Vamos a Ver

Govert Flinckstraat 308 1073 CJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206736992

Over het restaurant Vamos a Ver

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

Meer informatie over restaurant Vamos a Ver

Maandag 17:30 - 22:30
Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 17:30 - 22:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Zoals altijd weer heerlijk gegeten, het blijft een spaans feestje om hier te gaan eten.
We komen zeker terug, ook zonder de AH actie.
kleinrob .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Weer geweldig gegeten. Dit keer met de AH bon. Paella. Je kunt bestellen wat je wilt, ze doen niet moeilijk.
Het is een van die no nonsense restaurants waar het gaat om kwaliteit en goede service.
De prijzen zijn meer dan redelijk.
Elianne M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Met de ah actie hier gegeten. Je kon alles van de kaart bestellen. Ook was een 3 gangenmenu niet verplicht. Mejillones marinera niet zoals verwacht, maar wel lekker. De gambas aiolli waren erg lekker. Aiolli had erg veel knoflook, maar dat vonden wij wel lekker. De Paella Especial was oké. Het was vettig en er zaten sperziebonen in. Dat vonden wij nogal vreemd.
De bediening was onzettend hartelijk en lief!
Maureen D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Met mijn man afgelopen zondag gebruik gemaakt van de AH actie. Fijn dat je bij dit restaurant alles kan bestellen van de menukaart en deze dan aan het eind wordt gehalveerd (op de drankjes na). We waren de eerste aanwezig, wij houden van rust en vroeg dineren. Maar al snel werd het gezellig drukker. Ik vond de voorgerechten erg groot maar werd heel aardig erop gewezen dat ze een restaurant zijn en geen tapasbar (dat verklaarde ook de prijzen van de voorgerechten). Maar je kan gerust een paar voorgerechten bestellen als compleet menu en dat hebben we gedaan.
En wat was het lekker! Het begon met brood met een knoflooksaus. We werden gewaarschuwd voor de hoeveelheid knoflook. Dat was een heerlijke starter. We hebben daarna 5 voorgerechten besteld en dat was een flinke maaltijd al met al. Mijn favoriet waren de garnalen en champignons. Afgerond met ijs en Irish Whiskey.
Het eten is lekker maar wat meteen opvalt zijn de 2 gastvrouwen, zo aardig en vriendelijk. Al met al een echte aanrader!
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Vast adres voor ons. Altijd en prettige ontvangst en lekker eten. Stelden ons nog nooit teleur.
Ook met de AH/Iens actie dezelfde behandeling. Geen gezeur over regels, gewoon al het eten voor de helft.
Voor wat je er krijgt is het daarmee echt goedkoop.
WELOVEFOOD30 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Super lekker weer gegeten.
De paella is heerlijk en smaakt authentiek en het personeel is altijd vriendelijk en hulpvaardig.
Mijn favo restaurant op dit moment.
WELOVEFOOD30 .
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Dit is 1 van mijn favoriete restaurants qua Spaans eten.
De bediening is ook altijd aardig en de chef is van Spaanse origine waardoor de gerechten zijn authenticiteit behouden.
Aanrader is uiteraard de Paella...
mignonnegrubben .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
We hebben zoals gewoonlijk weer heerlijk gegeten bij dit prima Spaanse restaurant. We maakten gebruik van de AH-restaurant actie en daar gingen ze zeer klantvriendelijk mee om!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
De bediening was uitermate vriendelijk.Bij het voor en nagerecht ontbrak echter creativiteit.De garnalencoctail 'dreef' in dressing en de schapenkaas werd saai gepresenteerd.Bij het dessert (catalaans puddinkje) lag duidelijk fruit uit blik.Hopelijk ontmoeten we de volgende keer iets meer creativiteit!
N72 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijke sfeer en leuk ingericht. Smakelijk gegeten, paella en de crema Catalana was heel lekker. Een aanrader als je zin in Spaans hebt.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hadden er nog nooit gegeten. Een echt spaanse sfeer. Ontzettend lieve bediening. Wij hebben steeds tapas besteld en die waren erg lekker. Een authentieke spaanse smaak. De gerechten kwamen ook steeds snel door. Een hele goede rode en witte huiswijn voor maar 16,90. Gegeten net de AH actie en de rekening van het eten werd gewoon door de helft gedaan. Een prima actie! Wij hebben dit bij andere restaurants wel anders meegemaakt. Wij waren met zijn vieren en komen er zeker terug. Een echte aanrader.
S.A. N.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Vriendin en ik hadden nav de bon van ah gereserveerd. Absoluut geen spijt van. Hele relaxte bediening. Je kunt echt je tijd nemen om rustig te beslissen wat je wil. Als je iets vraagt wat iets is. Leggen ze het rustig uit. Het eten was echt heerlijk. Leuk kleinschalig restaurant. Met leuke bediening en goed eten. En de sangria was geweldig.
Kan niet anders zeggen dan een dikke 10
Retti H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Alweer lekker gegeten en altijd dezelfde goede kwaliteit. Echte aanrader voor een avondje Spanje in deze donker grijze dagen in Nederland
l.m.akkerman .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Zoals altijd een prima restaurant, heerlijk eten, dat liefdevol is klaar gemaakt en een zeer hartelijke ontvangst.
Door de jaren heen blijft de kwaliteit constant. Het is altijd weer een beetje "thuiskomen"!
Frederike A.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Heerlijk traditioneel Spaans gegeten. Prima kwaliteit. De inrichting vond ik minder gezellig en het was er niet aangenaam quelle temperatuur.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Erg leuke en aardige bediening, er werd goed op gelet dat we niets tekort kwamen,zeker voor herhaling vatbaar!!
WE hebben de kok nog even extra bedankt voor de heerlijke gerechten...
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Als je binnenkomt voel je de warmte al van het Spaanse restaurant.
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, topkok in de keuken.
Een aanrader, om vaak terug te komen.
sophiawarnaar .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
na ons vorige bezoek aan Vamos a Ver was ik zeer benieuwd of ons enthousiasme van toen bevestigd zou worden. Jawel! meer dan dat: de bazin ontving ons als vrienden, hartelijk. De keuze van het menu was niet moeilijk: de Zarzuela was nog even smakelijk als de vorige keer. Voldoende voor twee, stokbrood kwam als we te weinig hadden, af en toe kwam iemand langs om te vragen of het naar wens was, ondanks de drukte: alle tafels waren gereserveerd.Dit alles begeleid door een fles mooie rode wijn deed ons genieten. De drukte leidde niet tot herrie, gewoon gezellig gekeuvel.
Toen ik een Torres 10 als digestief bestelde en vertelde dat op mijn reizen door Spanje dit mijn favoriete drankje was, móest ik nog even de betere versie (Duc d'Alva) proeven.
Bij vertrek kreeg mijn vrouw een knuffel van de bazin; tot de volgende keer!!
ericschaaphok .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
de laatste 25 jaar hier ongeveer 6 x gegeten; blijft een leuk en lekker Spaans restaurant en altijd gezellig vol. Met de AH zegeltjes ook nog eens zeer goedkoop.
ellispieterse .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Ben hier voor de tweede keer maar ga er zeker nog vaker komen en het aanbevelen.
Super lekker gegeten in een hele gezellige sfeer.