Valdin

Van Peltlaan 4 6533 ZM Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Valdin

Restaurant Valdin in Nijmegen heeft een sfeervol restaurantgedeelte met een capaciteit van 100 personen voor al uw diners. Daarnaast hebben wij een leuke bar, uitermate geschikt voor het geven van recepties, promoties etc. Bovendien beschikt Valdin over 3 aparte zalen, geschikt voor vergaderingen, personeelsfeesten, recepties, bruiloften, familiediners etc. 's Zomers kunt u heerlijk buiten dineren op ons buitenterras of borrelen op ons dakterras.

Meer informatie over restaurant Valdin

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag en zondag 11:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Valdin

Nicole Z.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Leuke versierde tafels voor Valentijn.
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Geen
Babs R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Lekker gegeten, prima prijs-kwaliteitverhouding en vriendelijk personeel. We komen hier zeker weer terug.
Lia G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten bij Valdin. Heb er zelfs een foto van op face book gezet. Gezellige sfeer en een hele fijne en vriendelijke correcte bediening.
We komen graag terug.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Zeer aan te raden. Vriendelijk personeel en zeer goede gerechten.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Wij hebben gisteren met onze familie zoals de laatste jaren weer heerlijk gegeten met 29 personen.Mooie versieringen en een prachtig gedekte tafel.Wij komen zeker weer terug.
Monique N.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Perfect zoals altijd. Wij wensen het hele team van Valdin een liefdevol en vooral gezond 2018.
Wij zien jullie graag weer in dit nieuwe jaar.
Groeten, Fam. Betori
Jimmy R.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Jimmy en Rona,
Gisteren een gezellige avond gehad. Het eten was heerlijk, sfeer was gezellig en warm en de bediening, Mark, was super! Wat wil je nog meer! We komen zeker nog een keer terug. Succes in 2018.
Scheenen .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Het was gezellig en het eten goed; we hadde beide van het wildmenu. Prima ervaring, na een paar keer een teleurstelling te hebben gehad.
busink .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
2 voorgerechten kwamen erg dicht op elkaar, daarna duurde het hoofdgerecht langer (beter). Vis hoofdgerecht was beetje flauw. Na eest witte wijn te hebben gedronken, werd naar rode overgestapt. Dit werd ongevraagd in hetzelfde glas ingeschonken. Helaas zaten we vlakbij de in/uitgang waardoor er vaak mensen langsliepen en er koude lucht binnenkwam. Hadden naar een plek in de serre gevraagd, maar dat is helaas niet gehonoreerd
Sietske A.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We hebben hier onze Kerstborrel gehouden en de locatie en de verzorging waren prima! De ruimte was mooi versierd, de hapjes waren lekker en het ontvangst was prima!
yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2017
met vergelijk tot 2 jaar geleden vond ik de kwaliteit van het eten sterk achteruit gegaan .
had het gevoel dat er veel kant en klaar ingekocht wordt.
N.J.B. van den H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Dat wij hier vaker komen zegt genoeg zodat er verder geen feedback nodig is.
Het restaurant is sfeervol. vriendelijk personeel en prijs-kwaliteitsverhouding is goed.
René H.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
We hebben met zijn drieën erg genoten van het dineren in Valdin. Het eten vonden we allemaal erg lekker, de bediening was vriendelijk en attent. De inrichting is niet helemaal mijn smaak, maar al met al toch warm en gezellig. Eén minpuntje: de muziek stond voor mij te hard en was vrij kleurloze loungemuziek met soms een te nadrukkelijke beat. Maar muzieksmaken verschillen, en uiteindelijk beviel het eten en de sfeer zo goed, dat ik me ook niet meer aan de muziek stoorde. Zeker voor herhaling vatbaar.
Th K.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Restaurant voldeed aan de verwachting, personeel is vriendelijk.
Wachttijd op het eten zou korter kunnen, was toch een klein halfuurtje.
Ondanks dat het niet druk was.
Theo G.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Fijn personeel zijn zeer goed geholpen. Het eten was ook heel goed.
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
De ontvangst was wat onsympathiek. Wij kunnen het niet helpen dat het eigen personeel ons op een plaats zet die ze voor anderen gereserveerd was. Trok gelukkig wel bij, maar toch...

Valdin is een grote zaak maar door de verschillende vertrekken valt dit gelukkig niet erg op. Goede gerechten, niet buitengewoon maar door het prijsniveau goede kwaliteit.
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Helemaal naar wens. Vooral de soep van de dag, pompoensoep, was erg lekker. Maar ook de linchgerechten die we daarna aten beveielen ons goed.
Lia G.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Weer heerlijk gegeten en genoten van de sfeer eb fijne bediening. 2 december komen we weer terug om heerlijk te eten.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Prima ontvangst en sfeervol. Eten was prima.