Vains

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
R. S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Geweldig restaurant. Alles klopt. Sfeer, goede service, prima kaart (er zit gegarandeerd voor iedereen iets tussen), keuken levert top gerechten af. Ga het zeker eens proberen
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Familie Fiers

Super leuke avond gehad! Heerlijke gerechten, goede wijnen, lekkere cocktails. Vriendelijk en enthousiast personeel. En dit alles in een smaakvol en trendy ingericht restaurant, wat helemaal aan onze stijl voldoet. Top!

Wij komen graag weer terug.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Heerlijk eten, veel variatie, mooie ambiance, lekker wijnen. Echter behoorlijk sterk aan de prijs. Alle lof voor de jonge gastheer!
PMeyers .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een top avond gehad samen met mijn vriendin heerlijk gegeten bij VAINS.

Het restaurant is héél stijlvol ingericht.
We werden netjes ontvangen bij aankomst. Niet zo formeel zoals vaak gebeurd bij andere restaurants maar juist heel vriendelijk.

De kaart had veel variatie en na wat overleg met de ober, hebben we gekozen voor allemaal losse gerechten.
Heerlijke tonijn Sashimi, Sushi en de oesters waren ook top!
Daarna hebben we van een heerlijke Indonesische proeverij mogen genieten. De wijn was perfect voor deze avond een heerlijke Sauvignon Blanc uit Nieuw-Zeeland.

Dit restaurant maakt de naam Fusion cuisine helemaal waar.

Wij komen zeker ( snel ) terug .
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
In 1 woord: TOP! Eten lekker, bediening vriendelijk en enthousiast. Oké,1 minpuntje: muziek mag wat minder luid maar als je bovenin gaat zitten valt dat ook wel mee. Ik ga daar zeker terugkomen.
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met 5 personen gegeten. We hadden allemaal een ander menu. Het eten , dessert , de witte wijn, allemaal prima. Mooie en warme aankleding. Top bediening. We voelden ons welkom. Enigste minpuntje : muziek stond iets te hard. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Vanuit Nijmegen afgereisd naar Vains gezien dit eén van de weinige fusion restaurants is in Nederland, gebaseerd op de Indonesische keuken. De ontvangst was zeer hartelijk. Ober met productkennis en prima wijnkennis. We startten met een Laksa kippensoep. Rijkgevuld, goed op smaak met een pittige twist. De bruschetta was ook goed geroosterd en op smaak.
Vervolgens kregen we als hoofdgerecht 'Taste of Bali'; mooie presentatie, wat je zeker niet krijgt in een traditioneel Indonesisch restaurant, en goed op smaak. Je proeft de verse producten en dat vonden wij een groot pluspunt. Met name de saté aan citroengras was verrassend! Afgesloten met huisgemaakte gelaagde tiramisu van spekkoek (alleen dat is al een bezoek waard!) Gewoonweg heerlijk waarbij de versheid weer terugkomt. Nadien nog twee cocktails gedronken (AMF & Toblerone cocktail). Ook hierin komt de creativiteit van de chef terug.

De combinatie van traditionele gerechten, de moderne opmaak en de gezellige ambiance doen ons zeker terugkomen!

Tip: keuze vergroten van bestelbare wijnen per glas.
Monique U.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Super mooi, moderne uitstraling. Helaas te weinig bedienend personeel waardoor het te lang duurde voordat we dan ook maar een menukaart te zien kregen. Gelukkig maakte de kwaliteit van het eten alles goed. Aanrader!
Mfmgijsberts .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2015
Gisteren met 4-en hier geweest. Trendy/modern met heerlijke muziek op de achtergrond. Eten was heerlijk! Voor en hoofd gerecht hadden we gekozen voor een verrassing. Beide wat Aziatisch georiënteerd met heerlijke smaken en variatie in gerechten. Goede uitleg bij het voorafje, helaas niet bij het hoofdgerecht. Toetje was een trio van chocolade. Ook dit was werkelijk heerlijk! Naast een drankenkaart kun je hier ook diverse cocktails bestellen. Kortom zeker een restaurant waar je en heerlijke avond kunt hebben
Jannekesmul .
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2015
afgelopen week bij Vain's gegeten. Wij werden zeer attent ontvangen en de ambiance was trendy en ziet er verzorgt uit. Na een heerlijk aanbevolen huisaperitief werd onze wijn geserveerd die net als de overige wijnen zeer aantrekkelijk geprijsd zijn. Onze keuze voor het eten was voor chefs choice menu 4 gang. Top proeverij van voorgerechten, Tonijn MJMMMM, daarna de laksa soep lekker smaakvol, het hoofdgerecht lekker royaal en goed op smaak...... het dessert maakte het helemaal af. Een zeer verrassende avond gehad in een mooie trendy locatie en prijskwaliteit gewoon top is. Wij komen graag terug
Imke B.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Afgelopen zaterdag met mijn vriend voor ons jubileum bij vains gaan eten. Wat een top service!!
Laksa soep, surprise bites, lekker hoofgerecht en een heeeerlijk dessert!
Echt een aanrader!
Cath .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Sfeervolle inrichting. Beperkte keuze uit gerechten. De GadoGado viel erg tegen..satesaus was warm, de rest was rouwkost en lauwe rijst. Totaal smakeloos.
De bediening was traag, vergaten de drankjes en op de koffie moesten we wel erg lang wachten. Dit zelfs na een herinnering!
Frenzel .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
We waren met een groep van 10 personen.
Eten was slecht. Hadden om 19.30 uur afgesproken en kregen pas om 21.30 uur ons voorgerecht.
Soep was lauw warm en hoofdgerecht was koud.
Sate kregen we 4 stokjes voor 10 mensen en niets werd aangevuld.
Super slecht gegeten.
Jmz .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2015
Wil een trendy restaurant zijn met helaas trendy eten en muziek. Gado gado met geen smaak en niet Indisch. Rendang hetzelfde verhaal.
Vorri-on .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Ik heb hier als voorgerecht de Z-A Lendebief en aansluitend de Ayam Pedis (Aanrader) gegeten. Wat voor mij een totale verrassing is geweest. Zo kan het ook! Na deze 2 gerechten zaten we goed vol door het verhaal en de uitleg van de ober over het dessert raakten we beiden geïnteresseerd. Geen spijt van, we hebben Trio Chocolade gehad wat echt voortreffelijk is. De presentatie is bijzonder leuk gedaan en de smaak, je merkt echt dat er vakwerk aanwezig is. Iemand met een grote passie voor het vak.
Een zacht fijne zit (zowel voor rug als zitvlak) geen stoelen waar je na een half uur pijn aan je zitvlak krijgt. Lounge , muziek, cocktails (alcohol vrij zijn ook aanwezig).
Je waant je echt in een bijzondere en vrij unieke setting in Nederland. Vandaar mijn 10.
De uitgebreide drankkaart maakt het af. Samen hebben we een cocktail gedronken om dat speciale gevoel te krijgen waar we naar op zoek waren. Keuze genoeg voor ieder wat wils.
Prijs/kwaliteit in totaal is naar mijn mening dik in orde.

Het mooi ervan is dat er ook een rolstoel helling aanwezig is. Wat het zeer toegankelijk maakt voor minder valide mensen, en er is schoon sanitair.

(mijn 9 voor het eten is gebaseerd op presentatie/smaak/prijs)
(mijn 9 voor de service is gebaseerd op attentie/bediening/productkennis)
(mijn 10 is gebaseerd door een inrichting en muziek die smaakvol, warmte, frisheid uitstraalt en toegankelijkheid).
Estherlinssen .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Heerlijk gegeten, lekkere wijn en cocktails! Verrassingsmenu van de chef gekozen; 4 gangen met veelzijdige en verrassend lekkere gerechten! Sfeervol mooi restaurant, vriendelijke en enthousiaste bediening. Aanwinst voor Venlo!