Meer informatie over restaurant Vaca Negra

peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
elterdo E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Buitengewoon vriendelijk personeel, gerechten kwamen vlot op tafel, perfect stuk vlees, lekkere begeleidende wijn, heerlijk toetje van de dag. Om vaker te komen.
Marit D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De ossenhaas was super mals en lekker. Bediening erg vriendelijk. Restaurant druk en gezellig. Gelukkig hadden we gereserveerd.
Herman T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Prima eten prima service
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Uitstekende keuken met plezierig personeel!! Wok komen hier altijd graag
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Echt heerlijk, gaan zeker terug komen!
Hein K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Goed eten, goede uitleg, fijne sfeer.
Matthew L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een prima sfeer en een goede, ietwat wisselende bediening (de hoofdkelner top, daarnaast een aantal -buitenlandse - studenten die wat minder bijzonder waren). Vooraf de carpaccio waarbij de peper en parmezaanse kaas vers aan tafel naar wens werden toegevoegd. De versgemaakte pesto maakte het af. Ook de verse kruidenboter met het brood was erg lekker. Als hoofdgerecht hadden we de picanha en een tournedos. Beide heerlijk mals en goed van smaak. Ook de bijgerechten (aardappelgratin, bietjes uit de oven en frites) waren prima. Voor een toetje hadden we geen ruimte meer, maar de koffie was ook een goede afsluiter. Tijdens het eten genoten we van een goede rode wijn uit de ruime keuze op de kaart.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
De ontvangst was vriendelijk, maar we werden achterin gezet. Een saai verdomhoekje met lawaai en stank van keuken en toilet. Inrichting is ok, maar een systeemplafond geeft geen sfeer. Mijn ossenhaas was taai en te doorbakken. Het gerecht met de bietjes uitgedroogd. Al met al geen aanrader.
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Goed eten, vriendelijke en adequate bediening in een mooie zaak! Wij komen zeker nog eens terug als we weer in de buurt zijn.
Robert-Jan R.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekkere lappen vlees voor een goeie prijs en leuke sfeer. De mixed grill is een absolute aanrader om een goed beeld te krijgen van alle gerechten.
René S.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Altijd weer genieten bij de Vaca Negra
Karst R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Erg lekker gegeten. Heerlijke steak tartare, lekkere empanadas. Hoofgerechten (zalm en rib-eye) ook prima, perfect gegrild. Gewoon een heel goed grill restaurant. Ook heel aardige bediening overigens en klant gericht. Toen mijn gekozen biertje me niet beviel werd me een ander aangeboden. Toch echt zelf uitgekozen, dus prima service.

Enige nadeel: wij zaten achterin en daar was het wel heel erg warm. Zodanig warm dat we na het hoofdgerecht vertrokken zijn om even de frisse lucht op te zoeken.

Buiten zojuist genoemd puntje een uitstekende avond gehad en zou er zo weer gaan eten.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was eigenlijk zalig, maar ze wisten binnen 3 kwartier het broodje met kruidendokter, het voorgerecht en mijn hoofdgerecht erdoor te persen. Dus het avondje uiteten met mijn partner was om 19.45 uur beëindigd, en dat vond ik zeer teleurstellend
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Om 18.30 binnen en binnen het uur is het brood, voorgerecht en hoofdgerecht door ons strot geduwd. Eten was echt top, en de sfeer was fijn maar.........
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten was heerlijk, bediening aardig en attent, wachttijd kon sneller maar niet storend en voor herhaling vatbaar. Dikke duim :-)
Sylvana V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Super gegeten! Gezellige sfeer, leuk personeel. Alles was top!
Ferdi H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Met ons zessen bij Vaca Negro gegeten, alleen de risotto was te droog. Het enige minpuntje. Bediening en sfeer is top. Vlees gerechten is top! Zeker een aanrader!
Eric E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goede kwaliteit, vriendelijke bediening, alles wat je nodig hebt , toch?