Vains

Jodenstraat 10 5911 HK Venlo Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Vains

Bereikbaar met openbaarvervoer.
  • Kom je met de auto?
    Dan bevelen wij Parkeergarage Q-Park Centrum Maasboulevard (Prinsessesingel 5, 5911 HS Venlo) aan. Van daaruit is het slechts 240 meter (ongeveer 3 min.) lopen naar ons restaurant in de Jodenstraat 10.
  • : Betaald parkeren in de buurt.

Dinsdag t/m Zaterdag 17:00-23:00

Jouw recensie over het restaurant Vains

H V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
We hadden de Night in Bali genomen. De soto was heerlijk, hoofdgerecht om vingers bij af te likken en nagerecht omgeruild van een crème brulee naar de huisgemaakte spekkoek. Als je de spekkoek separaat at, zat er veel smaak aan. Als je het samen met de slagroom, vanille ijs en siroop at verdween jammer genoeg de smaak. Dit zou anders kunnen. De inrichting is erg leuk, trendy en gezellig. Fijne muziek (die soms iets te aanwezig was). De wachttijden tussen de gangen was aan de lange kant. We zaten op een bank maar deze werd na een tijdje niet zo comfortabel meer, hij zag er wel mooi uit. De bediening is super vriendelijk en je ziet dat ze hard werken voor de zaak. Wij komen terug!
Marie-Jose D.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Heerlijk gegeten en zeer fijne bediening. We hebben ins echt verwend gevoeld!
Jenny V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
voor herhaling vatbaar
Leandro V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Goede service. Eten heel goed voorbereid en variërend
Desiree B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Heerlijk gegeten alles was vers voorbereid! Vains is echt een aanrader! Mooi ingericht alsof je op vakantie bent. Personeel erg vriendelijk. Kortom als je in “foodheaven” wilt komen moet je echt hier zijn????
Ira B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Alles met liefde klaargemaakt en goede bediening. Wel wat vraagtekens bij de prijs-kwaliteitverhouding. Maar dat neemt niet weg dat we lekker gegeten hebben.
Marleen V.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Leuke uitstraling en we hebben daar heerlijk gegeten.
Joyce J.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Weer super lekker gegeten en genoten.
Super leuke bediening van Esther.
John K.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wij hadden een ander idee in ons hoofd vanwege aanraden door vrienden. De entourage was geweldig en ook de bediening. Echter de kaart was anders dan men ons had verteld. Je kon geen andere gerechten bestellen dan geïnspireerde gerechten van Bali. Alhoewel alles smaakvol was kwamen we daar niet voor.
Toen we een soepje wilde bestellen konden we geen door ons gekozen keuze maken: antwoord: de soep was op. Toen nog een andere gekozen: ook die was helaas op. Er bleef dus alleen de soto soep over...………….Niemand was in het restaurant......hoe kan die op zijn??? tot 2 x toe...…….Vinden we niet kunnen. Het was meer een Indische rijsttafel………...dan hadden we ook naar de chinees kunnen gaan toch????
Bonnie S.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Heerlijk gegeten en een leuke gastvrouw.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2018
prima eten, bediening was iets minder en aan de trage kant. Het eten maakte echter veel goed waardoor de avond geslaagd was.
huub V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker gegeten met 3 personen .Alleen de saté van kip met kroepoek en een fles wijn. Voor €72 : vond ik aan de prijs. Wel heel lekker . Mooie ambiance .
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Een erg mooie zaak in hartje Venlo. Wij kozen voor "sharing Bali"; diverse kleine hapjes uit de Indonesische keuken.
Een prima keuze! Mooi gepresenteerd op bijzondere schaaltjes en borden.
Annelies S.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Niets op aan te merken
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
En soms wordt je gewoon eens verrast als je ergens zomaar binnenstapt. Zo ook hier. In het begin komt het interieur wat 'lounge' achtig over, maar al snel blijkt dat er echt serieus veel aandacht aan is besteed. De menukaart bestaat uit een mengeling/combinatie van oosterse en Franse smaken. Kan op sommige plaatsen op een ramp uitlopen, maar hier klopt het helemaal, zelfs wanneer van Japan, Thailand, Indonesië naar Frankrijk wordt gesprongen. Allemaal mooie en smaakvolle combinaties die fraai gepresenteerd worden. Tevens is de prijs/ kwaliteitsverhouding uitstekend te noemen. En gecombineerd met en vlotte personeel een uitstekend combinatie. Van harte aanbevolen, die 10 helemaal waard.
Gemma W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Naast het heerlijke eten, genoten van de presentatie van het eten en het zeer vriendelijke personeel. We komen hier zeker terug als we weer in Venlo zijn.
raymond R.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Duurde erg lang voor het eten er was.. Personeel was super vriendelijk. Probleem lang wachten was professioneel en klant gericht opgelost. Dat maak je ook niet altijd mee. Kortom heerlijk gegeten voor een goede prijs.
Nicole B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
• Prachtig ingericht restaurant.
• Erg vriendelijk, bekwaam en behulpzaam personeel.
• Overheerlijke Indonesische rijsttafel!
Kortom, op alle gebied een absolute aanrader en voor herhaling vatbaar.
Wilma M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Een aanrader! Indische keuken met een twist!
Hilda G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Verrassend en handig om te weten dat in Venlo zo lekker fusion gekookt wordt.