Valentino's

Zuidstraat 130 4361 AK Westkapelle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Valentino's

JimVermeulen .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Zondagavond gegeten met twee personen.

Erg stil, mogelijk doordat het restaurant net open ging na vakantieperiode.

Prima bediening, zeer nette en verzorgde zaak. Eten was prima van smaak
GWielen .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
In september hier heerlijk gegeten. De ontvangst was vriendelijk en de pizza was verrukkelijk. Wij waren met een gezelschap van 4 personen en de pizza's hadden een goede bodem, goed belegd en het was smakelijk. Het restaurant heeft een zeer gezellige inrichting. De prijs-kwaliteit is hier meer dan goed.
Mgroenwold .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Lekkere pizza gegeten op het overdekte terras. Bediening was zeer vriendelijk en heerlijk spontaan. We werden snel geholpen en de pizza smaakte prima! Nog lekker nagetafeld met koffie. Op het terras zijn honden toegestaan ( of gedoogt) wat voor hondenbezitters wellicht een pre is maar voor niet-hondenliefhebber (zoals wij) niet altijd plezierig. Ik eet liever zonder geblaf en gehijg en een lik aan mijn arm. Misschien een idee om naast een rookvrije ruimte ook een hondvrije ruimte te maken;)
Fredsaat .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Heerlijk gegeten goede pizza met oregano, wat bij de meeste pizzaria vergeten wordt. Dit seizoen hebben ze net een nieuw terras gemaakt, dus daar hebben we heerlijk gezeten. Bediening was top en vanaf het terras keek je naar binnen in het gezellige restaurant, we komen zeker terug als we in de buurt zijn.
Elke N.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Geweldig nieuw terras en hebben in een dag 's middags en 's avonds gezeten.
'S middags lekker in het zonnetje op het terras koffie gedronken en 's avonds binnen gegeten.
Vooraf een proeverij gedeeld met z'n tweeën en daarna een spaghetti gamberi en de pizza Valentinos op.
Geweldige bediening en fijne ambiance!
Komen zeker nog een keer terug!
Renilde S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2014
Mooi ingericht restaurant met een gezellige sfeer voor jong en oud met vriendelijke, vlotte bediening. Naast gewoon pizza ook veel andere Italiaanse gerechten op de kaart. De pizza vegetariana (met ham) is een echt aanrader. Zelf kwam ik voor de pasta carbonara, die hier door Herman Den Blijker opnieuw is uitgevonden enige jaren geleden (nee, niet met room). Heel erg lekker! Leuke creatieve uitvoering van de kinderpizza's en ze konden het bijna helemaal op. Een goed adres dus!
Nelly H.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2014
Super gegeten in een zeer goede sfeer. Bediening zeer vriendelijk en bekwaam. Onze kinderen kregen aandacht genoeg.
Gewoon goed en super lekker
Gein L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2013
We hebben de uitzending gezien waar Herman den Blijker dit restaurant verbetert, dus we waren benieuwd. We hebben hier gegeten met gezin, 2 kleine kinderen. Vriendelijke onthaal. Allebei een pizza besteld. Deze was goed belegd en lekker te eten. Onze kleine kinderen werden in de watten gelegd door de bediening, heel gezellig.
Heel prettig om te eten, niet specifiek een restaurant om nog eens een keer terug te komen of aan te raden bij anderen. Dat ligt vooral aan het decor, dat mag/moet echt stijlvoller Italiaans zijn. Een complete redo van het interieur is geen overbodige luxe als het geld daarvoor verdiend is.
Koentjed .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2013
Pizza's zijn prima. Lekker, goed belegd en precies goed gebakken.
Pasta's ook prima.
Honden welkom, bediening vriendelijk en erg gewoon.
Eigenaars altijd aanwezig en komen altijd een praatje maken.
Doggiebag mogelijk.
Arco H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
Met vier personen geweest. Het voorgerecht was 1 X Degustazione anti-pasti, 1 X Vitello tonnato en 1 X Bruschetta e pomodori. De Vitello zag er er goed uit. Dunne plakken kalfsvlees, een beetje carpaccio achtig. Met een smaakvolle tonijnmayonaise en lekkere kappertjes. De proeverij van voorgerechtjes zag er ook mooi uit. Met lekkere ham, bruchetta, tapenade enzo. Erg lekker en mooi gepresenteerd. De bruchetta met knoflook en tomaten was ook zeer de moeite waard. Het was vers en lekker veel knoflook. Hmm. De hoofdgerechten bestonden uit 4 pizza's, een Calzone, frutti di mare en valentino's. De Calzone zag er goed uit en was goed gevuld. De smaak was puur en lekker. Het deeg was ook niet te dik en goed gebakken. De Frutti di Mare was ook smakelijk en was rijk belegd met allerlei zeevruchten, alhoewel de surimi er voor mij er niet op hoeft. Maar het smaakte goed en was ook goed gebakken. Er was zelfs olijfolie er over heen gedruppeld wat altijd erg lekker is. De valentino met tomatensaus, kaas, chorizo, paprika knoflook, pepers en mozzarella was ook heerlijk met als min punt de pepers die waren net te heet. Die zijn dus ook niet opgegeten. Als nagerecht was er gekozen voor Coppa fragola, Torta di Cioccolato con gelato alla fragola. Het ijs met aardbeien was ook snel op en de brownie met ijs ging er ook in met grote vaart. De nagerechten waren netjes gepresenteerd. Niks mis mee. De bediening waren ook vriendelijk en behulpzaam. Ze kwamen vaak langs om te vragen of alles naar wens was en er werd verteld over een verbouwing van een paar jaar geleden met het programma herrie in de keuken. Leuk om te horen. De rode wijn die werd geschonken was ook erg lekker.Al in al een leuk restaurant met leuke bediening en smakelijke gerechten.