Vamos a Ver

Govert Flinckstraat 308 1073 CJ Amsterdam Nederland Kaart
31-206736992

Over het restaurant Vamos a Ver

Spaans zoals het bedoeld is

Bij Vamos a Ver geniet je in ongedwongen en huiselijke sfeer van de lekkerste tapas en hoofdgerechten met bijpassende wijnen. De specialiteiten zijn hier diverse paellas, zarzuela en veel verschillende vlees en visgerechten. De eigenaar en kok Juan bereidt zijn lekkernijen met liefde en plezier voor je. Hier eet je authentieke Spaanse gerechten, precies zoals in Spanje.

Meer informatie over restaurant Vamos a Ver

9,2

Jouw recensie over het restaurant Vamos a Ver

Monique D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Vamos a Ver blijft een van mijn favorieten als het om Spaans eten gaat. Uitgebreide tapas kaart en veel keuze in hoofdgerechten. Hele Goede huiswijn (rood)!
D B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We zijn met zijn twee daar geweest. Onze voorgerechten waren goed. Mijn hoofdgerecht was niet gaar - kipstukken waren gewoon rauw aan de botjes en pikante saus was helemaal niet pikant, maar erg zout. Tweede hoofdgerecht van vis was wel prima. Wijn was lekker, maar het toetje (spaanse pudding) viel tegen. We vonden uitleg van gerechten niet correct, want op onze vraag of hoofdgerecht wordt met patat geserveerd was er 'ja' gezegd, maar dat heb ik niet gekregen en toen ik een serveerster over dat heb gevraagd, heeft zij voorgesteld om complement brood, die was in het begin gebracht, te gebruiken om in saus te dippen. Wij moesten heel lang op alles wachten en erg ons best te doen om aandacht te krijgen. Ook er was geen handzeep op wc. Dit restaurant raad ik niet aan.
geerlofs .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Gezellig restaurant, fijne allerte bediening, heerlijk eten. Genoten van de paellja schotel en de Catalaanse pudding. Flan viel iets tegen, al met al heerlijk en zeker aan te raden.
Paul P.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten is erg goed! Je proeft dat het vers is en met zorg gemaakt is. Dus alle lof voor de keuken! De inrichting is ok, het is een eenvoudig restaurant zoals een Spaans restaurant hoort te zijn. De bediening is wisselend. Een Amsterdamse dame die gezellig is en zorgt dat je je welkom voelt. Een Spanjaard die (tegen ons) niks heeft gezegd en een meneer die praat alsof hij in een sterrentoko werkt. Al met al prima hoor, tot zover een prima avond. Wat ze echt moeten veranderen is het servies. Hoezo grote witte borden voor de tapas? Die moeten echt weg. Gewoon een mooi Spaans aardewerken servies dat past veel beter. We hebben heerlijk gegeten!
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Aardige bediening, zeer vriendelijk. Het restaurant heeft een informele gezellige sfeer. De Paella was lekker gekruid. Een aanrader :-)
Marion Z.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Bij binnenkomst een hartelijk ontvangst.
De keuze voor een maaltijd is aan jezelf bij de ah restaurantzegels.
Heerlijk gegeten.
ansgosman .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
wat een heerlijke tapas hebben we gegeten. Omdat de voorgerechten( tapas) zo lekker waren hebben we er voor gekozen geen hoofdgerecht te nemen. En of het nu de heerlijke Champions in knoflook was of de tortilla. gesmuld hebben we met z'n vieren. Komen zeker terug.
En ook heel belangrijk was de zeer vriendelijke bediening.
Dus echt een gasten aan tafel voelde we ons
kleinrob .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Een restaurant zoals een restaurant naar mijn mening hoort te zijn. Eenvoudig en smaakvol. No nonsense.
Prettige bediening. In verband met de akoestiek zou wat dempend materiaal kunnen worden aan gebracht.
marijn N.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Gister met mijn vriendin gegeten bij Vamos a Ver voor haar verjaardag. Wij hebben heerlijk gegeten, leuke bediening gehad en er heerst een ongedwongen sfeer. Zeker een aanrader!
razwart .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Beste Spaans restaurant in Amsterdam. Heel vriendelijk personeel, heerlijke gerechten en een typisch Spaanse aankleding. Echt een aanrader.
Lina R.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Lekker gegeten bij Vamos a Ver, voor ons de 2e keer. De paella was heerlijk!!! De bediening ook gastvrij en vriendelijk. Leuk en knus restaurant, wat aan de rumoerige kant als het vol zit. Voor de rest prima!
dinerdeal .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Heel vriendelijke bediening. Lekker gegeten zoals altijd. Je waant je even in Spanje. Volgende keer gaan we zeker weer. Met name de blonde dame weet wat gastvrijheid is.
Sacha H.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Altijd lekker bij Vamos a ver, een aanrader
Jeanne V.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Heerlijk Spaans gegeten bij Vamos a Ver. En wat een gezellige persoonlijke bediening. Wij komen zeker nog een keer terug. Er staat genoeg op de kaart.
Bart W.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
De gerechten (tapas en paella) waren overheerlijk, de bediening en sfeer was persoonlijk, vlot en gemoedelijk.
anet4 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Echt Spaans restaurant met een Amsterdamse sfeer, gelegen in de Pijp. Goede ingrediënten gebruikt en een gezellige sfeer! De paella wordt vers bereid, dat duurt even, maar dan heb je ook een heerlijke schotel vol met kip, vis of vlees
arequenamaats .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Hier ben je echt in Spanje. Juan kookt met zijn hart en dat proef je terug in de gerechten. Zoals altijd heerlijk gegeten.
Loes C.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ogen dicht en genieten op puur Spaanse wijze in dit heerlijke restaurant in de Amsterdamse Pijp. Het is telkens weer zo heerlijk, geweldig klaargemaakt. Deze leuke kleine zaak overtreft alle restaurants in deze categorie. En wat een vriendelijke, professionele bediening. Wij hebben hier al diverse keren gegeten en wat je ook kies…alles even heerlijk!
Het stokbrood met aioli is smullen, de paella is van grote klasse en de solomillo erg smakelijk. En na afloop doggy bag (paella) mee want weggooien is zonde!!! We hadden een paar mooie uurtjes daar in de Pijp en komen graag nog weer terug. Hasta luego!!!
Jose G.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Zeer tevreden, en komen zeker terug.
Katja S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Super vriendelijke dames, bereid je te helpen en geven goed advies in de keuze.
Het eten smaakt echt super! En helemaal fijn is dat je met de ah actie kunt kiezen vd kaart wat je wilt en dat dit bedrag muv drankjes gewoon gehalveerd wordt. Echt top service en een top ervaring.