Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Decor7,5/10
Voordelig
M V. Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2016
Goede service. Omdat we wat lang op het 1e gerecht moesten wachten, kregen we een drankje van de zaak.
Het was gewoon prettig dat ze daar oog voor hebben. En lekker gegeten !
Annette K. Fijnproever (8 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Het was (overal in Utrecht) erg druk; het duurde een uur voordat het voorgerecht op tafel stond, wat toch wel lang is, als je al met trek binnen komt. Het smaakte overigens prima. Als hoofdgerecht was er o.a. rundersate, die sommigen iets te rood van binnen vonden, hoewel anderen dat juist wel konden waarderen. Zelf had ik kabeljauw, die perfect gebakken was, met een lekker sausje. Allen geheel geen groente of aardappel erbij, alleen een paar hapjes rijst in sushivorm. Konden we wel bijbestellen; bij de sate zat wel friet en salade. Misschien handig om dat soort dingen duidelijk op de menukaart aan te geven. Vanaf 6 personen kun je niet samsam eten jammer genoeg, en is de kaart ook iets beperkter. Toetjes waren weer lekker. Kortom: eten prima, service kan beter.
Rolf S. 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Hier geweest met AH actie. Super vlotte en vriendelijke bediening, prachtige couverts, mooie producten. Een echte aanrader!
Mathilde K. Gastronoom (110 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Hadeweee . Bourgondiër (3 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Heerlijk gegeten bij van Buuren. Prettige bediening, zeer vriendelijk geholpen. Ook fijn dat er zonder problemen en karaf water op tafel kwam zonder daarvoor extra te hoeven betalen.
Op het terras stonden te tafels alleen wel erg dicht op elkaar en jammer dat een gerecht dat wel op de website stond, niet meer te krijgen was. Terwijl we eigen daarvoor kwamen. Gelukkig waren er genoeg alternatieven.
Nena_bx . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Lekker gegeten, bediening was vriendelijk, en geen moment extra hoeven wachten op het eten (de gebruikelijke 20 minuten). Kortom een geslaagde avond uit eten
Connybleijerveld . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
Wat een leuk gezellig restaurant is dit!! Ik ben hier op maandagavond met mijn zusje geweest en het was gezellig druk. We konden van de menukaart bestellen met onze AH bon. Wat heel prettig daar is dat je halve voor en hoofdgerechten kan bestellen!! Wij kozen beide voor 2 halve voorgerechten en 2 halve hoofdgerechten zodat we van alles wat konden proeven..het was allemaal heerlijk voor een redelijke prijs!!! Ik kom hier zeer zeker terug!!
Liesbeth157 . 1e beoordeling (1 recensie) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten was prima en de bediening bijzonder vriendelijk maar..... het afrekenen ging toch niet naar verwachting. We aten met de ah restaurant actie en kozen een 3 gangen menu met niet de koffie van Buuren toe maar thee van Buuren en daar zat hem de kneep.
Heel flauw werd dit niet als menu aangezien en we moesten de volle mep betalen. Na een overlegje met de chef werd alleen het hoofdgerecht van Euro 27,75 er afgehaald. Heel vreemd als het hele Tivoli menu maar Euro 24,50 kost. Hier komen we nooit meer!
Jleenman . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Eten beviel heel goed. Sam-sam is een erg leuke toevoeging.
Goede en snelle bediening. Heel relaxed en niet opdringerig.
Mail60 . Bourgondiër (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Eten was weer super lekker zoals altijd! Bediening mocht wat meer aandacht besteden maar het was druk! En de plant stond in de weg haha. Heerlijk gegeten en dit is altijd veilig om nieuwe relaties mee te nemen, je bent zeker van de kwaliteit. Gezellige avond gehad en leuke nieuwe vrienden gemaakt!
JW P. Fijnproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Van Buuren is een sfeervol restaurant met originele gerechten op de menukaart. Bijzonder leuk is het dat je van de voor- en hoofdgerechten ook halve porties kunt bestellen, inderdaad voor de heft van de prijs van een hele portie. Zodoende kun je twee voorgerechten en twee hoofdgerechten nuttigen, of, als je niet zo'n grote eter bent, alleen halve porties.
N.lieben . Bourgondiër (3 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Ibericozwijn was overheerlijk net zoals de lende. Heel gezellig, echter wel wat vol op het terras. Gesprekken aan de buurtafel hoef ik niet te volgen. De afsluiting met het kaasplank je was een goeie.
Bediening prima en zeer voorkomend.
Willyvanderaa . Bourgondiër (3 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
Gisteren heb ik bij van Buuren gegeten. Ik heb genoten van begin tot eind en lang daarna...
De bediening was erg vriendelijk en bleef, ondanks de gezellige drukte rustig het werk doen.
En het eten was super en wat een bijzonder idee om gedeelde porties te kunnen bestellen.
Wij gingen met een heel voldaan gevoel naar huis en vinden dit restaurant een geweldige aanrader voor een avondje uit.
Judith.teeuwen . Bourgondiër (3 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2016
De porties hadden groter gekund en niet alle smaakcombinaties vonden we even geslaagd. Maar over het geheel genomen wel goed gegeten. De zaak is gezellig ingericht; de akoestiek is niet je dat. Met veel bezette tafels dicht op elkaar konden we onze eigen tafelgenoten maar met moeite verstaan. Vandaar maar een 6 voor decor.
De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam, daarvoor een pluim!
Josina D. Gastronoom (19 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Wij hebben gekozen voor het sam-sam menu. Dat houdt in dat je van de voor- en hoofdgerechten 1 hele of 2x een halve portie kunt bestellen. Leuk om eens een ander gerecht te proberen. Mijn partner en ik kozen voor respectievelijk de halve porties van carpaccio, ibericozwijn, chicken&porc en de vijgen als voorgerecht en als hoofdgerecht de saté van runderhaas, groentencurry, heekfilet en eendenborst.
Fraukezwolsman . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben gister avond heerlijk gegeten.
De bediening was heel vriendelijk,ondanks de drukte.
Een echte aanrader,we komen zeker nog een keer eten
Awvlasveld . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Wij hebben uitstekend gegeten bij Van Buuren! De eendeborst was heerlijk mals. Het loempiaatje met kokosrijst was voortreffelijk, evenals de verse vijgen met geitenhangop.
De toetjes waren de kers op de taart. Wij dronken er een koele dessertwijn bij.
De service was heel goed.
Wij hadden een mooi tafeltje bij het raam. Nadeel daarvan was, dat er buiten aan de andere kant van het open raam later een luidruchtige groep kwam die ook veel rookte.
Roospeter1 . Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
hartelijk ontvangen en een mooie plek buiten op het terras gekregen, samsam formule is geweldig en we hebben weer heerlijke gerechtjes gegeten, we zijn nog lang niet klaar met de menu kaart.
Pamrijnsburger . Bourgondiër (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het was een drukke vrijdag avond en dit betekende helaas dat we wat lang op ons eten moesten wachten. Gelukkig was de bediening zich hier bewust van en hebben zij dit met een glimlach opgelost. Het was leuk om verschillende smaken te proeven aangezien je 2 keer een half gerecht kom bestellen.
Dit betekend dat we hier wel weer naar terug zouden gaan!
Mielkup . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Heel lekker gegeten, erg leuk dat je twee halve gerechten kan kiezen. De bediening was erg aardig en hadden verstand van zaken. Het was alleen jammer dat je met de AH actie een plek krijgt aangewezen en we dus niet buiten konden zitten. Maar heerlijk gegeten en zeker een aanrader!