Over het restaurant Van Den Hogen

Genot voor elke visliefhebber

Al een kleine eeuw bestaat Van den Hogen als horecagelegenheid. Dit familie-restaurant biedt zowel de eigen Volendammers als toeristen heerlijke gerechten aan. Vis eten doe je nergens zo lekker als in Volendam! Indien je niet genoeg krijgt van dit kleine dorp, is er altijd nog de mogelijkheid om te blijven slapen. Van den Hogen is namelijk een hotel-restaurant dat graag zijn gasten verwent.

Halve fles mineraalwater

Zaterdag en zondag 11:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Van Den Hogen

Diana D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Uitstekende locatie, altijd vriendelijk, eerlijk en smakelijk eten. Blijf zeker terugkomen.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Tonijn op het menu daar gingen we voor op oriëntaalse groenten .maar wat een teleurstelling de tonijn was koud en de groente was brein zout.Wij zeggen niet gauw wat maar de ontzettende aardige mevrouw in de bediening zag het al Tonijn mee naar de keuken ik denken in de magnetron kwam totaal gaar terug .Laten staan.
We kregen koffie van het huis maar de avond was bedorven . Je komt voor lekker eten.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Zeer vriendelijk, persoonlijke bediening. Geen ‘tourist trap’ maar prima eten. Niet echt goedkoop maar het was het waard.
mwmroos .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima bediening, goede info over wijn( heerlijke Marlbotough NZ) genoten van het uitstekende eten en service. Het voorgerecht en hoofdgerecht was van top kwaliteit. Genoten van de wijn en hgeerlijke koffie na.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Wij konden de restaurant kaart van 60 euro niet kwijt bij dit restaurant. Dit was een grote teleurstelling voor ons.
Lucretia D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Mooie ronde tafel, gezellig en heerlijk gegeten.vriendelijke bediening. Niets op aan te mermen en ze zien ons gays weeer terug
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Zeer vriendelijke bediening en een gezellige restaurant met een gunstige ligging.
De ligging, aan de Dijk in Volendam, zorgt ervoor dat er zeer gevarieerd publiek langs komt.
De kaart is goed en uitgebreid en voor een havenplaats niet alleen vis te verkrijgen.
Ramon J.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk geluncht met uitzicht op de haven. Vriendelijke bediening. De broodjes waren zeer smakelijk belegd met kroket, gerookte zalm en gezond.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg vriendelijk personeel. Het eten was goed en ik zal zeker een keer terugkomen. Bedankt voor het cadeautje!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Meerdere malen heerlijk gegeten. Verassende weekendspecialiteiten en een goede service. Al met al is het zeker een aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Was helemaal top
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten top bediening goede sfeer het was helemaal vol maar heel gezellig.. Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht kan je zelf bepalen. Wij hadden zeetong nou dat kan je hier als beste eten. Vier soorten groenten gebakken aardappels frietjes. Kortom TOP!
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De tong was heerlijk, hier komen we zeker nog een keer voor terug. Mooi plaatsje bij het raam gaf prachtig uitzicht op de haven. Een aanrader.
De tafel van William W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fantastisch gastvrij restaurant. Zeer smaakvolle gerechten van voldoende variatie en grootte. Als afsluiter een top van een Irish coffee.
Anita W.
Prima kwaliteit en service.
Gerhard J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Prima hotel we zijn er 2 dagen geweest.Alles was uitstekend.
Echt een aanrader.
We komen nog een keer terug.
Groetjes.Gerhard Junker
Rene S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het is een goed restaurant. Leuk gelegen met uitzicht op de haven van Volendam. De bediening is heel plezierig waarbij niets te veel is wat je wilt. Het eten is van goede kwaliteit met als specialiteit zijn tong. Qua prijsstelling is deze in lijn met alle restaurants.
Het is echt een aanrader.
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Van Den Hogen is voor ons een vertrouwd adres, alleen dit is de eerste keer dat we bestellen via IENS.
Voor de zekerheid toch even gebeld of de reservering geregeld was. Moet misschien door IENS mer druk op gezet worden. Verder was het eten en de ambiance weer goed tot perfect.
Carla K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Een leuk restaurant met heerlijk eten en leuk personeel.Goede service.Wij komen hier graag eten...
Hien L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
We hebben hier lekker gegeten goede ontvang en vriendelijke bediening !
Jc V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Een uitgebreide kaart, correcte bediening eten super goed fijne sfeer en vriendelijke mensen kortom een aanrader!