Valentino

31-318520979

Meer informatie over restaurant Valentino

DiederikvH .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Na een tijdje weer terug bij Valentino !
Wat een top - pizzaria
Heerlijke pizza's en vriendelijk personeel, altijd tijd voor een praatje.
Wij komen snel weer !
Rian K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Bij binnenkomst leek niemand van het personeel zich verantwoordelijk te voelen om ons te groeten. Genoeg personeel op steenworp afstand maar allen met andere dingen bezig. Ook na het maken van oogcontact moesten we nog even wachten op een begroeting. Het ziet er erg gezellig uit en het eten was heerlijk, maar we moesten veel moeite doen om gezien te worden. Op de kaart stond dat het mogelijk was zelf een pizza samen te stellen. Ik had bedacht wat ik op mijn pizza wilde en na het maken van oogcontact met verschillende medewerkers kwam er na een poosje een vrouw die niet erg soepel omging met mijn bestelling. Ze zou kijken wat ze kon betekenen maar makkelijk was mijn wens niet. Ik bestelde een vegetarische calzone die uiteindelijk rijkelijk belegd bleek met ham. Hiervoor wel excuus gekregen maar geen verdere tegemoetkoming. Goed eten (echt lekker), goed decor, goede website maar de bediening had geen tijd om te bedienen.
Ron T.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Naar het theater in Veenendaal en dus snel even een hapje eten na de file. Ons stond een pizzeria bij waar we jaren geleden destijds op het terras een lekkere pizza gegeten hadden. De indruk die we er van over hadden gehouden was er een van de soort gokkast-pizzeria, goedkoop, lekker, maar meer een veredeld cafetaria.
Groot was dan ook ook onze verrassing toen we binnen een gezellige en plezierig ingericht etablissement aantroffen waar we hartelijk door twee gastvrouwen werden ontvangen. De inrichting is modern-klassiek: lichte kleuren, maar wel met die heerlijke zwart-wit-foto's van donkerharige Italiaanse schonen aan de wand.
Het rode huiswijntje ontstijgt nadrukkelijk de twee-liter-schroefdop-merlot en wordt geschonken in fraaie glazen - dat drinkt meteen een stuk prettiger.
Vooraf een voortreffelijk broodplankje met smeersels en dan voor mij de Carbonara-pizza en voor mijn eega de Tagliatelle Salmone.
De Pizza is meer dan rijkelijk belegd met ham, salami, spek en rosbief. Een wat ongebruikelijke combinatie, maar zonder meer heerlijk!
Ook de Tagliatelle van mijn tafeldame was meer dan voortreffelijk. We hebben helaas geen tijd meer voor een nagerecht en heel eerlijke gezegd zaten we met de broodjes en de gerechten ook al behoorlijk vol. Ook de rekening was een feestje, zodat onze hernieuwde kennismaking er zonder meer een was die om een herhaling vraagt!
Monique1976 .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2015
Wij zijn hier 2 weken geleden wezen eten en het was echt top! Allebei een carpaccio en als hoofdgerecht had mijn man een pizza en ik vis! Zeker voor herhaling vatbaar!
Joram M.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Wat is de service hier achteruit gegaan na de verbouwing!
Lang wachten, slecht geinstrueerd personeel en personeel dat geen Nederlands spreekt.
Vooral het "Italiaanse" personeel is erg onbeschoft. Jammer!
De pizza was redelijk, maar smaakte door de super slechte service matig.
Zonde!
Natascha P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Wat viel dit tegen! Sinds de verbouwing is alles achteruit gegaan. Voorgerecht was veel kleiner dan eerst maar wel dezelfde prijs, pasta met schelp visjes zat zand in, dessert tiramisu smaakte waterig. Wij hadden deze allebei en mijn portie was anderhalf keer zo groot. Was ook erg lelijk gesneden. Service is niet best. Lang wachten op de rekening. Echt ontzettend jammer. Was vroeger beter.
Marijn B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2015
Het eten was echt heel erg goed, zo jammer dat het dan door de matige service alsnog een tegenvaller wordt.

Probleem was dat echt alles heel lang duurde. Het voorgerecht, bruchetta met parmaham, liet een uur op zich wachten. Letterlijk 60 minuten. Drankjes kwamen laat of helemaal niet. Bediening was vaak nergens te bekennen en ook het hoofdgerecht duurde weer een uur (gefileerde zeebaars en pasta met vulling van eekhoorntjesbrood). We waren niet het enige tafeltje waar dit zo ging.

Een dame uit de bediening had dit wel in de gaten en vertelde dat er recent een kok vertrokken was en er was een persoon minder in de bediening. Dat is natuurlijk wel een verklaring maar geen excuus. Geef gasten vooraf een broodje en een olijfje van het huis en vraag om begrip, dan was de ervaring toch anders geweest.
Remco1971 .
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2015
Ik ben hier gaan eten met mijn vrouw omdat ik hoorde dat het er echt goed zou zijn.

Het voorgerecht was erg lekker maar niet heel heet. Ik had Bruschette al pomodoro gegrilde/gebakken stukjes brood met Tomaat in olie. Erg lekker maar niet heet. De bediening liet te wensen over. We moesten erg lang wachten voor het drinken dat bijgevuld moest worden. Bovendien had ik een kapot glas. Dat is wel omgeruild.
De pizza, een calzone was alleen heet van binnen. De zijkanten waren net van het koude af. Mijn vrouw had spaghetti waarvan het serieus leek alsof het was opgewarmd in de magnetron. Koud van buiten en heet van binnen. Tevens zat er een nasmaak aan. Ik had graag mijn klacht kenbaar willen maken was het niet dat juist diegene, aan onze tafel een kaars aanstak voor een andere tafel. Het was ook echt ongepast, ze kwam erbij staan, pal naast me en hiel de kaars in onze kaars. Bizar dat je geen aansteker bij je hebt, dan weet je serieus niet hoe het hoort. Ik kom er niet meer terug, waardeloos!
Pvdbos .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2015
Wij waren altijd fan van Valentino's, maar sinds de verbouwing is het zwaar achteruit gegaan. Het leuke romantische sfeertje is geheel weg, het is groot en licht geworden. Daarin tegen was de service slecht toen wij er waren. We kregen de broodjes tegelijk met het voorgerecht hadden al meerdere keren aangegeven dat we deze wilde hebben maar helaas kregen we ze niet optijd.
We vonden de pizza di parma altijd heel lekker. Toen we bestelde die weer. Wat een tegenvaller het recept was veranderd hij smaakt niet lekker meer, de ham was er anders op verwerkt geen rucola meer. Nee die nooit meer. De persoonlijke aandacht van de meneer da gigi was er nu niet meer. we missen de oude valentino's en gaan hier liever niet meer heen.
Iklustalles .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Altijd lekker en gezellig bij Valentino. Wij komen er vaak eten met onze kleine kinderen en voelen ons altijd welkom.
Mijn favoriet is de penne mare e monte.
Diva78 .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2014
Tsjaad. Gemoedelijk restaurant. Fijne persoonlijke bediening. Ik ben er 2 dagen achter elkaar geweest en de kreeft gehad. Deze was al open gesneden dus makkelijk te eten en lekker met kruiden gegrild. Gevraagd om geen overdadige borden vol en gekregen. Beetje spaghetti erbij. De tweede dag vis schotel met kreeft en gebakken aubergine en courgette. Simpele bereidingswijze subliem gemaakt. Tafelgenoot had iets v tournedos en was content. Na panna cotta. Stond niet op de kaart. Heerlijk klein en fijn van smaak.