Meer informatie over restaurant Vaca Negra

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

• Af te huren , Airconditioning , Bar , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Debbie P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
1x gegeten en daar zal het bij blijven. Het is een gezellig restaurant. De bediening is redelijk net als het eten. Prijs kwaliteit ligt ontzettend uit elkaar.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Sfeervol Restaurant. Zeer vriendelijke bediening en vooraf goede uitleg over Argentijns vleesgebruik. Verrukkelijk stuk mals Picanha gegeten. Goede bijgerechten met een goed glas Laroche Cabernet Sauvignon Rode wijn.
Voor Steak "het" Restaurant.
Lvdnoordaa V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Eten prima, al eerder ervaren. Wel bijtijds reserveren, ook op doordeweekse avonden is het druk. Misschien daarom maakte het personeel deze keer een wat vluchtige indruk. Ze leken gehaast, we moesten lang wachten op een tweede glas wijn en er opnieuw om vragen. Kunnen betalen duurde ook weer (te) lang. Veel verschillende gezichten aan tafel gehad. Dat kan dus (nog) beter!
Coen B.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
Aamrader. Goed vlees, heerlijk klaargemaakt, attente bediening en mooi ingericht.
Kevin B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Hier al meerdere keren gegeten. De gerechten zijn elke keer weer top en bediening is altijd attent en vriendelijk. Voor een goed stuk vlees en heerlijke chimichurri moet je in Zwolle hier zijn.
Duce .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Dagje uit in Zwolle en hier met zijn 4tjes terecht gekomen voor het diner. Het is echt heel lang geleden dat wij zo goed gegeten hebben, vlees was perfect klaargemaakt en de bediening was heel erg attent. Prijs kwaliteit verhouding was superb! Zeker de moeite waard als je van een lekker stuk vlees houd.
John E.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
We hebben hier met zijn vieren gegeten en zaten allemaal te smullen van het heerlijke stuk vlees.
De bereiding was prima. Leuk dat je ook gewoon gratis water bij het eten krijgt. De prijs is wel aan de hoge kant voor de hoeveelheid die je krijgt, maar de smaak maakt veel goed. De bediening legt je goed uit wat je eet en wat je mag proeven. Wat absoluut niet leuk was dat de bediening het bedrag van het eten met laude stem over de tafel riep. Dan is trakteren niet zo leuk. Eigenlijk had ik geen fooi moeten geven.
Verbeterpunt dus !
Nico O.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Gisteren hier gegeten, ik de T-Bone, zij Wagyu beef. T-Bone was naar onze smaak iets beter, maar de kwaliteit van beiden stukken vlees was erg goed. Ze claimen alleen het beste vlees te bereiden en daar is niks aan gelogen. De sfeer was verder goed, de bediening was vriendelijk en de prijs/kwaliteit verhouding klopte wat mij betreft.

Kortom, een aanrader.
Mark P.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Heel goed restaurant, jonge mensen die je goed serveren en fantastische resultaten van de barbecue. Als je gewoon heel goed vlees wilt zonder gekkigheid zit je hier goed!

ETEN
Het vlees is gewoon erg goed. Ik heb Picanha gehad en de Ossenhaas ook geproefd. Je kunt zelf kiezen wat voor groenten en bijgerechten je erbij wilt en het wordt gewoon echt heel goed bereid.

De bediening is erg professioneel en ze doen ook heel erg hun best. Je wordt op je wenken bediend en toen ik even doorvroeg stond ik midden in de keuken te kijken hoe de heren aan het barbequen waren. Niks te verbergen dus. Perfect!

Erg netjes en robuust ingericht, je kunt ook buiten op het terras zitten. Wel even reserveren want ze zitten bijna altijd vol!
Stephan B.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Het eten was lekker niks op aan te merken. Wel een wat hoge Prijs voor de hoeveelheid die je krijgt. De service was alleen erg slecht. Ongeveer 1,5 uur gewacht op het hoofdgerecht. Toen we klaar waren met het hoofdgerecht duurde het ook 1 uur voordat er actie werd ondernomen.
MarkVr .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Dat was weer eens leuk uit eten na verschillende toch wat mindere ervaringen zo hier en daar. Bij binnenkomst al enthousiaste ontvangst. Direct attentive vanaf de eerste minuut. Zo kom je 't niet veel tegen. We zeiden onderling al tegen elkaar dat als het eten nou dezelfde kwaliteit heeft, dan is de avond nu al geslaagd.

Je zou bijna denken dat ze 't in de keuken gehoord hebben. Ook daar kwam prima eten vandaan. Eerst werd er vanuit de keuken nog weer alert gereageerd op onze opmerking over de lactose intoleratie van onze jongste dochter, perfect! Heerlijk gegeten met als hoofdgerecht asperges met Dorado vis voor mijn vrouw, kids aan de spare ribs en ik heb de ossenhaas maar eens geprobeerd. Allemaal perfect klaar gemaakt, en met lekkere bij-gerechten. Porties zijn ruim bemeten, we bestellen volgende keer iets minder. Maar het was dik voor elkaar, wij hebben een hele leuke avond gehad. Dank, en we komen weer!
Fries-en-Ommeland .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
De Vaca Negra. Je ziet 'm zelfs al staan bij binnenkomst, pontificaal in het midden van de zaak en een goede vooruitblik op wat wij later op ons bord zouden vinden, namelijk een goed stuk Argentijns kwaliteitsvlees. Het restaurant is smaakvol ingericht, modern klassiek zou je kunnen zeggen, met strakke donkerhouten tafels, zilvergelagerd couvert en geblazen wijnglazen. Vriendelijk personeel wees ons bij binnenkomst meteen de juiste tafel en we werden al snel voorzien van een drankje en de kaart door een vlotte jongeman. En wat een keuze! Makkelijk was het niet, zo veel verschillende gerechten op de kaart, en dan die heerlijke geur uit de keuken.
Wij kwamen zelf al van het terras met een borrelhapje achter de kiezen, dus we besloten te gaan voor een mandje brood gevolgd door een hoofdgerecht. Het brood werd vers en warm geserveerd met een pittige kruidenboter, ruim voorzien van knoflook (misschien wel iets te ruim). Een glas Argentijnse Merlot besteld en vervolgens kwamen op mijn eigen bord de lamsracks te liggen met een saus van lamsjus, knoflook, tijm en honing. Ik had 'm rosé besteld en zo werd hij ook ontvangen; warm, mals en perfect gegaard. En wat een verrukkelijke grillsmaak! Niet te ruw of te bitter, maar rokerig en precies goed. Zo verfijnd zelfs dat ik vroeg of zij daarvoor een speciale grill gebruikten, waarop ik werd uitgenodigd een kijkje te nemen in de keuken. En inderdaad, een handgemaakte grill van wat leek gietijzer en daaronder houtskool. Geen toevoegingen, enkel vuur en vlees, en dan zo'n smaak. Daarop volgde een goed gesprek met TJ, de meester van het hoge vuur, en bovengenoemde gastheer over het vlees, de bereiding en over de goede dingen in het leven in het algemeen. Nogmaals bedankt voor deze ervaring, heren!
De avond afgesloten met een dubbele espresso en een goede handdruk en een zeer positieve herinnering aan de Vaca Negra. Zeker een restaurant waar ik nog een keer terugkom!
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heb hier een overheerlijke malse t-bone gegeten. Het personeel mag wel iets attenter zijn bij het bestellen van het eten, hier moet ik nog weleens op wachten en de toetjes zijn wat aan de kleine kant voor wat je betaald, desalniettemin zijn de toetjes wel goed en is het personeel wel behulpzaam en klantvriendelijk wanneer je ze aanspreekt. De sfeer is ook leuk door de toepasselijke rodeo stijl en mooie sfeerverlichting.
Mammavanmeisje .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Heel goed vlees tegen een redelijke prijs. Vlot geserveerd. De spareribs zijn echt een aanrader, perfect! Ook de aardappel-gratin en de maiskolf waren prima! Bediening was vriendelijk. We voelden ons welkom. De kruidenboter was erg goed, hoewel iets te weinig voor de hoeveelheid brood waarbij het geserveerd werd. Gratis kan water erbij gehad.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Ontzettend genoten van de mixed grill! Heerlijke smaken. Goede uitleg gekregen over het vlees en zelfs een kijkje in de keuken mogen nemen. Je voelt je echt een gast die welkom is. Aanrader!
Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Fantastisch restaurant. Alles wat ik gegeten heb was verrukkelijk! Super service, leuk personeel met gepaste hoeveelheid uitleg bij de gerechten. Op verzoek wordt er meer verteld. Zelfs voor een grote groep perfect!
Leanda B.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Een erg knus en gezellig restaurant met vriendelijk personeel die moeite voor je doet. Erg fijn dat je zelf je bijgerechten kunt kiezen. Mijn tafelgenoot had de mixed grill. Ik had de salade. Salade viel me erg tegen. Dit zijn grote bladen sla met een sausje, parmezaanse kaas en croutons. Dit verkopen ze als een hoofdgerecht voor € 13,00. Onbegrijpelijk voor een restaurant als dit. Het vlees was heerlijk al was medium toch wel wat rauw bij de ossenhaas.
Al met al lekker en gezellig gegeten voor iets te veel geld.
Ewout B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Dit restaurant doet waar het goed in is: uitstekend vlees wordt geserveerd door erg vriendelijke bediening. De bijgerechten waren van normale kwaliteit, de mixed grill was echt heerlijk. De ambiance was ook prima, al was het voorin zeker niet te warm. We hebben precies genoeg aandacht gekregen van de gastvrouwen.
Eveline C.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Dit restaurant heeft alles in zich om echt een toptent te worden. Eten (beef lomo) was heerlijk. Duidelijke insteek en kaart.
Vond alleen de bediening wat achterblijven. Super vriendelijke ontvangst en stuk voor stuk aardige dames. Maar we hebben er misschien wel 5 of 6 verschillende aan tafel gehad. Dat maakte t soms chaotisch... Wie had er ook alweer witte wijn, en welke rode etc. En wie loopt even mee naar de jassen?
Als ze met het personeel een gaan eten bij Jackies in Deventer en die gastvrijheid hier gaan toepassen..... Dan word dit de topper van Zwolle. Aan het vlees zal het niet liggen, supermals!
Matthijs P.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Fantastisch is een goed woord voor deze zaak. Na een geweldig ontvangst werden we naar onze tafel gebracht, en kregen we een uitgebreide uitleg wat er allemaal mogelijk is.
We hebben gekozen om onze eigen surf en turf samen te stellen, met kreeft en een Tbonesteak.
Dit was geen enkel probleem.
Prachtig opgediend en zeer smaakvol.
Ik kan iedereen aanraden om hier te gaan dineren, want ik heb maar weinig mee gemaakt dat alles klopte!! Hier maken ze verwachtingen waar en meer.
Met speciale dank aan Moniek en uiteraard de keuken brigade die onze avond culinaire hebben laten verrassen!!