Van de Kaart

7,2

Jouw recensie over het restaurant Van de Kaart

Bob V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Van de Kaart ziet er leuk uit en op de kaart staan leuke gerechten tegen een schappelijke prijs. Ik had bijvoorbeeld de T-bone steak van 350 gram voor €22,50. Eigenlijk weet je dan al dat het niet het beste vlees kan zijn. En dat was ook zo. Het was een dun stuk smakeloos vlees dat uiteindelijk ook niet top was gebakken. Goedkoop wordt dan duurkoop.

Ik lees goede recensies over lunch en de goedkopere gerechten zoals de saté. Denk dat ze daar beter de focus op kunnen leggen.
Malou S.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2018
Lekker eten, heerlijke burgers.
Snelle attente service.
Erg leuk en origineel ingericht en een goede menu kaart.
Goede sfeer.
Jacqueline N.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Gisteren geweest. Het was helemaal niets. We waren voor het eerst in Maastricht en we hebben veel leuke tentjes gezien. En we dachten dat dit ook een leuk tentje zou zijn maar helaas was dit een slechte ervaring. Geen goede service. Jammer want het ziet er wel mooi uit.
M.G.J. V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Gisteren daar gegeten met mijn vrouw en ouders.
Tomatensoep waterig/smaakloos/ beetje poeder + Italiaanse kruiden......
Daarna saté van de haas..... Was nogal zuur.....serveerster zei is van de marinade.... Dat zou kunnen maar ik heb het nog nooit zo gegeten.... niet lekker!!
Dus als met al slecht gegeten.
Eten van mijn ouders en vrouw was iets beter zalm 2x en biefstuk van de grill.
Serveersters vragen of het eten gesmaakt had...Dus ik geef eerlijk antwoord.....vervolgens ooh...Zal het doorgeven aan de keuken....
Dus....van de KAART doe er wat mee.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Goed eten maar helaas Slechte bediening. !! Helaas moesten we zelf om drinken vragen. We kwamen er na meerdere keren vragen achter dat er een gedeelte van het gerecht ontbrak. Uiteindelijk werd er excuus gemaakt maar nadat we duidelijk hadden gemaakt dat we er niet blij mee waren hadden we sterk het gevoel dat we niet meer serieus werden genomen en er een btje werd gelachen om ons!
Marit H.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Heerlijk gegeten op zaterdag avond op het terras. Kwamen om half 9 aan en waren nog van harte welkom. Vriendelijk, spontaan en vrolijk personeel. Het is was ook gewoon goed voor de prijs die je betaald. Erg gezellig en zeker een aanrader.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gezellig plek middenin Maastricht met prima eten. Als het bij ons in de buurt zou zijn zouden we vaker komen. De gemiddelde zeven die ze op iens scoren voor het eten is wat ons betreft echt te laag. Het is geen haute cuisine maar meer dan prima in relatie tot de prijs.
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Prima eetcafe in hartje Maastricht, waar we op een drukke avond met een groter gezelschap en zonder reservering alsnog vriendelijk werden ontvangen en een hapje hebben gegeten.

De prijzen zijn heel schappelijk en de prijs kwaliteit verhouding is zondermeer prima. De steak was goed gebakken, mooi rood zoals het hoort, en de bijbehorende frietjes smaakten prima. De op de huid gebakken kabeljauw smaakte goed. De aankleding van de gerechten mocht iets fantasievoller: zowel de vlees alsook de visgerechten hadden dezelfde groente garnituur op het bord van paprika en tomaat, dat mag wel iets fantasievoller en afwisselender.

Voor de rest een prima pleisterplaats voor lunch of diner.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Restaurant Van de kaart, ligt aan een van de gezelligste pleinen van Maatricht; onze lieve vrouweplein.Het restaurant is modern ingericht met een uiterst gezellige en spontane eigenaar die trots is op zijn zaak. Het is wel meer eetcafe zodat de prijs niet juist is op Iens per couvert. Het gemiddelde hoofdgerecht is ongeveer 15 tot 17 euro. Een aanrader simpel, gastvrij en prima eten! Wij komen er nog een leer terug. (Cijfer 8 is op basis prijs/kwaliteit)
RoZu16 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Gistermiddag een laatste terrasje gepakt bij Van de Kaart. Twee glazen witte wijn, prima! Een portie gehaktblokjes van Saveurs. Lekker, maar het ziet er niet uit. Leken wel hondenbrokken. Gelukkig smaakt Saveurs altijd. Als je wilt pinnen sturen ze je naar binnen, je mag zelf je tafelnummer onthouden en gaan pinnen. Waar is de gastvrijheid??? Dit kan toch echt niet. Al met al wel de moeite waard om even te zitten, maar service en bediening mag echt beter.
Marc L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2015
Heerlijke lunch genoten. Eenmaal molenbrood met een smaakvolle tonijnsalade en eenmaal met geitenkaas/honing. Lekker brood. Mooi opgemaakt bord. En een hele schappelijke prijs. Vriendelijke en gezellige bediening die even tijd heeft voor een praatje.
Nathalie T.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2015
Tijdens een dagje Maastricht streken wij neer op het terras van eetcafé Van de Kaart. De simpele lunch die we bestelden bestaande uit brood met kroket en een club sandwich was een teleurstelling. Het brood was droog, de kroketten waren niet heet en de club sandiwch had weinig smaak. De frisdrank werd geserveerd in glazen die nog heet waren van de vaatwasser. De bediening leek er weinig zin in te hebben en straalde geen gastvrijheid uit. Jammer, want Van de Kaart zag van te voren veelbelovend uit.
Angelavwi .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Leuke plek, aardige service. Het eten valt alleen tegen. Carpaccio te simpel, weinig smaak. Niet eerlijk tegenover de prijs die je ervoor moet betalen.
Sate met friet eveneens erg simpel voor een te hoge prijs.
Celine T.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2015
Echt by far de aller aller ALLER slechtste salade ooit gegeten. We bestelden een salade scampi, een kinderijsje en drie consumpties. De salade scampi bestond letterlijk uit 7 gebakken Noorse garnalen met reuk noch smaak en iets wat leek op een zak soepgroenten. Uiteraard zonder dressing om het geheel nog wat smakelozer te maken. We hebben het terug gestuurd, zijn met honger vertrokken en 45€ euro lichter. Nooit meer!!