Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

• Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Attente bediening
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Vriendelijke en gastvrije ontvangst, maar daarna worden we een beetje vergeten. Uiteindelijk gezellige avond gehad en lekker gegeten. Toch had ik met de gemiddelde beoordeling van 8,2 meer verwacht.
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Leuke kaart en het Sam Sam concept is aansprekend. Mooie variëteit aan tapbieren. Heerlijk gegeten. Aandachtspunten zijn het gevuld houden van de glazen en het verkorten van de tijd tussen de gangen.
Mayke P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Leuke inrichting, gezellige sfeer, mooi opgemaakt en lekker eten. De samsam-formule is erg leuk en gunstig voor een kleine portemonnee.
Els L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Toch misschien een of twee mensen erbij in de topuren. Personeel loopt zich écht uit de naad en sommige bezoekers worden toch wel een beetje ongeduldig. Overigens weer uitzicht op de keuken gehad: echt hoge pet op van de chef ????kleine ruimte maar hij stuurt zonder autoritair te zijn.
Moreel S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Eerst mochten we niet binnen wachten maar al snel veranderde de eigenaar van mening met de bediende en mochten we een uur eerder toch aan onze tafel zitten wachten tot dat het 17.00 uur werd .
We vonden de tafels te klein en op elkaar . Het concept goed maar een beetje verwarring voor ons. We dachten dat we 2 verschillende kleine voorgerechten op een bord zouden krijgen maar het was 2 kleine voorgerechten pp. Aardige mensen lekker wijn.
Freddy V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Concept sam sam is erg leuk, Wachttijden waren buiten proporties. We hadden het idee dat ze ons ook enigszins vergeten waren. Toen we er uiteindelijk wat van zeiden kwam het wel vlot.
Verder vriendelijke bediening en een gezellig restaurant.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezelig lekker eten leuke mensen en locatie
vivienne N.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke gerechten, prima prijs kwatiteit verhouding. Vriendelijk personeel, wel lawaaiig. Het is er altijd druk dus reserveren is aan te bevelen.
mieke A.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
ik kom graag bij dit restaurant, maar ik vind wel dat de tafeltjes wel erg dicht op elkaar staan dat is jammer.
Pauline J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk eten, zeer goede prijs- kwaliteitsverhouding. Leuke gerechten. Echt een aanrader!
Juul26 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker gegeten, leuke inrichting en goede bediening. We moesten op tijd in het theater zijn en hadden binnen 5 minuten ons toetje, goed geregeld!
Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heel gezellig en goeie formule , de samsam kaart
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
herberdine .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Voordat we naar musical gingen hier gegeten, hielden goed rekening met de tijd, leuk concept om 2 kleine gerechten te kunnen kiezen heerlijke smaakvolle gerechten voor niet veel geld!
Leuke bediening! Een aanrader dus in een toch wel toeristisch gedeelte van Utrecht.
Wij gingen naar het Beatrix theater 10 min lopen er vandaan prima te doen dus
Ada V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Sam sam is een prima formule voor (oudere) mensen zoals wij :), die niet zo heel veel willen eten, maar wel verschillende smaken willen proeven.
Tonneke V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Goed tot zeer goed
Marijne N.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Leuk de kleine voorgerechten en hoofdgerechten. Lekker gegeten! Er werd vlot afgeruimd en voldoende gevraagd of we nog wat wilden drinken. Gratis water in een karaf, erg fijn!
Nadine W.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Ik kom hier vaker, het eten is erg goed. En het SamSam menu (2halve gerechten kiezen ipv 1 hele) heel erg leuk. Ik had nu wat te vieren en was met een groep van 8 personen (gereserveerd) vanwege dit concept hiernaartoe gegaan. Helaas geen SamSam menu voor groepen. (staat nergens vermeld, en wordt je pas aan tafel verteld als je al zit met je drankje!)
Echt heel erg slecht! Dit is hun ding, op de site staat voor iedereen! Ongelooflijk!
Nielke K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We hebben erg genoten van de heerlijke gerechtjes. Voor deze mooie betaalbare prijs, was de kwaliteit hoog! De bediening was ook steeds heel snel met de drankjes. Kortom, een echte aanrader voor een fijne avond met goed eten.