Van Buuren

Drieharingstraat 16 3511 BJ Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Van Buuren

Geniet van langslopend publiek!

Tussen het station en de levendige binnenstad van Utrecht vind je 'Van Buuren'. Dit is een restaurant waar je met vrienden een menu kunt delen en van alles kunt proeven. Houd je van een levendige omgeving om in te eten? Dan is dit een plek waar je neer kunt ploffen en kunt genieten van langslopend winkelend publiek. Dit is een fijne plek om je avond te starten of je dag mee af te sluiten!

Meer informatie over restaurant Van Buuren

Natasja G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Danielle2010 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Heerlijk avondje gehad met fijne gerechten en een benoeming die altijd vriendelijk was. Porties zijn niet te groot waardoor drie gangen een aanrader is!
janenbarbaracoster1 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten en de bediening was attent en vriendelijk! Kortom, we hebben genoten! Leuk concept, met de sam sam gerechten.
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Ook hier zijn we via A.H-voucher dit restaurant gaan bezoeken op onze vakantie in Utrecht. Dit restaurant is gevestigd in een smalle drukke straat, aan weerskanten zijn er restaurants en daartussen in lopen mensen, ik vind persoonlijk niet vervelend. We werden vriendelijk geholpen en hier merk ik dat zij geen onderscheidt maken dat je met een A.H-voucher hun restaurant komt bezoeken. We werden vriendelijk geholpen en het eten was goed en lekker. We hoefden niet lang op ons eten te wachten. Als we weer in Utrecht zijn ben ik zeker van plan om hen weer op te zoeken.
iensmeel .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
1 aug jl hier gegeten.bediening was prima,maar minder te spreken over de kaart.Kreeg standaard de Sam-Sam -kaart in handen,waarvan n aantal gerechten niet te leveren waren,zoals ook het door ons van tevoren uitgezochte dessert.Maar het absolute minpunt was n meisje dat op de bar ging staan(wij zaten binnen)en met glassex de glazen platen van de flessen ging schoonmaken....en de vieze proppen keukenpapier op de bar liet vallen!!!!(was 19.15!!)in n zweem van Glassex je dessert nuttigen is niet fijn!Ik heb s avonds het restaurant gemaild hierover,maar tot op heden geen reactie gehad.Voor ons geen 2 e keer meer.ineke
Greet V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Heerlijk gegeten en erg vriendelijke bediening, op ons verzoek tijd genomen tussen voor en hoofdgerecht. Zeker de moeite waard om terug te komen, ook zonder de AH actie.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Smaakvolle gerechten; Sam-Sam-formule is optimaal te benutten. Elk gerecht kende wel twee of drie verschillende smaaktoevoegingen.
Marloes B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Van Buuren! We hadden gereserveerd en mochten op het terras zitten buiten. We hadden mazzel met een leuk tafeltje; het gros van de tafeltjes buiten staat echt heel erg (lees: te!) dicht op elkaar. Je zit dan zo ongeveer bij elkaar op schoot. Bediening was goed, vooral een jongen genaamd Tom. Echt heel gastvrij! Kortom, een heerlijk avondje genoten van sam-sam-gerechtjes!
Bert P.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
De nieuwe Van Buren is prima. Eten bij Van Buuren blijft een aanrader. Uieraard mede vanwege de mogelijkheid van kleine hapjes.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Prima restaurant, prima eten, alleen als het druk is en er staan maar twee man in de keuken dan moet je heeeel veel geduld hebben voordat je eten komt. Dus als je de tijd hebt, ga er gerust naartoe.
edwarddenadel .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Het duurde ruim anderhalf uur voordat we de voorgerechten op tafel kregen en toen waren deze nog gedeeltelijk koud ook, al met al duurde het eten van een 3 gangen dinner daar zo'n 3 uur, want ook de hoofgerechten kwamen met vertraging door.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
De menukaart is gewijzigd, en wij vinden deze kaart te karig. Teveel vis: denk aan oesters,gamba,s., heek en kabeljauw. Als je geen visliefhebber bent is de kaart niet lekker!!
Geitenkaas, geen soep...Bijbetalen voor sommige gerechten, maak dan het menu iets duurder.
Gio V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima bediening, die niet te beroerd is om iets extra's te doen als de situatie daarom vraagt! Eten was voortreffelijk en deels verrassend qua samenstelling!
Jan Derk S.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben met z'n tweeën op woensdag 26 juli 2017 hier met een spaarkaart van AH heel lekker gegeten. We zaten binnen omdat we het buiten te rumoerig vonden en bovendien zat je daar bijna bovenop elkaar. De menukaart kwam niet overeen met die op Internet maar dat gaf niets. Het leuke van samsam eten is dat je 2 gerechten uit kunt zoeken. De voorgerechten kippendij en Livar lende waren heerlijk met een speciale smaak heel bijzonder. Hetzelfde geldt voor het hoofdgerecht rundersteak canard en saté runderhaas en het sweet for 2 toetje. Dit restaurant is zeker een aanrader om nog eens terug te komen.
Kitty H.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlij gegetengezellig restaurant, leuk de kleine hapjes fijne avond,leuke bediening ,komen zeker een keer terug, een aanrader.............
Etienne D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Lekker gegeten, vlotte bediening en gezellige ambiance. Ruime keuze uit verschillende gerechten waarbij je kunt kiezen uit meerdere halve porties als voor- en hoofdgerecht. Leuk concept en voor herhaling vatbaar. Aanrader!
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
We hadden buiten een leuk plekje,jammer dat het bij het nagerecht hard begon te regen, maar het personeel gaf ons binnen ook weer een mooi plekje waar we ons nagerecht rustig konden opeten.
Was weer erg gezellig!!!!!!!
Colle .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Leuke locatie, leuke inrichting.
Uiterst vriendelijke dame in de bediening.
De gerechten waren qua prijs kwaliteit helemaal prima.
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het eten was prima, maar niet bijzonder. Voedsel is goed geportioneerd, maar dus erg simplistisch. Bediening is gastvrij en correct, maar erg traag (zaak zat nog niet vol). Eindcijfer 6,5