Vamos a Ver

Govert Flinckstraat 308 1073 CJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206736992

Over het restaurant Vamos a Ver

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

Meer informatie over restaurant Vamos a Ver

9,3

Jouw recensie over het restaurant Vamos a Ver

Rolf S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
zeer smakelijke zarzuela waar iets meer en avontuurlijker vissoorten zouden mogen zitten; zeer vriendelijke en attente bediening
Tom V.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
We hebben alle vier genoten van stuk voor stuk allemaal heerlijke gerechten en de gezelligheid van het restaurant! Dit bezoek is zeker voor herhaling vatbaar.
Jorinde H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten en de bediening is super vriendelijk en flexibel. Ze doen er alles aan om aan je wensen tegemoet te komen en maken dat je je echt welkom voelt. We hebben een hele gezellige avond gehad en allerlei hapjes gedeeld aan een leuke ronde tafel. Voor de inktvis komen we sowieso graag terug, die hebben we niet eerder zo lekker gegeten. Wat ons betreft mag het wat minder kwistig met de zoutpot maar verder een dikke tien.
paul S.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten tegen redelijke prijs.
Door drukte soms enigszins last van resoneren van gespreks geluiden.
Cindy B.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten en erg aardige bediening
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten, beetje luidruchtig publiek achter ons.
Bediening heel erg behulpzaam en lief.
Jammer dat de desserts niet zo uitgebreid zijn, maar dat kan je eigenlijk wel verwachten want de Spanjaarden zijn. niet van de toetjes.
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Over Vamos a Ver kan ik kort zijn....we hebben hier een paar keer gegeten en het blijft en is gewoon goed!
De bediening is vriendelijk en het eten is heerlijk. De sfeer is goed. Maar op harde houten stoelen zitten,
wordt op een gegeven moment wel hinderlijk (in de rug), dus dat is mijn persoonlijke minpunt en
dat geldt eigenlijk voor ieder restaurant die gasten laat zitten op een keiharde houten stoel. Kussentjes achter
de hand hebben is misschien een idee.
Pimmes-Frites V.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Met een clubje collega's hier wezen eten. Op aanraden van weer een andere collega. Bleek een prima tip. We hebben 3 rondes tapas voorbij laten komen, tegen de 15 verschillende gerechtjes. En alle tapas waren ontzettend lekker, geen een uitgezonderd. Met zorg bereid en met kwaliteitsingrediënten. De bediening was prima, zo'n beetje alles was mogelijk. Inrichting en aankleding zijn niet bepaald trendy of hip, maar dat geeft juist een extra authentiek sfeertje.
Cindy K.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
Gisteravond met vriendinnen bij Vamos a ver gegeten. Wat een pareltje! Het eten is echt subliem en de charmante dames in de bediening zorgen voor een heerlijke avond. Een punt voor verbetering: de inrichting kan wel een update gebruiken en de verlichting is vrrschrikkelijk ongezellig. Dit zou best makkelijk op te lossen moeten zijn.
William M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten in een authentieke Spaanse familie restaurant in "de Pijp". Gezellig, niet te druk en zeer aangename bediening. De gerechten doen denken aan de zomer in Spanje, de kok heeft verstand van de Spaanse keuken, proef de Zarzuela, het kan niet op.
John T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Nog nooit zo lekker Spaans gegeten. Voor herhaling vatbaar. Super gezellige en goede bediening. We komen hier zeker terug
Robert Z.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wat een leuke tent met gezellige mensen in de bediening. Top!
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heel leuk, aardige bediening, lekker eten, leuke sfeer en goedkoop. Kom zeker nog eens terug.
Nico J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Een geweldige avond gehad. Met vijf man gegeten en gedronken. Eerst de Tapas variadas en daarna verse paella. Een hele vriendelijke service, lekkere wijn. Het is een traditioneel en mooi restaurant met alleen Spanjaarden In de bediening. We kregen 50% korting vanwege de IENS actie.
andre S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Met een kortingpercentage via IENS hebben we waanzinnig goedkoop gegeten. Goede paella, hoewel er wel iets meer groente in had gemogen.
willem D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Grote complimenten voor de chef-kok en de gastvrouw. Alle gerechten zijn vers bereid. Dit komt de smaak ten goede. Onze Paella was super! Doordat het restaurant klein van opzet is is de bediening zeer persoonlijk en zeer hulpvaardig en is er een huiskameridee ontstaan waar je heerlijk en ontspannen kunt dineren.
E. N.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Warm welkom; Echte Spaanse menukaart, heerlijke paëlla gegeten. Aan te bevelen.
Rhea S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Neem de Zarzuela especial, verrukkelijk!
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
De sfeer, en het eten was zeer goed.! Een aanrader.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Hier heerlijk gegeten in een leuke sfeer met een zeer vriendelijke en behulpzame bediening.