Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras
peterwalhout .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Het prettige is dat je kunt kiezen bij het voor- en hoofdgerecht uit twee kleinere porties, maar dan verschillend. Een hele kan uiteraard ook. We kwamen vaker bij Van Buuren en ook nu was het weer erg lekker, bedient door prettig personeel.
Jan Alle B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Prima gegeten voor een heel acceptabele prijs. Jammer dat door de slechte akoestiek het behoorlijk lawaaiig was. Prettig personeel. Heel positief de karaf kraanwater, voor 1 euro, die aan het goede doel gedoneerd wordt.
Sophie Q.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Altijd gezellig bij Van Buuren. Het is al jaren een leuke tent! Het eten smaakt prima en drankjes goed betaalbaar.
Personeel is vriendelijk.
mariekkoopmans .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Super lekker gegeten! En heel erg vrolijk en vriendelijk geholpen.
Mooi nieuw verbouwd deze winter.
Eigenlijk maar 1 klein minpuntje.... We hadden een tafeltje binnen bij de open ramen. Voor de temperatuur was dat heerlijk, maar aan het tafeltje buiten werd stevig gerookt.....
Wel heel erg bedankt voor het leuke en lekkere etentje!!
proever123235 .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Met vrienden wezen eten, wij houden er van om alles te proberen en te delen, dit systeem is er ideaal voor! Heerlijk gegeten met een vlotte service.
Jet S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Fijne bediening! Handige ovale tafel.
Mieke J.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Van Buuren maakt de beloftes op de website meer dan waar. Van tevoren hebben we gemeld dat we een theaterbezoek in Tivoli Vredenburg hadden en daarom op tijd weg moesten. We zijn in een goed tempo bediend en waren keurig op het afgesproken tijdstip aan het afrekenen. Leuke bediening, mooie kaart en het samsam menu is echt een schot in de roos. Zo kun je lekker veel verschillende gerechten proeven. De prijs kwaliteit verhouding is ronduit prima. Leuke variatie in gerechten; voor elk wat wils. Goede wijnkaart, karaf water wordt actief aangeboden, top! Ik kom zeker terug!
Joost B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Erg leuke avond gehad bij Van Buuren! Vooral enthousiast over de voorgerechten en de bediening. Van buiten ziet het restaurant er minder uitnodigend uit dan van binnen, waar het gezellig ingericht is. De wachttijd was lang, maar het personeel kwam hier uit zichzelf eerlijk voor uit en we hadden het gezellig aan tafel dus dit was geen punt. Het sam-sam concept is erg leuk. We vonden het wel onduidelijk om vooraf te bedenken of we (tegen meerprijs) frites en/of salade nodig hadden bij het hoofdgerecht. De tafels waren niet heel ruim en het was aan de rumoerige kant (vonden wij geen issue). Al met al een zeer geslaagde avond!
Coos W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Hebben ondanks het mooie weer binnen gezeten aan het raam.
Redenen: Buiten was het erg druk in de straat, veel herrie (zware bassen)van muziek bij Vredenburg en de tafeltjes stonden buiten te dicht op elkaar.
Erg jammer dat de twee sam sam gerechtjes gelijktijdig werden opgediend op koude borden. Als je aan het tweede gerecht toe was, was dit gerecht erg afgekoeld.
Vond de sam sam formule best goed zodat je wat meer kon proeven.
Evie P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten! Mijn vriend en ik heben hier samsam gegeten en ALLES vonden we super lekker. De bediening was ook echt top, vrolijke meiden en heel aardig. We hebben er echt van genoten. Gaan we zeker vaker heen!
Michiel M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Heerlijk relaxed tentje met goed eten voor een nette prijs. Heel leuk: je kan 2 halve gerechten nemen voor de prijs van 1. Als we in Utrecht zijn gaan we altijd even bij van Buuren aan.
yvettebroekhuis1992 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
We kwamen bij van Buuren omdat je hier zo leuk SamSam kunt eten, het was daarom ook een enorme teleurstelling toen bleek dat dit niet kan met een groep groter dan 6 personen. Vooral teleurstellend was dat we dit niet van te voren wisten, de serveerster hiervoor geen reden kon geven en slechts zei "tja, staat wel ergens op de website". Het eten was wel goed en de uitservering van de gerechten ging vlot.
Sybe155 .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Samsam menu met AH actie, heel leuk om zo veel gerechten te kunnen proeven. Voorgerechten geitenkaas met cous-cous erg lekker, ceviche redelijk, iets taai, carpaccio prima. Hertenstoof lekker, sate lekker, kaasfondu lekker pittig, portobella beetje smakeloos. Bij nagerechten heerlijk kaneelijs, cheesecake iets te compact, fudge weer erg lekker. Soms lang wachten om te kunnen bestellen, wel vriendelijke bediening. Zeker een adres om nog eens terug te komen!
Mandy V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Vrije lange wachttijd voor het voorgerecht en hoofdgerecht daarentegen was het nagerecht er in 5 minuten. Voor de rest was het allemaal top! Vriendelijk personeel en super lekker eten. Ik zal er zeker nog een keer komen eten.
Nynke O.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten met de AH actie. Gewoon keus van het menu, geen randvoorwaarden. Ook vegetarisch lekkere opties! Wel veel kaas over de gerechten, dat kon iets minder. Verder erg gezellige inrichting.
peter H.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Eerlijke, gezellige eettent in centrum
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Wij hebben lekker gegeten in een sfeervolle ambiance. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader. Als ik dan 1 minpuntje moet noemen dan is het dat de artisjok uit het voorgerecht niet echt gaar was. Voor de rest dus: GOED,
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Eten was lekker. Samsam-menu was leuk omdat je daardoor meerdere gerechten kunt proeven. Goede kwaliteit-prijsverhouding. Inrichting vond ik lelijk (matige afwerking, duister, hele wand met planten). Tafeltjes best dicht op elkaar, we hebben hele gesprek van buren meegekregen 2 uur lang. Bediening was aardig maar niet heel professioneel; ze vroeg niet of het heeft gesmaakt en ze gaf mijn man eerst een kaart voordat ze mij er een gaf.
Danielle2010 .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Perfecte locatie en leuke sfeer. De keuze van de gerechten is prima. Leuk om verschillende gerechtjes te proeven. Alleen de bakjes friet mogen wel iets groter zijn ????.
x X.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Zeer vriendelijke ontvangst. Sfeervol restaurant. Prima eten, niet-alledaagse gerechten. Hoofdgerecht was een kleine portie. Daar hadden zeker nog wat bijgerechten bij gemogen. Omdat we een drie-gangen-menu hadden, was het samen genoeg. Alleen een hoofdgerecht was een te kleine portie geweest.