Vamos a Ver

Govert Flinckstraat 308 1073 CJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206736992

Over het restaurant Vamos a Ver

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

Meer informatie over restaurant Vamos a Ver

Jose G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Katja S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Super vriendelijke dames, bereid je te helpen en geven goed advies in de keuze.
Het eten smaakt echt super! En helemaal fijn is dat je met de ah actie kunt kiezen vd kaart wat je wilt en dat dit bedrag muv drankjes gewoon gehalveerd wordt. Echt top service en een top ervaring.
Ellen U.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vriendelijke mee denkende dames. Goede adviezen en verrukkelijk eten. Fijn diner en de dames zorgden ervoor dat we, zonder ons gejaagd te voelen, ruim op tijd in het theater konden zijn. Zeer zeker een aanrader!
annegroven .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijke paella! Geen overdreven afgewerkt restaurant, maar je voelt dat het authentiek Spaans is met goede koks. Aanrader!
HenriSeegers .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
uitermate aangename, prettige en vriendelijke service : twee dames en een heer die alles op een rustige manier onder controle hebben. we konden alles van de kaart kiezen, later werd 50% in mindering gebracht op keukendeel, een uitstekende deal. Een mooi Spaans menu met veel Tapas-achtige voorgerechten . We hebben voortreffelijk gegeten in authentieke Spaanse sfeer.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
prettige sfeer, vriendelijke bediening, net als vroeger. Al jaren op deze plek in de Pijp.
Als het 120 tekens moet zijn dan wordt het een leuter verhaal, dus laat deze laatste zin er dan maar uit.
Will L.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Jammer dat het zo vroeg leeg loopt echt Hollands!
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Smakelijk Spaans gegeten, gezellig met een groep van zes collega's. We begonnen met verschillende tapas. Daarna paella voor twee en zarzuela voor twee en nog meer tapas. Lekker maar wel heel erg zout! Er weinig groente. Bij de zarzuela (een grote pan vol vis) kregen we wat alleen maar wat brood, dat was wel kaal. Niet goedkoop, redelijke prijs/kwaliteit verhouding.
Nicky V.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Alles tip top in orde, zeer vriendelijke gastvrouwen met duidelijke uitleg. Zal zeker Vamos a Ver aanbevelen bij mij vrienden.
Renger12 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Ik heb een paar jaar in Spanje gewoond en mijn vrouw is Spaanse. In vamos a ver kan je volgens ons beter eten dan in veel plaatsen in Spanje . Dus om het kort te houden, het beste Spaanse restaurant in Nederland en omstreken
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Ik heb genoten bij Vamos a Ver: uitstekende gerechten, goede huiswijn en prima service. Het decor valt echter niet echt in de smaak: binnen is het erg donker en het interieur is nogal rommelig en kitscherig. De tapas variadas vooraf waren uitbundig: geroosterd brood, aioli, chorizo, rauwe ham, mosselen, gamba's, albondigas , calamares en ansjovis in het zuur. Alles was heerlijk vers en goed op smaak. Ook het hoofdgerecht, solomillo a la Española, een runderhaas met een gekruide jus en geserveerd met gebakken aardappeltjes en ratatouille, was voor herhaling vatbaar. Kortom, een goed Spaans restaurant met dito service en prettig geprijsde gerechten.
Paula A.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Vanaf de straat aangelopen rook het lekker, kruidige geuren, zoals je bij de bakker in ochtend komt, dan ruik je vers brood. Heerlijk gegeten, tapas vooraf, hoofdgerechten was 'n visschotel met diverse soorten vis in 'n pikant sausje, speenvarken goed van smaak, mals met lekkere frieten. Een hele vriendelijke, snelle service,'n gezellig restaurant.
Michaela M.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Gisteren was ik er met mijn gezin geweest om te vieren onze 12.de wedding anniversary , wij hebben Vamos a Ver gekozen voor onze "special day" omdat elke keer dat we er komen zijn we warm welkom, service is echt super, wachttijd is kort, eten is heerlijk, vooral paellas zijn precies zoals in Spanje. De tijd die je in het restaurant door gaat brengen vergeet je dat je in Nederland bent en krijg je het gevoel dat je in een echte spaanse bodega bent. Restaurant Vamos a Ver is onze 5* spaanse restaurant in Amsterdam. Muchas gracias por rica comida y buen ambiente , volveremos pronto. Michaela & Nordin & kids
Celeste B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Super lekker gegeten echt Spaans echt een aanrader komen zeker nog een keer terug bediening was heel vriendelijk en gezellig net als of je even in Spanje bent .
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Eten en service op z'n Spaans.
Bij binnenkomst hadden we niet direct hoge verwachtingen, waarschijnlijk door inrichting en de losse ontvangst. Vamos a ver bleek een topper. Heerlijk gegeten en de service was zoals je het weinig meemaakt in Amsterdam.
Klein minpuntje was de Iberische ham /pata negra die was niet bijzonder.
Jasper D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
We hebben heerlijk gezeten en genoten van verschillende tapas. Bij de eerste vier gerechten wel jammer dat alle sausjes hetzelfde waren.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Heerlijk gegeten, ontzettend aardige mensen en super gastvrij.
Een top tent met een gezellig sfeertje!
Wederom bedankt voor een geweldige avond