Valente Espresso

• ...

Meer informatie over restaurant Valente Espresso

Campailla .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2014
Leuk middagje met koffie en Engels drankje, origineel inrichting en vriendelijk personeel. Heel origineel inrichting. Eten hadden wij niet zo veel geproefd. Het lijkt een mooi sfeervol locatie voor kort afstapjes met koffie en gebak.
Jeroen1981 .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2013
Ik ben nu een paar keer bij de Hoogstraat geweest wat me wel beviel. Nu ben ik ook in de Veerhaven naast Loos geweest. Wat me opviel was dat het decor compleet anders was! Een aangename verrassing! De bediening was net zo vriendelijk als bij die andere locatie en het broodje Parma was net zo lekker. Ik kom ook zeker terug bij die locatie.
P H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2013
Slechte, chagerijnige en onverzorgde bediening. Brownie is niet te eten. Keihard en solide, net een baksteen. Munt voor muntthee was op terwijl ze nabij het centrum zitten! Uiteindelijk een espresso en cappuccino besteld waar we 30 minuten op hebben gewacht terwijl de winkel leeg was. Moest zelf vragen hoelang het nog ging duren en kreeg een zuur gezicht terug. Toen we naar buiten gingen werden we niet gegroet terwijl je dat wel verwacht bij een cafe met een huiskamer uitstraling waar het niet druk is.
Ik zou het niet aanraden!
Iens123 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2013
Vorige week een prima cappuccino en dubbele espresso gedronken met twee maal de cheese cake. Zeer ruime keuze aan koffiespecialiteiten van hoge kwaliteit. Variëteit aan broodjes, taarten en koekjes. Niet te beste cheese cake ooit gegeten, maar smaakte prima. Klein, tikkeltje rumoerig zaakje met vriendelijke bediening.
VdHoek12 .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Heel leuk zaakje, voor als je even wat anders wil dan het massale van buurman Loos. Uiteraard: heerlijke cappuccino...En voor zo'n klein zaakje: een hoop kranten te lezen, dus je kan er ook prima alleen zitten.
Jacco B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Erg leuke espressobar op ene top-plekje op het Westplein met terras (ca. 10 mtr. naast Loos). De dubbele espresso was erg goed, juiste temperatuur, mooi romig en ook de juiste hoeveelheid. Cheesecake vond ik persoonlijk iets te zoet, maar dat kan persoonlijk zijn. Het stukje brownie dat je bij de espresso krijgt was daarentegen weer perfect.