Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
peterwalhout .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Leuk samsam concept om voor- en hoofdgerechten te kunnen delen met anderen, of als je geen keuze kunt maken, te kiezen voor twee halve gerechten. Smaakvol en leuk gepresenteerd. Open keuken wekt vertrouwen. Prima bediening en de tent zal volledig vol op een zondagavond.
Loes A.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Soraya R.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Mijn favoriete plekje in Utrecht.. nu helemaal verbouwd en nog leuker en mooier!! top locatie in de winter en zomer!!
Im V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2017
Super vriendelijke en snelle bediening! De cheesecake is heel erg lekker! Samsam menu erg leuk om op deze manier meerdere gerechten te proeven! Leuk de plantenmuur achterin en de open keuken! Het issue wel wat lawaaierig.
Barbera B.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Lekker eten, verzorgde opmaak van de borden en attente en vriendelijke bediening. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Voor herhaling vatbaar.
Helma V.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Bediening was enorm leuk. De uitleg over het eten was goed. De entourage was prima. Eten was goed.
Niets op aan te merken.
Leuke avond gehad.
Bep R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2017
We waren hIer voor het eerst ivm de AH actie. Vanaf de ontvangst tot we weer weg gingen vriendelijk en gezellig personeel. Eten was goed qua prijs/kwaliteit ik beoordeel nu wel op de actie prijs.
Erma T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
de runder sate en kabeljauw was heerlijk zeker een aanrader
leuke en gezellige bediening
zeker voor herhaling
wel van te voren reserveren hoor
WillemB60 .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Sam Sam formule is een leuke manier om kennis te maken met de diverse gerechtjes en de kwaliteit van de keuken. Smaakvolle gerechtjes, sommige wel (heel) erg klein. Met de bijgerechtjes voldoende van hoeveelheid.
Nagerechten niet bijzonder, wel redelijk van smaak.
We komen zeker nog een keer terug.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Goede ontvangst met leuke samsam (halve porties) gerechten voor een prima prijs met erg enthousiaste en vriendelijke bediening
bea.anker .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Heerlijk eten in een leuke Sam-Sam formule: twee halve gerechten of een groter gerecht. Bediening is attent maar niet opdringerig. We zaten helemaal achterin en dat was een tochtige plaats, jammer !
adri K.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Erg mooi geworden na de verbouwing. Eten erg goed. Een paar mannelijke vrienden vonden de porties matig. Het was gisteren erg koud in het restaurant.
henk470 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
We hebben hier heel gezellig en lekker gegeten. Ook het nagerecht (ijs) was uitstekend van grootte en smaak. Voor een diner met behulp van de Albert Heijn aktie is dit een zeer aanbevelingswaardige keuze. Extra leuk maakt het dat je een half voor- of hoofdgerecht kan nemen waardoor je van elk twee soorten kunt proberen.
We hadden wel een frisse dag uitgezocht waar de verwarming niet helemaal goed mee overweg kon.
Chapeau!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heerlijk gegeten hier! Sam Sam menu geeft de mogelijkheid om meerdere gerechten te proeven en aangezien alles lekker was is dat een echte aanrader!
Victor F.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Erg lekker gegeten, leuke spontane bediening en hele snelle service. Het sam-sam concept was erg leuk en als je zelfs keuze stress hebt als je twee hoofdgerechten kunt kiezen betekent het dat er leuke en lekkere gerecht op de kaart staan!
Yara Y.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
De steak bleu was magnifique! Het was jammer dat de samsam-kaart niet mogelijk is bij groepen boven de 6, maar niet onbegrijpelijk. De kwaliteit van het eten was goed en het personeel erg vriendelijk.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben al verschillende keren heerlijk gegeten bij van Buuren met de AH-aktie.
Zoveel lekkere gerechtjes, zo leuk, 2 x voorgerecht en 2 x hoofdgerecht. Elke keer iets anders geprobeerd en allemaal even lekker.
Wel ruim van te voren reserveren, want zomaar binnen lopen is geen optie.
Zeker voor herhaling vatbaar! Wij zijn heel enthousiast.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het was erg druk gisteren dus we moesten even wachten. Wel topbediening! En eten prima, zeker in verhouding prijs-kwaliteit. Wel moeilijke akoestiek.
BARiTon-R .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het personeel is zeer attent en klantgericht. We hebben (met z'n zessen) heerlijk gegeten, waarbij de gerechten op een verzorgde manier worden opgediend. Omdat we binnen een menu-gang ook twee halve porties konden bestellen, hebben we veel verschillende gerechten kunnen proeven. Sowieso zeer betaalbaar, maar met de AH-actie helemaal goedkoop.