Valdin

Van Peltlaan 4 6533 ZM Nijmegen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Valdin

• Af te huren , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Eeeten .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Ok gegeten hier maar niet heel lekker. Vooraf bers brood was lekker. De pasta met zalm en champignons was ok. De champignons vielen tegen, het was hooguit een halve champignons in 3 plakjes gesneden. Porties zijn ruim voldoende. De bediening is wel vlot en vriendelijk en je zit er prima en gezellig.
Jan10a .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
In een gezellige ambiance een heerlijke maaltijd geserveerd gekregen. Hierbij was de keuze ruim voldoende en voor elk wat wils. Het personeel was zeer vriendelijk en niet opdringerig maar kwamen op de juiste tijden bij je aan tafel voor verdere service. Wij zullen zeer zeker nogmaals gaan eten bij dit gezellige restaurant Valdin.
Gaby V.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2015
Gisteren met drie vriendinnen schandalig slecht gegeten bij Valdin: salade met geitenkaas zonder geitenkaas, vispotje te zout en ondefinieerbaar van smaak, chocoladetasrt oud en taai, bah! En ik ben echt niet kritisch! De bediening gedroeg zich voor een deel onverschillig , de inrichting van het restaurant gezellig
L. H.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2015
Gisteren voor mijn verjaardag bij Valdin gegeten, vriendelijke bediening, mooie inrichting, heerlijke stoelen maar vooral lekker eten van een zeer goede kwaliteit. Drie-gangen menu voor 25 euro was goed verzorgd. De door ons uitgekozen wijn was niet goedkoop maar wel superlekker. De kaart biedt voor ieder genoeg keuze. Wij komen graag nog een keer terug.
RuudvB .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2014
Valdin vond ik een sfeervol restaurant, met op de kaart standaardgerechten, die je meer in een eetcafé verwacht dan in een restaurant. Ik was verrast door de aparte kaart met wildgerechten en koos voor de hazenpeper. Het vlees zelf was prima, maar te zoet gemaakt. Helaas was de bijgaande stoofpeer niet zacht en de rode kool te droog. De bediening was prima: gastvrij, alert en gelukkig niet overdreven aanwezig.
Anne Marie K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2014
Ik ken Valdin vooral als een zakelijke bestemming voor een redelijk snelle lunch van goede kwaliteit. Verwacht geen verrassende gerechten op de kaart hier. De klassieke uitsmijter is trouwens al jaren onovertroffen.

De laatste jaren is het interieur geüpgraded. Aangenaam zittende fauteuils aan de tafel, die noden tot een goede werklunch. In de zomer is er een fijn terras.
Anke W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Gisteren heerlijk gegeten bij Valdin! Verrast door het leuke interieur, de lekker zittende stoelen (ook belangrijk) en de vriendelijke bediening. We komen hier vast nog een keer terug!
Trotamundos .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2014
Vandaag koffie gedronken toen wij langs dit restaurant kwamen.
De cappuccino was prima, goed van temperatuur en met een (te) dunne maar stevige schuimlaag.
Het assortiment taart bij de koffie beperkte zich tot een bananensoes en een punt appeltaart.
Beide goed van kwaliteit (afkomstig van banketbakkerij Pruyn), maar de appeltaart kwam duidelijk veel te koud uit de koeling, zodat je tanden pijn deden bij het eten. Opmerking daarover gemaakt met als antwoord: ja, de appeltaart komt uit de koeling. Bij het weggaan daarop teruggekomen, waarop toch een verontschuldiging kwam dat men er beter op had moeten letten. Volgende keer toch maar warme appeltaart bestellen.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2014
We zijn hier voor een snelle lunch geweest. Van tevoren gaven we aan hoe laat we weer weg moesten, en daar werd rekening mee gehouden. We gingen keurig op tijd weer weg. En we hebben prima gegeten. Ik had een uitsmijter die aan mijn koemelkallergie werd aangepast. Smaakte prima, en het was royaal belegd. Mijn man had de gewokte Oosterse kip en zat te smullen. De menukaart zag er aardig uit, maar er zouden wat ons betreft nog wel meer gerechten op mogen staan. Qua inrichting sprak mij aan dat er een soort huiskamersfeer gecreëerd is. We zaten niet op een gewone stoel, maar op een fauteuil en de tafels zijn van mooi hout gemaakt. Wat ik jammer vond, is dat de kozijnen rijtuigen groen zijn. Dat past qua kleur niet bij de inrichting, net als het systeem plafond. Met de plastic bloemen erbij, krijg ik toch een "net niet" gevoel. Dat is jammer, want je ziet dat men een luxe uitstraling probeert te maken. Al met al een prima plek voor het doel waarvoor we kwamen. En ik kan me voorstellen dat mensen hier hun bedrijfsfeesten willen boeken.
Jenspost H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Met 4 personen geluncht. Dit restaurant heeft de uitstraling van een eetcafe, maar pretendeert wat meer te zijn. Dat valt niet mee. De lunchkaart was eenvoudig, niveau wegrestaurant. Maar in die context was het goed te eten. De verse jus leek helaas niet vers (zeg dan dat je dat niet hebt). Verder wel OK, aardige bediening. Als je haast hebt en onderweg wil lunchen is dit niet verkeerd.