Valdin

Van Peltlaan 4 6533 ZM Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Valdin

Restaurant Valdin in Nijmegen heeft een sfeervol restaurantgedeelte met een capaciteit van 100 personen voor al uw diners. Daarnaast hebben wij een leuke bar, uitermate geschikt voor het geven van recepties, promoties etc. Bovendien beschikt Valdin over 3 aparte zalen, geschikt voor vergaderingen, personeelsfeesten, recepties, bruiloften, familiediners etc. 's Zomers kunt u heerlijk buiten dineren op ons buitenterras of borrelen op ons dakterras.

Meer informatie over restaurant Valdin

Maandag t/m vrijdag 09:00 - 21:00
Zaterdag en zondag 11:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Valdin

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2018
Hele gezellige avond beleefd.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Zeer vriendelijke ontvangst, snelle bediening, flexibiliteit bij afrekenen
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Vanavond weer heerlijk gegeten. Het was super gezellig en de bediening was top! Complimenten voor de kok en het keuken personeel. Het eten was ontzettend lekker. Kortom we komen zeker weer gauw eten.
Dennis M.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Jammer van de meerdere haren in het eten???? als compensatie 1 drankje van het huis
Margo J.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2018
Heerlijk 3 gangen menu, prima prijs-kwaliteit. Komen hier zeker nog eens terug.
Romke O.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Geen
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Weer heerlijk gegeten. Complimenten voor de koks. Vriendelijk en gezellige sfeer dankzij het leuke personeel.
Bediening heel goed. Kortom genoten. Tot de volgende keer.
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten in een goede ambiance, altijd uiterst aardige bediening door Dory en Marc.
We komen graag weer terug.
Gert en Ineke van Beek
V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Lekker gegeten, vriendelijk personeel en een fris windje met deze hitte. Waren hier al vaker wezen eten en zullen zeker nog terugkomen.
Miira J.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
- pannenkoek voor dochter dreef van het vet
- salade doordrenkt door slasaus
- "dipsausjes" voor mosselen overduidelijk uit een potje en met een vel erop
- personeel uiterst vriendelijk maar stond regelmatig om de hoek te kletsen waardoor wij te lang moesten wachten
- wij hebben na het hoofdgerecht 15 minuten gewacht op de kaart voor het dessert, waarna we toch maar besloten af te rekenen en weg te gaan
A.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Zoals gewoonlijk erg goed met alles, sfeer, bediening en kwaliteit. Wij komen hier regelmatig.
Goed en gezellig restaurant
Jos B.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Al redelijk vaak aan tafel geweest bij Valdin; altijd goede kwaliteit, prijs/kwaliteit uitstekend en zeer prettige persoonlijke bediening.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Wederom heerlijk gegeten, goede sfeer, fijne bediening. Genoten. Toppie.
Ga graag bij Valdin eten. Vind het eten daar heerlijk, complimenten voor de kos en bediening. Niet te vergeten de rest vab personeel. Altijd mooi schoon servies en bestek. Schone glazen, kort om helemaal goed!
V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Met tussenpozen al 27 jaar het restaurant waar ik met plezier kom, omdat ik er lekker kan eten, een goede bediening krijg en vragen over de menu's goed worden verwoord en uitgelegd.
Beatrijs L.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Het eten stond binnen no time op tafel, er was geen gelegenheid om eerst iets te drinken.
De bediening, een blonde dame, was niet vriendelijk (van meerdere collega´s gehoord). Zelf kwam ik een kwartier later i.v.m. een andere afspraak. Mijn eten stond al op tafel en was bijna koud en mij werd niet gevraagd of ik iets wilde drinken.
Ronald M.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2018
Salade Nicoise gegeten; Kok waar waten de aardappel stukjes, tomaten, olijven? Nee, dit was sla met tonijn en slasaus. Niet goed.
Verder brownie met ijs: proef zelf of het ijs er bij smaakt.... nu niet het geval. Wellicht dat andere zaken wel goed zijn. Maar mijn eerste ervaring viel echt tegen.
Martien P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Ontvangst was netjes, voorgerechten kwamen op tijd maar porties waren matig.

Na bijna een half uur op het hoofdgerecht gewacht te hebben, kwamen eerst de twee van de vier hoofdgerechten, een flink aantal minuten erna de nummers drie en vier. Eten werd dus koud ondertussen. Bij de asperges tradioneel was de ham verbrand en het ei zo hard dat het groen uitzag. De maaltijd had duidelijk te lang onder een warmhouder gestaan. Toen wij de serveerster op de ham aanspraken,wilde zij deze er tussen uit trekken en meenemen naar de keuken?? Wij hebben de borden in zijn geheel meegegeven. Terug van de keuken was er nieuwe ham opgegooid en was er verder niks met de opmaak van het bord gedaan. Het zag er onsmakelijk uit en de aardappels waren ondertussen ook koud en niet te eten...

Wat een drama. Nooit meer.
Kimberley K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Dit was onze eerste keer bij Valdin en absoluut niet de laatste keer. We hebben heerlijk gegeten, eten werd relatief snel geserveerd en de porties zijn vrij groot. Verder is het restaurant erg sfeervol ingericht en is het een vrij rustig restaurant bij drukte. Een aanrader!
W. W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Fantastische ontvangst. Er werd goed rekening gehouden met onze wensen.
Lief en kundig personeel.
Meteen water neerzetten voor onze hondjes.
En ... dat is misschien wel het belangrijkst ... heerlijk gegeten.
S.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2018
sfeervol aan gekleed restaurant ,vlotte vriendelijke bediening ,gerechten vers en smakelijk bereid.
echt een aanrader, wij komen zeker nog een keer terug.