Over het restaurant Van Den Hogen

Genot voor elke visliefhebber

Al een kleine eeuw bestaat Van den Hogen als horecagelegenheid. Dit familie-restaurant biedt zowel de eigen Volendammers als toeristen heerlijke gerechten aan. Vis eten doe je nergens zo lekker als in Volendam! Indien je niet genoeg krijgt van dit kleine dorp, is er altijd nog de mogelijkheid om te blijven slapen. Van den Hogen is namelijk een hotel-restaurant dat graag zijn gasten verwent.

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Van Den Hogen

Rene S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het is een goed restaurant. Leuk gelegen met uitzicht op de haven van Volendam. De bediening is heel plezierig waarbij niets te veel is wat je wilt. Het eten is van goede kwaliteit met als specialiteit zijn tong. Qua prijsstelling is deze in lijn met alle restaurants.
Het is echt een aanrader.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Van Den Hogen is voor ons een vertrouwd adres, alleen dit is de eerste keer dat we bestellen via IENS.
Voor de zekerheid toch even gebeld of de reservering geregeld was. Moet misschien door IENS mer druk op gezet worden. Verder was het eten en de ambiance weer goed tot perfect.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een leuk restaurant met heerlijk eten en leuk personeel.Goede service.Wij komen hier graag eten...
Hien L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hebben hier lekker gegeten goede ontvang en vriendelijke bediening !
Jc V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een uitgebreide kaart, correcte bediening eten super goed fijne sfeer en vriendelijke mensen kortom een aanrader!
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Super gegeten echt een aanrader
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima eten. Jammer dat het hoofdgerecht 45 minuten na voorgerecht kwam. Zaten buiten omdat het lekker weer was dus niet veel van het interieur gezien.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Top
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Alles was perfect.
Komen hier zeker nog een keer terug.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
op de beroemde dijk van volendam ligt dit hotel/restaurant. inrichting heerlijk ouderwets met gouden platen van the cats en jantje smit aan de muur! kaart geeft vele mogelijkheden en er is natuurlijk keuze uit veel visgerechten. zeer correcte en vriendelijke bediening , behulpzaam en vaardig. eten was heerlijk, alle tafelgenoten hadden iets anders gekozen en allen zeer tevreden. kortom een aanrader!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening. De prijs is wel aan de max.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Ontzettend netjes maar de inrichting wat verouderd
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker eten en meer dan genoeg. We kregen het niet allemaal op. Uitstekende bediening.
Lida M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het was heel leuk en gezellig . Het eten was voortreffelijk en de bediening ook . Was zeker voor herhaling vatbaar !
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
In de eerste plaats een voortreffelijke service. Diner origineel en goed van kwaliteit. Atmosfeer op deze avond makkelijk en vrolijk.
h H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zeer gezellige avond gehad en lekker gegeten. Ik adviseer iets aan de geluids absorptie te doen.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk eten, mooi gesereveerd door super vriendelijk en attente bediening.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben in meerdere restaurants in Volendam gegeten. Dit is voor ons een toppertje. Ondanks dat de sliptongetjes wat aan de kleine kant waren, wat het overige perfect en uitgebreid verzorgd. Komt daarbij een keurige zaak en een professionele bediening en Van Den Hogen staat voorlopig boven aan ons lijstje.
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Afgelopen zaterdag met 24 mensen gegeten bij van den Hogen. Ondanks de drukte in het restaurant uitstekend bediening en bijzonder smakelijk gegeten. Compliment! Zeker aan te raden.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In meerdere restaurants bij de haven gegeten. Meestal vis. Vanavond sliptongtjes. We waren positief verrast. De bediening verdient een pluim. Attent en correct. Sliptongetjes waren aan de kleine kant, maar werd ruimschoots goed gemaakt door het compleet gebodene. Vier soorten groentes en drie soorten aardappelen die smaakvol klaar waren gemaakt. En een vriendelijke prijs.