Over het restaurant Van der Dussen

Frans-mediterrane hoogstandjes

Aangename plek in een hoek van het pittoreske Bagijnhof voor een diner in een open ambiance of een intieme avond in de lounge. Gedurende de avond passeren Frans-mediterrane gerechten de revue die je overtuigen van de klasse van Van der Dussen.

Meer informatie over restaurant Van der Dussen

ja

Maandag t/m Zaterdag 17:30 - 22:00
Zondag Gesloten

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Engels gesproken , Nederlands Gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi
Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Van der Dussen

Dick S.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
We hebben heerlijke gerechten gegeten, met prettige bediening, in een sfeervolle entourage!
Bedankt!
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Top restaurant in een goede ambiance. De gerechten zijn met verfijnde smaken samengesteld.
Criqui S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Très bon restaurant mais service un peu long
Tanja M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Ik vond de ontvangst en service een beetje stijfjes, té correct. Gerechten lekker en alles zag er mooi uit. Fijn dat het wijnarrangement met halve glazen mogelijk was.
Veroniek W.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Zoals gebruikelijk weer heerlijk gegeten bij Van der Dussen.
Feri V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Alles was geweldig ,eten was goddelijjk en zeer goede bediening
dr.Gezina V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Heel aardig en kapabel personeel, zelfs een wens voor een heerlijk toetje werd. Voldaan. We Waren allen enthousiast. Veel dank voorU allen.
Jos G.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Perfect all inn arangement met wijn, water en koffie. Top eten en wijn/port! Er werd ook lekker bijgeschonken????
Jeroen G.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Fijne service, fijne gerechten, tempo kon iets sneller, foutje op rekening op prettige manier rechtgezet en overall hele prettige avond. We komen terug.
Ric B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Van Der Dussen behoort in Delft tot de top en nou snappen we waarom. Spannende smaken op ons bord. Mooi stukje schelvis met een pittigere bulgur en beure blanc was heel fijn in balans. Ook lekkere vegetarische gerechten: de bietenrisotto met geitenkaas en tempura van lente-ui gaf een lekkere smaakcombinatie. Het interieur lijkt bij binnenkomst sfeervol oud bruin, maar blijkt bij nadere inspectie Eftelingachtige inspiratie te kennen met muurschilderingen en trompe-l'oeil. Een heerlijk open dak maakte het minder benauwd op de 'zwoele' zomeravond. En complimenten: hij ging dicht exact 1 minuut voor het begon te regenen.
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Heerlijk gegeten mooie wijnen met de juiste uitleg erbij en goed uitgekozen bij de gerechten. Super ervaring voor de tweede keer en we komen zeker terug!
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Met z'n vieren heerlijk genoten. Goed eten, vriendelijk personeel en gezellige ambiance.

Misschien 1 klein puntje. Wij vonden de menukaart niet heel duidelijk, maar dat kan aan ons liggen :-)
Desiree S.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Geweldig eten, super bediening, komen zeker terug!
Antoine T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Erg lekker gegeten en goede wijnen. Ook goede service: toen de ober in de gaten had dat het hoofdgerecht (lam) ons niet beviel werd al snel een lekker vervangend gerecht gebracht
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Ik had dit restaurant geselecteerd om mijn verjaardag te vieren op basis van de goede reviews die ik had gelezen. Echter de ervaring was teleurstellend. We hadden gekozen voor een 4-gangen diner. De tijd tussen de gangen is veel te lang. Het eten was matig, vooral het hoofdgerecht van lam was niet lekker. We hadden ook geen vaste persoon die ons bediende. Van wat we konden zien waren er 4 mensen in de bediening die het hele restaurant bediende inclusief de groep die boven zat. Hierdoor was alles erg gehaast, was er geen persoonlijke aandacht. Pas op het eind van de avond, toen het rustiger werd, kwam het personeel een beetje los. Wat wel positief is, is dat men wel aandacht aan mijn verjaardag schonk aan het einde door middel van een dessert. Maar al en al, een teleurstellende ervaring.
Nicolai V.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
De gerechten (5 gangen) waren heerlijk met afwisselende smaken die heel goed bij elkaar passen. De kok gaat bewust met het zout om (maar ook met zuur, zoet, en bitter). Er is dus goed over nagedacht, en de uitvoering was perfect. Ook het tempo waarin de gangen elkaar opvolgen is goed doordacht: niet te lang wachten met de eerste gangen, en wat meer ruimte laten tussen de latere gangen.

De bediening verdient in dit restaurant een extra compliment. Vier heren en een dame zetten echt teamwork neer, maar je krijgt wel de persoonlijke aandacht die je wil in een restaurant als dit. Geen gerecht staat onnodig koud te worden; iedereen van de bediening kan precies en met rust uitleggen wat ze serveren; en de bediening gebruikt zijn 'radar' waardoor je als klant nooit te lang bezig bent om de aandacht te zoeken, mocht je je glas willen laten bij schenken.

Dank aan keuken en bediening voor deze fantastische avond!
yomo .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Op de kwaliteit eten niets aan te merken , maar vond de bediening niet gezellig , klassieke fout na proeven wijn het glas niet volschenken , antwoord op een vraag met een wijzend vingertje beantwoord te lange wachttijd tussen de gangen, voelde ons geen gast .
Dirk-Jan P.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Gisteren met een zakenrelatie weer een goed diner bij Van der Dussen genuttigd. Ik kom er niet vaak, maar altijd als ik er ben is het eten goed tot uitstekend en de bediening is altijd uitstekend.
Nanda V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Het specialiteitenmenu is fantastisch ! Vriendelijke bediening, goede uitleg over de gerechten. We komen graag nog eens terug.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Een sfeervolle ambiance, mooi ligging in het centrum van Delft.
Een hele goede keuken met een vriendelijke en goede bediening. Kortom een aanrader.