Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Van Buuren

Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten was goed maar het duurde wel lang voordat we iets te drinken konden bestellen en om de menukaart moesten we 2 keer vragen. Personeel vriendelijk en de tijd tussen de verschillende gangen was prima.
Paulstassen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het vegetarisch linzengerecht was erg sober. Het livar varkensgerecht verdient een beter broodje. De overige gerechten waren prima. Het geheel mag wel warmer opgediend worden. De frietjes waren lauw, maar werden zonder probleem vervangen.
Constantijn V.
Ed W.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
het Sam sam concept was zeer prettig. De kwaliteit en hoeveelheid eten was verrassend goed. De bediening was zeer vriendelijk . De sfeer in deze ambiance was heel gezellig, niet rumoerig.
Zeker een aanrader voor iedereen.

Helaas kunnen wij niet met Kerst gaan genieten van het aangeboden 6 gangen diner.Maar daardoor meer plaats voor andere liefhebbers. Een aanrader voor warme gezelligheid in de koude dagen!
Margot P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Prima, leuk restaurant. Goede service, lekker en origineel eten dat mooi gepresenteerd wordt. Vriendelijke bediening. Geen engels menu helaas.
mariskaverstraaten .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
De gerechten zijn altijd heerlijk bij van buuren, ik mis de kaasfondue wel wat op de kaart. Bediening is prettig. Tafeltjes zijn wel wat dicht op elkaar.
Eddie U.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Wij hebben nog nooit zo slecht gegeten als bij van Buuren. De gerechten lijken nergens op, allemaal koude kant en klare producten en vis die veel te lang gebakken was. Naast het slechte eten werkt er ongemotiveerd personeel. Er is een open keuken waar wij in konden kijken, dit was vreselijk om te zien. De keuken was smerig en de ene kok zat de hele tijd op een krukje te bellen en met zijn telefoon te spelen, de andere voelde zich echt het mannetje maar liep de kantjes er vanaf.
Jopie H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Komen zeker terug.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Gezellig en lekker gegeten. Tafeltje bij raam had onaangename rioolgeur, maar we kregen op verzoek meteen een ander tafeltje. Leuk dat je voor halve gerechtjes kan kiezen.
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
het duurde allemaal wat lang, maar werd goedgemaakt door het heerlijke eten!
Marian V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuk concept en lekkere gerechten.
Mirjam R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Echt heerlijk gegeten, en gezellige sfeer. Prima prijs ook.

Alleen duurde het na een erg lekker voorgerecht meer dan een uur voor we ons hoofdgerecht kregen. We zijn ook 2x opgestaan om bediening te vragen om drinken te brengen. Men leek ons tafeltje niet te zien, of te vergeten. Verder was het heerlijk eten en vriendelijke bedieing, alleen die alertheid of wachttijd is een puntje van aandacht.
Aart D.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Lekker gegeten, vlotte, vriendelijke, bediening.
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Zeer gezellige inrichting, vriendelijke bediening en ze denken mee. Zeker een aanrader!
Leuk kerstmenu. Top restaurant.!
Margreet A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker gegeten, leuke gerechten om te combineren. Beetje krappe zitplaatsen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
heerlijk gegeten. Flexibele bediening. Toen een van ins vertraging had met de trein, hebben we dankzij de vlotte service nog een 3-gangen menu kunnen eten en toch onze filmvoorstelling gehaald.
Wietske W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vanwege drukte was het niet mogelijk om gerechten samsam te bestellen, terwijl dit het concept is. Daarnaast lang op het eten moeten wachten, en nog eens omdat de bestelling verkeerd was opgenomen. Geen excuses vervolgens maar het verwijt van de serveerster dat wij het niet goed besteld hadden. Te bizar eigenlijk.
Carine E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gelegen in super gezellig straatje in Utrecht. Van Buuren heeft een leuk sam-sam concept, waardoor je meer verschillende gerechten kunt proeven.
sasje93 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten was prima. Alleen de service was sloom. Duurde 20 minuten voordat ze überhaupt kwamen vragen of we wat wilden drinken.
Elfrieda62 V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Onze bon was kwijt geraakt, daardoor hebben we heel lang op ons eten moeten wachten. Jammer dat wij dit 2 keer moesten zeggen. Bediening kan dus opmerkzamer zijn. Kregen wel als excuus koffie aangeboden. Gelukkig was het eten prima op smaak en de halve porties zijn ook goed gevonden. Dus kom ik zeker nog een keer terug.