Vamos a Ver

Govert Flinckstraat 308 1073 CJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206736992

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Vamos a Ver

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

Meer informatie over restaurant Vamos a Ver

9,2

Jouw recensie over het restaurant Vamos a Ver

Hannie W.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Heerlijk gegeten. Elke tapa was zo lekker. De bediening super en gezellig. Vamos aver echt een aanrader
Dave S.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel. Echt een aanrader voor de Spaanse tapassliefhebber. Een pareltje in Amsterdam.
Ingrid C.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Dit is en blijft het beste Spaanse restaurant van Amsterdam!
Maurice V.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2018
Het eten was goed maar door een warrige ober kregen we 3 hoofdgerechten waar er 4 besteld waren. Dit werd snel en goed opgelost. De inrichting is gedateerd en zou een opfrisbeurt kunnen gebruiken.
Reina A.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Fantastische ontvangst! We mochten vooraf rustig buiten drankje nemen en daarna aan tafel. Heerlijk voorafje en vlotte en plezierige bediening die ook de tijd neemt om het e.a. uit te leggen. Hoofdgerecht zag er fantastisch uit ( het oog wil ook iets) en smaakte nog beter! Kort om een genot voor de smaakpapillen.
Heerlijke wijnen en ook voor de nazit was alle tijd voorhanden , de avond vloog voorbij en dat is een goed teken mede te danken aan ontspannen sfeer met een gevoel van welkom zijn. Een aanrader in een goede prijsklasse.
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Prima service. Geweldig eten. Rustig en goed personeel. In één woord een geweldige avond gehad en komen zeer zeker terug.
Mmmerel .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
De crema catalana was echt de lekkerste die we ooit hebben gehad, mmmm. Je proeft dat alles vers wordt bereid!
De bediening is zeer vriendelijk en helpt meedenken als er iets op is.
Cristina G.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk en goed gegeten. Bedoening was weg attend en behulpzaam
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
prettige bediening en lekkere gerechten.
Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
zeer smakelijke zarzuela waar iets meer en avontuurlijker vissoorten zouden mogen zitten; zeer vriendelijke en attente bediening
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
We hebben alle vier genoten van stuk voor stuk allemaal heerlijke gerechten en de gezelligheid van het restaurant! Dit bezoek is zeker voor herhaling vatbaar.
Jorinde V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening is super vriendelijk en flexibel. Ze doen er alles aan om aan je wensen tegemoet te komen en maken dat je je echt welkom voelt. We hebben een hele gezellige avond gehad en allerlei hapjes gedeeld aan een leuke ronde tafel. Voor de inktvis komen we sowieso graag terug, die hebben we niet eerder zo lekker gegeten. Wat ons betreft mag het wat minder kwistig met de zoutpot maar verder een dikke tien.
paul S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten tegen redelijke prijs.
Door drukte soms enigszins last van resoneren van gespreks geluiden.
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten en erg aardige bediening
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, beetje luidruchtig publiek achter ons.
Bediening heel erg behulpzaam en lief.
Jammer dat de desserts niet zo uitgebreid zijn, maar dat kan je eigenlijk wel verwachten want de Spanjaarden zijn. niet van de toetjes.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Over Vamos a Ver kan ik kort zijn....we hebben hier een paar keer gegeten en het blijft en is gewoon goed!
De bediening is vriendelijk en het eten is heerlijk. De sfeer is goed. Maar op harde houten stoelen zitten,
wordt op een gegeven moment wel hinderlijk (in de rug), dus dat is mijn persoonlijke minpunt en
dat geldt eigenlijk voor ieder restaurant die gasten laat zitten op een keiharde houten stoel. Kussentjes achter
de hand hebben is misschien een idee.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Met een clubje collega's hier wezen eten. Op aanraden van weer een andere collega. Bleek een prima tip. We hebben 3 rondes tapas voorbij laten komen, tegen de 15 verschillende gerechtjes. En alle tapas waren ontzettend lekker, geen een uitgezonderd. Met zorg bereid en met kwaliteitsingrediënten. De bediening was prima, zo'n beetje alles was mogelijk. Inrichting en aankleding zijn niet bepaald trendy of hip, maar dat geeft juist een extra authentiek sfeertje.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Gisteravond met vriendinnen bij Vamos a ver gegeten. Wat een pareltje! Het eten is echt subliem en de charmante dames in de bediening zorgen voor een heerlijke avond. Een punt voor verbetering: de inrichting kan wel een update gebruiken en de verlichting is vrrschrikkelijk ongezellig. Dit zou best makkelijk op te lossen moeten zijn.
William M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een authentieke Spaanse familie restaurant in "de Pijp". Gezellig, niet te druk en zeer aangename bediening. De gerechten doen denken aan de zomer in Spanje, de kok heeft verstand van de Spaanse keuken, proef de Zarzuela, het kan niet op.
John T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Nog nooit zo lekker Spaans gegeten. Voor herhaling vatbaar. Super gezellige en goede bediening. We komen hier zeker terug