Vaca Negra

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Vaca Negra

R.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Goed restaurant met heerlijk eten. De bediening vonden wij iets minder, drankjes werden vergeten, bijgerechten werd niet goed over gecommuniceerd en bij het afrekenen konden wij niet apart betalen.
Y. W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Het eten was echt heerlijk. Vlees was super mals, zowel de lamskoteletten als de tournedos. Ook de bijgerechten en het toetje waren zeer geslaagd.
Bediening was echter wat chaotisch, het liep wat door elkaar heen en er werd soms laat gereageerd.
De inrichting is gezellig en netjes, maar wel erg krap op elkaar.
Al met al een fijne avond, we komen zeker nog eens terug.
Janna B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Heerlijk voorgerecht
Heerlijk vlees, ik had ossenhaas
Fijne bediening
Heerlijke avond
D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Super gegeten , vriendelijk personeel .
Eten was goed op smaak , gezellig restaurant .
Net weer open na verbouwing.
Een aanrader.
Lenie K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Super gegeten en er werd uitleg gegeven en je kon vragen stellen. In een woord perfect
Geoffrey B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk eten. Mooie inrichting. Niet de goedkoopste maar wel waar voor je geld. Keuze in voorgerechten zou wel iets diverser mogen. Ze waren ons vergeten waardoor het allemaal lang duurde, op eigen initiatief het voorgerecht van het huis gekregen. Prima opgelost.
Helene K.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2018
Vond het vroeger wat gezelliger ingericht, waarom weet ik niet, de kleuren misschien ? Het eten was weer geweldig, de bediening uitstekend. We hadden gereserveerd maar werden helemaal achterin geplaatst, wat erg jammer was, maar toen we daarover iets zeiden kregen we gelijk een betere tafel. Daar kwamen helaas naast een vervelende gast te zitten die boerse opmerkingen maakte tegen de (Engelstalige) gastvrouw. Knap dat ze nergens op reageerde, en alle gasten vriendelijk en vaardig bleef bedienen !
Jack S.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2018
De bediening was niet in de hand. Meerdere klachten om ons heen. Het duurt te lang en de bedienden kijken niet. Komen niet terug na aanbieden wijnkaart bijv. De manager legt uit aan gasten dat ze niet blij is met de bediening. Een keer of 3. Ik zat toen op mijn wijn te wachten. En Ik snap haar volkomen. Het eten was goed. Maar dit zou ik snel verbeteren. Je bent toch wat gewend als restaurant op die plek.
Ariette P.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Ontzettend goed gegeten vlees zeer mals en ook voor de vegetarier lekker eten. Fijne medewerkers, zeer vriendelijk!
Jan-Willem W.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten, onze cote De boeuf was perfect bereid en de sides waren voldoende groot om alles mooi in balans te hebben op de tafel. we komen zeker een keer terug!
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Vaca Negra na brand in keuken nu de heropening. Het restaurant is vol geboekt. Het duurt erg lang voordat je de kaart krijgt en je drinken kan bestellen. Het stokbrood met kruidenboter komt gelijk met het hoofdgerecht. Dus het hoofdgerecht weer mee laten nemen. Er zijn 3 medewerkers van het uitzendbureau die weinig instructie hebben gehad. Ze staan wat onwennig met de handen op de rug. Bij het hoofdgerecht had ik champignonsaus en dat was zo dun als water met 3 kleine stukjes van de champignon erin. Misschien is het beter om een paar weken te wachten totdat ze weten hoe het werkt.
Silvia C.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2018
Ongelooflijk lekker gegeten! Een aanrader!
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Heerlijk gegeten. Zalige lauwwarme geitenkaas bospaddestoelen salade en een gebakken zalmmoot. Goed klaar gemaakt prettige ambiance.
Rene P.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Prima gerechten van uitstekende kwaliteit. Ruime keuze op het menu en heerlijke wijnen. Bediening mag iets sneller, de wachttijden tussen de gerechten is wat lang en de glazen staan te lang droog ;-). Wij hebben een fijne avond gehad en genoten van het eten, wij komen zeker nog een keer terug.
W. H.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2018
Mixed grill was ruim voldoende, ribbetjes vond ik niet lekker (persoonlijke smaak) en erg zwart van kleur, blijkbaar door de zoete marinade, niet opgegeten.
Rib eyes was perfect !
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Samen met mijn vader wezen eten, was erg gezellig! Goede bediening en leuke plek op terras uitgekozen. Kregen een kan water, wat ik erg leuk vond en waar we niet voor hoefden te betalen. We kwamen voor de spareribs, als grote spareribs-liefhebbers. En na de recensies te hebben gelezen waren we overtuigd.

Helaas waren we toch erg teleurgesteld. Ik heb de kleine portie besteld (600 gr), en daar moest je nog los friet bij bestellen. Dan zit je dus op 18,50 en dan krijg je letterlijk een leeg bord met een klein stapeltje spareribs. Mijn vader had de grote portie en zat op 23,50. Geen salade o.i.d. Vind ik erg jammer en érg duur voor wat je krijgt. De spareribs waren droog, en zwartgeblakerd. De marinade vond ik zelf niet lekker, maar was ook niet doorgedrongen in het vlees, het vlees zelf was smakeloos, en taai. De knoflooksaus die mijn vader erbij had besteld was wél erg lekker! En de mayonaise en friet ook. Maar ook hier: niet in verhouding tot de prijs.

Erg jammer! Had gehoopt in Zwolle eindelijk een vaste plek voor mijn geliefde spareribs te vinden, maar ik moet weer verder zoeken. :-(
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Prima gegeten op terras van het restaurant, (louter Engels sprekende) bediening was erg vriendelijk en uiteindelijk een fijne avond gehad.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het wassen heerlijk eten in een geweldige sfeer.
Harriët R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Mooi weer buiten gegeten was gezellige ambiance. Personeel heel vriendelijk en goed geholpen.
Eten was prima zoals altijd.
Marijn L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
In een woord: "top"! Aardig en behulpzaam personeel, heerlijk eten en een hele fijne toch gemoedelijke sfeer! Hier kom ik zeker terug!