Vamos a Ver

Govert Flinckstraat 308 1073 CJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206736992

Over het restaurant Vamos a Ver

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

Meer informatie over restaurant Vamos a Ver

Maandag 17:30 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Eten en service op z'n Spaans.
Bij binnenkomst hadden we niet direct hoge verwachtingen, waarschijnlijk door inrichting en de losse ontvangst. Vamos a ver bleek een topper. Heerlijk gegeten en de service was zoals je het weinig meemaakt in Amsterdam.
Klein minpuntje was de Iberische ham /pata negra die was niet bijzonder.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
We hebben heerlijk gezeten en genoten van verschillende tapas. Bij de eerste vier gerechten wel jammer dat alle sausjes hetzelfde waren.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het eten was vers, schoon en heel smaakvol . De bediening - zoals altijd heel vriendelijk en goed - Heerlijk gegeten echt een aanrader.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten, ontzettend aardige mensen en super gastvrij.
Een top tent met een gezellig sfeertje!
Wederom bedankt voor een geweldige avond
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Geweldig ontvangst, heerlijk gegeten en super gezellig.
Dit is de tweede keer in een korte tijd en beide momenten zeer genoten van het eten en gastvrijheid.
Top tent!
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij hebben al vaker gegeten bij Vamos a Ver, omdat
het eten er héérlijk is en de mensen er ontzettend aardig en gastvrij zijn.

Met vriendelijke groet,

Ineke Papa
Tonny Y.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten en aardige bediening. Zeker een aanrader! Ik ben hier met een vriendin gaan eten met de actie van AH en het is zeer goed bevallen. Voor herhaling vatbaar!
sh.wilcke .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zoals altijd hebben wij weer heerlijk gegeten bij Vamos! Deze keer hadden wij de Paella. Super lekker :-) Altijd gezellige mensen en vriendelijk.. Tot snel weer!!!
sophiawarnaar .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
het was niet de eerste keer, dat we Vamos a Ver bezochten en terecht: de ontvangst is steeds allerhartelijkst, de bediening snel en adequaat; het eten, in dit geval de Zarzuela, verrukkelijk!
Kortom: dit zal ook niet de laatste keer zijn.
houtenas .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het was mogelijk om van de gehele kaart te kiezen ! Paella was zeer smakelijk (lekkerder dan in Spanje).
Deze kennismaking dankzij IENS (zegeltjes AH) is een uitnodiging om gauw weer te gaan.
WELOVEFOOD30 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk eten ....,perfect personeel ,...super ambiance
Ik ben altijd weer even in Spanje omdat de paella en de andere gerechten redelijk authentiek zijn
Melissa T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Lekker eten en vriendelijke service! Interieur doet aan als een authentieke tapas bar, heeft absoluut zn charmes. Kaart is uitgebreid en divers. Zeker een aanrader!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede, vlotte en vriendelijke bediening. Interieur is prima en knus maar springt er niet echt uit. Prima restaurant om een lekker hapje te eten, niks op aan te merken. Kortom goed maar wel redelijk doorsnee. Wel top als je van veel gerechten iets wilt proeven dan is dat in dit restaurant goed mogelijk wetende dat alle hapjes erg lekker zijn.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Bijzonder vriendelijk personeel, gezellig en goed eten!
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Eten is lekker en niet duur. Prettig ook dat er plekken zoals deze zijn, die niet helemaal verhipsterd zijn.
Paul G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
wij hadden een tapas variatie, het was lekker maar niet echt gevarieerd maar daar was de prijs ook naar, dus wel gunstig, de bediening is perfect en vriendelijk
Derka I.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Goed restaurant, kwaliteit van het eten was zeer goed, bediening ook zeer goed, gewoon top!
Met de AH actie gekomen, mochten alles kiezen voor de helft van de prijs, geen poespas en onduidelijkheid dus!

Dit was de eerste keer maar zeker niet de laatste, een van de betere restaurants naar mijn mening van heel Amsterdam.
Suzanne D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Afgelopen zaterdagavond hebben wij met z'n tweetjes bij Vamos a Ver gegeten. Een heel hartelijke, zuidelijke ontvangst, mogelijkheid om ook aan de bar te eten (op z'n Spaans), heerlijk eten, snelle service en goede bijpassende drankjes. Toetje klonk niet zo spannend (ijs, fruit en pudding), maar was verassend lekker. Ook wanneer de AH actie voorbij is, komen wij zeker nog eens terug! Helemaal tevreden!
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, het blijft een spaans feestje om hier te gaan eten.
We komen zeker terug, ook zonder de AH actie.
kleinrob .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Weer geweldig gegeten. Dit keer met de AH bon. Paella. Je kunt bestellen wat je wilt, ze doen niet moeilijk.
Het is een van die no nonsense restaurants waar het gaat om kwaliteit en goede service.
De prijzen zijn meer dan redelijk.