Meer informatie over restaurant Vaca Negra

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Vaca Negra

Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Prima gegeten op terras van het restaurant, (louter Engels sprekende) bediening was erg vriendelijk en uiteindelijk een fijne avond gehad.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Het wassen heerlijk eten in een geweldige sfeer.
Harriët R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Mooi weer buiten gegeten was gezellige ambiance. Personeel heel vriendelijk en goed geholpen.
Eten was prima zoals altijd.
Marijn L.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
In een woord: "top"! Aardig en behulpzaam personeel, heerlijk eten en een hele fijne toch gemoedelijke sfeer! Hier kom ik zeker terug!
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Vriendelijke ontvangst, goede uitleg van de gerechten, en erg gezellig. Kannen water op tafel bij binnenkomst is erg prettig. Aan te bevelen!
Joannes V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Wow! Ribeye was voortreffelijk!!!
Desserts (vanille ijs met chocolade en slagroom) was niet zo, zo.Slagroom was geschift.en klonterig. Dit was duidelijk te zien. niet meer uitserveren....
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Toprestaurant, heel erg goed vlees (vind je nergens in omstreken zo lekker), erg goede bediening, kortom één van de beste restaurants in Zwolle.
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Heerlijk gegeten! Vlees was goed bereid en goed op smaak. Groot pluspunt is dat de bijgerechten los besteld kunnen worden, goede manier om verspilling te voorkomen. De service was erg vriendelijk en vlot. Wij komen zeker terug.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Heerlijk gegeten, bediening vriendelijk en behulpzaam. Inrichting prima, zeker voor een tijdelijk onderkomen aan de ossenmarkt.

Marianne Lindeboom
Chris K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Als je van vlees houdt is dit de place to be in Zwolle!
Leonie K.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Ik had netjes om 18.00 uur gereserveerd en kreeg een bevestigingsmail van deze reservering. In deze mail stond de datum, tijd en plaats van de reservering. Bij aankomst (in de regen) bleek het restaurant op een andere locatie te zitten dan in de mail van de bevestiging stond. Op het raam was een biljet geplakt waar we dan heen moesten gaan. Echter als je niet in de plaats bekend bent is dit erg lastig. We hebben dan ook maar uiteindelijk na lang zoeken de reservering afgezegd en zijn heerlijk gaan eten in een ander restaurant waarvan het adres WEL klopte. Dit is zeer teleurstellend en jullie kunnen erop rekenen dat iedereen die ik ken NOOIT meer naar dit restaurant gaan.
M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten bij Vaca Negra. We hadden beide gekozen voor de mixed grill. De spareribs bleken koud/lauw te wezen. Toen we dit meldden werden er meteen nieuwe voor ons geregeld en excuses aangeboden. Het was echt veel vlees wat je kreeg, we zaten er goed vol van de rest van de avond. Smaak was ook goed verder. Momenteel zaten ze in een tijdelijk locatie die was oke ingericht. Maar kan wel sfeervoller, maar prima gezien het tijdelijk is. Wel erg tevreden met ruimte tussen de tafels. Ook bij de toiletten extra service in de vorm van hairspray, deodorant en maandverband/tampons. Kortom, zeker een aanrader!
Ernst Peter T.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Heerlijke biefstuk gegeten, niet goedkoop, maar de kwaliteit was er ook naar. Uitstekende fles huiswijn Carbenet Sauvignon voor een schappelijke prijs.
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Heerlijk gegeten met partner. Service was TOP kregen goed advies en uitleg. Keuze prima. Lekkkere sausjes kan je er los bij kiezen. Wachttijden waren wat ons betreft prima.
Henk R.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2018
Lekker en gezellig gegeten in een sfeervolle omgeving, de lokatie, Melkmarkt/Ossenmarkt op de site is in mijn optiek nu nog wel een aandachts punt.
MrSmith .
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Super lekker steak en de spare ribs waren de beste. Alles was zo perfect gekookt. Alle vlees super mals. Bediening zeer vriendelijk
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Lekker eten, een goede service en een fijne sfeer. Alleen jammer dat er maar een beperkte keuze in desserts is. Meer soorten ijs zou wel fijn zijn.
Kevin O.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Leuke tent werd goed uitgelegd wat het eten inhield zowel Engels als Nederlands en waar het vlees vandaan kwam! Zeker een aanrader
Marlot H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Heerlijk gegeten en een top bediening!
Stijger .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Top Argentijn. Heerlijk gegeten. Mals vlees, we hadden mixed grill en de spareribs vielen zo van het bot en smolt op de tong! We kregen ook gelijk een kan water met citroen en munt, als service. Dit hadden we nog nooit mee gemaakt. Erg vriendelijke bediening. Hier zou ik zo weer gaan eten, jammer dat we zo ver weg wonen.