Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Van Buuren

Nielke K.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
We hebben erg genoten van de heerlijke gerechtjes. Voor deze mooie betaalbare prijs, was de kwaliteit hoog! De bediening was ook steeds heel snel met de drankjes. Kortom, een echte aanrader voor een fijne avond met goed eten.
Trudy V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Lekker gegeten. Leuk sam-sam concept, waardoor je 2 halve voor- en hoofgerechten kunt proeven en een heel toetje tot besluit.
inge D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Allies perfect gegaard en de smaken in balans. Misschien kan de satesaus wat minder zoet?
Minpuntje: het is er fris. Moët je even rekening mee houden
Sacha T.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
prima restaurant, vriendelijk personeel. prima eten voor een prima prijs. Echter eet ik hier vaker en het duurt steeds langer voordat je het eten op tafel krijgt. Dat is jammer. het personeel werkt zich een slag in de rondte, dus daar ligt het niet aan, eerder te weinig personeel in de keuken...?
JanGerke V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
ik was hier al vaker geweest. Zo te zien is de inrichting veranderd, maar zeker niet ten nadele. Goed eten tegen een schappelijke prijs en een aardige bediende.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
h.mosmans .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Prima restaurant zoals vanouds. Prima vlotte bediening in een leuke ambiance. Kortom een leuke valentijnsviering! Vroeger wel vaker geweest tot volle tevredenheid maar een beetje in de vergetelheid geraakt door het grote aanbod in Utrecht. Een aanrader, zeker door de SamSam aanbiedingen voor een gunstige prijs!
Ed W.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Nu voor de tweede keer bij Van Buuren geweest, en ook onze vrienden waren blij verrast, over sfeer, bediening en kwaliteit. Over de prijs hebben zij geen meniing, want het etentje is door mij aangeboden.

Ik zie met plezier weer uit naar ons volgende etentje bij Van Buuren.
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Waren met 7 personen. Hebben een uur moeten wachten op ons hoofdgerecht. Kleinere gezelschappen die later binnenkwamen kregen sneller te eten.
Live B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2018
Prettige plek, goede bediening, smakelijk en gevarieerd eten. Met name de mogelijkheid om 2 voor- of hoofdgerechten te combineren is leuk. Zeker een aanrader.
Nina S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Sommige mensen lieten de deur openstaan, waardoor wij vreselijk op de tocht zaten. De jongens uit de bediening zagen dat de deur openstond, maar deden hier niets aan. Wij zijn twee keer opgestaan in zelf de deur dicht te doen.. Eén gerecht wat ik had besteld was lekker, de rest vond ik niet bijzonder.
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Met 2 personen gegeten bij Van Buuren. Sam sam concept is bekend. Vooraf pulled pork en kippendijen. Daarnaast carpacio en garnalen. Qua hoeveelheid teleurstellend gezien de prijs. Half mini broodje met wat pulled pork. Paar stukjes kip. Al met al niet bijzonder. Hoofdgerechten sate, vis en 2x rundersteak. Iets minder slecht dan het voorgerecht. Frites waren echter bremzout, bijna oneetbaar. Steak was redelijk maar wel wat taai. Sate was goed. Vis ook. Dessert 1 x cheescake en 1 x strawberry mojito. Cheescake redelijk standaard. Mojito was lekker. Bijgerechten bij het eten 1 x frites en 1 x salade. Start met 2 biertjes en stokbrood. Fles merlot bij het eten.
Al met al niet goedkoop, je k7nt voor hetzelfde geld stukken beter eten andere restaurants.
Renée R.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Leuke mix van gerechtjes, heerlijk dessert, perfecte porties. Service was snel en vriendelijk. Leuke drankenkaart. R
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Lekker en gezellig gegeten. Opmaak van de gerechten was verrassend en de smaak was goed. De bediening was vriendelijk en kundig.
Marie-jelle .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Met leuk "sam-sam" principe genoten van 2 halve voorgerechtjes, 2 halve hoofdgerechtjes en een heerlijk toetje. Ideaal voor al je niet kunt kiezen!. Ook een goed alternatief voor kleine eters die het wel leuk vinden om van een 3 gangen menu te genieten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vlees was niet de beste kwaliteit . Koude frietjes en groente. We zaten in een hoekje met veel tafels dicht op elkaar. Veel kabaal. De bediening was goed en maakte wel weer wat goed
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Perfect eten tegen een mooie prijs !!
Hilde M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Tot 4 x toe waren al bestelde gerechten toch niet aanwezig, dat werd overigens wel heel vriendelijk en adequaat opgelost. Voorgerechtje met coquilles was te koud. De kabeljauw als volledig hoofdgerecht (dus niet samsam) was onvoldoende. Verder wel hele gezellige avond. Cijfer komt nu uit op een 7 ipv een 8
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
We hebben alweer heerlijk gegeten en de Sam Sam is een fantastisch concept top top
Hennie M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst en goede sfeer. Aantrekkelijke gerechten en verzorgd opgediend.
Tafels wat dicht op elkaar zodat gesprekken letterlijk gevolgd konden worden.