Van B Restaurant

Dorpsstraat 25 5735 EA Aarle-Rixtel Nederland Kaart

Over het restaurant Van B Restaurant

Beleef het Bourgondische

Hier staat de B van Bourgondisch altijd voorop. Maar ook een fijne bierkaart en betaalbare prijzen om allemaal gewoon te beleven! Die biertjes staan uitgestald aan de muur wat veel sfeer brengt. Er wordt gewerkt met Australisch rundvlees ‘Clare Valley Signature’ wat dit voor een vleeseter een paradijsje maakt. Goed om te weten: ze accepteren VVV-dinercheques.

Meer informatie over restaurant Van B Restaurant

Dinsdag t/m Zaterdag vanaf 16:30
Zondag vanaf 16:00

9,1
Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Van B Restaurant

Johan H.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Hier weer eens gegeten op zondag rond de avond, niet echt druk maar voldoende gasten.

Wij gingen voor een voor en hoofdgerecht met als het nog er bij ging een nagerecht.

Eerst een mandje (zak) met heerlijk brood en super lekker zachte kruidenboter.

Een fles heerlijke huiswijn, en bij het hoofdgerecht rode wijn

Het voor gerecht van mijn vrouw was,
Gerookte ribeye met een salade van quinoa en bosui ,mooi en lekker gerecht volgens mijn vrouw.

Ik had de Flammkuchen met pulled pork met bbq saus en rode ui,ik had dit nog nooit gehad en vond het wat droog(vlees)maar de smaak was niet slecht volgende keer pak een andere Flamkuchen om te proberen.

Hoofdgerecht voor mijn vrouw waren de Mosselen met witbier,de Mosselen waren zeer goed maar de ruik van het bier en vooral de Hop vond mijn vrouw minder

Ik nam de Bavette van Clare Valley ,dit is werkelijk een stuk super lekker doorregen vlees heerlijk mals en niet droog.

Hier bij super lekker frietjes en mayonaise.

Het nagerecht ging er niet meer in , maar wel een koffie.

De prijs/kwaliteit is gewoon super goed, dus tot een volgende keer
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Voor het eerst hier gegeten vooraf gereserveerd omdat wij een week eerder hier niet konden eten omdat het vol zat.

Wij gingen voor drie gangen.
Eerst kwam er een zakje met diverse broodjes een heerlijke zachte kruidenboter

Voorgerecht voor mijn vrouw
Gerookte zalm met mosterddille crème, met salade, zag er mooi en verzorgd uit en was ook nog lekker.

Ik ging voor iets heel anders namelijk een plankje met Spaanse lekkernijen zoals, chorizo, olijven, manchego ,en een groente kroketje ,en gebakken aardappel partjes , dit was een heerlijk gerecht maar wel veel.

Het hoofdgerecht voor mijn vrouw
Bavette met chimichurri een mooi stuk vlees van de grill met wok groenten

Ik had een ribeye met gamba’s en kruidenboter ook hier de wok groenten bij deze gerechten waren frietjes en aardappel partjes bij geserveerd waarbij vermeld mag worden dat deze heerlijk waren.

Als nagerecht mijn vrouw een gewone koffie en ik nam Irisch koffie, een kaasplankje of iets dergelijks kon er niet meer bij.
Bij het eten hadden wij een fles Rose die heerlijk droog was.

Wij komen hier zeker nog eens terug.
Sjoukske .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Heel erg lekker gegeten, vooral de asperge flamkuchen was voortreffelijk.
Het restaurant is niet zo heel erg groot, wel knus en gezellig en leuk aangekleed.
Voor herhaling vatbaar!