Van de Straat

Surinamestraat 5 3531 KH Utrecht Nederland Kaart

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Van de Straat

In Utrechts levendige Lombok zit het sympathieke Van de Straat. De kaart biedt een mix van wereldse gerechtjes om te delen die regelmatig wisselen. Het interieur is licht, modern en gastvrij. Een verlenging van je huiskamer, zoals een goed buurtcafé betaamt.

Meer informatie over restaurant Van de Straat

Sjoukje V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Leanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Leuke kennismaking met 'Van de Straat'. Heerlijke gerechtjes om te delen. Perfect voor iemand die nooit kan kiezen ;-). Zeer prettige ontvangst en had veel kennis van de wijn in huis. Absoluut een plek om nog eens terug te komen.
Fons G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Het eten is in feite een proeverij van veel gerechtjes. De een is wat lekkerder dan de ander. Aanraders zijn de rendangkroketjes en de zwaardvis.
Jammer dat er geen echte groentengerechten zijn en vooral dat een heerlijke salade als voorgerecht ontbreekt. Prijs ook wel aan de hoge kant, maar door de kortingsactie viel het daarom nog mee.
lonneke S.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
enigszins te zout, en er waren gerechten die verbeterd kunnen worden. Voor die kritiek stonden ze open. verder gezellig gezeten.
Ienimini D.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Via het Iens-festival kwamen we uit bij Van de Straat in hartje Lombok. Een leuk restaurant met heerlijke gerechten en een goede service. Wij kozen de volgende gerechten om te delen: Poké Bowl, Gravad Lax, Springrolls, Pompoen van de Green Egg, Zwaardvis en Rendangkoketjes. De Gravad Lax was voor ons als zoutarme eters, echt te zout maar de andere gerechten waren voortreffelijk. De Rendangkroketjes hebben we nog een keer besteld, zo lekker. Als dessert hadden we 3 verschillende ijssoorten: ook een aanrader, evenals de verse gemberthee. Wij komen beslist een keer terug als er weer een nieuwe menukaart is.
Raymond D.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Echt een aanrader! Vriendelijk personeel en eigenwijze gerechten.
Ik had van tevoren alleen begrepen (door bericht op website en de recensies) dat er korting wordt gegeven als er via Iens wordt gereserveerd. Maar ik zag thuis op de rekening dat dit niet zo was. Wanneer wel/niet korting mag duidelijker gecommuniceerd worden.
Egbert W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Aardig leuke extra's waren de twee smakelijke amuses. Veel keus uit vegetarische gerechten. Eten, praten en drinken in een ongedwongen sfeer. Een aanrader.
Sieger V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Erg lekker gegeten. Dit zijn de leuke restaurantjes waar je naar op zoek bent.
Adriaan K.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
geen standaard kaart, leuke kleine gerechten, heel divers en goed op smaak. Goede wijnen en lekkere en afwisselende bieren op de tap. Ongedwongen sfeer en bediening
Wendy W.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Samen met een vriendin hier gegeten. De ontvangst was erg hartelijk en hetrestaurant heeft een gezellige sfeer. Het hapjes concept is prettig, van alles wat kon je delen. De kwaliteit van het eiten was goed, maar op de rendangcroquetjes en de cheese-cake na vonden wij het nog niet heel bijzonder. De eerste gang hadden wij zonder te weten drie gerechtjes gekozen die allemaal uit de frituur kwamen, dat was een beetje jammer. De iens actie gaf maar liefst 50% korting, dus daarvoor hebben we een heerlijke avond gehad. Zonder die korting zou ik de rekening iets aan de hoge kant vinden voor hetgeen we gegeten hebben. Ik kom hier graag terug en zou het leuk vinden iets meer variatie tussen de ingredienten van de gerechtjes te zien. Zeker een restaurantje oom in de gaten te houden.
Claudine D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Hele gezellige avond gehad en verrast Door het heerlijke eten!
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
we hebben heerlijk gegeten; verrassend, smaakvol en we gaan zeker een keer terug.
Vriendelijke bediening en ontspannen sfeer. De inrichting van het restaurant is eenvoudig en de mix van ingrediënten van gerechten super goed! We hebben genoten van de rendangkroketjes, de coquilles, zwaardvis en de Chinese noedels. En de verrukkelijke cheesecake is een ware streling voor de smaakpapillen. Meer dan verwacht en onze complimenten!
Eric L.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Een -punt:: slechte cheese/Mac, die na klacht, en vestiging can klacht, toch nog op de rekening stond. Jammer van het gerecht en slordig dat het nog op de rekening stond.
Claudia C.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We zijn gisteren avond bij het restaurant geweest. Het sfeer is informeel. Onze gastheer Rodrigo was attent en gaf goede suggesties zowel voor de gerechten als de wijnen. De gerechten zijn met aandacht bereid en omdat ze uit verschillende landen komen, lijkt het alsof we een kleine wereldreis gemaakt hebben. Het jonge en dynamische team zorgt voor een gezellige ambiance. Obrigada en tot een volgend keer.
HelenP .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Leuk restaurant. Niet te groot, sfeertje van een buurt-restaurant. De kwaliteit van de hapjes wisselt wel wat, maar overal zeker een prima ervaring. De wijnen waren bijzonder lekker. Ik zal hier zeker graag nog een keer terugkomen.
hilberink A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Heerlijk gegeten en persoonlijke / leuke service! Leuke kleine gerechtjes om te delen, vooral de rendangkroketjes zijn echt een aanrader (deze hebben wij 2x besteld :-)).
Tom L.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Erg vriendelijk personeel! Lekkere hapjes en voor erg weinig geld met de Iens actie gegeten! Zou hier zeker voor een makkelijke gezellig avondje terugkomen!
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2017
Aanrader. Heerlijk gegeten
Wubbo D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren laat op zondag dus er was niet alles meer op de kaart beschikbaar. Wat er was was uitstekend.