Van de Straat

Surinamestraat 5 3531 KH Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van de Straat

In Utrechts levendige Lombok zit het sympathieke Van de Straat. De kaart biedt een mix van wereldse gerechtjes om te delen die regelmatig wisselen. Het interieur is licht, modern en gastvrij. Een verlenging van je huiskamer, zoals een goed buurtcafé betaamt.

Meer informatie over restaurant Van de Straat

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Van de Straat

Bart C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Originele kaart, eten goed bereid. Goed nagedacht over drankkaart voor zwangeren. Zeer gastvrij en vrolijk ontvangen!
jasperien D.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Zeer lekkere gerechten, veel vegetarisch,heerlijke biologische wijn en een vriendelijke, goede bediening.Een fijne sfeer om een gezellige avond met vrienden te hebben
Marieke Z.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Heel knus, bijzonder leuk restaurant. Gesmikkeld van de hapjes en zalige desserts. Zeer vriendelijk ontvangen, absoluut voor herhaling vatbaar. Groot compliment voor onze tafelheer, door wie wij ons echt in de watten gelegd voelden:-)
Steffie H.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
De Syrische barbecue was heerlijk. Het personeel is erg vriendelijk. Prijs kwaliteitverhouding was goed.Zeker een aanrader.
Aukjen N.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Leuke sfeer, heerlijk gegeten, persoonlijke bediening, een aanrader!
Geert R.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Prima om met vier personen te eten en kleine gerechten te delen. Het was druk en met afrekenen foute bon. Fout werd snel en prima hersteld. Top!
Dagmar V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Altijd heel gezellige sfeer, lief charmant personeel en verrassend eten! Ideaal om lang te tafelen en uiteenlopende gerechten te proeven.
an S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Wederom heerlijk gegeten. Het was erg druk, daardoor duurde het wat langer voordat alle eten kwam, maar we zaten goed en hebben er geen last van gehad.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
De gastheer maakt heel veel goed. Erg aardig en positieve uitstraling. Ik kan me voorstellen dat in de zomer op het terras de hapjes goed genoeg zijn maar om echt te eten was het niet veel soeps. Rendagkroketjes waren OK daarna ging het bergafwaarts. Smakeloze cocquilles, taaie zwaardvis, vette champignons en de fish and chips bestond uit één stukje kibbeling en wat frietjes. De chefkok was niet aanwezig werd ons gezegd. Heel sympathiek tentje maar er niets beters van maken.
Karin H.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Fijne, rusitge plek met vriendelijke gastheer en goed eten.
florentine J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Avocado te lekker, mac n cheese ook. Coquiles te leurstellend, rendang kroketjes en bruschetta super. Was de 2e keer dat wij hier waren. Komen zeker nog eens terug. Al was het alleen al voor de avocado...
yvonne G.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Wij hebben er verschillende keren gegeten waarvan gisteren de minst geslaagde was. Meer wil ik er niet over zeggen want we gaan er zeker terug.Ze hebben verrassende gerechten en er staat ook regelmatig iets nieuws op de menukaart..
thamion .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Heerlijk (vegan) menu gehad voor een goede prijs! Super aardige mensen en altijd gezellig! Een aanrader dus, leukste restaurant in Utrecht...
Veronique K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Eerlijk, lekker en vers eten. Zeer vriendelijke bediening en goede gastvrijheid.
Tiny V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Veganistische gegeten bij Van de Straat. Het was een hele belevenis. We werden aangenaam verrast door de zeer originele en smakelijke gerechten en de bijbehorende drankjes. Het was gedurfd én creatief. Het resultaat mocht er wezen. Een hele goede samenwerking tussen de kok en gastheer.
Anneke W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Genoten van 8-gangen veganistisch diner! Verrassend, creatief (ook de alcoholvrije cocktails!) en heel erg lekker. Mooie avond!
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Vriendelijke en leuke bediening met een duidelijk verhaal.
Mandy D.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Zeer gevarieerd menu met veel vegetarische opties, we hebben uiteindelijk 6 verschillende gerechten gedeeld en het was allemaal heerlijk en de wijnen ook. Highly recommended!
Rick B.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Goede kwaliteit van de verschillende hapjes. Vooral de zwaardvis en de spaghetti vongole waren erg lekker. We hebben met z'n 2-en 5 hapjes verdeeld en dit was voldoende. Daarbij een goede Verdejo en een Cabernet Sauvignon uit Spanje.
Vanezz K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Heerlijk gegeten! Goede sfeer met gezellige en servicegerichte bediening.