Valentino

J.G. Sanbrinkstraat 33 3901 EW Veenendaal Nederland Kaart
31-318520979

Over het restaurant Valentino

Ristorante – Pizzeria Valentino in Veenendaal is een echt familiebedrijf. Al sinds 1979 actief in de Veenendaalse horeca en ook bekend van IJssalon Valentino. In een rustiek-industriële inrichting geniet je hier van heerlijke pasta’s, pizza’s, vlees- en visgerechten. En dat de producten vers zijn dat proef je niet alleen, dat zie je ook. De transparante koelruimte is namelijk vanuit het restaurant direct zichtbaar.

Meer informatie over restaurant Valentino

Maandag 17.00 - 22.00
Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur
7,1
6,7

Jouw recensie over het restaurant Valentino

eattomeet .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Bij binnenkomst op een zeer zomerse dag wordt het vervelend gevonden dat ik en mijn gezelschap graag binnen willen zitten. Wij gaven aan het niet zo prettig te vinden om te eten tussen de mensen die roken, dus voor ons was het geen probleem om binnen te zitten. De dame die ons ontving slaakte nog net geen zucht.
Na het opnemen van de drankjes werd ons gevraagd wat we willen eten. Nadat ik om olijven op mijn pizza Napolitana heb gevraagd werd mij gevraagd of ik weet dat Anjovis zout is. Ik heb aangegeven dit te weten en alsnog graag olijven op mijn pizza te willen.

De 4 soorten kaas pizza van mijn gezelschap was te rijkelijk belegd. De pizza bodem kon al het beleg niet eens aan. Deze werd hierdoor erg sompig. Er is behoorlijk wat beleg van de pizza afgeschraapt. ZONDE!

Er is ons geen moment gevraagd of het eten heeft gesmaakt, noch of onze drankjes bijgevuld konden worden. De bediening had gewoonweg geen oog voor ons.
Bij het betalen werd ons gevraagd of alles heeft gemaakt. Hierbij heb ik aangegeven dat de pizza Napolitano heeft gesmaakt en dat de 4-kaas pizza te royaal was belegd. Reactie hierop was dat het niet mogelijk is om het iedereen naar de zin te maken. En dat anderen soms klagen over te weinig kaas. Ons werd als tip meegegeven een eerstvolgende x aan te moeten geven hoe we de pizza willen.

De eigenaresse heeft geenszins moeite gedaan om mij en het gezelschap alsnog met een tevreden gevoel naar huis te laten gaan. Valentino Veenendaal ziet mij evenals mijn gezelschap niet meer terug.
T H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Lauw bier, vis uit de vriezer, droge salade, chaotisch personeel. En allememaggies duur voor eigenlijk gewoon slecht eten.
Ineke V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zaterdagavond voor de eerste keer in het restaurant geweest. Ontvangst was goed en het eten verrukkelijk! Er werd op zijn tijd gevraagd of alles naar wens was. Zeker een aanrader!
Sjors R.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Mijn vrouw en ik komen hier zeer regelmatig, ook omdat wij liefhebber zijn van italiaans eten, en hebben in de buurt al het een en ander geprobeerd maar je merkt gewoon dat de kok een echte Italiaan is! Als wij buiten de deur eten is het onderhand een gewoonte geworden om daar aan te schuiven, er is in de buurt geen betere te vinden!
TinekevanHuis .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wij komen hier vaker en niet voor niets. Het eten is heerlijk en we waarderen de persoonlijke aandacht van de eigenaren!
Martina A.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Goede service, heerlijk eten, persoonlijke aandacht, goede inrichting. Uitstekend en gezellig restaurant!! Zeker aan te bevelen!!
Babette T.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Echt een aanrader! Heel gezellig, lekker eten. Ze maken het vers, verrukkelijk. Alleen bediening kan nog iets beter, moeten zelf aangeven dat we het willen bestellen.
Miranda C.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Zeer vriendelijke bediening. We hadden niet gereserveerd, maar er waren een aantal tafels vrij dus mijn vriend en ik mochten zelf uitzoeken waar we gingen zitten. De kok kwam beneden om de gasten welkom te heten. Gekozen voor de huisgemaakte pasta met truffel en eekhoorntjesbrood. Mijn vriend nam de lasagne. Allemaal zeer lekker. De huisgemaakte tiramisu was echt absoluut heerlijk.
Gewoon lekker en niet te bont. Prima!
DiederikvH .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Na een tijdje weer terug bij Valentino !
Wat een top - pizzaria
Heerlijke pizza's en vriendelijk personeel, altijd tijd voor een praatje.
Wij komen snel weer !
Rian K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Bij binnenkomst leek niemand van het personeel zich verantwoordelijk te voelen om ons te groeten. Genoeg personeel op steenworp afstand maar allen met andere dingen bezig. Ook na het maken van oogcontact moesten we nog even wachten op een begroeting. Het ziet er erg gezellig uit en het eten was heerlijk, maar we moesten veel moeite doen om gezien te worden. Op de kaart stond dat het mogelijk was zelf een pizza samen te stellen. Ik had bedacht wat ik op mijn pizza wilde en na het maken van oogcontact met verschillende medewerkers kwam er na een poosje een vrouw die niet erg soepel omging met mijn bestelling. Ze zou kijken wat ze kon betekenen maar makkelijk was mijn wens niet. Ik bestelde een vegetarische calzone die uiteindelijk rijkelijk belegd bleek met ham. Hiervoor wel excuus gekregen maar geen verdere tegemoetkoming. Goed eten (echt lekker), goed decor, goede website maar de bediening had geen tijd om te bedienen.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Naar het theater in Veenendaal en dus snel even een hapje eten na de file. Ons stond een pizzeria bij waar we jaren geleden destijds op het terras een lekkere pizza gegeten hadden. De indruk die we er van over hadden gehouden was er een van de soort gokkast-pizzeria, goedkoop, lekker, maar meer een veredeld cafetaria.
Groot was dan ook ook onze verrassing toen we binnen een gezellige en plezierig ingericht etablissement aantroffen waar we hartelijk door twee gastvrouwen werden ontvangen. De inrichting is modern-klassiek: lichte kleuren, maar wel met die heerlijke zwart-wit-foto's van donkerharige Italiaanse schonen aan de wand.
Het rode huiswijntje ontstijgt nadrukkelijk de twee-liter-schroefdop-merlot en wordt geschonken in fraaie glazen - dat drinkt meteen een stuk prettiger.
Vooraf een voortreffelijk broodplankje met smeersels en dan voor mij de Carbonara-pizza en voor mijn eega de Tagliatelle Salmone.
De Pizza is meer dan rijkelijk belegd met ham, salami, spek en rosbief. Een wat ongebruikelijke combinatie, maar zonder meer heerlijk!
Ook de Tagliatelle van mijn tafeldame was meer dan voortreffelijk. We hebben helaas geen tijd meer voor een nagerecht en heel eerlijke gezegd zaten we met de broodjes en de gerechten ook al behoorlijk vol. Ook de rekening was een feestje, zodat onze hernieuwde kennismaking er zonder meer een was die om een herhaling vraagt!
Monique1976 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Wij zijn hier 2 weken geleden wezen eten en het was echt top! Allebei een carpaccio en als hoofdgerecht had mijn man een pizza en ik vis! Zeker voor herhaling vatbaar!
Joram M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Wat is de service hier achteruit gegaan na de verbouwing!
Lang wachten, slecht geinstrueerd personeel en personeel dat geen Nederlands spreekt.
Vooral het "Italiaanse" personeel is erg onbeschoft. Jammer!
De pizza was redelijk, maar smaakte door de super slechte service matig.
Zonde!
Natascha P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Wat viel dit tegen! Sinds de verbouwing is alles achteruit gegaan. Voorgerecht was veel kleiner dan eerst maar wel dezelfde prijs, pasta met schelp visjes zat zand in, dessert tiramisu smaakte waterig. Wij hadden deze allebei en mijn portie was anderhalf keer zo groot. Was ook erg lelijk gesneden. Service is niet best. Lang wachten op de rekening. Echt ontzettend jammer. Was vroeger beter.
Marijn B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Het eten was echt heel erg goed, zo jammer dat het dan door de matige service alsnog een tegenvaller wordt.

Probleem was dat echt alles heel lang duurde. Het voorgerecht, bruchetta met parmaham, liet een uur op zich wachten. Letterlijk 60 minuten. Drankjes kwamen laat of helemaal niet. Bediening was vaak nergens te bekennen en ook het hoofdgerecht duurde weer een uur (gefileerde zeebaars en pasta met vulling van eekhoorntjesbrood). We waren niet het enige tafeltje waar dit zo ging.

Een dame uit de bediening had dit wel in de gaten en vertelde dat er recent een kok vertrokken was en er was een persoon minder in de bediening. Dat is natuurlijk wel een verklaring maar geen excuus. Geef gasten vooraf een broodje en een olijfje van het huis en vraag om begrip, dan was de ervaring toch anders geweest.
petra V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Wij waren altijd fan van Valentino's, maar sinds de verbouwing is het zwaar achteruit gegaan. Het leuke romantische sfeertje is geheel weg, het is groot en licht geworden. Daarin tegen was de service slecht toen wij er waren. We kregen de broodjes tegelijk met het voorgerecht hadden al meerdere keren aangegeven dat we deze wilde hebben maar helaas kregen we ze niet optijd.
We vonden de pizza di parma altijd heel lekker. Toen we bestelde die weer. Wat een tegenvaller het recept was veranderd hij smaakt niet lekker meer, de ham was er anders op verwerkt geen rucola meer. Nee die nooit meer. De persoonlijke aandacht van de meneer da gigi was er nu niet meer. we missen de oude valentino's en gaan hier liever niet meer heen.