Vamos a Ver

Govert Flinckstraat 308 1073 CJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206736992

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Vamos a Ver

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

Meer informatie over restaurant Vamos a Ver

9,3

Jouw recensie over het restaurant Vamos a Ver

Celita L.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2019
Super lekker gegeten. Prijs kwaliteit in verhouding. Goed aan te raden.
Addy L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Zoals altijd(reeds 4× ah actie)heerlijk gegeten. Goede sfeer en gezellige bediening.
Tot een volgende keer!!!.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijke paella gegeten. Aardig en gezellig personeel. Kreeg er een huiskamer gevoel bij. Super. Voor herhaling vatbaar. Wachttijd was iets langer, kwamen dit ook zeggen omdat het nogal druk was, maar wij vonden dat niet erg!
Elisabeth V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Heel smakelijk eten. Met de AH bonnen mochten we alles bestellen en kregen 50% vergoed. De bediening is attent en vriendelijk, het restaurant gezellig en niet te lawaaiiig.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2018
Na jaren van afwezigheid (we wonen niet in Amsterdam) beseffen we wat we al die tijd gemist hebben. Niet alleen heel lekker eten (we hadden de paella met vis en schelpdieren), maar vooral de sfeer. Wat zijn de twee dames geweldig aardig en humoristisch, zo goed anticiperend op elke situatie en elke klant die ze aantreffen. Geen speciale kaart voor deelnemers aan de restaurantactie van AH, maar een keuze van de (vrijwel) gehele, uitgebreide, kaart en daarna alles (behalve de drank) doormidden delen. Een gezellig drukke zaak en muziek die goed aangepast is aan het geluidsniveau. Als we weer in Amsterdam zijn, is de keuze niet moeilijk: Vamos a Ver.
Joy D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Altijd heerlijke eten
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Drankjes goed, hoofdgerecht( paella mixed) redelijk, maar ontzettend gekruid dat dagen later nog steeds je poriën uitkomt en de rijst behoorlijk zout en vet. Nagerecht zeer matig met keiharde smakeloze stukken meloen. Toiletten klein, oud, maar wel schoon. Dit restaurant zou eens gemoderniseerd moeten worden. De keuken is ergens achter, dus je kunt niet zien of het daar wel schoon is. Ik heb daar mijn twijfels over.
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
We hebben verschillende voorgerechten besteld (gambas al ajillo, champinones ajillo, papas bravas, queso manchego), een mixed salad en lamskotelletjes. Eten was lekker. Alles was erg lekker. De salade was eigenlijk een maaltijdsalade en dus iets teveel voor ons. Personeel was erg vriendelijk en behulpzaam. Kortom voor herhaling vatbaar!
Jannie B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2018
kom hier al jaren en nog steeds een super restaurant.
Margaretha B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Het eten is echt heerlijk en eerlijk maar dat is natuurlijk ook persoonlijk.De bediening is gezellig, relax en snel. Kom zeker nog een keer terug.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Lekker gegeten en gedronken (heerlijke sangria!). Gezellige sfeer en een hele vriendelijke gastvrouw. Wij komen zeker terug!
Te F.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Vriendelijke alerte bediening. Echte Spaanse gerechten met veel zorg bereid. Garnalen met knoflook zeer smaakvol. Als hoofdgerecht speenvarken. Zeer zacht vlees met krokante laag om het vlees. Als toetje de gebakken melk. Precies de juiste smaaksensatie. Voor herhaling vatbaar.
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Het eten is heerlijk en de sfeer heel ontspannen. Soort huiskamer. Ik kom zeker weer terug.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Weer heerlijk gegeten bij Vamos. De sfeer is gezellig, de bediening vriendelijk en de gerechten zijn zeer smakelijk. De gamba’s met knoflook. bijvoorbeeld. Simpel maar zo lekker. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Heerlijke gerechten. Als je van zeevruchten houdt is hun zarzuela een aanrader. Ook de paella smaakt uitstekend. Heerlijke rode wijn. Ongedwongen sfeer. Echt een Spaans top restaurant.
Dinerdeal S.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2018
Gisteravond heb ik samen met mijn dochter gegeten bij Vamos a Ver. Wat een leuk restaurant. De bediening is goed werkt efficiënt
( vrouwen!) en is gezellig in de omgang. De vis was heerlijk. We gebruikten de AH voucher en mochten alle gerechten ( op 2 na de pata negra en de zeetong?) kiezen. Prima en in echt Spaanse sfeer gegeten
Hans T.
Altijd heerlijk en gezellig
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Heerlijk gegeten, maar bot personeel, jammer,
Linda S.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Gezellig, no nonsens eetcafé: grote porties, ruim voldoende. Gezellige bediening. Het eten was niet echt specifiek Spaans, aangepast aan de Nederlandse smaak. Maar de kwaliteit was voldoende.
Annemarie M.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Erg lekker gegeten, de bediening was prima. Een leuk avondje uit! Nog eens doen.