Vains

Jodenstraat 10 5911 HK Venlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vains

Bereikbaar met openbaarvervoer.
  • Kom je met de auto?
    Dan bevelen wij Parkeergarage Q-Park Centrum Maasboulevard (Prinsessesingel 5, 5911 HS Venlo) aan. Van daaruit is het slechts 240 meter (ongeveer 3 min.) lopen naar ons restaurant in de Jodenstraat 10.
  • : Betaald parkeren in de buurt.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00-23:00

9,2

Jouw recensie over het restaurant Vains

Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
John K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij hadden een ander idee in ons hoofd vanwege aanraden door vrienden. De entourage was geweldig en ook de bediening. Echter de kaart was anders dan men ons had verteld. Je kon geen andere gerechten bestellen dan geïnspireerde gerechten van Bali. Alhoewel alles smaakvol was kwamen we daar niet voor.
Toen we een soepje wilde bestellen konden we geen door ons gekozen keuze maken: antwoord: de soep was op. Toen nog een andere gekozen: ook die was helaas op. Er bleef dus alleen de soto soep over...………….Niemand was in het restaurant......hoe kan die op zijn??? tot 2 x toe...…….Vinden we niet kunnen. Het was meer een Indische rijsttafel………...dan hadden we ook naar de chinees kunnen gaan toch????
Bonnie S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten en een leuke gastvrouw.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
prima eten, bediening was iets minder en aan de trage kant. Het eten maakte echter veel goed waardoor de avond geslaagd was.
huub V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten met 3 personen .Alleen de saté van kip met kroepoek en een fles wijn. Voor €72 : vond ik aan de prijs. Wel heel lekker . Mooie ambiance .
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Een erg mooie zaak in hartje Venlo. Wij kozen voor "sharing Bali"; diverse kleine hapjes uit de Indonesische keuken.
Een prima keuze! Mooi gepresenteerd op bijzondere schaaltjes en borden.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Niets op aan te merken
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
En soms wordt je gewoon eens verrast als je ergens zomaar binnenstapt. Zo ook hier. In het begin komt het interieur wat 'lounge' achtig over, maar al snel blijkt dat er echt serieus veel aandacht aan is besteed. De menukaart bestaat uit een mengeling/combinatie van oosterse en Franse smaken. Kan op sommige plaatsen op een ramp uitlopen, maar hier klopt het helemaal, zelfs wanneer van Japan, Thailand, Indonesië naar Frankrijk wordt gesprongen. Allemaal mooie en smaakvolle combinaties die fraai gepresenteerd worden. Tevens is de prijs/ kwaliteitsverhouding uitstekend te noemen. En gecombineerd met en vlotte personeel een uitstekend combinatie. Van harte aanbevolen, die 10 helemaal waard.
Gemma W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Naast het heerlijke eten, genoten van de presentatie van het eten en het zeer vriendelijke personeel. We komen hier zeker terug als we weer in Venlo zijn.
raymond R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Duurde erg lang voor het eten er was.. Personeel was super vriendelijk. Probleem lang wachten was professioneel en klant gericht opgelost. Dat maak je ook niet altijd mee. Kortom heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
• Prachtig ingericht restaurant.
• Erg vriendelijk, bekwaam en behulpzaam personeel.
• Overheerlijke Indonesische rijsttafel!
Kortom, op alle gebied een absolute aanrader en voor herhaling vatbaar.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Een aanrader! Indische keuken met een twist!
Hilda G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassend en handig om te weten dat in Venlo zo lekker fusion gekookt wordt.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Zeer leuke ober, die snapt hoe het moet! Leuk restaurant! Ruime opzet met tafels, zodat je ook privacy hebt!
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik had gereserveerd voor 4, maar er was maar op 2 gerekend. Werd snel opgelost. De bediening gaf ons het gevoel dat ze er niet met het hoofd bij waren.
Ik heb lekker gegeten, maar vond de prijs voor mijn gerecht niet passen bij hetgeen geserveerd werd. Thaise garnalen met lintpasta in kokos curry. De garnalen waren perfect klaargemaakt, wel ongepeld. Deze lagen op n zielloos hoopje spaghetti in kokossaus. Curry vind ik geen benaming hiervoor. Er zaten 2 stukjes lente-ui en 'n paar kwartjes cherrytomaat in. De smaak was prima, maar voor €21 verwachtte ik iets meer. Normaal gesproken krijg je ook een extra servet/kommetje water oid als je garnalen zelf moet pellen, helaas hier niet. Één andere tafelgenoot had hetzelfde gerecht. Verder was er nog n dichtgeschroeide tonijn, zag er mooi uit, ook bijzonder opgemaakt, royale portie tonijn. En 'n tonijn met Balinese sambal, die ondanks dat gezegd werd dat de sambal niet echt pittig zou zijn, dit toch wel was. De bijbehorende nasi goreng kwam pas nadat er naar gevraagd werd, halverwege de maaltijd (lauw).
Antonie V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hier met mijn partner gegeten. En dat eten was gewoon erg goed, niets op aan te merken. Lees goed, niets op aan te merken. En dat zegt veel, alles was perfect bereid. Wellicht had het dessert een bolletje ijs minder mogen zijn, maar swah...

De bediening was zeer vriendelijk en attent, maar mij iets te amicaal en informeel. Dit pastte niet bij de kwaliteit van de gerechten. Wellicht eens bij de hotelschool oid langsgaan voor wat stagaires.
Het was niet zo druk, maar ik kan me indenken dat als het wat drukker is, het erg rumoerig kan worden doordat mensen de muziek willen overschreeuwen. Maar die muziek pastte overigens wel erg goed bij de fusionkeuken.

Ja, ik ga zeker nog eens terug.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Nadat we een aantal jaar geleden hier lekker hebben gegeten dit keer zeer teleurstellend. Het bedienend personeel was erg chaotisch en er was totaal geen duidelijke communicatie. Daardoor duurde het ruim 1 1/2 uur voor de voorgerechten kwamen en kwamen deze een voor een waardoor niet samen gegeten kon worden. De smaak en kwaliteit van de hoofdgerechten was bedroevend en ook hierop moest erg lang gewacht worden. Het feit dat de gasten van de 2 naastgelegen tafels kwaad weg liepen toonde dat wij niet de enige waren die teleurgesteld waren. Vanuit het restaurant kwam ook geen excuses of aanbod voor compensatie over het de lange wachttijd of de smakeloosheid van de maaltijden.
Al met al een teleurstellende ervaring.
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heb een ware smaaksensatie beleefd
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat was het eten lekker zeg!!! Enthousiaste mensen ook... een echte aanrader!!! Vooral de tonijn was serieus lekker! Als hoofdgerecht hebben we de Balinese gerechten gedeeld. Finger licking good!!
Maxim R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Super gegeten, Ober Dimitri is een super aardige kerel. Top restaurant.