Van der Dussen

Bagijnhof 118 2611 AS Delft Nederland Kaart

Over het restaurant Van der Dussen

Frans-mediterrane hoogstandjes

Aangename plek in een hoek van het pittoreske Bagijnhof voor een diner in een open ambiance of een intieme avond in de lounge. Gedurende de avond passeren Frans-mediterrane gerechten de revue die je overtuigen van de klasse van Van der Dussen.

Meer informatie over restaurant Van der Dussen

ja

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Nederlands gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Van der Dussen

Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
ik vond de aandacht direct na ontvangst wat beperkt (werd geen drankje aangeboden) en de amuse werd ook niet uitgeserveerd, maar voor iedereen midden op de tafel gezet. Daarna meer dan goed gemaakt. Kwalitatief zeer goed en attente bediening
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Het eten was heerlijk, de wijn ook! Vanderdussen- niveau!
Nency D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Wat hebben we hier gisteravond heerlijk gegeten. De smaak van de zalm van het voorgerecht, de rundersukade als hoofdgerecht en het dessert met mandarijn. Stuk voor stuk prachtige gerechten en subliem klaar gemaakt. Het is een feestje om hier te dineren. Super!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Weer heerlijk gegeten!
Katinka P.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
heerlijk gegeten, gezellig restaurant en super aardig personeel.
Annemiek D.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Erg lekker gegeten. Alles was goed, van de sfeer tot en met de bediening. Toen we meldden dat we het hartige en het zoete dessert gingen delen, kregen we ook allebei de glazen bijbehorende desserwijn. Zeer attent.
Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
We hebben heel lekker gegeten. Heerlijke en gevarieerde gerechten in het viergangenmenu, verrassende combinaties, super lekkere wijn en zeer vriendelijke en deskundige bediening. Een avondje uit eten is zo een feestje!
Yvette S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Prima gegeten. Mooie gerechten gecombineerd met prachtige wijnen. In totaal 5 gangen die allemaal zeer in de smaak zijn gevallen. Toch zal ik me dit bezoek helaas vooral herinneren als de avond dat er, tijdens het wachten op het hoofdgerecht, vanuit het toilet een afschuwelijke rioollucht kwam die alle lust tot eten direct wegnam. Het is volkomen onaanvaardbaar dat een zichzelf respecterend restaurant dat opereert in het hogere prijssegment hier geen actie op onderneemt. Desgevraagd wist het personeel te melden dat het probleem bekend was maar dat de eigenaar het niet de moeite waard vond er iets aan te doen. Mijn advies om hier pas te gaan eten wanneer de riolering is verbeterd of, als men het risico wil lopen halverwege het diner zo ongeveer de zaak uitgejaagd te worden door de stankoverlast, in ieder geval niet achterin de zaak bij het toilet plaats te gaan nemen. Hoewel ik vermoed dat de stank ook in de rest van het restaurant waarneembaar moet zijn geweest.
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goed eten en relaxte bediening in heerlijke ambiance
Jasmijn B.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2018
Heerlijk eten! Twee minpunten, de wijn werd veel eerder dan het gerecht dat erbij hoorde gebracht. Plus, de glazen werden veel te laag ingeschonken.
Joris B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, alle smaken waren mooi uitgebalanceerd! Komen zeker terug.
Jasper B.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Erg genoten met z'n tweeën vier gangen verassingsmenu met wijnarrangement. Vooraf glasje bubbels zoals bij de reservering aangegeven en tafeltje waar ik om gevraagd had.

Goede ontvangst en de (mannelijke) ober was voor ons perfect. Informeel en met goede dosis humor. Wist de gerechten en wijnen prima te introduceren. Heb zeker extra getipt vanwege de goede service van hem.

Eten was boven verwachting culinair. Uiteenlopende smaaksensaties waarbij het één uitmuntend uitpakte en het ander bij ons iets minder in de smaak viel. Over het algemeen veel meer van het eerst: heerlijk! Als je van uitgebreid tafelen echt een aanrader en een rekening van €105 viel mij enorm mee (met dus ook bubbels vooraf en thee na).
Nanou H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Fijne bediening, heerlijk eten. De omgevingstemperatuur was aan de koele kant, maar mocht de pret niet drukken. Zeker voor herhaling vatbaar.
Onno M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Top
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
We kregen vooraf te horen dat er maar 1 menu was, maar dat was meer dan de moeite waard. Aanrader!
Henk Jan D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Kwaliteit gerechten uitstekend! Smaakcombinaties heel goed, service prima! Alleen akoestiek niet best, moeite om elkaar te verstaan door grote groep naast onze tafel.
Regine H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Aan te bevelen.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben heerlijke gerechten gegeten, met prettige bediening, in een sfeervolle entourage!
Bedankt!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Top restaurant in een goede ambiance. De gerechten zijn met verfijnde smaken samengesteld.