Over het restaurant Van Den Hogen

Genot voor elke visliefhebber

Al een kleine eeuw bestaat Van den Hogen als horecagelegenheid. Dit familie-restaurant biedt zowel de eigen Volendammers als toeristen heerlijke gerechten aan. Vis eten doe je nergens zo lekker als in Volendam! Indien je niet genoeg krijgt van dit kleine dorp, is er altijd nog de mogelijkheid om te blijven slapen. Van den Hogen is namelijk een hotel-restaurant dat graag zijn gasten verwent.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Van Den Hogen

• : Gratis parkeren in de buurt & Betaald parkeren in de buurt

Openingstijden keuken:
Maandag t/m vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag en zondag 11:30 - 21:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Herman B.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Prima eten. Jammer dat het hoofdgerecht 45 minuten na voorgerecht kwam. Zaten buiten omdat het lekker weer was dus niet veel van het interieur gezien.
Bert D.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Top
Ger V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Alles was perfect.
Komen hier zeker nog een keer terug.
Bart L.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
op de beroemde dijk van volendam ligt dit hotel/restaurant. inrichting heerlijk ouderwets met gouden platen van the cats en jantje smit aan de muur! kaart geeft vele mogelijkheden en er is natuurlijk keuze uit veel visgerechten. zeer correcte en vriendelijke bediening , behulpzaam en vaardig. eten was heerlijk, alle tafelgenoten hadden iets anders gekozen en allen zeer tevreden. kortom een aanrader!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening. De prijs is wel aan de max.
Wim P.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Ontzettend netjes maar de inrichting wat verouderd
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker eten en meer dan genoeg. We kregen het niet allemaal op. Uitstekende bediening.
Lida M.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het was heel leuk en gezellig . Het eten was voortreffelijk en de bediening ook . Was zeker voor herhaling vatbaar !
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
In de eerste plaats een voortreffelijke service. Diner origineel en goed van kwaliteit. Atmosfeer op deze avond makkelijk en vrolijk.
h H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Zeer gezellige avond gehad en lekker gegeten. Ik adviseer iets aan de geluids absorptie te doen.
Andre V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk eten, mooi gesereveerd door super vriendelijk en attente bediening.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben in meerdere restaurants in Volendam gegeten. Dit is voor ons een toppertje. Ondanks dat de sliptongetjes wat aan de kleine kant waren, wat het overige perfect en uitgebreid verzorgd. Komt daarbij een keurige zaak en een professionele bediening en Van Den Hogen staat voorlopig boven aan ons lijstje.
Annie S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Afgelopen zaterdag met 24 mensen gegeten bij van den Hogen. Ondanks de drukte in het restaurant uitstekend bediening en bijzonder smakelijk gegeten. Compliment! Zeker aan te raden.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
In meerdere restaurants bij de haven gegeten. Meestal vis. Vanavond sliptongtjes. We waren positief verrast. De bediening verdient een pluim. Attent en correct. Sliptongetjes waren aan de kleine kant, maar werd ruimschoots goed gemaakt door het compleet gebodene. Vier soorten groentes en drie soorten aardappelen die smaakvol klaar waren gemaakt. En een vriendelijke prijs.
Archi L.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Prima gegeten in dit drukke restaurant aan de haven van het toeristische Volendam. Grote keuze op de menukaart. Koos voor oesters orientale (heel lekker) en tournedos (prima) met pinot noir (ook prima). Vriendelijke bediening.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Wij hadden vooraf zeeschat dat was goed, daarna tong Picasso was redelijk / goed. De bediening was slecht bestek werd op een houten tafel gelegd, wij hebben zelf om een tafelkleed moeten vragen. De tafel werd niet volledig ingedekt, geen servetten daar hebben wij om moeten vragen. Bij het bestellen van een tweede drankje na 15 min gevraagd waar het bleef. Er kwam een bus toeristen binnen veel lawaai. Conclusie restaurant niet voor herhaling vatbaar bediening is slecht. Wij zijn geweest 27 maart rond 13:00 uur, tafel 26.
HANS V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Dit blijft voor ons het beste visrestaurant van Nederland.
De garnalencocktail (€ 16) bestaat ook echt uit garnalen met cocktailsaus en toost.
De tong met "butter en eek" was onovertroffen: € 36 maar daar krijg je wel wat voor. De bijgerechten zijn fantastisch, van de salade tot de kruimelige gebakken aardappeltjes.
Mijn partner vond de goedkopere kabeljauw van € 23,50 uitstekend bereid.
Jan, onze Volendamse ober, bereidde de Irish Coffee aan onze tafel met vlammenwerper en al.
In Volendam noemt men dit restaurant "Theo".
Aan het raam heeft men de beste plaatsen.
We betaalden € 60,00 p.p. en hadden het gevoel dat we waar voor ons geld hadden gekregen.
Gelukkig was er deze keer geen groot en lawaaiig Volendams gezelschap van 30 mensen, aan een lange tafel, dat de sfeer verpestte. Dat hebben we bij Theo ook weleens meegemaakt.
Joost M.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Heerlijke ambachtelijk gerookte paling vooraf, mooi vol en vet!
Verse en zeer smakelijke in boter gebakken Noordzeetong als hoofdgerecht, uiteraard mét butter en eek. Aan tafel gefileerd, en met verschillende soorten aardappelbereidingen en groente erbij.
Prima bediening, echte vakmensen en zeer gastvrij!
De hoge kwaliteit eten en gastheerschap maakt dat je niet teveel afgeleid raakt door het Volendamse (?) interieur en dito muziekstijl.
ejc .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Bediening vriendelijk, goed.
Eten was heel lekker en verzorgd. Voor niet volendammers een aanrader.Kunnen ze ook eens proeven hoe een goed gebakken slip met butter en eek smaakt.
Ria G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ontzettend vriendelijke bediening. Eten was heerlijk en huiswijn van uitstekende kwaliteit. Hoofdgerecht duurde langer dan gewend maar er was genoeg te zien dus hebben ons samen prima vermaakt