Van B Restaurant

Dorpsstraat 25 5735 EA Aarle-Rixtel Nederland Kaart

Over restaurant Van B Restaurant

Beleef het Bourgondische

Hier staat de B van Bourgondisch altijd voorop. Maar ook een fijne bierkaart en betaalbare prijzen om allemaal gewoon te beleven! Die biertjes staan uitgestald aan de muur wat veel sfeer brengt. Er wordt gewerkt met Australisch rundvlees ‘Clare Valley Signature’ wat dit voor een vleeseter een paradijsje maakt. Goed om te weten: ze accepteren VVV-dinercheques.

Meer informatie over restaurant Van B Restaurant

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 16:30
Zondag vanaf 16:00

• Pin , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Terras , Wi-Fi
Voordelig
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Samen met een vriend bij Van B gegeten. het driegangenmenu. Als voorgerecht hadden we ganba's en ganba kroketjes. De kroketten waren prima. De rest redelijk.
Als hoofdgerecht resp. eendenborst en spareribs. De spareribs waren lekker. De eendenborst wat vlak. De frites waren wat melig.
Als dessert resp. dame blanche en een moussepotje. Deze waren gewoon goed.
Bediening was prima. Een eenvoudig maar degelijk restaurant dus.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Voor het eerst hier gegeten vooraf gereserveerd omdat wij een week eerder hier niet konden eten omdat het vol zat.

Wij gingen voor drie gangen.
Eerst kwam er een zakje met diverse broodjes een heerlijke zachte kruidenboter

Voorgerecht voor mijn vrouw
Gerookte zalm met mosterddille crème, met salade, zag er mooi en verzorgd uit en was ook nog lekker.

Ik ging voor iets heel anders namelijk een plankje met Spaanse lekkernijen zoals, chorizo, olijven, manchego ,en een groente kroketje ,en gebakken aardappel partjes , dit was een heerlijk gerecht maar wel veel.

Het hoofdgerecht voor mijn vrouw
Bavette met chimichurri een mooi stuk vlees van de grill met wok groenten

Ik had een ribeye met gamba’s en kruidenboter ook hier de wok groenten bij deze gerechten waren frietjes en aardappel partjes bij geserveerd waarbij vermeld mag worden dat deze heerlijk waren.

Als nagerecht mijn vrouw een gewone koffie en ik nam Irisch koffie, een kaasplankje of iets dergelijks kon er niet meer bij.
Bij het eten hadden wij een fles Rose die heerlijk droog was.

Wij komen hier zeker nog eens terug.
Sjoukske .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heel erg lekker gegeten, vooral de asperge flamkuchen was voortreffelijk.
Het restaurant is niet zo heel erg groot, wel knus en gezellig en leuk aangekleed.
Voor herhaling vatbaar!