Van de Straat

Surinamestraat 5 3531 KH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van de Straat

In Utrechts levendige Lombok zit het sympathieke Van de Straat. De kaart biedt een mix van wereldse gerechtjes om te delen die regelmatig wisselen. Het interieur is licht, modern en gastvrij. Een verlenging van je huiskamer, zoals een goed buurtcafé betaamt.

Meer informatie over restaurant Van de Straat

yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Lisa V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Leuk klein restaurantje met super lekker eten, wij hebben ervan genoten! Leuk idee om verschillende soorten keukens met elkaar op een duurzame manier te combineren.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Vriendelijke bediening, relaxte sfeer, bijzondere, maar goede kaart, ook qua drankjes. Topavond gehad.
Hansie H.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Dat je er lekker kan eten geloof ik direct, maar thuis laten bezorgen een keer nooit meer. Wat een desillusie. Een rib uit je lijf want zeg nou zelf, voor €30 euro
2 mini loempiaatjes met sla
een hap coleslaw,
8 aardappeltoefjes uit de diepvries
3 happen puledpork
een zelfde hoeveelheid kip
Een hap rijst en de zelfde aardappeltoefjes (geen groente)

Ik vind het afzetterij. Dat je een leuk restaurant wil draaien prima maar doe dan geen bezorging aan huis. Jullie geen gezeik ik geen teleurstelling
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Verrassende hapjes die erg goed met elkaar combineerden. De bediening was uitstekend en de ambiance oké. Het was een erg gezellige avond.
Echter één minpuntje: we moesten lang op het eerste gerecht wachten, daarna verliep het goed. Misschien kwam het omdat we met een nogal grote groep waren. Idee: bij lange wachttijd wat knabbeltjes serveren?
Anandi P.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Wij hebben via Deliveroo besteld: 2 gerechten en de springrolls, voor ruim 31 euro. Bezorgtijd was ongeveer een uur. Hoewel het allemaal echt wel lekker was, waren de porties echt heel erg klein. Daarom de lage score op 'service'. 1 gerecht van 11 euro bestaat uit ongeveer 1 grote opscheplepel rijst en vlees, oftewel een klein bordje. Voor de prijs, ondanks de kwaliteit, echt te weinig. Misschien komen we nog een keer langs om te eten (wellicht dat de porties en het menu verschilt?), maar bestellen doen we helaas en jammer genoeg, niet meer.
onno B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk eten en goede bediening. Leuke intieme ambiance. Een minpuntje was dat de hoofdgerechten niet tegelijk werden opgediend. Het was druk maar dat mag eigenlijk niet.
Anoe M.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Leuk intiem restaurant, lekker gegeten. 4 voorgerechten en 2 hoofdgerechten genomen. Allen goed van smaak. We konden alles delen, vonden we leuk. Goede Spaanse wijn. Tip: wellicht iets meer over de wijn vertellen, waarom hebben jullie deze 3 gekozen. We zijn benieuwd naar de nieuwe kaart en komen zeker nog eens. Voor wie eens weg uit oog in al wil raden we dit restaurant aan!
Arthur H.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk eten, maar helaas knullige bediening. Eerste dag?
Sven R.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
We waren hier met drie man. Vooraf met z'n de drieën de proeverij genomen. En daarna per persoon nog een groot gerecht, waaronder de pulled pork en Surinaamse bami. En alles was werkelijk heerlijk.

Als nagerecht nog een lekker kaasplankje.
jasperien D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Veel lekkere vegetarische en afwisselende gerechten, lekkere drankjes en leuke attente bediening
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2017
Op aanraden van een vriendin hier gaan eten. Wat een heerlijk restaurant. Geweldige gastheer, en dat eten: geweldig! We hadden ons deel laten verrassen en het was allemaal boven verwachting. Hier komen wij zeker terug.
Papilioma .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Heerlijk gegeten in dit ongedwongen café-restaurantje.
Meedenkend en enthousiast personeel.
Fijne, goed smakende afwisselende, met zorg gemaakte gerechtjes
Veel aandacht voor duurzaamheid.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
We wisten van te voren niet wat we konde verwachten en toen we binnen kwamen was het nog redelijk rustig want altijd lekker binnen komen is. Eerste indruk : een gezellig, klein, leuk ingericht en een fijne sfeer. Ze hebben zelfs nog een beetje het huiselijke met de tampon's op het toilet en handcreme bij de wastafel. De bediening is erg fijn en behulpzaam. Vooraf hebben wij de proeverij genomen omdat we niet konden kiezen en dat was de beste keus! We wachten af hoeveel het is voordat we het hoofd bestellen. De concept is om een paar gerechten uit te kiezen en deze samen te delen. Vooraf een plank vol met proeverijen. Hoofd namen wij de kastanje pizza, yakatori en de ramen. In een word heerlijk en we zaten niet te vol. De gerechten kwamen ook niet allemaal tegelijk zodat je het nog rustig kon laten zakken en heerlijk kon tafelen. De drankjes zijn ook lekker groot en veel keuze! Kortom we komen hier zeker vaker terug. Prijs kwaliteit is zeker top! De bediening is ook top! En het eten geweldig lekker!
Marloes P.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Vriendelijke, vrolijke bediening. Erg Lekker eten, maar wel erg lang op moeten wachten. Porties kleiner dan gedacht, kan wat groter!
Ans T.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Hele leuke gevarieerde gerechten. Voor iedereen iets lekkers. Prettige bediening.
Aanrader als je benieuwd bent naar nieuwe gerechten.
Renger J.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Binnen 1 week twee keer gegeten. Eerste keer eind 2016, tweede keer begin 2017. Wat een heerlijke belevenis. Eigenzinnige kaart, zeer vriendelijke bediening, denken mee, zien als er aandacht nodig is en wanneer niet (als je in een goed gesprek bent). Heerlijke wijnen en bieren. Zeer aan te bevelen en een aanwinst voor de buurt.
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Een prima aanwinst voor de buurt! Fijne plek om gezellig te tafelen. Heerlijk eten. Erg vriendelijke en attente gastheer.
Anneke P.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wat leuk om zo goed te eten op loopafstand. Vooral de avocado, coquilles en gamba's waren echt uitstekend. De meatloaf, bulgogi en bacalhao iets minder spannend maar niet slecht. Vriendelijke bediening, fijne wijntjes en biertjes. Al met al een aanrader. We komen nog eens terug.