Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Van Buuren

Cees M.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk volgens de sam-sam-formule gegeten. Goede kwaliteit en door de 3 gangen voldoende. Het was er niet onze eerste keer maar zeker niet de laatste.
Debby K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Was een top avond. Super heerlijk eten. En een super concept waarbij je van 2 dingen en beetje kunt krijgen... voor als je niét kunt kiezen :-).
Snelle en aardige bediening.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
gezellige sfeer, nadruk ligt meer op de gezelligheid dan op het culinaire niveau, de biefstuk was wat taai. de wijn was oke. Bediening is vriendelijk en vlot
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Ondanks dat het lang duurde voordat we ons eten kregen (bijna een uur gewacht), maakte het vriendelijke personeel een hoop goed. We kregen broodje van het huis als goedmakertje en werden verder goed geholpen.
De kwaliteit van het eten was iets minder. Veel vettig eten, weinig smaak en vrij flauw, droog vlees en oud brood. Had er meer van verwacht.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Lekker gegeten
Leuk concept met halve porties zodat je veel kan proeven.
De Ruijter B.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2018
Sam-sam concept is hartstikke leuk. Daardoor veel smaken. Mooi opgemaakte gerechten, ruime keuze op de kaart. Prijzen zeer redelijk. Personeel vriendelijk, maar kan attenter en sneller.
Thea V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Lekker gegeten vriendelijk personeel vlotte bediening.
Roger L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Het eten was lekker! Was alleen niet zo'n fan van de saus bij de rundersteak, maar dat komt omdat het naar mijn mening de smaak had van een specifieke franse schimmelkaas, wat ik op zichzelf niet lekker vind. Echter alles daaromheen was heerlijk. Mijn eerste oester gehad, was best lekker. We hadden het theatermenu gekozen en laten weten hoe laat de voorstelling begint. Hier moesten we het personeel nog extra op attenderen, omdat het aan de krappe kant was. Uiteindelijk allemaal net op tijd gehaald en toch nog rustig alles op kunnen eten.
Claudia M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
AH actie. Leuke kaart, Sam Sam concept is leuk. Bediening vriendelijk maar niet snel, we werden veel over het hoofd gezien en ik ben uiteindelijk maar zelf opgestaan om te gaan betalen.
Kortom wel een aanrader voor een xtje
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Goede sfeer, lekker eten, top bediening! Wij komen zeker weer.
Maurice H.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
We moesten snel eten vanwege een andere afspraak, keurig gehandeld door de bediening! Netjes op tijd, vriendelijk en bovenal lekker eten! Super tent :)
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Ik moest zowel naar het broodje vooraf als naar het hoofdgerecht vragen, beide waren vergeten! De gerechten zelf waren wel lekker.
MaritAmsterdam H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Met de AH Iens actie dit restaurant leren kennen. Ontzettend lekker gegeten, erg leuk concept waardoor je meerdere lekkere gerechten kan proeven. En attente en persoonlijke bediening. Absoluut een aanrader!
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Lekker gegeten! Extra frites was niet nodig.
Sandra M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Goed gegeten en leuk concept waarbij je verschillende gerechtjes kunt proberen.
Met de AH actie helemaal de moeite waard.
Justus W.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
wel wat ingewikkelde kaart, eten ok en snel, vriendelijke bediening, maar heel veel rumoer, te harde muziek
Frederique K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wel ok, de stoelen niet echt comfortabel en de linzen salade echt extreem droog. De vis wel lekker
Marjolijn P.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten. De bediening was erg vriendelijk en timing tussen gerecht was top!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Het sam-sam concept van van Buuren is erg prettig en bovenal zeel gunstig geprijsd. Bovendien waren de gerechten gevarieerd en goed bereid. Het enige minpunt was de vrij zoute bijgerechten, maar hier valt doorheen te kijken. De vis, garnalen, coquilles en eend waren erg lekker. De ambiance van de drieharingenstraat voegt veel toe aan de ervaring
Hennie H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Formule was heel verrassend. 5 leuke gerechtjes gegeten. Ook nog geprofiteerd van de AH actie.
Dit was geen enkel probleem. Super.