Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Van Buuren

Annelies C.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Hartelijke ontvangst en heel aardige bediening. Het eten was erg lekker! Het concept van halve gerechten is super. Vooral als je moeilijk kunt kiezen omdat er zo veel lekkers op de kaart staat!
G.A. V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Jody B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Leuke sfeer in een super gezellig straatje! Genoten van het SamSam menu, veel smaken kunnen proeven. Praktische locatie vlakbij het station!

Wel wat gehorig, maar dat mag de pret niet drukken. We komen vast nog een keer terug!
Jurriaan B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Voor het eerst bij Van Buuren gegeten, erg leuk dat je kan kiezen naar 2 kleine voorgerechten en 2 kleine hoofdgerechten. Het was een drukke avond met mooi weer, de ramen open en van binnen naar buiten bedienen. Mooi om te zien. We hebben genoten.
Helaas zijn wij grote mensen en was de ruimte iets wat krap maar deed niets af aan de keuken of bediening.
Vriendelijk bedankt.
michelledemunk .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Ik vond de kwaliteit van het eten tegenvallen, met name die van het hoofdgerecht. We moesten verder lang wachten voor we ons voorgerecht kregen. We moesten drie kwartier wachten voor koude gerechten.
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Heerlijke gerechtjes. Wij zaten buiten. Jammer, dat roken aan het tafeltje naast je gewoon gebeurt, terwijl jij eet... In de toekomst nog eens terugkomen en dan binnen eten. Het ziet er binnen erg leuk uit!
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Gezellig sfeer, goede en zeer vriendelijke bediening!
Komen geregeld vragen of alles naar wens is.
Met de AH Actie kan je gewoon alles van de kaart bestellen en wordt er een mooi bedrag v.d rekening afgehaald.
Enige min puntje, als de deur open staat voor de bediening naar buiten toe.. voel je op de zitplaatsen in het voorste gedeelte v.h restaurant kou naar binnen komen.
Maar ook hier word iets aan gedaan, indien mogelijk krijg je een ander plekje..

Kortom: moeite waard om hier eens te gaan eten!
anjakoopman .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Lekker gegeten en verrassend omdat je 2 halve voorgerechten en 2 halve hoofdgerechten kunt kiezen voor de prijs van 1 voor- en 1 hoofdgerecht. Nu kun je makkelijker kiezen en meer proeven. Dat beviel heel goed! Vriendelijke bediening en heel smakelijk gegeten.
Carla V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuke zaak , vriendelijke bediening alleen communicatie kan beter.
Actie met water wisten we niet, kregen gerechtje wat niet besteld was is goed opgelost.
gerechtje was er niet kregen zonder overleg een ander gerechtje is daarna ook gelijk opgelost.
Een verbeterpunt zorg dat dezelfde gerechtjes er ook gelijk uit zien. Nu waren de portie anders.
Wico M.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
We hadden voor 3 personen gereserveerd en kregen de keus tussen een 2 persoonstafeltje met een 3e stoel of een grotere tafel, maar daar moesten we om 19.30 weg voor de volgende klant. Omdat wij om 17.40 binnen kwamen zagen we daar geen bezwaar. Maar we moesten een uur wachten op ons voorgerecht en daarna nog tot 19.10 op ons hoofdgerecht en omdat wij een 3 gangenmenu hadden besteld werd de tijd erg krap, zeker toen de eigenaar ons kwam vertellen dat ze ons geen dessert konden reserveren omdat het tafeltje weer gereserveerd was. Toen wij de eigenaar er op wezen dat het niet onze schuld was dat we nog niet klaar waren ontstond er een discussie, uiteindelijk hebben we ons dessert aan de bar geserveerd gekregen, met als goedmakertje een glas dessertwijn. Ik ben er nog niet uit of ik hier nogmaals ga eten.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Van Buuren heeft een intrigierende kaart met een leuk concept. De gerechten zelf zijn dan echter toch teleurstellend wat betreft kwaliteit van de producten en opmaak (deels half-warm, duidelijk met haast op het bord gegooid). De bediening is wel vriendelijk als zij eens aan tafel zijn. Toch de meiden zijn vooral heel veel met elkaar gezellig bezig en hierdoor weinig attent. Het was een leuke avond maar dat kwam niet door het restaurant zelf helaas.
Floris D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
VanBuuren is een leuk restaurant waar je heerlijke SAM SAM gerechten kan bestellen, heeft allemaal heerlijk gesmaakt. Ze hebben een goede bierkaart en ook de vegetariër kan er prima terecht.
fia3 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Gezellig restaurant vlakbij het Centraal Station. Heel goede prijs-kwaliteitverhouding. Menu Sam-sam is een aanrader! Genoeg keus uit diverse lekkere gerechtjes.
Jola Q.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
nog heerlijk op een verwarmd terras kunnen eten, dit ligt in een heel gezellig klein straatje zonder auto's. De gerechtjes waren van top kwaliteit. De ontvangst en de bediening allerhartelijkst. Het was een bijzonder geslaagde avond!!
Viktor S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2017
Toen we aankwamen en ik zei dat we om 20 uur een reservering hadden werd mijn naam gezegd zonder dat er in een boekje werd gekeken. Heel attent. Ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt.
Het meisje van de bediening was super vriendelijk, enthusiast en attent met een grote glimlach. :-)
De voor- en hoofdgerechten waren heerlijk en heel snel voorbereid (sam sam dus 2 soorten per persoon!).
De enige minpunt van de avond was een onderdeel van het toetje. De lava muffin was vergeten in de oven gezet te worden waardoor er binnen een keiharde chocolade knobbel zat i.p.v. warme smeltende chocola ... Als compensatie werd koffie aangeboden waarvan we geen gebruik hebben gemaakt.
Al met al hebben we heel lekker gegeten en genoten van de aandacht. We komen zeker hier nog terug.
Theo U.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We komen hier vaker eten. Eerst effe drankje doen op terras onder de heater
Toen stond binnen tafeltje Sam Sam gerechten genomen. Super lekker
Koffie na met een eigen keus van de serveerder. Leuk contact gehad met personeel.b top tent
Jan G.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zeer gezellig restaurant met vriendelijke bediening en prima eten. Ook wanneer je vegetarisch wilt eten, krijg je iets aparts en niet iets met noten of kaas en pasta.
Vooral de formule "Sam-Sam" is bijzonder geschikt voor mensen die kleinere porties willen eten.
Kortom een restaurant om naartoe terug te komen!
Sandra S.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Op al het eten zout! Een kok moet smaak toevoegen geen zout
Het was vreselijk zout!
De gegrilde groente was zwart verbrand
Trage bediening, weinig capaciteit langzaam
Gadogado zonder sperzieboontjes ????
Het spijt me de steak was heerlijk mals
Maar dat was alles.
Nee we komen niet terug
Jelle R.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Beetje gehorig
jennifer H.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Tweede menu is gratis met de restaurant actie. Beetje teleurstellend is dat ze alles los aanslaan ipv de menuprijs van eur 25.25 die ze normaal gebruiken. Zo ben je duurder uit dan ze voordoen. Daarnaast is er voor een karaf kraanwater die we bij de fles wijn bestelden 1 euro gerekend( Zonder dit te melden overigens). Het gaat niet om het geld maar om het principe. . Krijg een beetje nare nasmaak om op deze manier daar te gaan eten. Het eten is overigens wel prima.