Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Maandag t/m Vrijdag 17:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom

Jouw recensie over het restaurant Van Buuren

Helen W.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2018
Het was gezellig. Herhaling vatbaar.
L H.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
De pulled livar was een plakje varkensrollade en deed de naam dus geen eer aan. Bij de kippendijen zouden levertjes moeten zitten, dat werd vermeld dat die op waren. Dat zou gecompenseerd worden met extra kippedijtjes, maar dit gebeurde niet. Een karige maaltijd voor een flinke prijs.
mariekkoopmans .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Al een paar keer eerder hier gegeten. Heerlijk eten, leuke formule met Sam Sam gerechten, hele vrolijke serveerster. En de rekening is niet eens zo hoog, zeker niet als je bedenkt hoe heerlijk en gezellig we gegeten hebben!
Christel V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Het eten is wel oké. Ik had vooraf de kippendijen. Vond daar weinig smaak aan zitten en mijn vriend had de coquilles. Die waren wel goed bereid. Als hoofd hadden we beide de saté en ik had ook nog de sukade. De sukade vond ik wel lekker maar de saté niet. Saus proefde je dat die duidelijk uit een pakje kwam. Kreeg daarna gelijk ontzettend last van maagzuur. Bediening was op zich wel vlot ondanks dat ze met weinig mensen liepen.
Eline B.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Vanwege goede recensies en verhalen gaan eten bij Van Buuren. Het samsam concept sprak me erg aan, net zoals bij andere restaurants in de buurt. Hoge verwachtingen dus. Helaas was de catch of de day erg teleurstellend en veel te zout. De eend daarentegen was wel lekker. Tegenover mij was de sate wel lekker, echter de groenten daarbij niet goed op smaak. De dessertkaart is veelbelovend, echter de uitvoering niet super. Zo is de 'Snickers' gewoon drie bolletjes ijs met pinda's en saus eroverheen en was de Moelleux au chocolat niet zacht vanbinnen waardoor hij niet uitliep. Personeel was vriendelijk maar waar de gerechten supersnel achter elkaar door kwamen werd geen een keer gevraagd of we nog iets wilden drinken. Al met al een gezellige avond gehad, maar kom hier niet snel meer terug.
Paulstassen .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Op het terras is het gezellig druk en is er veel te zien. Het eten is lekker en goed verzorgd en de bediening is er met een vrolijke lach. Het samsam-menu is prettig geprijsd.
j.ruigrok85 .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Medium vlees bleek rood (werd gecorrigeerd) maar was bij 4 vd 5 personen.

Toetje Snicker special v Buuren mag niet zo genoemd worden als je
3 bolletjes vanille ijs
Overgoten met chocolade
En gelegen in de pinda’s Krijgt.
Ik miste t extra’tje wat j zou verwachten bij Snickers. Waar was de caramel?

Wel erg vriendelijke bediening
Margot C.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een aanrader voor liefhebbers van de Franse keuken!
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Attente bediening
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2018
Vriendelijke en gastvrije ontvangst, maar daarna worden we een beetje vergeten. Uiteindelijk gezellige avond gehad en lekker gegeten. Toch had ik met de gemiddelde beoordeling van 8,2 meer verwacht.
Rutger B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Leuke kaart en het Sam Sam concept is aansprekend. Mooie variëteit aan tapbieren. Heerlijk gegeten. Aandachtspunten zijn het gevuld houden van de glazen en het verkorten van de tijd tussen de gangen.
Mayke P.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Leuke inrichting, gezellige sfeer, mooi opgemaakt en lekker eten. De samsam-formule is erg leuk en gunstig voor een kleine portemonnee.
Els L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Toch misschien een of twee mensen erbij in de topuren. Personeel loopt zich écht uit de naad en sommige bezoekers worden toch wel een beetje ongeduldig. Overigens weer uitzicht op de keuken gehad: echt hoge pet op van de chef ????kleine ruimte maar hij stuurt zonder autoritair te zijn.
Moreel S.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Eerst mochten we niet binnen wachten maar al snel veranderde de eigenaar van mening met de bediende en mochten we een uur eerder toch aan onze tafel zitten wachten tot dat het 17.00 uur werd .
We vonden de tafels te klein en op elkaar . Het concept goed maar een beetje verwarring voor ons. We dachten dat we 2 verschillende kleine voorgerechten op een bord zouden krijgen maar het was 2 kleine voorgerechten pp. Aardige mensen lekker wijn.
Freddy V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Concept sam sam is erg leuk, Wachttijden waren buiten proporties. We hadden het idee dat ze ons ook enigszins vergeten waren. Toen we er uiteindelijk wat van zeiden kwam het wel vlot.
Verder vriendelijke bediening en een gezellig restaurant.
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Gezelig lekker eten leuke mensen en locatie
V jfm K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Leuke gerechten, prima prijs kwatiteit verhouding. Vriendelijk personeel, wel lawaaiig. Het is er altijd druk dus reserveren is aan te bevelen.
mieke A.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
ik kom graag bij dit restaurant, maar ik vind wel dat de tafeltjes wel erg dicht op elkaar staan dat is jammer.
Pauline J.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Heerlijk eten, zeer goede prijs- kwaliteitsverhouding. Leuke gerechten. Echt een aanrader!
Juul26 .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Lekker gegeten, leuke inrichting en goede bediening. We moesten op tijd in het theater zijn en hadden binnen 5 minuten ons toetje, goed geregeld!