Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

jnuijens20 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
De afwerking en de hoeveelheid waren niet bij alle gerechten in orde.
Het personeel was vriendelijk en reageerde goed op de feedback.
J. V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Alle gerechten waren voortreffelijk. Het dessert was om te smullen. De bediening was zeer vriendelijk.
Anniek D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten, wij waren bij aankomst aangenaam verrast door het interieur, je zit hier lekker en informeel. Leuk dat de gerechten Sam-Sam te bestellen zijn. Kabeljauw is naar onze mening wat minder, maar de quinoa-avocado en ravioli daarentegen TOP! Hele leuke, vlotte en spontane bediening.
Monika J.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Prima personeel, sfeer en eten maar te veel tafels te dicht op elkaar, geen aanbeveling om er te eten en bij te praten. Helaas. Formule van de kaart leuk en aantrekkelijk.
R. H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Het was te merken dat er te weinig personeel was en dat het personeel dat er wel was, overbelast moest werken. Maar ze deden erg hun best. We hadden zicht op de keuken en de vrouw die daar werkte... wat een kanjer. Ze werkte enorm hard en bleef lachen. Respect!
Het eten was goed. Samsam met van twee gerechten de helft, is een leuk idee. Maar volgens ons waren de helften opgeteld nog niet zoveel als één. Alles bij elkaar toch een dikke voldoende.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Meerdere malen hier gegeten met AH aktie
Ook gister weer genoten van de heerlijke gerechten en leuk het Sam Sam concept.
Je kunt dan halve gerechten bestellen.
Men heeft de prijzen wel aangepast. Het 3 gangen menu wordt duurder berekent als men afrekent via social deal of met de AH aktie.
M V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
De prijs/kwaliteits verhouding was ver beneden peil(misschien kwam dit omdat wij ah klanten waren ?)wij zijn eerder daar geweest, maar dit was zeer slecht. Alle gerechtssecretaris bestonden voornamelijk uit veel rucola sla en brokjes geitenkaas
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Vriendelijk ontvangen, goede uitleg van de kaart. Jammer dat de kaart anders was dan bij de ah actie vermeld stond, ik had me erg verheugd op de kaasfondue maar die stond dus niet meer op de kaart. De porties zijn niet heel groot maar precies genoeg, zeker als je drie gangen eet. Het toetje vond ik wel ruim. Gezellige inrichting. Wij wilden graag binnen zitten maar omdat alle ramen en deuren openstonden vond ik het toch wel vrij fris(ik ben wel een koukleum). Het eten smaakte goed en de wijn was prima. Zeker voor herhaling vatbaar.
Gerdien K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Heerlijk gegeten met gezin. Erg leuk dat ze hier het sam-sam concept gebruiken en we dus verschillende gerechten konden laten proeven aan onze zoons. Lekkere gerechten, fijne smaakcombinaties. Een aanrader!
jschokemp .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
wachttijd is zelf te bepalen en was voor ons prima je kunt zelf de tussen tijd invullen tussen de gerechten. Wij hebben daaral meerdere keer gegeten Goede keuze in het menue tevens vriendelijk personeel.
Friedaaz .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Op het laatste moment gereserveerd met de AH actie en met mijn dochter hier gegeten. Een voortreffelijke moscow mule als aperitief. Bij de carpaccio een zwoele Italiaanse rode wijn en bij het hoofdgerecht een super droge viognier voor mij en een fruitige witte wijn voor dochterlief. Beiden hebben we de wijnen mogen voorproeven. Goed geadviseerd door de eigenaar. Personeel super vriendelijk en het eten was voortreffelijk. Als toetje de strawberry mojito en cappuccino maakte het af. Zingend naar huis ;)
Laurens H.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Hier gezellig gegeten met vrienden via de AH restaurantactie. Eten was lekker, bediening was prima. Kortom, zeer positieve ervaring bij Van Buuren.
Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zaterdag 12 augustus met een vriendin geluncht bij van Buuren. Hartelijk ontvangen, wiste van onze reservering en gaven ons een goede tafel. Zacht en rustig muziek op de achtergrond, fijn en niet storend. Goed concept, het samsam concept. De hamburger is een aanrader! De wachttijd was redelijk, je kreeg niet het idee dat je weer snel weg moest en ook weer niet te lang.
Danielle2010 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk avondje gehad met fijne gerechten en een benoeming die altijd vriendelijk was. Porties zijn niet te groot waardoor drie gangen een aanrader is!
janenbarbaracoster1 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was attent en vriendelijk! Kortom, we hebben genoten! Leuk concept, met de sam sam gerechten.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Ook hier zijn we via A.H-voucher dit restaurant gaan bezoeken op onze vakantie in Utrecht. Dit restaurant is gevestigd in een smalle drukke straat, aan weerskanten zijn er restaurants en daartussen in lopen mensen, ik vind persoonlijk niet vervelend. We werden vriendelijk geholpen en hier merk ik dat zij geen onderscheidt maken dat je met een A.H-voucher hun restaurant komt bezoeken. We werden vriendelijk geholpen en het eten was goed en lekker. We hoefden niet lang op ons eten te wachten. Als we weer in Utrecht zijn ben ik zeker van plan om hen weer op te zoeken.
HENK D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Uitstekende keuken hebben ook gebruik gemaakt van het sam sam mogelijkheid was nieuw voor ons .zeer goede en vlotte bediening . gezellige avond gehad ,komen zeker terug .
iensmeel .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
1 aug jl hier gegeten.bediening was prima,maar minder te spreken over de kaart.Kreeg standaard de Sam-Sam -kaart in handen,waarvan n aantal gerechten niet te leveren waren,zoals ook het door ons van tevoren uitgezochte dessert.Maar het absolute minpunt was n meisje dat op de bar ging staan(wij zaten binnen)en met glassex de glazen platen van de flessen ging schoonmaken....en de vieze proppen keukenpapier op de bar liet vallen!!!!(was 19.15!!)in n zweem van Glassex je dessert nuttigen is niet fijn!Ik heb s avonds het restaurant gemaild hierover,maar tot op heden geen reactie gehad.Voor ons geen 2 e keer meer.ineke