Vamos a Ver

Govert Flinckstraat 308 1073 CJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206736992

Over restaurant Vamos a Ver

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

Meer informatie over restaurant Vamos a Ver

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Als je binnenkomt voel je de warmte al van het Spaanse restaurant.
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, topkok in de keuken.
Een aanrader, om vaak terug te komen.
Sophiawarnaar .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
na ons vorige bezoek aan Vamos a Ver was ik zeer benieuwd of ons enthousiasme van toen bevestigd zou worden. Jawel! meer dan dat: de bazin ontving ons als vrienden, hartelijk. De keuze van het menu was niet moeilijk: de Zarzuela was nog even smakelijk als de vorige keer. Voldoende voor twee, stokbrood kwam als we te weinig hadden, af en toe kwam iemand langs om te vragen of het naar wens was, ondanks de drukte: alle tafels waren gereserveerd.Dit alles begeleid door een fles mooie rode wijn deed ons genieten. De drukte leidde niet tot herrie, gewoon gezellig gekeuvel.
Toen ik een Torres 10 als digestief bestelde en vertelde dat op mijn reizen door Spanje dit mijn favoriete drankje was, móest ik nog even de betere versie (Duc d'Alva) proeven.
Bij vertrek kreeg mijn vrouw een knuffel van de bazin; tot de volgende keer!!
Ericschaaphok .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
de laatste 25 jaar hier ongeveer 6 x gegeten; blijft een leuk en lekker Spaans restaurant en altijd gezellig vol. Met de AH zegeltjes ook nog eens zeer goedkoop.
Ellispieterse .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ben hier voor de tweede keer maar ga er zeker nog vaker komen en het aanbevelen.
Super lekker gegeten in een hele gezellige sfeer.
Kleinrob .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Prettig om te merken dat je hier met Spanjaarden te maken hebt. Zij hebben het in zich om traditionele, goede service te verlenen. En nogmaals: het eten was prima.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Het restaurant maakt Spaanse indruk. De ontvangst was prettig. Het eten heerlijk. De bediening was prettig, goede service. Ik kom hier zeker terug.
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk restaurant, lekker eten, vlotte en vriendelijke bediening. De ambiance is wat minder en er is een matige akoestiek waardoor het er nogal rumoerig is en conversatie wat minder gemakkelijk maakt.
Minpunt bij het eten: de zarzuela was lekker, maar de saus was teveel gebonden (maïzena?), verder alles heel smakelijk, ook de wijn.
Lida K.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Geweldig als altijd. Nu hier gegeten via met AH actie. Geen gedoe met menu's of allerlei beperkingen maar gewoon de rekening van het eten doormidden. Erg lekker en authentiek Spaans eten, prima en vriendelijke service in een Spaanse atmosfeer - en ja, dat is rumoerig. Al tijden het beste en leukste Spaanse restaurant van Amsterdam. Wij komen nog vaak terug.
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wederom een super avond gehad bij Vamos a ver. Het eten is lekker, de wijn is lekker en de sfeer en bediening zijn super. Snel hier weer terugkomen .
Ellermep .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Heerlijk gegeten. We hebben allerlei tappas gegeten via de AH actie. Bedieng was vriendelijk. De gerechten werden op tijd geserveerd
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Dit spaanse restaurant is een aanrader.
De eigenaar/kok is zeer vriendelijk , kookt uitstekend,
zijn vrouw en de medewerkers zijn heel aardig en gastvrij.
Hier komen wij zeker vaker terug.
Deborah V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Erg vriendelijke bediening! Eten was ook lekker. Paella iets te vettig en de crème catelan smaakte me iets te bloemig, maar misschien hoort dat wel. Verder was alles heerlijk & komen we graag terug!
Addyl .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
De 3de keer bij Vamos a Ver, het was weer een feestje.
Vrolijke bediening met uitleg van de gerechten, heerlijk eten wat wil je nog meer.
Zoals altijd werd eerst het luchtig brood met romig aloi geserveerd. Ook het kannetje water ontbrak niet.
Deze keer aten we als voorgerecht Gamba's a la AJillo (knoflook) en Calamares a la Plancha beide met lekkere saus. Hoofdgerecht 1x Merluza a la Vasca (heek wat mosseltjes,venusschelpjes asperge en schijfjes aardappel in een saus. 1× Gamba's Levantina in pikante saus. Perfecte witte wijn erbij. Dessert 2× ijs met fruit.en slagroom .
Tot een volgende keer.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Ter ere van de twintigste verjaardag van onze dochter met het hele gezin via de AH-restaurantactie heerlijk gegeten bij Vamos a ver.
Het restaurant is authentiek Spaans heeft een rustiek volkse inrichting en overheerlijke Spaanse keuken.
De bediening is heel attent, vriendelijk en er wordt absoluut niet moeilijk gedaan over water-karaffen of het delen van voor of nagerechten, extra lepels etc.
Het was binnen gezellig druk : absoluut een aanrader !
Ruud K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Authentieke smaak van de gerechten. Erg lekker allemaal. Je voelt je erg welkom door de vriendelijke eigenaresse. We kijken uit naar ons volgende bezoek.
Fedor V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Zeer prettige ontvangst. Bij binnenkomst had het restaurant een aangename rustige sfeer. Maar gaandeweg werd het drukker en kon men elkaar nauwelijks verstaan. Maar we hebben genoten van de kwalitatief goede gerechten en prettige bediening. Komen zeker nog een keer terug.
Buizerdoog .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Superleuk gegeten, alles was heerlijk en de ontvangst hartelijk. De paella en zarzuela zijn aan te raden en ook de crema catelana. Zeer aan te bevelen!