Valentino

Kerkewijk 29 3901 EB Veenendaal Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Valentino

Lekkerbekje40 .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Ga hier regelmatig eten. Is echt een fantastisch Italiaans restaurant! Authentiek en super lekker! Het is alsof je Italië binnenstapt. De pizza's worden in een authentieke oven gebakken dus als het druk is wacht je iets langer,maar dan krijg je wel een echte pizza! Heerlijk en niet duur!
Thebankerswife .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2015
Heerlijke Italiaanse gerechten. De bestelling verliep alleen niet helemaal goed. Mijn tafelgenoot had een pizza besteld zonder olijven en zonder artishock. Soms kan er wat mis gaan in de horeca en we kregen dus ook een pizza met olijven en met artishock. Aangegeven, zou aangepast worden. De tweede keer zaten de olijven nog steeds op de pizza. De derde keer kwam een kok de pizza brengen. Helaas werd dit niet echt vriendelijk gedaan en werd de pizza ruw op tafel gezet waarna de kok direct weg liep zonder ook maar iets te zeggen. Best jammer. Ondanks dit voorval komen we zo nu en dan nog een pizza eten.

Voor mensen die van lekker echt Italiaans eten houden is het een aanrader. Je moet alleen als gast niet als te moeilijk doen ;).
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Zit al ruim 3kwartier op een pizza te wachten? Hoe is dit mogelijk?! zelfs de concurrent is nog sneller met bezorgen 20km verderop. En mijn pizza was verbrand daarbij het was zo hard als beton.
Rien G.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2013
Spaghetti Carnbonara geprobeerd en insalata carprese, beiden echt niets bijzonders, de salade met veel mozzarella was door de dressing niet smakelijk. Rose huiswijn was te drinken maaar van het kaliber slobberwijn en jammer dat ondanks dat je een liter wijn besteld er toch nog 2 euro voor een karafje kraanwater moet worden afgetikt. Beiden Coppa Mista besteld, prima ijs daar was niets mis mee, veel beter dan het voor en hoofdgerecht. Binnen wat primitieve tafels maar redelijke stoelen, dicht op elkaar helaas. vriendelijke bediening maar erg lang wachten en niet even de moeite nemen om de jas aan te nemen. Sanitair redelijk op orde maar mag op een drukke avond wel vaker worden schoongemaakt. Voor ons geen herhalingsgevaar, er zijn in de omgeving veel betere Italiaanse restaurants te vinden die beter aansluiten op onze smaak.
Jvdheiden .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2013
Als een restaurant op alle fronten perfect kun je niet anders dan tienen geven. Eigenaar en kok Gigi weet iedere keer zijn gasten te verrassen door gerechten van de kaart telkens weer een beetje anders te maken. Bovendien heeft hij op het wandbord steeds wisselende voorgerechten en hoofdgerechten. De bediening is deskundig en vriendelijk. Niet alleen zijn ze dat voor de vaste klanten maar ook voor nieuwe gasten. Aanraders: vissoep als voorgerecht, auberginepizza met blauwaderkaas en ijs toe.
HeintjeD .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2013
Het lekkerste Italiaanse ijs wat ik ooit geproefd heb. Moeite om te kiezen, zoveel lekkere smaken ook. De bediening is fantastisch, heel service gericht ook naar de kinderen toe.
Woefdram1 .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2012
Top Italiaans restaurant! Uiteraard met echt Italiaanse kok met verstand van zaken.

Heerlijke pizza's, smaakvolle pasta's en goede vlees- en visgerechten. Ingrediënten zijn met veel zorg en smaak uitgezocht en de chef is altijd bereid erover te vertellen. Super!