Valdin

Van Peltlaan 4 6533 ZM Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Valdin

Restaurant Valdin in Nijmegen heeft een sfeervol restaurantgedeelte met een capaciteit van 100 personen voor al uw diners. Daarnaast hebben wij een leuke bar, uitermate geschikt voor het geven van recepties, promoties etc. Bovendien beschikt Valdin over 3 aparte zalen, geschikt voor vergaderingen, personeelsfeesten, recepties, bruiloften, familiediners etc. 's Zomers kunt u heerlijk buiten dineren op ons buitenterras of borrelen op ons dakterras.

Meer informatie over restaurant Valdin

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag en zondag 11:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Valdin

Lia G.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten, goede sfeer, fijne bediening. Genoten. Toppie.
Ga graag bij Valdin eten. Vind het eten daar heerlijk, complimenten voor de kos en bediening. Niet te vergeten de rest vab personeel. Altijd mooi schoon servies en bestek. Schone glazen, kort om helemaal goed!
V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Met tussenpozen al 27 jaar het restaurant waar ik met plezier kom, omdat ik er lekker kan eten, een goede bediening krijg en vragen over de menu's goed worden verwoord en uitgelegd.
Beatrijs L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het eten stond binnen no time op tafel, er was geen gelegenheid om eerst iets te drinken.
De bediening, een blonde dame, was niet vriendelijk (van meerdere collega´s gehoord). Zelf kwam ik een kwartier later i.v.m. een andere afspraak. Mijn eten stond al op tafel en was bijna koud en mij werd niet gevraagd of ik iets wilde drinken.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Salade Nicoise gegeten; Kok waar waten de aardappel stukjes, tomaten, olijven? Nee, dit was sla met tonijn en slasaus. Niet goed.
Verder brownie met ijs: proef zelf of het ijs er bij smaakt.... nu niet het geval. Wellicht dat andere zaken wel goed zijn. Maar mijn eerste ervaring viel echt tegen.
Martien P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Ontvangst was netjes, voorgerechten kwamen op tijd maar porties waren matig.

Na bijna een half uur op het hoofdgerecht gewacht te hebben, kwamen eerst de twee van de vier hoofdgerechten, een flink aantal minuten erna de nummers drie en vier. Eten werd dus koud ondertussen. Bij de asperges tradioneel was de ham verbrand en het ei zo hard dat het groen uitzag. De maaltijd had duidelijk te lang onder een warmhouder gestaan. Toen wij de serveerster op de ham aanspraken,wilde zij deze er tussen uit trekken en meenemen naar de keuken?? Wij hebben de borden in zijn geheel meegegeven. Terug van de keuken was er nieuwe ham opgegooid en was er verder niks met de opmaak van het bord gedaan. Het zag er onsmakelijk uit en de aardappels waren ondertussen ook koud en niet te eten...

Wat een drama. Nooit meer.
K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Dit was onze eerste keer bij Valdin en absoluut niet de laatste keer. We hebben heerlijk gegeten, eten werd relatief snel geserveerd en de porties zijn vrij groot. Verder is het restaurant erg sfeervol ingericht en is het een vrij rustig restaurant bij drukte. Een aanrader!
W. W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Fantastische ontvangst. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen.
Lief en kundig personeel.
Meteen water neerzetten voor onze hondjes.
En ... dat is misschien wel het belangrijkst ... heerlijk gegeten.
S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
sfeervol aan gekleed restaurant ,vlotte vriendelijke bediening ,gerechten vers en smakelijk bereid.
echt een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug.
B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Een restaurant waar we al ruim 30 jaar na toe gaan voor een goede lunch, diner of bruiloft viering en waar we al bijna 20 jaar bij binnenkomst begroet worden door Mark ! Ga zo door !
W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten. Gerechten mooi opgediend.
Lekker stoelen om lang na te tafelen.
Vriendelijk personeel. Parkeren achter het restaurant.
Anjo S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Vriendelijke bediening in een prima ambiance.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Temperatuur aan de lage kant. Tussendeur ging veel,open ivm bediening vergaderruimte boven en gaf telkens een koude wind.
Ontvangst kan beter. Ik miste de gastvrijheid van bijv een klein mandje stokbrood, kleine amuse of zo als appetizer.
leo V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
heerlijkm gegeten
Lia G.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Gisteravond heerlijk gegeten . Met de complimenten aan kok Lisette en haar keuken personeel. Goede en fijne bediening van Wesley en zijn collega,s. Fijne en gezellige sfeer. Ze verdienen een dikke vette pluim.
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2018
Heerlijke tent, mooie sfeervolle inrichting. Ontvangst ook goed en eten was lekker. Kom de laatste tijd vaker bij Valdin voor lunch na bezoek Radboud UMC.
K.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Erg lekker eten, ook qua prijs-kwaliteitsverhouding erg goed.
Gezellige sfeer en inrichting, ik kom zeker een keer terug!
Dorine P.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Hartelijke ontvangst en heerlijk gegeten. We voelen ons er thuis!!
Een aanrader om bij Valdin te gaan eten!
Graag tot de volgende keer.
J.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2018
Lekkere lunch vlakbij het werk. Veel keuze en alles vers bereid. We gaan hier regelmatig naartoe.
Zowel salades als broodjes ruim voldoende.
M.N. S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Het was heel gezellig en lekker. De mensen heel voorkomend en prettig.
L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Wij hebben zoals gewoonlijk weer genoten. het was reuze gezellig. Voor dat je het in de gaten hebt zit de avond er weer op.