Vamos a Ver

31-206736992

Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Vamos a Ver

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

Meer informatie over restaurant Vamos a Ver

Jouw recensie over het restaurant Vamos a Ver

• Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Alweer in Vamos a Ver met zijn zevenen heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke bediening. Heel gezellige avond gehad en dat was niet voor de laatste keer!
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Hanny T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De gerechten waren niet vers en niet bijzonder. Ook de de manier van serveren en bijgerechten is niet restaurantwaardig.
hamburg3 .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Hanny T.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Het eten en de bediening was super gaan zeker weer terug wij zijn met AH bon geweest maar mochten gewoon uit de kaart kiezen
Jolanda B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het is een top restaurant,!
Wij komen er al jaren en het eten is altijd belachelijk lekker en de bediening is top. De eigenaars dat zijn O zo lieve mensen en altijd vriendelijk. Net alsof je op visite komt bij hun, voelt als thuis.
En natuurlijk gaan we weer snel eten daar.????????????
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Al een paar jaar niet meer hier gegeten en door de ah actie hier weer terecht gekomen. Het eten was nog lekkerder dan we ons herinnerden: de zarzuela voor 2 personen was vurrukkuluk! Goede combi met de rode huiswijn. En ze hebben hier de lekkerste aioli van Amsterdam. Ook de olijfjes zijn fijn en pittig van smaak. Toe hadden we een flan en geflambeerde crema Catalana. We zijn zeer verzadigd huiswaarts gekeerd met de belofte binnenkort weer te komen. We hebben al een datum in ons hoofd :-) Dan nemen we nog iemand mee.
Restaura .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Op aanraden van vrienden zijn we naar Vamos a Ver gegaan. Het eten voldeed niet aan onze verwachtingen. Champignons in ajoli waren azijnzuur en aan de pikante gamba's was niets spannends. Ziet er leuk uit, maar voor ons geen tweede keer. Werknemers zijn lekker plat Amsterdams, maar echt uitzonderlijke service, zou ik het niet noemen!
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Goed eten, fijne sfeer. Goede en gezellige bediening.
Het is erg rumoerig zodat het moeilijk was het gesprek aan tafel te kunnen volgen.
Daarentegen waren de overige zaken prima in orde dus werd het rumoer bijzaak.
Mitzy B.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2017
We hebben erg lekker gegeten en de sfeer was gezellig. De eigenaren en het personeel waren bijzonder vriendelijk.
Een aanrader!!!
Marga K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijke Spaanse gerechten, goede keuken, sympathieke medewerkers.
Gezellige sfeer. Kortom een aanrader............ om vaker te reserveren.
Juan R.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Echt eerlijk Spaans eten, dit was de tweede keer dat ik hier kwam eten, maar net zoals de eerste keer werden we goed ontvangen, werden snel geholpen, en kregen de lekkerste alioli die er naar kan bestaan!! De paella was weer voortreffelijk. We hopen jullie snel weer te zien.
christa J.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten (met prima wijn). Bediening denkt goed mee over de hoeveelheid (en volgorde) van de bestelde gerechten. Aanrader!
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima gegeten!! Flinke porties van goede kwaliteit. Prettig dat je á la carte kon bestellen . Slechts één klein minpuntje : het hoofdgerecht kwam direct na het voorgerecht. We komen zeker terug!!
l.m.akkerman .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Zoals altijd weer een prima restaurant, waarover ook onze nieuw meegebrachte vrienden enthousiast waren. Hoewel we hier veel vaker zijn geweest, hebben we nooit zo'n last van het geluid gehad (onze leeftijd nu?) , maar nu was het moeilijk met z'n vieren een gesprek te voeren, door het geroezemoes (en de akoestiek?). Jammer, maar het enige min-puntje.
jerry S.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Bediening was heel vriendelijk .hoofdgerecht paella niet te vreten te zout en tenslotte was geen
3 gangen menu voorgerecht en nagerecht geen korting .....aanbevelen nee.!!!!!
Frans S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Vriendelijk restaurant in een gezellige buurt. Lawaaiig doordat men nogal dicht bij elkaar zit en men steeds harder gaat praten om te proberen boven de ander uit te komen. Naarmate er meer gedronken wordt wordt het minder hinderlijk. Je gaat vanzelf mee doen. De zarzuela was prima. En daar ging het toch maar om.
Monique D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vamos a Ver blijft een van mijn favorieten als het om Spaans eten gaat. Uitgebreide tapas kaart en veel keuze in hoofdgerechten. Hele Goede huiswijn (rood)!
D B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We zijn met zijn twee daar geweest. Onze voorgerechten waren goed. Mijn hoofdgerecht was niet gaar - kipstukken waren gewoon rauw aan de botjes en pikante saus was helemaal niet pikant, maar erg zout. Tweede hoofdgerecht van vis was wel prima. Wijn was lekker, maar het toetje (spaanse pudding) viel tegen. We vonden uitleg van gerechten niet correct, want op onze vraag of hoofdgerecht wordt met patat geserveerd was er 'ja' gezegd, maar dat heb ik niet gekregen en toen ik een serveerster over dat heb gevraagd, heeft zij voorgesteld om complement brood, die was in het begin gebracht, te gebruiken om in saus te dippen. Wij moesten heel lang op alles wachten en erg ons best te doen om aandacht te krijgen. Ook er was geen handzeep op wc. Dit restaurant raad ik niet aan.