Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

yvettebroekhuis1992 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Sybe155 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Samsam menu met AH actie, heel leuk om zo veel gerechten te kunnen proeven. Voorgerechten geitenkaas met cous-cous erg lekker, ceviche redelijk, iets taai, carpaccio prima. Hertenstoof lekker, sate lekker, kaasfondu lekker pittig, portobella beetje smakeloos. Bij nagerechten heerlijk kaneelijs, cheesecake iets te compact, fudge weer erg lekker. Soms lang wachten om te kunnen bestellen, wel vriendelijke bediening. Zeker een adres om nog eens terug te komen!
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vrije lange wachttijd voor het voorgerecht en hoofdgerecht daarentegen was het nagerecht er in 5 minuten. Voor de rest was het allemaal top! Vriendelijk personeel en super lekker eten. Ik zal er zeker nog een keer komen eten.
Nynke O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Gewoon keus van het menu, geen randvoorwaarden. Ook vegetarisch lekkere opties! Wel veel kaas over de gerechten, dat kon iets minder. Verder erg gezellige inrichting.
peter H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Eerlijke, gezellige eettent in centrum
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij hebben lekker gegeten in een sfeervolle ambiance. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader. Als ik dan 1 minpuntje moet noemen dan is het dat de artisjok uit het voorgerecht niet echt gaar was. Voor de rest dus: GOED,
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten was lekker. Samsam-menu was leuk omdat je daardoor meerdere gerechten kunt proeven. Goede kwaliteit-prijsverhouding. Inrichting vond ik lelijk (matige afwerking, duister, hele wand met planten). Tafeltjes best dicht op elkaar, we hebben hele gesprek van buren meegekregen 2 uur lang. Bediening was aardig maar niet heel professioneel; ze vroeg niet of het heeft gesmaakt en ze gaf mijn man eerst een kaart voordat ze mij er een gaf.
Danielle2010 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Perfecte locatie en leuke sfeer. De keuze van de gerechten is prima. Leuk om verschillende gerechtjes te proeven. Alleen de bakjes friet mogen wel iets groter zijn ????.
x X.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Sfeervol restaurant. Prima eten, niet-alledaagse gerechten. Hoofdgerecht was een kleine portie. Daar hadden zeker nog wat bijgerechten bij gemogen. Omdat we een drie-gangen-menu hadden, was het samen genoeg. Alleen een hoofdgerecht was een te kleine portie geweest.
RiesB .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Woensdag 10 mei 2017 18:30 uur.
Via de AH actie 2e 3-gangen diner gratis, zijn we uit gekomen bij Van Buuren. Ontvangst en bediening prima. Je voelt je als gast behandeld. Wel was het voor een gewone woensdagavond heel druk. Ik kon niet vaststellen of dat dat door de AH-actie kwam maar vermoed van wel. De partner kon vanuit haar zitplaats direct in de keuken kijken en zag wel dat een en ander niet goed ging. Heeft zeker met de drukte maken. Men werkt met het systeem SAM-SAM. D.w.z. dat je een voorgerecht kunt bestellen in halve porties, zodat je ook het voorgerecht van de andere persoon kunt proberen. Op zich een goed idee. De bediening moet dan wel goed luisteren. We bestelden dus 2 samsam gerechten maar men kwam met 2 hele voorgerechten. Daar een opmerking over gemaakt en dat werd goed gemaakt. Het voorgerecht artisjok was echt niet gaar. Ook niet een beetje.. Daar wat van gezegd, direct werd er gemeld dat dit niet op de rekening komt. De hoofdgerechten waren prima. Het is niet nodig om er extra friet bij te bestellen. Of je moet een heel grote eter zijn. De toetjes waren eenvoudig en op de kaart te lezen 6,50 tot 8,50 per stuk. In feite te duur. De rekening was 72 euro inclusief 3 glazen wijn en een fles spawater. Actie korting 30 euro. Afgerekend 42 euro. Conclusie , de plek is leuk, maar de keuken moet echt gaan verbeteren. het niveau een stukje opkrikken voor het zelfde geld. Creatiever. Wat beschreven wordt ook zo maken. Laten zien wat je eet. (bijv.) (paksoi) (sumi) (Artisjok)
kaatje46 .
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
Gezellig restaurant, vriendelijke en attente bediening en op een goede locatie in het centrum van Utrecht. Het menu was prima, alleen hun Sam-Sam-arrangement was te ingewikkeld, zelfs na toelichting. De gerechten pasten qua niveau bij een formule eet-café.
Brigitte V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
sfeervol , gastvrij, aanrader, tegenwoordig ook bij de AH restaurantactie
je waant je in het buitenland, met al die moie planten om je heen, en het verwarmde buitenterras
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Met vijf personen supergezellig gegeten. Prima en zorgzame bediening met goede wijnaanbeveling per gerecht. Veelzijdigheid aan gerechten die prima smaakten.
Wij komen graag nog eens terug.
Rosanna0011 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Gister met een groep hier gegeten. Hierdoor mochten we alleen hele gerechten bestellen, geen samsam. Als voorgerecht had ik de artisjok: dit was wel heel erg veel artisjok (een hele) en niet per se heel vullend. Misschien is het een idee om bij een heel gerecht niet een hele artisjok te serveren, maar een halve en dan iets anders bijpassends erbij. Wel was de artisjok lekker en goed gaar! Als hoofdgerecht had ik de kaasfondue. Deze was erg goed. Goed van smaak en niet zout. Ik had nog best wat kaas over toen mijn groenten en brood al op waren. Ik kreeg van de bediening nieuw brood erbij! De service was dus echt goed. Ze kwamen ook vaak langs lopen. Wel was het een beetje gek dat de serveerster haar handen zo vol had, dat wij zelf onze borden moesten aanpakken i.p.v. dat het netjes voor ons neer werd gezet. De sfeer was ook gezellig in het restaurant en niet te rumoerig.
Helwi M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2017
Genoten van het menu met 2 halve voorgerechten en 2 halve hoofdgerechten. Heel aardige bediening. Setting prima maar niet intiem, gewoon heel gezellig om met vrienden heen te gaan.
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Vlotte bediening en prima kwaliteit eten. Leuk idee, met die sam-sam gerechtjes!
Fraai ingerichte ruimte met veel lichtinval.
r.maurix .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Heerlijk gegeten, er werd rekening gehouden met onze wens " op tijd in het Beatrix theater"
Vriendelijke attente bediening, en heerlijke keuken !
Aranka R.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Leuk en lekker gegeten bij Van Buuren. Het samsam concept (halve porties) bestellen is heel leuk want zo kun je dubbel zoveel van de kaart proeven. Ik ging voor de Ceviche (lekker, maar iets te overheersende knoflook smaak) en bitterbal van lam vooraf. Als hoofdgerecht nam ik het stoofvlees (heerlijk mals) en de gnocchi. Allemaal leuke gerechtjes en goede porties. Cheescake na was ook prima. Prijs/kwaliteitverhouding is goed. De bediening is heel vriendelijk en werkt lekker door in de stampvolle zaak. Prima om nog eens naar toe te gaan!