Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Van Buuren

Marie-jelle .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Met leuk "sam-sam" principe genoten van 2 halve voorgerechtjes, 2 halve hoofdgerechtjes en een heerlijk toetje. Ideaal voor al je niet kunt kiezen!. Ook een goed alternatief voor kleine eters die het wel leuk vinden om van een 3 gangen menu te genieten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Vlees was niet de beste kwaliteit . Koude frietjes en groente. We zaten in een hoekje met veel tafels dicht op elkaar. Veel kabaal. De bediening was goed en maakte wel weer wat goed
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Perfect eten tegen een mooie prijs !!
Hilde M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Tot 4 x toe waren al bestelde gerechten toch niet aanwezig, dat werd overigens wel heel vriendelijk en adequaat opgelost. Voorgerechtje met coquilles was te koud. De kabeljauw als volledig hoofdgerecht (dus niet samsam) was onvoldoende. Verder wel hele gezellige avond. Cijfer komt nu uit op een 7 ipv een 8
Ronnie D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
We hebben alweer heerlijk gegeten en de Sam Sam is een fantastisch concept top top
Hennie M.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Vriendelijke ontvangst en goede sfeer. Aantrekkelijke gerechten en verzorgd opgediend.
Tafels wat dicht op elkaar zodat gesprekken letterlijk gevolgd konden worden.
Wieger D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima! lekker gegeten in leuke sfeer, samsam idee is erg leuk om wat verschillende idee te proeven. losse en vriendelijke bediening.
Danny G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Prettige sfeer, vriendelijke bediening en goed eten, zeker voor de prijs. Origineel concept om zowel voor- als hoofdgerecht ook half om half te kunnen doen (samsam). Gratis wifi.
Martijn S.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Het eten was heel weinig. Met alleen een hoofdgerecht heb je daarna nog honger, terwijl in de meeste restaurants annex eetcafe’s niet zo is.
Enny D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Wij hadden een geweldige viering van een verjaardag. Tevoren gereserveerd. Sfeer prima, bediening heel fijn, gerechten stuk voor stuk heerlijk. En dit alles in een fantastische sfeer. Een aanrader.
martine B.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Top avond gehad! Lekker gegeten
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Echt goede prijs voor mooi opgemaakte borden en goede kwaliteit. Het voorgerecht met pulled pork was naar mijn idee echter veeeeel te pittig. Ik had twee glazen drinken erbij nodig... De bediening vond ik wel traag. Er werd niet in de gaten gehouden of we nog iets nodig hadden tussentijds.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Prima eten voor een prima prijs. Top dat ‘t sam sam kan.
eetklant-woerden .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
Ze werken met het 50% 50% principe. Maar de porties waren veel te klein. Dus maar bijeten met te kleine bakjes frietjes. Leuk om een keer te doen.
grimmli1 .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Uitstekende formule door mogelijkheid van hele of halve gerechten te bestellen. Merendeel van deze gerechten zeer smakelijk. veel variatie. prima prijs-kwaliteit verhouding. Zeer enthousiaste en vriendelijke bediening.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Prima restaurant met aantrekkelijk geprijsde gerechten. Bediening kan wat sneller
Marit H.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Het eten was prima, niet veel op aan te merken. Echter hadden we bij reserveren én binnenkomst aangegeven om 8 uur in het theater te moeten zijn en dat was volgens hen geen probleem. Uiteindelijk om 7 uur een dessert besteld, kregen we te horen dat dat niet mogelijk was. Waarom? 'De koude kant is helemaal vol. Die en die en die tafel moeten eerst nog.' PARDON? Ze hadden kennelijk geen zin om ons eerst te helpen en hun belofte na te komen.. we konden alleen het snicker ijs of de cheesecake bestellen, want die konden ze 'even snel tussendoor' maken. Erg teleurstellend. De manier hoe hiermee.om is gegaan vonden we alledrie schandalig. Vervolgens bieden ze ons om 5 voor half 8 een gratis kop koffie aan, terwijl ze weten dat we om half 8 weg wilden..
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten was goed maar het duurde wel lang voordat we iets te drinken konden bestellen en om de menukaart moesten we 2 keer vragen. Personeel vriendelijk en de tijd tussen de verschillende gangen was prima.
Paulstassen .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Het vegetarisch linzengerecht was erg sober. Het livar varkensgerecht verdient een beter broodje. De overige gerechten waren prima. Het geheel mag wel warmer opgediend worden. De frietjes waren lauw, maar werden zonder probleem vervangen.
martine B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Prijs kwaliteit is top. Heerlijk gegeten, leuk concept en erg gezellig avondje gehad. Inrichting van het restaurant kan nog ietsjes gezelliger, maar maakt de avond niet minder leuk.