Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

S.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2018
Marina I.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Het duurder even voordat we onze drankjes en gerechten kwamen. Personeel was echter heel vriendelijk en het eten was lekker.
Giovanna D.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Prima, aardige bediening, eten ook prima, niet spectaculair.
madeleine .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
In de binnenstad van Utrecht op het terras in een smal straatje lekker buiten eten. Alsof je in Parijs bent.
Stacey W.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2018
Wat een ontzettend leuk restaurant! We zijn hier met 5 personen via een social deal komen eten. We waren erg verrast door de gezellige, meedenkende bediening en de goede kwaliteit van de gerechten! Bedankt voor de leuke avond!
Marcel Van G.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Erg lekker en goed gegeten, vrolijke bediening en zeer goed betaalbaar, prijs-kwaliteit 100%. Zeer tevreden over restaurant van Buuren
Angela J.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
De sfeer is erg fijn en gezellig en het concept origineel (2 halve voor- en 2 halve hoofdgerechten), de bediening ging niet helemaal goed, bij opnemen bestelling, 1 voorgerecht ontbrak en 1x vergat ze drankjes, maar het was ook druk en corrigeerde snel.
Alina V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten, al duurde het even voor de volgende gang arriveerde. De bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Ga hier zeker terugkomen!
Helen W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Het was gezellig. Herhaling vatbaar.
L H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
De pulled livar was een plakje varkensrollade en deed de naam dus geen eer aan. Bij de kippendijen zouden levertjes moeten zitten, dat werd vermeld dat die op waren. Dat zou gecompenseerd worden met extra kippedijtjes, maar dit gebeurde niet. Een karige maaltijd voor een flinke prijs.
mariekkoopmans .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Al een paar keer eerder hier gegeten. Heerlijk eten, leuke formule met Sam Sam gerechten, hele vrolijke serveerster. En de rekening is niet eens zo hoog, zeker niet als je bedenkt hoe heerlijk en gezellig we gegeten hebben!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het eten is wel oké. Ik had vooraf de kippendijen. Vond daar weinig smaak aan zitten en mijn vriend had de coquilles. Die waren wel goed bereid. Als hoofd hadden we beide de saté en ik had ook nog de sukade. De sukade vond ik wel lekker maar de saté niet. Saus proefde je dat die duidelijk uit een pakje kwam. Kreeg daarna gelijk ontzettend last van maagzuur. Bediening was op zich wel vlot ondanks dat ze met weinig mensen liepen.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Vanwege goede recensies en verhalen gaan eten bij Van Buuren. Het samsam concept sprak me erg aan, net zoals bij andere restaurants in de buurt. Hoge verwachtingen dus. Helaas was de catch of de day erg teleurstellend en veel te zout. De eend daarentegen was wel lekker. Tegenover mij was de sate wel lekker, echter de groenten daarbij niet goed op smaak. De dessertkaart is veelbelovend, echter de uitvoering niet super. Zo is de 'Snickers' gewoon drie bolletjes ijs met pinda's en saus eroverheen en was de Moelleux au chocolat niet zacht vanbinnen waardoor hij niet uitliep. Personeel was vriendelijk maar waar de gerechten supersnel achter elkaar door kwamen werd geen een keer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Al met al een gezellige avond gehad, maar kom hier niet snel meer terug.
Paulstassen .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Op het terras is het gezellig druk en is er veel te zien. Het eten is lekker en goed verzorgd en de bediening is er met een vrolijke lach. Het samsam-menu is prettig geprijsd.
j.ruigrok85 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Medium vlees bleek rood (werd gecorrigeerd) maar was bij 4 vd 5 personen.

Toetje Snicker special v Buuren mag niet zo genoemd worden als je
3 bolletjes vanille ijs
Overgoten met chocolade
En gelegen in de pinda’s Krijgt.
Ik miste t extra’tje wat j zou verwachten bij Snickers. Waar was de caramel?

Wel erg vriendelijke bediening
Margot C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een aanrader voor liefhebbers van de Franse keuken!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Attente bediening
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Vriendelijke en gastvrije ontvangst, maar daarna worden we een beetje vergeten. Uiteindelijk gezellige avond gehad en lekker gegeten. Toch had ik met de gemiddelde beoordeling van 8,2 meer verwacht.
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Leuke kaart en het Sam Sam concept is aansprekend. Mooie variëteit aan tapbieren. Heerlijk gegeten. Aandachtspunten zijn het gevuld houden van de glazen en het verkorten van de tijd tussen de gangen.