Vains

Jodenstraat 10 5911 HK Venlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vains

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17:00 - 21:30 uur

Jouw recensie over het restaurant Vains

Hilda G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassend en handig om te weten dat in Venlo zo lekker fusion gekookt wordt.
Marcel G.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Zeer leuke ober, die snapt hoe het moet! Leuk restaurant! Ruime opzet met tafels, zodat je ook privacy hebt!
Colette H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Ik had gereserveerd voor 4, maar er was maar op 2 gerekend. Werd snel opgelost. De bediening gaf ons het gevoel dat ze er niet met het hoofd bij waren.
Ik heb lekker gegeten, maar vond de prijs voor mijn gerecht niet passen bij hetgeen geserveerd werd. Thaise garnalen met lintpasta in kokos curry. De garnalen waren perfect klaargemaakt, wel ongepeld. Deze lagen op n zielloos hoopje spaghetti in kokossaus. Curry vind ik geen benaming hiervoor. Er zaten 2 stukjes lente-ui en 'n paar kwartjes cherrytomaat in. De smaak was prima, maar voor €21 verwachtte ik iets meer. Normaal gesproken krijg je ook een extra servet/kommetje water oid als je garnalen zelf moet pellen, helaas hier niet. Één andere tafelgenoot had hetzelfde gerecht. Verder was er nog n dichtgeschroeide tonijn, zag er mooi uit, ook bijzonder opgemaakt, royale portie tonijn. En 'n tonijn met Balinese sambal, die ondanks dat gezegd werd dat de sambal niet echt pittig zou zijn, dit toch wel was. De bijbehorende nasi goreng kwam pas nadat er naar gevraagd werd, halverwege de maaltijd (lauw).
Antonie V.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hier met mijn partner gegeten. En dat eten was gewoon erg goed, niets op aan te merken. Lees goed, niets op aan te merken. En dat zegt veel, alles was perfect bereid. Wellicht had het dessert een bolletje ijs minder mogen zijn, maar swah...

De bediening was zeer vriendelijk en attent, maar mij iets te amicaal en informeel. Dit pastte niet bij de kwaliteit van de gerechten. Wellicht eens bij de hotelschool oid langsgaan voor wat stagaires.
Het was niet zo druk, maar ik kan me indenken dat als het wat drukker is, het erg rumoerig kan worden doordat mensen de muziek willen overschreeuwen. Maar die muziek pastte overigens wel erg goed bij de fusionkeuken.

Ja, ik ga zeker nog eens terug.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Nadat we een aantal jaar geleden hier lekker hebben gegeten dit keer zeer teleurstellend. Het bedienend personeel was erg chaotisch en er was totaal geen duidelijke communicatie. Daardoor duurde het ruim 1 1/2 uur voor de voorgerechten kwamen en kwamen deze een voor een waardoor niet samen gegeten kon worden. De smaak en kwaliteit van de hoofdgerechten was bedroevend en ook hierop moest erg lang gewacht worden. Het feit dat de gasten van de 2 naastgelegen tafels kwaad weg liepen toonde dat wij niet de enige waren die teleurgesteld waren. Vanuit het restaurant kwam ook geen excuses of aanbod voor compensatie over het de lange wachttijd of de smakeloosheid van de maaltijden.
Al met al een teleurstellende ervaring.
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Heb een ware smaaksensatie beleefd
Twan B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Wat was het eten lekker zeg!!! Enthousiaste mensen ook... een echte aanrader!!! Vooral de tonijn was serieus lekker! Als hoofdgerecht hebben we de Balinese gerechten gedeeld. Finger licking good!!
Maxim R.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Super gegeten, Ober Dimitri is een super aardige kerel. Top restaurant.
pierot .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zoals elke keer is het eten hier geweldig met wisselende menukaart. Overal netjes uitleg bij. Ontzettend goede bediening, compliment!!! Super sfeervol. Iedereen die van lekker eten houd met verse produkten en zeer goede kwaliteit moet hier komen eten. De Indonesische gerechten zijn hemelslekker!!! De wijn maakt het kompleet en vergeet vooral de lekkere broodjes of bruchetta vooraf niet. Gestoord lekker!!!!!
N. H.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Via Social Deal kennis gemaakt met dit restaurant. Waren hier op 28 mei eten. Klein terrasje, alles zeer mooi opgesteld en met veel oog voor het detail. Zeer vriendelijke ontvangst en bediening, veel uitleg over de kaart, het eten enz.
Ivm de warmte heb ik voor vooraf voor een salade gekozen ipv soep. De extra toeslag van € 5 vond ik wel beetje heftig - maar de salade was wel erg lekker, goede dressing, heerlijke avocado erbij.
We bestelden vooraf brood: 6 flinke sneetjes mooi donker brood, erg lekker.
Binnen het social deal menu was vooraf een soep, die erg goed was. Niet te zwaar, soort opgeschuimde soep.
Hoofdgerecht was Indonesisch met verschillende soorten kroepoek. Ook lekker.
Ik had vegetarisch besteld en kreeg een omelet gevuld met rijst en wat extra's erbij. Was lekker, maar een omelet vind ik nou geen gerecht voor een avond diner, dat maak ik zelf thuis ook klaar.
Het dessert was top: een ananas carpaccio (heeeel dun gesneden ananas) met een coulis van mango (geloof ik), kokosslagroom toefjes, een klein bolletje mascarpone ijs en een koek. Wat een heerlijke combinatie voor een zomerse avond. Frisse smaken, perfecte hoeveelheid. (Als de kok bij het vegetarische gerecht net zo creatief was geweest als bij het dessert.... dan was het een dikke 10+ geworden).

Service: 10+
Eten: 9 (door het omelet)
Sfeer: 10+
Voor herhaling vatbaar: ja
pierot .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Op 24 mei hier gegeten met partner buiten op terrasje. Ontvangst was zeer goed, zeer goed geholpen, en geinformeerd over van alles. Alles klopte, de wijn, het eten. Wij hadden de thaise soep die overdonderde ons!!! En het hoofdgerecht was Indonesies HEERLIJK!!! De presentatie was geweldig. Kortom: verrukkelijk gezeten en gegeten. Wij komen hier zeker terug. Compliment!!!
Tze Liang T.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gisteren met 5 vriendinnen bij Vains gegeten. Geweldig restaurant. Sfeervol inrichting, iets te harde muziek op de achtergrond, maar we konden toch goed horen wat er gezegd wordt.
De gerechten zijn heel smaakvol en de bediening is goed.
Voor herhaling vatbaar.
R. S.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Geweldig restaurant. Alles klopt. Sfeer, goede service, prima kaart (er zit gegarandeerd voor iedereen iets tussen), keuken levert top gerechten af. Ga het zeker eens proberen
Sandra F.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Familie Fiers

Super leuke avond gehad! Heerlijke gerechten, goede wijnen, lekkere cocktails. Vriendelijk en enthousiast personeel. En dit alles in een smaakvol en trendy ingericht restaurant, wat helemaal aan onze stijl voldoet. Top!

Wij komen graag weer terug.
Sjoerd V.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2016
Heerlijk eten, veel variatie, mooie ambiance, lekker wijnen. Echter behoorlijk sterk aan de prijs. Alle lof voor de jonge gastheer!
PMeyers .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Een top avond gehad samen met mijn vriendin heerlijk gegeten bij VAINS.

Het restaurant is héél stijlvol ingericht.
We werden netjes ontvangen bij aankomst. Niet zo formeel zoals vaak gebeurd bij andere restaurants maar juist heel vriendelijk.

De kaart had veel variatie en na wat overleg met de ober, hebben we gekozen voor allemaal losse gerechten.
Heerlijke tonijn Sashimi, Sushi en de oesters waren ook top!
Daarna hebben we van een heerlijke Indonesische proeverij mogen genieten. De wijn was perfect voor deze avond een heerlijke Sauvignon Blanc uit Nieuw-Zeeland.

Dit restaurant maakt de naam Fusion cuisine helemaal waar.

Wij komen zeker ( snel ) terug .
Sjoerd H.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
In 1 woord: TOP! Eten lekker, bediening vriendelijk en enthousiast. Oké,1 minpuntje: muziek mag wat minder luid maar als je bovenin gaat zitten valt dat ook wel mee. Ik ga daar zeker terugkomen.
Conny R.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Met 5 personen gegeten. We hadden allemaal een ander menu. Het eten , dessert , de witte wijn, allemaal prima. Mooie en warme aankleding. Top bediening. We voelden ons welkom. Enigste minpuntje : muziek stond iets te hard. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.
Stefan B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Vanuit Nijmegen afgereisd naar Vains gezien dit eén van de weinige fusion restaurants is in Nederland, gebaseerd op de Indonesische keuken. De ontvangst was zeer hartelijk. Ober met productkennis en prima wijnkennis. We startten met een Laksa kippensoep. Rijkgevuld, goed op smaak met een pittige twist. De bruschetta was ook goed geroosterd en op smaak.
Vervolgens kregen we als hoofdgerecht 'Taste of Bali'; mooie presentatie, wat je zeker niet krijgt in een traditioneel Indonesisch restaurant, en goed op smaak. Je proeft de verse producten en dat vonden wij een groot pluspunt. Met name de saté aan citroengras was verrassend! Afgesloten met huisgemaakte gelaagde tiramisu van spekkoek (alleen dat is al een bezoek waard!) Gewoonweg heerlijk waarbij de versheid weer terugkomt. Nadien nog twee cocktails gedronken (AMF & Toblerone cocktail). Ook hierin komt de creativiteit van de chef terug.

De combinatie van traditionele gerechten, de moderne opmaak en de gezellige ambiance doen ons zeker terugkomen!

Tip: keuze vergroten van bestelbare wijnen per glas.
Monique U.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Super mooi, moderne uitstraling. Helaas te weinig bedienend personeel waardoor het te lang duurde voordat we dan ook maar een menukaart te zien kregen. Gelukkig maakte de kwaliteit van het eten alles goed. Aanrader!