Over het restaurant Van Den Hogen

Genot voor elke visliefhebber

Al een kleine eeuw bestaat Van den Hogen als horecagelegenheid. Dit familie-restaurant biedt zowel de eigen Volendammers als toeristen heerlijke gerechten aan. Vis eten doe je nergens zo lekker als in Volendam! Indien je niet genoeg krijgt van dit kleine dorp, is er altijd nog de mogelijkheid om te blijven slapen. Van den Hogen is namelijk een hotel-restaurant dat graag zijn gasten verwent.

Halve fles mineraalwater

Zaterdag en zondag 11:30 - 21:30

Jouw recensie over het restaurant Van Den Hogen

Menno W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
We hebben er in de avond gegeten. Erg vriendelijk bediening en het eten was prima. Vooral de vissoep en het voorafje met div vis was perfect. De sfeer is gezellig. We komen er graag nog een keer terug.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Eten was erg goed bediening ook.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
Prima ontvangst,heerlijk gegeten en met een zeer goed gevoel naar huis.
Wij komen hier heel graag en gaan er heen voor een speciale gelegenheid en daar is het,volgens ons,voor.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Uitstekend restaurant,heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.
Als je bij van den Hogen gaat eten dan ga je ook echt uit eten,wij kwamen hier vroeger ook al en het is ook nu nog steeds een hele fijne zaak en komen er graag.
Floris C.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Het is alsof je terug in de tijd gaat. En dat is leuk. Een klassieke inrichting met klassieke gerechten, maar allemaal zeer smakelijk. De bediening is erg aardig en correct en loopt in klassiek zwarte pantalon met wit overhemd. De slibtongetjes zijn een aanrader. Ook voor kinderen die niet alles lusten is er met bitterballen, frikandelletjes of visfilet met friet wel iets lekkers.
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Vriendelijke en snelle service
Diana D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Uitstekende locatie, altijd vriendelijk, eerlijk en smakelijk eten. Blijf zeker terugkomen.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Tonijn op het menu daar gingen we voor op oriëntaalse groenten .maar wat een teleurstelling de tonijn was koud en de groente was brein zout.Wij zeggen niet gauw wat maar de ontzettende aardige mevrouw in de bediening zag het al Tonijn mee naar de keuken ik denken in de magnetron kwam totaal gaar terug .Laten staan.
We kregen koffie van het huis maar de avond was bedorven . Je komt voor lekker eten.
Maria V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2018
Zeer vriendelijk, persoonlijke bediening. Geen ‘tourist trap’ maar prima eten. Niet echt goedkoop maar het was het waard.
mwmroos .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Prima bediening, goede info over wijn( heerlijke Marlbotough NZ) genoten van het uitstekende eten en service. Het voorgerecht en hoofdgerecht was van top kwaliteit. Genoten van de wijn en hgeerlijke koffie na.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2018
Wij konden de restaurant kaart van 60 euro niet kwijt bij dit restaurant. Dit was een grote teleurstelling voor ons.
Lucretia D.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Mooie ronde tafel, gezellig en heerlijk gegeten.vriendelijke bediening. Niets op aan te mermen en ze zien ons gays weeer terug
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Zeer vriendelijke bediening en een gezellige restaurant met een gunstige ligging.
De ligging, aan de Dijk in Volendam, zorgt ervoor dat er zeer gevarieerd publiek langs komt.
De kaart is goed en uitgebreid en voor een havenplaats niet alleen vis te verkrijgen.
Ramon J.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Heerlijk geluncht met uitzicht op de haven. Vriendelijke bediening. De broodjes waren zeer smakelijk belegd met kroket, gerookte zalm en gezond.
Floor D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Erg vriendelijk personeel. Het eten was goed en ik zal zeker een keer terugkomen. Bedankt voor het cadeautje!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Meerdere malen heerlijk gegeten. Verassende weekendspecialiteiten en een goede service. Al met al is het zeker een aanrader!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Was helemaal top
Henny D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten top bediening goede sfeer het was helemaal vol maar heel gezellig.. Wachttijd tussen voor en hoofdgerecht kan je zelf bepalen. Wij hadden zeetong nou dat kan je hier als beste eten. Vier soorten groenten gebakken aardappels frietjes. Kortom TOP!
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
De tong was heerlijk, hier komen we zeker nog een keer voor terug. Mooi plaatsje bij het raam gaf prachtig uitzicht op de haven. Een aanrader.
De tafel van William W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Fantastisch gastvrij restaurant. Zeer smaakvolle gerechten van voldoende variatie en grootte. Als afsluiter een top van een Irish coffee.
Anita W.
Prima kwaliteit en service.