Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras

Jouw recensie over het restaurant Van Buuren

Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Zeer gezellige inrichting, vriendelijke bediening en ze denken mee. Zeker een aanrader!
Leuk kerstmenu. Top restaurant.!
Margreet A.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker gegeten, leuke gerechten om te combineren. Beetje krappe zitplaatsen. Zeker voor herhaling vatbaar.
Pieter G.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
heerlijk gegeten. Flexibele bediening. Toen een van ins vertraging had met de trein, hebben we dankzij de vlotte service nog een 3-gangen menu kunnen eten en toch onze filmvoorstelling gehaald.
Wietske W.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Vanwege drukte was het niet mogelijk om gerechten samsam te bestellen, terwijl dit het concept is. Daarnaast lang op het eten moeten wachten, en nog eens omdat de bestelling verkeerd was opgenomen. Geen excuses vervolgens maar het verwijt van de serveerster dat wij het niet goed besteld hadden. Te bizar eigenlijk.
Carine E.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gelegen in super gezellig straatje in Utrecht. Van Buuren heeft een leuk sam-sam concept, waardoor je meer verschillende gerechten kunt proeven.
sasje93 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Het eten was prima. Alleen de service was sloom. Duurde 20 minuten voordat ze überhaupt kwamen vragen of we wat wilden drinken.
Elfrieda62 V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Onze bon was kwijt geraakt, daardoor hebben we heel lang op ons eten moeten wachten. Jammer dat wij dit 2 keer moesten zeggen. Bediening kan dus opmerkzamer zijn. Kregen wel als excuus koffie aangeboden. Gelukkig was het eten prima op smaak en de halve porties zijn ook goed gevonden. Dus kom ik zeker nog een keer terug.
Christine V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
We zijn al vaker hier geweest, wat echt minder is dat je onderhand op het bord van je buren zit. Echt heeeel weinig ruimte tussen de tafeltjes, we zaten waar voorheen de keuken was.
Jan Robert B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Vriendelijke ontvangst, zeer vriendelijke, attente medewerkster die goed de tijd in de gaten hield. Kart was vroeger wat spannender.
Maartje G.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Leuk restaurant, niet te duur. De sushi quinoa en kabeljauwfilet is een echte aanrader. Groente zijn goed vers. De saté had iets malser gemogen maar verder was alles zonder uitzondering erg lekker.
Steve R.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Vrijdag avond is erg druk met maar twee mannen in de keuken. Wachtijd was lang. Eten was fantastisch! Ik ga terug maar mischien niet als ik haast heb...
Joke V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Karaf water voor 1 euro: weliswaar voor een goed doel, maar even van te voren vermelden is wel wat prettiger. We moesten naar een voorstelling, bij de reservering vermeld en er werd prima rekening mee gehouden. Bijbestelde sla liet op zich wachten, maar verder alles in orde. Voor ons senioren zijn de halve porties geweldig!
Yvonne W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Prima bediening,lekkere gerechten.
Terence1950 .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
In deze drukke restaurant steeg waar veel keus is hebben wij met z,n vieren lekker gegeten voor een zeer redelijke prijs. De bediening is vriendelijk en gezellig. Een aanrader.
Anneroos V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Een leuk en gezellig restaurant in het hartje van centrum Utrecht. Het voorgerecht en nagerecht zijn van goed formaat en erg lekker. Het hoofdgerecht is echt te weinig. De deur moest helaas de hele tijd open blijven staan vanwege gasten op het terras. Dit is niet klantvriendelijk. Na een aantal keer klagen (ook door andere gasten) eindelijk de deur dicht. Voor herhaling vatbaar maar dan liever in het voorjaar/zomer.
Rein K.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Sam/sam werkt vooral bij voorgerechten. Bij hoofdgerechten minder. Door extra kosten bij sommige keuzes loopt de rekening toch nog ongemerkt op boven de 30 euro
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Gisteravond hier gegeten met z'n 2en met AH-bon. Gezellig en druk. We zaten recht tegenover de open keuken, dus konden zien hoe het er aan toe ging. De gerechten staan vrij lang op de balie te wachten tot ze door de serveersters worden opgehaald, waardoor mijn voorgerechten (samsam) lauw waren. Bij de hoofdgerechten was dit beter doordat de borden toen uit de oven kwamen. Leuk gezamenlijk gevarieerd nagerecht, waar we wel lang op moesten wachten. In de keuken zie je meer een samenstellen en op de borden draperen van de gerechten, dan dat er echt gekookt wordt.
Yvo C.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Erg lekker en verrassend gegeten. Prettige nette bediening. Prima prijs- kwaliteitsverhouding. Kortom: een heerlijke avond.
Aaltenaren .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Druk maar gezellig op deze zaterdagavond. Vriendelijke bediening.
Eerlijk antwoord op de verwachte wachttijden ivm theaterbezoek.
Sander J.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij hadden het Samsam menu besteld. Helaas duurde het anderhalf uur voordat het hoofdgerecht kwam en toen het er eenmaal was, bleek mijn medium gebakken steak doorbakken en droog. Nieuwe besteld, die was prima, maar niet speciaal. Groentes waren koud, die hebben ze daarna in de magnetron opgewarmd, jammer. Toetje overgeslagen. Sfeer was prima, gezellig opgezet, maar wij komen niet nog een keer langs.