Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Helwi M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Genoten van het menu met 2 halve voorgerechten en 2 halve hoofdgerechten. Heel aardige bediening. Setting prima maar niet intiem, gewoon heel gezellig om met vrienden heen te gaan.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Vlotte bediening en prima kwaliteit eten. Leuk idee, met die sam-sam gerechtjes!
Fraai ingerichte ruimte met veel lichtinval.
r.maurix .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten, er werd rekening gehouden met onze wens " op tijd in het Beatrix theater"
Vriendelijke attente bediening, en heerlijke keuken !
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Leuk en lekker gegeten bij Van Buuren. Het samsam concept (halve porties) bestellen is heel leuk want zo kun je dubbel zoveel van de kaart proeven. Ik ging voor de Ceviche (lekker, maar iets te overheersende knoflook smaak) en bitterbal van lam vooraf. Als hoofdgerecht nam ik het stoofvlees (heerlijk mals) en de gnocchi. Allemaal leuke gerechtjes en goede porties. Cheescake na was ook prima. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. De bediening is heel vriendelijk en werkt lekker door in de stampvolle zaak. Prima om nog eens naar toe te gaan!
Bas L.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Erg lekker gegeten en een leuk concept! Aanradertje
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Leuke formule maar vooral de hoofdgerechten zijn summier daar in tegen het nagerecht weer buiten proportie.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Bediening was vriendelijk maar gehaast en wat kortaf.
Eten was wisselend. Sommige gerechten waren erg lekker andere te zout, te zuur en in de hertenstoof zaten veel pezen.
Suuspront .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Superlekker gegeten. Goede en snelle bediening. Zaak is wel druk maar genoeg afstand om niet elkaars gesprekken te kunnen horen. Prijs/kwaliteitverhouding erg ok. Aanrader!!
Anneres21 .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2017
Heerlijk en betaalbaar eten! Met een leuke bediening. Vooral het Sam Sam menu is erg leuk, zeker als je altijd slecht kan kiezen!
D. S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Eten was erg lekker! Super is de sate!!! Samsam is een super concept! Het is er alleen erg luid, min puntje. De muziek stond er ook nogal hard
Marijn O.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Het eten bij Van Buren smaakte ons prima, desondanks was de 'eet-ervaring' wat rommelig. We aten hier op een vrijdagavond en het was druk, zo druk dat gasten tafeltjes moesten delen. We hadden ook de indruk dat er niet genoeg mensen in de bediening liepen ten op zichte van de hoeveelheid eters.

Onze serveerster was erg vriendelijk maar wel chaotisch. Zo kenden wij het sam-sam principe van Van Buren niet; de serveerster had nogal moeite een eenvoudig concept (in plaats van 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht bestel je 2 halve voor- en hoofdgerechten) uit te leggen. We snapten er niets van.

In plaats van de bestelde glazen rode wijn werden witte wijn neergezet door een wegstuivende serveerster die we niet konden corrigeren. Het was dezelfde serveerster die binnen letterlijk 1 minuut opnieuw vroeg of we onze eet-keus al hadden gemaakt terwijl we zojuist nog aangaven de kaart nog even goed te willen bekijken.

Dezelfde gehaastheid volgde nadat de gerechten optafeld waren: we hadden nog niet de kans een vork in een een gerecht te prikken of de aanstuivende serveerster vroeg: "zijn de gerechten naar wens?" En zonder het antwoord af te wachten was ze weer ze weg.

Al met al waren de gerechten best goed, maar echt relaxed hebben we niet gegegeten. Advies aan het restaurant: zorg dat je voldoende mensen in de bediening hebt lopen zodat deze zorg en aandacht aan de gasten kunnen geven. De eetervaring is namelijk net zo belangrijk als het eten zelf.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Onze reservering die we hadden geplaatst was niet door gekomen, ondanks dat hadden ze wel heel snel een tafeltje voor ons.
We moesten lang op ons eten wachten, maar het eten was wel erg lekker!
marsja A.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Op zich prima restaurant. Sfeer is prettig. Alleen de service mag wel wat sneller.
michele V.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Leuk concept van halve gerechtjes. Kwaliteit was prima, niet overdreven goed. Tafeltjes dicht op elkaar en erg rumoerig. Prima voor een keer maar zou er niet naar terug gaan.
Corine B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Het sam-sam idee vind ik heel goed. De gerechten smaakten prima, maar ik vond ze wat 'slordig' overkomen
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
het restaurant heeft de sfeer van een fabriekskantine waar de stoppenkast dan ook gewoon on display staat. Het geluidsniveau was erg lawaaiig en de muziek die op stond was niet bepaald geschikt als achtergrond muziek in een restaurant. Het eten was niet bijzonder.
Wij zullen hier niet nog eens komen. Aan het personeel heeft het niet gelegen,die waren erg vriendelijk.
Petra E.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, leuk het samsam menu kan je van alles proeven. Het restaurant is verbouwd het is licht en open, gezellig.
73daan .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was erg lekker. Leuk concept met de halve porties. Jammer dat het zo gehaast was. Voorgerecht was nog niet afgeruimd of hoofdgerecht stond al op tafel. Dat had iets langzamer gemogen.
De bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Maar voor de bediening zou het prettig zijn als er iemand bij zou komen denk ik.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2017
Lekker eten, de verbouwing heeft de zaak goed gedaan. Leuke, gezellige bediening. eten prima!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2017
Leuke formule, adequate bediening en uitgesproken prijsvriendelijk. Dat geldt ook voor de wijnen!