Meer informatie over restaurant Vaca Negra

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lia M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Erg hartelijke ontvangst. De tournedos met ganzenlever en truffelsaus was heerlijk. Bijgerecht voldoende, maar niet zo lekker dat je er de volgende keer weer voor kiest. De entourage is aangenaam intiem. We zijn met een voldaan gevoel weg gegaan. Kortom een fijne avond gehad!
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Hoge recensies her en der, zorgde voor grote verwachtingen. Die werden ook wel ingelost: mooie entourage, wat je verwacht bij een Argentijns restaurant. Als half-Argentijn vond ik het leuk dat de dame die ons ontving ook een échte Argentijnse was.
Wat ik wel altijd vreemd vind (geldt voor bijna alle restaurants) is dat men vraagt wat je wilt drinken, maar hiervoor de kaart niet aanreikt; terwijl er heel veel drankkeuzes op de kaart stonden.
Een mandje brood vooraf, en twee hoofdgerechten (Risotto, voor mijn weinig-vlees-etende vriendin) en zelf een Entrecote (klein, duur, maar heerlijk). Bij een Argentijn moet je altijd oppassen: de prijzen zijn al hoog, maar dan betaal je alleen nog maar het vlees. Wil je er wat bij, dan moet je overal voor 'in de tas'. Zeker een aanrader dit restaurant verder! Komen er zeker (voor) terug.
W. D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk vlees en menu opties. Aardig personeel. Beetje traag in het begin met het uitbrengen van de menukaarten maar vervolgens genoeg aandacht en vlot bediend. Top!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het eten was heerlijk, de wijn paste goed bij het vlees en de bediening was keurig!

Voldaan naar huis!
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Ik heb hier verschillende keren gegeten. Je betaalt iets meer als een gemiddeld restaurant maar de kwaliteit is daar dan ook zeker naar. Personeel met verstand van producten en de kwaliteit is top!
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening had humor en was vriendelijk
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Op maandagavond met drie collega's gegeten bij Vaca Negra. Hartelijke ontvangst, waarbij de jassen netje voor ons weggehangen. Karaf water stond al op tafel en de serveerster nam uitgebreid de tijd om de gerechten toe te lichten en ons over de wijn te adviseren. Ik ging voor de picanha en m'n collega's voor de mixed grill. Allemaal heerlijk bereid, goed begeleid door lekkere verse groenten en knapperige frietjes. Alles klopte; het eten het drinken, maar vooral de hartelijkheid en gastvrijheid. Bij vertrek werden de jassen weer aangereikt. Echte aanrader. Elke euro is er prima besteed.
B A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Hier kom je om lekker vlees te eten! En dat kan zeer goed. De inrichting is stoer, zeker met de eye-catcher de stier in het midden van het restaurant. Ik heb tot nu toe alleen goed vlees gegeten, maar er is ook de mogelijkheid om verse kreeft te kiezen. De bediening is over het algemeen goed op de hoogte van wat ze serveren, maar Nederlands hoeft niet de voertaal te zijn. Wel fijn met buitenlandse gasten. Het vlees is heerlijk en tot nu toe nog geen misser hoeven proeven. De prijs is stevig, maar daar krijg je goed eten voor terug. Zeker een aanrader in Zwolle voor de 'meatlover'.
Debbie P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
1x gegeten en daar zal het bij blijven. Het is een gezellig restaurant. De bediening is redelijk net als het eten. Prijs kwaliteit ligt ontzettend uit elkaar.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Sfeervol Restaurant. Zeer vriendelijke bediening en vooraf goede uitleg over Argentijns vleesgebruik. Verrukkelijk stuk mals Picanha gegeten. Goede bijgerechten met een goed glas Laroche Cabernet Sauvignon Rode wijn.
Voor Steak "het" Restaurant.
Lvdnoordaa V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Eten prima, al eerder ervaren. Wel bijtijds reserveren, ook op doordeweekse avonden is het druk. Misschien daarom maakte het personeel deze keer een wat vluchtige indruk. Ze leken gehaast, we moesten lang wachten op een tweede glas wijn en er opnieuw om vragen. Kunnen betalen duurde ook weer (te) lang. Veel verschillende gezichten aan tafel gehad. Dat kan dus (nog) beter!
Coen B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Aamrader. Goed vlees, heerlijk klaargemaakt, attente bediening en mooi ingericht.
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Hier al meerdere keren gegeten. De gerechten zijn elke keer weer top en bediening is altijd attent en vriendelijk. Voor een goed stuk vlees en heerlijke chimichurri moet je in Zwolle hier zijn.
Duce .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Dagje uit in Zwolle en hier met zijn 4tjes terecht gekomen voor het diner. Het is echt heel lang geleden dat wij zo goed gegeten hebben, vlees was perfect klaargemaakt en de bediening was heel erg attent. Prijs kwaliteit verhouding was superb! Zeker de moeite waard als je van een lekker stuk vlees houd.
John E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben hier met zijn vieren gegeten en zaten allemaal te smullen van het heerlijke stuk vlees.
De bereiding was prima. Leuk dat je ook gewoon gratis water bij het eten krijgt. De prijs is wel aan de hoge kant voor de hoeveelheid die je krijgt, maar de smaak maakt veel goed. De bediening legt je goed uit wat je eet en wat je mag proeven. Wat absoluut niet leuk was dat de bediening het bedrag van het eten met laude stem over de tafel riep. Dan is trakteren niet zo leuk. Eigenlijk had ik geen fooi moeten geven.
Verbeterpunt dus !
N O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gisteren hier gegeten, ik de T-Bone, zij Wagyu beef. T-Bone was naar onze smaak iets beter, maar de kwaliteit van beiden stukken vlees was erg goed. Ze claimen alleen het beste vlees te bereiden en daar is niks aan gelogen. De sfeer was verder goed, de bediening was vriendelijk en de prijs/kwaliteit verhouding klopte wat mij betreft.

Kortom, een aanrader.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heel goed restaurant, jonge mensen die je goed serveren en fantastische resultaten van de barbecue. Als je gewoon heel goed vlees wilt zonder gekkigheid zit je hier goed!

ETEN
Het vlees is gewoon erg goed. Ik heb Picanha gehad en de Ossenhaas ook geproefd. Je kunt zelf kiezen wat voor groenten en bijgerechten je erbij wilt en het wordt gewoon echt heel goed bereid.

De bediening is erg professioneel en ze doen ook heel erg hun best. Je wordt op je wenken bediend en toen ik even doorvroeg stond ik midden in de keuken te kijken hoe de heren aan het barbequen waren. Niks te verbergen dus. Perfect!

Erg netjes en robuust ingericht, je kunt ook buiten op het terras zitten. Wel even reserveren want ze zitten bijna altijd vol!
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het eten was lekker niks op aan te merken. Wel een wat hoge Prijs voor de hoeveelheid die je krijgt. De service was alleen erg slecht. Ongeveer 1,5 uur gewacht op het hoofdgerecht. Toen we klaar waren met het hoofdgerecht duurde het ook 1 uur voordat er actie werd ondernomen.
MarkVr .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Dat was weer eens leuk uit eten na verschillende toch wat mindere ervaringen zo hier en daar. Bij binnenkomst al enthousiaste ontvangst. Direct attentive vanaf de eerste minuut. Zo kom je 't niet veel tegen. We zeiden onderling al tegen elkaar dat als het eten nou dezelfde kwaliteit heeft, dan is de avond nu al geslaagd.

Je zou bijna denken dat ze 't in de keuken gehoord hebben. Ook daar kwam prima eten vandaan. Eerst werd er vanuit de keuken nog weer alert gereageerd op onze opmerking over de lactose intoleratie van onze jongste dochter, perfect! Heerlijk gegeten met als hoofdgerecht asperges met Dorado vis voor mijn vrouw, kids aan de spare ribs en ik heb de ossenhaas maar eens geprobeerd. Allemaal perfect klaar gemaakt, en met lekkere bij-gerechten. Porties zijn ruim bemeten, we bestellen volgende keer iets minder. Maar het was dik voor elkaar, wij hebben een hele leuke avond gehad. Dank, en we komen weer!
Fries-en-Ommeland .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
De Vaca Negra. Je ziet 'm zelfs al staan bij binnenkomst, pontificaal in het midden van de zaak en een goede vooruitblik op wat wij later op ons bord zouden vinden, namelijk een goed stuk Argentijns kwaliteitsvlees. Het restaurant is smaakvol ingericht, modern klassiek zou je kunnen zeggen, met strakke donkerhouten tafels, zilvergelagerd couvert en geblazen wijnglazen. Vriendelijk personeel wees ons bij binnenkomst meteen de juiste tafel en we werden al snel voorzien van een drankje en de kaart door een vlotte jongeman. En wat een keuze! Makkelijk was het niet, zo veel verschillende gerechten op de kaart, en dan die heerlijke geur uit de keuken.
Wij kwamen zelf al van het terras met een borrelhapje achter de kiezen, dus we besloten te gaan voor een mandje brood gevolgd door een hoofdgerecht. Het brood werd vers en warm geserveerd met een pittige kruidenboter, ruim voorzien van knoflook (misschien wel iets te ruim). Een glas Argentijnse Merlot besteld en vervolgens kwamen op mijn eigen bord de lamsracks te liggen met een saus van lamsjus, knoflook, tijm en honing. Ik had 'm rosé besteld en zo werd hij ook ontvangen; warm, mals en perfect gegaard. En wat een verrukkelijke grillsmaak! Niet te ruw of te bitter, maar rokerig en precies goed. Zo verfijnd zelfs dat ik vroeg of zij daarvoor een speciale grill gebruikten, waarop ik werd uitgenodigd een kijkje te nemen in de keuken. En inderdaad, een handgemaakte grill van wat leek gietijzer en daaronder houtskool. Geen toevoegingen, enkel vuur en vlees, en dan zo'n smaak. Daarop volgde een goed gesprek met TJ, de meester van het hoge vuur, en bovengenoemde gastheer over het vlees, de bereiding en over de goede dingen in het leven in het algemeen. Nogmaals bedankt voor deze ervaring, heren!
De avond afgesloten met een dubbele espresso en een goede handdruk en een zeer positieve herinnering aan de Vaca Negra. Zeker een restaurant waar ik nog een keer terugkom!