Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Daan V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Victor F.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Erg lekker gegeten, leuke spontane bediening en hele snelle service. Het sam-sam concept was erg leuk en als je zelfs keuze stress hebt als je twee hoofdgerechten kunt kiezen betekent het dat er leuke en lekkere gerecht op de kaart staan!
Yara Y.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
De steak bleu was magnifique! Het was jammer dat de samsam-kaart niet mogelijk is bij groepen boven de 6, maar niet onbegrijpelijk. De kwaliteit van het eten was goed en het personeel erg vriendelijk.
Wilma R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wij hebben al verschillende keren heerlijk gegeten bij van Buuren met de AH-aktie.
Zoveel lekkere gerechtjes, zo leuk, 2 x voorgerecht en 2 x hoofdgerecht. Elke keer iets anders geprobeerd en allemaal even lekker.
Wel ruim van te voren reserveren, want zomaar binnen lopen is geen optie.
Zeker voor herhaling vatbaar! Wij zijn heel enthousiast.
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Het was erg druk gisteren dus we moesten even wachten. Wel topbediening! En eten prima, zeker in verhouding prijs-kwaliteit. Wel moeilijke akoestiek.
BARiTon-R .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Het personeel is zeer attent en klantgericht. We hebben (met z'n zessen) heerlijk gegeten, waarbij de gerechten op een verzorgde manier worden opgediend. Omdat we binnen een menu-gang ook twee halve porties konden bestellen, hebben we veel verschillende gerechten kunnen proeven. Sowieso zeer betaalbaar, maar met de AH-actie helemaal goedkoop.
Bedeltjes .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Gezellig restaurant, eten was lekker. Wel heb ik twee minpuntjes: 1. Jammer genoeg was de kaart op de website niet actueel, wat een beetje een domper was aangezien je je dan toch ergens op verheugd wat niet meer op de kaart blijkt te staan. 2. OK, het was erg druk maar meer dan een uur wachten op het voorgerecht is wel erg lang.
Jobo50 .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten met een leuk concept van sam-sam. Fijne en snelle bediening terwijl het restaurant helemaal bezet was. We komen hier graag nog een keer eten.
A.g.mersman M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
het eten was goed personeel vriendelijk wij zijn hier al meerderen malen geweest. dus wij zijn tevreden anders
kom je daar niet meer terug
Kuikentje .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
We zijn hier met de AH actie geweest. Gereserveerd om 5 uur, toen we om kwart voor binnen kwamen zat al het personeel te eten en waren we nog niet echt welkom. Even over 5 uur waren we er weer, toen waren ze aan het opstarten. Als je voor 5 uur reserveringen aanneemt mag je verwachten dat gasten iets eerder zijn. het eten was verder prima. Het was wel koud in het restaurant, meerdere gasten klaagden hierover. nadat de verwarming aangezet is werd het beter.
Ad-B .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Van Buuren heeft het sam-sam concept. Die houdt in dat je bij eden menu van zowel voor- als hoofdgerecht twee gerechtjes voor de halve prijs kan bestellen. Daardoor kun je meer smaken tot je nemen, bijvoorbeeld als voorgerecht zowel vis als vlees (of vegetarisch) bestellen. Helaas als je als voor- of hoofdgerecht een hele portie besteld, wat volgens mij dus hetzelfde is als twee keer sam-sam (ook gezien de prijs) kan dat niet las je het menu besteld. Dan betaal je het vollen pond. Afgezien daarvan het eten is goed en de bediening ook. Helaas was het nagerecht wat in de prijs van het menu zit, op de rekening gekomen. Dat heb ik al een tijdje niet meer meegemaakt, dat de rekening te hoog of te laag was. Maar direct opgelost. Komen nog weer eens terug.
Leen P.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Gezellig gegeten met familie, gerecht met hangop en vijgen, viel mij erg tegen, teveel hangop en te weinig vijg. Het lijkt meer op een gezellig eetcafe/pub, leuke bar. Leuk concept om kleine en grote gerechten te hebben als voor en hoofdgerecht. Jammer dat dit niet met het dessert kan. Zou ik ook wel verschillende gerechten willen proeven.
Marianne G.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Heerlijk gegeten. Gezellige setting met ruime keuze uit de kaart. Erg te spreken over de Sam Sam formule. Leuke manier om kleine en diverse gerechtjes te eten.
Gerrie D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Leuk gezellig restaurant heerlijk gegeten
Samsam kaart is een leuk concept zo kan je verschillende dingetjes van de kaart kiezen
Alleen tafeltjes erg dicht bij elkaar
Renee M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Heerlijk gegeten! SamSam concept erg leuk, zo kun je verschillendd gerechten proeven. Porties waren perfect! Aan het einde van de avond waren we voldaan en niet propvol. Binnen wel erg warm en benauwd..
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was ontzettend lekker en goed gepresenteerd.
Wat een verassing was, dat de kaart compleet anders was dan op de website staat, op basis waarvan we eigenlijk hadden gereserveerd.
Niet heel profesioneel.

Hoewel de bediening keurig was, was er niet veel aandacht tussen de gangen door.
Mechteld V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We hebben een hartstikke leuke avond gehad. Prima ontvangst, super vlotte, attente, persoonlijke en vriendelijke bediening, en lekker gegeten. Aanrader!
Eppo V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2016
Helemaal niks mis mee. Toegankelijk restaurant met een goed prijs/kwaliteit verhouding, zeker als je net als ik van de Albert Heijn actie gebruik maakt.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Leuke tent met heerlijk eten en goede bediening!
Carleenvdanker .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
De bediening was prettig, snel en behulpzaam. De keuze met de restaurantactie was ruim en het eten was erg lekker. Toetje 'Crumble' was mijn topper!