Van 9 Tot Zeven

Donderdag Gesloten
Vrijdag t/m Zondag 09:00 - 19:00

Divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het decor : je hebt uitzicht op de grote markt van Delft, een van de mooiste pleinen van Nederland. Dus een hoog cijfer. Binnen is het gezellig ingericht.
Ondanks de grote drukte op het terras en binnen was de bediening goed.
Het eten is moeilijk te beoordelen, want ik heb een uitsmijter besteld. Die was goed, maar dat is ook moeilijk om dat te laten mislukken.
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Prima restaurant met vooral erg lekkere koffie. Prachtige locatie en vriendelijke bediening. Ik ga hier graag na het sporten of na een lange wandeling iets drinken en soms een hapje eten.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Vandaag weer geluncht bij Van 9 tot Zeven. Bediening is altijd hartelijk en snel. Eten is zonder poespas, maar altijd lekker. Ligging terras is fantastisch, maar ook binnen zit je prima door leuke inrichting.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2013
Hier met 7 dames een high tea gehad. Het was niet verkeer maar ook zeker niet bijzonder. Van het zoet waren toevallig dingen die ik geen van alle lekker vond maar de appeltaart scheen wel goed te zijn. (alhoewel ik de punten veel te groot vond voor een high tea). Rest smaakte wel maar zat weinig vernieuwends bij. Spiesje tomaat mozarella, 2 soorten wraps, sandwich, klein worstje. Allemaal standaard. Je kreeg genoeg thee maar wat een kleine kopjes en een oortje waar je pink niet eens inpaste.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2013
Even lekker geluncht bij Van 9 Tot Zeven. Een eenvoudig, maar goed smakend broodje Tonijnsalade gegeten. De koffie was ook prima van smaak. Verder vriendelijke bediening in een kleine lunchroom. Niks bijzonders, gewoon in orde allemaal!
Nennis N.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
Vandaag hier geluncht met mijn man. Was heerlijk weer en terras was gezellig in de zon. Leuk op het plein. Een broodje beenham met champignons genomen. Geserveerd op een wit hard broodje. Daarnaast een lekkere frisse salade met wat mij betreft iets te veel dressing, maar absoluut vers. Ham was koud en champignons waren warm. Er zat ook geen beenhamsaus bij (honing mosterd of iets dergelijks). Menukaart pretendeert ook niet dat dit anders geserveerd zou moeten worden. Toch was het lekker, ook al had ik dat niet verwacht toen het op mijn tafel werd geserveerd. Ham was wel maar één plakje wat aan de krappe kant is. Mijn man had een Italiaanse bol met ei, ham en kaas. Daarnaast ook een salade als garnituur. Was ook lekker. Geen bijzonderheden of culinair fantasievol gerecht. Cola & Appelsap, 20 euro. Aan de hoge kant wat mij betreft. Toiletten zijn niet goed bereikbaar voor mensen die slecht ter been zijn, en zijn ook niet overdreven schoon. Personeel was vriendelijke en relaxt. "Decor" is vooral leuk omdat het midden op het grote plein is en waar om de 20 minuten een stelletje trouwt in het Stadhuis.
Emiel J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2012
super leuke lunch room zeer vlotte bediening het zijn de oude eigenaren van rest het boter huis ook op de markt in delft
Westvleteren .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2012
tijdens de lunch hier even binnen gelopen.
leuke inrichting voor een lunchroom,snel opgemerkt door de bediening.deze zagen er verzorgt uit.bestelling werd ook snel opgenomen,handig als je weinig tijd hebt.over hetgeen wat er op bord verscheen kun je van zeggen dat het simpel eenvoudig is maar wel wat spannender mag porties zijn prima in orde maar het mag allemaal wel iets smaakvoller.
voor de rest wel een zaak waar ik nog eens terug zal komen.
Jankogels .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2012
Mooi groot terras met vlotte en attente bediening.
Goede lunchkaart met lekkere broodjes, salades en tapa's
Een aanwinst voor delft!!

Stroomberg .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2012
Heerlijk gegeten op een prachtig plein in Delft, het voelt als vakantie.
Leuke kaart,zon en vlotte mensen maakte het aangenaam toeven in dit nieuwe tentje