Vamos a Ver

Govert Flinckstraat 308 1073 CJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206736992

Over restaurant Vamos a Ver

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

Meer informatie over restaurant Vamos a Ver

Service8,6/10
Decor7,7/10
Info920 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2016
De Paella Valenciana en crema catalana waren super lekker!!! De bediening was erg attent en iedereen was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Een echte aanrader voor wie lekker wil eten in een aangename sfeer!
Whateveryouwantme2be . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Het eten is heerlijk net als de sangria.
er heerst een leuke gezellige sfeer en zeer vriendelijke bediening!
Wij gaan hier zeker vaker naartoe!
Henks48 . Fijnproever (6 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Gewoon goed! Alles klopte, mijn gast met aangepaste wensen, werd op z'n wenken bediend, geitenvlees van prima kwaliteit en smaak. Leuke zaak, vriendelijke mensen
Erikvanstrien . Bourgondiër (3 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Een goed eetcafe atmosfeertje en gezellig druk geroezemoes. Het eten was een topper met forse porties, die "doggie bags" vereisen. Natuurlijk niet voor de dogs. De frietjes die bij de hoofd schotel komen zijn ongelooflijk lekker. En het vlees: in ons geval speenvarken en gegrild lam, smaakte hap voor hap naar meer
Een van die buurt restaurantjes waar je vanger voor komt
Loes C. Gastronoom (82 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Een paar jaar geleden was het al puur genieten in deze authentieke zaak in de Amsterdamse Pijp. En dan kom ik graag nog eens terug, dat duurde nu al bijna 3 jaar…veel te lang dus!
Nu samen met mijn man heerlijk watertandend genoten van diverse gerechten van de – zeer uitgebreide – kaart. En in het kader van de AH/Iens actie geen flauwekul: u kiest maar uit de hele kaart wat u lekker vindt, en dat bedrag delen we door twee. Heel vriendelijke bediening van de eigenaresse en een collega en in de keuken moet wel een topkok staan, dat kan gewoon niet anders… Kortom: goed team daar! En dat blijkt...
Zo kozen we pollo ajillo (daar hebben wij o zo smakelijke herinneringen aan van een restaurant/manege in de binnenlanden bij Fuengirola (Zuid-Spanje) waar moeder de vrouw de scepter in de keuken zwaait). Om dit dan op de kaart aan te treffen bij Vamos a Ver…tja…dan is de keus als voorgerecht niet zo moeilijk; gevolgd door een prima, malse solomillo a la plancha en – fijn dat het niet al te druk was– want zo kon ik een paella especial bestellen (staan voor twee personen op de menukaart en wordt, afhankelijk van drukte en dus in goed overleg ook voor één persoon gemaakt). Ogen dicht en genieten!!! Helado con nata als dessert en zo was het goed, heel goed!!! Que restaurente estupendo en hasta luego…
Bart414 . Bourgondiër (2 recensies) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met z'n tweeën gebruik gemaakt van de AH restaurant actie. Knus restaurantje, met aardige bediening. De chef is 100% Spaans en daar houdt de bediening rekening mee bij het opnemen en noteren van de bestelling :)
Het eten was lekker, er is genoeg keuze.
Klein minpuntje: als je naar buiten loopt ruiken je kleren de rest van de avond naar etensgeuren. Er is nauwelijks afzuiging in de keuken vrees ik, en de keuken staat in open verbinding met het restaurant.
Janet290365 . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Heerlijk restaurant in de pijp Amsterdam met een vrolijke bediening en heerlijk eten.Ik kom er al enige jaren en zal er blijven komen.
Jarmilka.deurloo . Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Genoten van een voortreffelijke paella, precies zoals die hoort. Er wordt zorgvuldig en eerlijk gekookt, warme, hartelijke ontvangst, huiskamer gevoel. Disgenote heeft na afloop meteen de kaart nog eens bestudeerd tbv een volgende keer!
WELOVEFOOD30 . Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Het beste Spaanse restaurant van Amsterdam.
De Paella is heerlijk en een echte aanrader zoals mijn oma in Spanje het zelf maakte.
Joyce M. Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2016
Met z'n 2-en met ah restaurantactie gaan eten. We hebben heerlijk gegeten, we namen de champions en knoflook, garnalen, gegrilde inktvis, ansjovis en salade tonijn. We hadden iets anders verwacht bij de gegrilde inktvis. Het duurde iets te lang met drinken bestellen, maar de service vonden we wel goed. Zeker to be continue.
Yulanliem . Bourgondiër (3 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
typisch Spaans restaurant. goede service heerlijk eten! en leuke restaurant actie!!! ailloli, gamba's en calamaris a la plancha zijn overheerlijk!
Mjwmteunen . Fijnproever (7 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het is nog steeds een fantastisch Spaans restaurant, weer genoten van alle gerechten o.a. de Paella Marinera. De bediening is vlot en attentvol. Chapeau voor de keuken.
Isabella B. Gastronoom (12 recensies) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Vooraf salmoneta, red mul, gebakken. Zalig en vers. Daarna aten we kip en geit. Geit was erg lekker. Dit alles onder het genot van een prima betaalbare witte wijn. Met de ah actie zeer voordelig. Zonder dat is de prijs kwaliteit verhouding nog steeds uitstekend. Daarom een 9 ipv een 8 voor het eten. Wij komen zeker terug in dit gezellige no nonsense restaurant, midden in de Pijp.
Tineke V. Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
Heerlijk gegeten bij Vamos a Ver
Ik kan het iedereen aan raden
Deze keer met AH actie en je wordt er met de aktien net zo vriendelijk behandeld als zonder.
Authentiek en lekkere Spaanse gerechten
Judith W. Bourgondiër (3 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Het geitenvlees was echt heel erg lekker. Mals, veel en sappig. De visjes van m'n vriend zagen er ook goed uit. We kwamen eigenlijk meer voor de tapas. Maar die was uiteindelijk aangegeven als voorgerecht... en bleken niet heel spannend te zijn.
Maar de avond werd pas echt gemaakt door de Amsterdamse gezelligheid van de hostessen. :)
Els B. Fijnproever (6 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Wat een heerlijke verassing dit restaurant. De bediening lief, hartelijk en attent. Buiten op de bank eerst een wijntje. Eten binnen wat hadden we het gezellig. We kozen verschillende tapas de worstjes, garnalen, champignons, een salade en nog meer, het was hartstikke lekker, mooie combinaties, alles vers en dat proef je.
Aanrader!
AnneB777 . Fijnproever (6 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
De Paella met vlees was lekker, ruim voldoende voor twee. Het varkensvlees ook erg lekker. Bediening was vriendelijk en behulpzaam.
Fleur S. Bourgondiër (4 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Top paella! Leuke kaart met verse producten! Onwijs lekker en gezellig gegeten met zeer vriendelijke bediening. We komen snel weer langs.
Ilika . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk smakelijk gegeten. Bediening was erg vriendelijk en behulpzaam. Gezellige atmosfeer. We komen zeker een keer terug hier.
Harry M. 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
De zarzuela is rijk gevuld met lekkere witvis,cinktvis mosselen en andere schelpdieren. De saus is erg lekker. De salade was vers en knapperig.