Meer informatie over restaurant Vaca Negra

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Vaca Negra

Denis D.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Erg lekker gegeten, goede ambiance, vriendelijke en professionele bediening. Het vlees was goed bereid en de alle bijgerechten van top kwaliteit.
Aletta B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Heerlijk gegeten. De soep was heerlijk, zalm was uitstekend en zacht, en de huisgemaakte lemon pie had ik nog wel een keer willen bestellen. Mijn broer had de ossenhaas en ook hij was zeer content. Erg goede service, netjes, betrokken en sociaal. Ik kom zeker nog eens terug.
Marjon R.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Spareribs verbrand en grote garnalen droog. Spareribs hebben ze van de tekening gehaald. We hebben ze vaak gegeten (in het oude restaurant) en altijd heerlijk. Maar dit was echt niet goed. Wijn, brood en frietjes (kregen we ook nog extra vanwege het opnieuw serveren van de ribs). Bediening top maar eten deze keer helaas niet. Wel aardig dat ze het vd rekening haalden). Als ze straks weer op oude plek zitten gaan we het nog een keer proberen.,
Cindy F.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Een fantastische avond gehad! Ben vandaag 3.5 jaar samen met mijn vriend. Als attentie waren er kaarsen in de vorm van een hartje gelegd. We komen jaarlijks terug om het heerlijke eten en de goede service.

Een tip, let de volgende keer even op de naam. Mijn voor en achternaam waren genoteerd alsof dat de namen van mij en en mijn partner waren.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Heerlijk gegeten, t-bone is een echte aanrader. Komen zekere nog eens terug.

Pfff 120 tekens is echt een hoop tekst om in te vullen.
Petra P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Super heerlijk gegeten. Kwaliteitsgerechten in combinatie met ontzettend leuk en kundig personeel maken dit tot een top belevenis. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heel gezellig ge gegeten, helaas zat er een kind achter ons continue te krijsen, echt krijsen. Natuurlijk zijn het kinderen maar dit was erg
Michelline W.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Prima inrichting! Het eten was verrukkelijk. De bediening was iets minder, kwamen niet regelmatig langs!
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
(weer) heerlijk gegeten bij Vaca Negra. Door een brand 1,5 maand terug, zitten ze nu tijdelijk in een ander pand, maar de sfeer en het eten waren er niet minder om! Heerlijke malse ossenhaas gehad en een goede fles wijn. Het dessert viel ook goed in de smaak. Mijn partner had een gegrilde zalm, smaakte heerlijk. Al met al; genoten! Wij komen zeker terug.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Heerlijk gegeten ! In de loop van de avond was het beneden helemaal vol en daardoor best luidruchtig. We konden niet meer echt een normaal gesprek voeren. Dat was jammer. Verder perfect!
Eddy J.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Het was weer een geweldige avond met veel gezelligheid, maar bovenal fantastisch eten. Top tent.
GertB .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Met oud-collega uit eten, prettige ontvangst en bediening. Jammer dat je allerlei bijgerechten apart moet bestellen en afrekenen. Wordt wel duidelijk van te voren gezegd.
Fenneke U.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heel gezellige sfeer en vriendelijke bediening. Vanwege ons jubileum hadden we ook nog eens een heel speciaal en romantisch tafeltje gekregen, heel attent!! We hebben een hele fijne avond gehad! Top Vaca Negra!
Koert S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Vlees en vis. Onze groep van 8 was zeer content. Spartaanse inrichting, houten stoelen, erg eenvoudig. Zeker een punt van verbetering, maar de kwaliteit van het eten zonder meer uitstekend. Mals vlees, uitstekende salades, heerlijke kreeft. Aanrader!!
Bart T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Super lekker gegeten, lekkere malse biefstuk, smaakvolle groenten. En een uitgebreid dessert! Zeker de moeite waard.
De stoelen waren niet helemaal schoon, maar dit werd meteen verholpen.
Inrichting van het restaurant is op sommige plekken ietwat goedkoop. Maar al met al een echte aanrader!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
De uiensoep was erg flauw en heb dan ook de helft laten staan. Heb dit aan de serveerster laten weten, die even later terug kwam met de mededeling dat de soep niet in rekening zou worden.
Ik heb haar nog geadviseerd zelf de soep te proeven maar heb daar geen terugkoppeling op gekregen.
Jw S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Na 5x vonden we de spareribs dit keer wat minder lekker. Op de vraag van de ober of het gesmaakt had, dit gewoon eerlijk aangegeven. Hij was blij met onze eerlijke feedback en kregen rondje drinken na het eten van het huis. Super service! Voor de rest was alles even heerlijk!! Genoten!
Wendenski .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Voor het eerst hier gegeten, op uitnodiging, met een groep van 8 personen. Sfeervol, goede stoelen, genoeg ruimte, mooie zaak, waarbij ik begreep dat dit een tijdelijk onderkomen is. Goed begin: karaffen met water op tafel, die worden aangevuld als er een leeg is. Kaart biedt veel keus, je moet eigenlijk wel vleesliefhebber om hier heen te gaan. Als voorgerecht heb ik traditionele Cazuela gekozen, een soort Argentijnse groentesoep. Prima om mee te beginnen. Hoofdgerecht was Butcher's choice, in dit geval een Wagyu steak. Goed bereid, lekker, maar niet spectaculair en jammer genoeg niet heel erg warm toen die arriveerde. Lekkere Malbec, wat je mag verwachten bij een Argentijns restaurant. Bediening was erg aardig, overigens!
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer goed en vriendelijk
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten nadat we de tijdelijke locatie van het restaurant gevonden hadden. We zaten aan n tafel bij de deur dat was af en toe wat koud. Helaas duurde het even voor we een menu kregen en de bestelling konden doorgeven, zeg toch wel 30min dat vind ik erg lang. Het vlees was meer dan mals ofwel overheerlijk dus daarvoor zou ik terugkomen maar aan de service mag zeker gewerkt worden.