Vamos a Ver

Govert Flinckstraat 308 1073 CJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206736992

Over het restaurant Vamos a Ver

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

Meer informatie over restaurant Vamos a Ver

Maandag 17:30 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
9,1
Renger12 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ik heb een paar jaar in Spanje gewoond en mijn vrouw is Spaanse. In vamos a ver kan je volgens ons beter eten dan in veel plaatsen in Spanje . Dus om het kort te houden, het beste Spaanse restaurant in Nederland en omstreken
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Ik heb genoten bij Vamos a Ver: uitstekende gerechten, goede huiswijn en prima service. Het decor valt echter niet echt in de smaak: binnen is het erg donker en het interieur is nogal rommelig en kitscherig. De tapas variadas vooraf waren uitbundig: geroosterd brood, aioli, chorizo, rauwe ham, mosselen, gamba's, albondigas , calamares en ansjovis in het zuur. Alles was heerlijk vers en goed op smaak. Ook het hoofdgerecht, solomillo a la Española, een runderhaas met een gekruide jus en geserveerd met gebakken aardappeltjes en ratatouille, was voor herhaling vatbaar. Kortom, een goed Spaans restaurant met dito service en prettig geprijsde gerechten.
Paula A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vanaf de straat aangelopen rook het lekker, kruidige geuren, zoals je bij de bakker in ochtend komt, dan ruik je vers brood. Heerlijk gegeten, tapas vooraf, hoofdgerechten was 'n visschotel met diverse soorten vis in 'n pikant sausje, speenvarken goed van smaak, mals met lekkere frieten. Een hele vriendelijke, snelle service,'n gezellig restaurant.
Michaela M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Celeste B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Super lekker gegeten echt Spaans echt een aanrader komen zeker nog een keer terug bediening was heel vriendelijk en gezellig net als of je even in Spanje bent .
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Eten en service op z'n Spaans.
Bij binnenkomst hadden we niet direct hoge verwachtingen, waarschijnlijk door inrichting en de losse ontvangst. Vamos a ver bleek een topper. Heerlijk gegeten en de service was zoals je het weinig meemaakt in Amsterdam.
Klein minpuntje was de Iberische ham /pata negra die was niet bijzonder.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
We hebben heerlijk gezeten en genoten van verschillende tapas. Bij de eerste vier gerechten wel jammer dat alle sausjes hetzelfde waren.
Mieke K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Het eten was vers, schoon en heel smaakvol . De bediening - zoals altijd heel vriendelijk en goed - Heerlijk gegeten echt een aanrader.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten, ontzettend aardige mensen en super gastvrij.
Een top tent met een gezellig sfeertje!
Wederom bedankt voor een geweldige avond
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Geweldig ontvangst, heerlijk gegeten en super gezellig.
Dit is de tweede keer in een korte tijd en beide momenten zeer genoten van het eten en gastvrijheid.
Top tent!
Ineke P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2017
Wij hebben al vaker gegeten bij Vamos a Ver, omdat
het eten er héérlijk is en de mensen er ontzettend aardig en gastvrij zijn.

Met vriendelijke groet,

Ineke Papa
Tonny Y.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten en aardige bediening. Zeker een aanrader! Ik ben hier met een vriendin gaan eten met de actie van AH en het is zeer goed bevallen. Voor herhaling vatbaar!
sh.wilcke .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Zoals altijd hebben wij weer heerlijk gegeten bij Vamos! Deze keer hadden wij de Paella. Super lekker :-) Altijd gezellige mensen en vriendelijk.. Tot snel weer!!!
sophiawarnaar .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
het was niet de eerste keer, dat we Vamos a Ver bezochten en terecht: de ontvangst is steeds allerhartelijkst, de bediening snel en adequaat; het eten, in dit geval de Zarzuela, verrukkelijk!
Kortom: dit zal ook niet de laatste keer zijn.
houtenas .
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Het was mogelijk om van de gehele kaart te kiezen ! Paella was zeer smakelijk (lekkerder dan in Spanje).
Deze kennismaking dankzij IENS (zegeltjes AH) is een uitnodiging om gauw weer te gaan.
WELOVEFOOD30 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk eten ....,perfect personeel ,...super ambiance
Ik ben altijd weer even in Spanje omdat de paella en de andere gerechten redelijk authentiek zijn
Melissa T.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Lekker eten en vriendelijke service! Interieur doet aan als een authentieke tapas bar, heeft absoluut zn charmes. Kaart is uitgebreid en divers. Zeker een aanrader!
Annemarie K.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede, vlotte en vriendelijke bediening. Interieur is prima en knus maar springt er niet echt uit. Prima restaurant om een lekker hapje te eten, niks op aan te merken. Kortom goed maar wel redelijk doorsnee. Wel top als je van veel gerechten iets wilt proeven dan is dat in dit restaurant goed mogelijk wetende dat alle hapjes erg lekker zijn.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Bijzonder vriendelijk personeel, gezellig en goed eten!
Laurens V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Eten is lekker en niet duur. Prettig ook dat er plekken zoals deze zijn, die niet helemaal verhipsterd zijn.