Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
Kitty H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlij gegetengezellig restaurant, leuk de kleine hapjes fijne avond,leuke bediening ,komen zeker een keer terug, een aanrader.............
Etienne D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Lekker gegeten, vlotte bediening en gezellige ambiance. Ruime keuze uit verschillende gerechten waarbij je kunt kiezen uit meerdere halve porties als voor- en hoofdgerecht. Leuk concept en voor herhaling vatbaar. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hadden buiten een leuk plekje,jammer dat het bij het nagerecht hard begon te regen, maar het personeel gaf ons binnen ook weer een mooi plekje waar we ons nagerecht rustig konden opeten.
Was weer erg gezellig!!!!!!!
Colle .
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het eten was prima, maar niet bijzonder. Voedsel is goed geportioneerd, maar dus erg simplistisch. Bediening is gastvrij en correct, maar erg traag (zaak zat nog niet vol). Eindcijfer 6,5
Rinus G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Door de drukte ivm het mooie weer, duurde de wachtijd erg lang.
We kregen een drankje aangeboden en dat vonden we een goede oplossing.
Lieseltje .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Met de AH-actie hier gegeten. Wat een leuke tent! Vriendelijk en vlot personeel en het eten anders (beter) dan de standaard-bistro hap. Door het sam-sam-concept (kleinere porties van het voor- en hoofdgerecht, zodat je kunt delen en effectief 4 kleine gerechten per gang op tafel hebt staan) heel veel geproefd, en alles was prima tot goed. Aanrader!
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
heerlijk gegeten! prima service. ideaal dat je ook meerdere kleinere gerechten kunt uitproberen. kom zeker nog een keer terug. Achtergrondgeluid was wat te veel voor ons; we mochten in een rustiger deel van het restaurant verder eten. Super!
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten, het was afwisselend en er zijn veel vegetarische mogelijkheden. Helaas was het wel erg lawaaierig!
Frans P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten,sfeer optimaal,erg gezellig. Ook het weer werkte hier aan mee.
PaulienUtrecht .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
We zijn fantastisch geholpen. De eigenaar heeft heel erg goed met ons meegedacht. Het eten was heel erg lekker en mooi gepresenteerd. Sam Sam principe is erg leuk, waardoor je verschillende halve gerechtjes kunt proberen. Bediening was vriendelijk en correct. Er is een gezellige sfeer. Ook fijn, ze zetten vanzelf opnieuw een fles water erbij als we een nieuw rondje bestelden, daar hoefden we niet iedere keer om te vragen. Attent. Vanwege de relaxte sfeer en het zeer attent meedenken, zeiden we direct: we komen hier vaker terug.
Maud P.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
We zaten op het terras maar de tafeltjes staan wel heel erg dicht op elkaar dat je bijna bij de buren op schoot zit. Je zit dan toch niet heel comfortabel. Het eten was wel lekker.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wat een leuk restaurant!
Je kunt hier halve gerechten bestellen!! Bezocht met de AH aktie.
We konden gewoon kiezen uit het menu, 2de menu gratis!!
Heerlijk gegeten!!
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Bij van Buuren was het heerlijk eerlijk eten. Prima service, gastvrij en super gezellig. Een bezoek is zeker aan te raden.
jschokemp .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
wachttijd is prima maar wil je het sneller of langzaam dan kan je dat aangeven en wordt daar rekening mee gehouden. Wij hebben daar heerlijk gegeten en hebben geen klachten. Komen zeker nog eens terug.
Imca M.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wow, wat een mooie en lekkere gerechten. Een prachtig veganistisch hoofdgerecht werd op verzoek gebracht. Bediening erg enthousiast..
Gezelschap subliem, kortom heerlijke avond.
Minou520 .
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Wat een fijn restaurant. Wij hadden heerlijk gegeten. De sfeer , de gezelligheid, de bediening en vooral het eten waren perfect! Wij zullen hier vaker komen!
Fee R.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Tijdje terug hier gegeten. Eten was prima, artisjok was wel erg onhandig eten en niet heel vullend. Bij hoofdgerecht waren dingen vergeten. Wel was alles verder naar smaak. Bediening was klunzig. Wel lekker om op t terras te zitten in de zon!
Emilie P.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Eten was heerlijk maar de bediening voor verbetering vatbaar. Er werd veel vergeten. De sfeer is wel prima in dit restaurant.
marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Heerlijk Gegeten en het sam-sam concept blijft heel fijn!