wijn en het relaxte was om rustig van de gerechten te genieten en niet het gevoel te hebben dat er na ons weer andere mensen zouden komen eten. Het was een genot om ook rechtstreeks in de keuken te kunnen kijken. Al met al een top avond.
Jenny R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Wij hebben gisteren voor mijn verjaardag hier gegeten. Het was onze derde keer bij Van der Dussen. Prachtig oud pand. Wij hadden de 4 gamgen menu waarvan een persoon de bijpassende wijnarrangement . Het lekkerst vonden wij de gemarineerde makreel en de bisque. Wat wij minder vonden was de asperge gerecht met bouillon van ham. 1 asperge p.p. ? en de ham bouillon vonden wij niet erbij passen. Maar alle andere gangen waren prima en de bediening is TOP. Hier komen wij zeker nog een keer terug!
Jasper G.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2016
Prachtig decor in het hartje van het historische centrum van Delft. de service was ook prima. het eten was ook prima. Ik heb het 4-gangen menu genomen. De Bisque met King Crab is zeker een aanrader. Als hoofdgerecht werd geserveerd de runder specialiteit van de BGE met selderij, girolles, jus met gepopte knoflook, heerlijk. Voor de laatste gang had ik de selectie van het kaasassortiment, voor mij een prima afsluitende gang. Ook de geserveerde wijnen smaakten prima bij alle gangen. Al met al is dit een absolute topper in Delft.
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wij hebben heerlijk gegeten. De prachtige combinatie van ingrediënten en smaken in de gerechten, mooie bijpassende wijnen en de fijne sfeer, maken eten bij Van der Dussen tot een geslaagde avond uit. We komen zeker terug!
Ralf V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2016
We hebben hier op 4 mei heerlijk gegeten. Vrij snel kwamen we tot de beslissing om voor het viergangen menu te gaan met bijpassend wijnarrangement. Het eten was zeer goed en de smaken pasten goed bij elkaar. De wijnen waren ook lekker. De wijn-spijs combinatie zou m.i. nog iets beter kunnen, maar dat is dan ook het enige kritiekpunt op het eten.
De service van het vriendelijke personeel was goed. Het personeel ging ook zeer respectvol om met de twee minuten stilte i.v.m. de dodenherdenking.
Op de foto's van het restaurant had ik het gevoel dat het restaurant de uitstraling van een eetcafé had, maar eenmaal binnen zag het er netjes en verzorgd uit. Ook ben ik een groot fan van een open keuken en bij van der Dussen kun je heel goed volgen wat de chefs in de keuken aan het bereiden zijn. Kortom: een aanrader en we zullen zeker nog een keer naar van der Dussen gaan.
deRoosjes .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Wat hebben we goed gegeten!
Voor het eerst de kinderen Luxe mee uit eten en hier was ruim aandacht voor wat tot een mooi menu op maat resulteerde. De zaak zat helemaal vol en bediening en keuken moest er hard voor werken maar alle gerechten waren plaatjes, fantastisch van smaak en bediening attent en correct.
Na eerdere bezoeken met z'n 2en nu ook met het hele gezin tot volle tevredenheid genoten.
Aanrader!
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Dit is in Delft ons favoriete restaurant. Mooie omgeving, attente en vriendelijke bediening. Het eten is heerlijk en mooie porties. Het enige minpuntje wat misschien op te merken is dat er altijd wat weinig groenten is. Gelukkig sinds kort bij te bestellen.