Meer informatie over restaurant Vaca Negra

Maandag t/m Zondag vanaf 17:00

Jouw recensie over het restaurant Vaca Negra

Bart T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Super lekker gegeten, lekkere malse biefstuk, smaakvolle groenten. En een uitgebreid dessert! Zeker de moeite waard.
De stoelen waren niet helemaal schoon, maar dit werd meteen verholpen.
Inrichting van het restaurant is op sommige plekken ietwat goedkoop. Maar al met al een echte aanrader!
Herman V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
De uiensoep was erg flauw en heb dan ook de helft laten staan. Heb dit aan de serveerster laten weten, die even later terug kwam met de mededeling dat de soep niet in rekening zou worden.
Ik heb haar nog geadviseerd zelf de soep te proeven maar heb daar geen terugkoppeling op gekregen.
Jw S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Na 5x vonden we de spareribs dit keer wat minder lekker. Op de vraag van de ober of het gesmaakt had, dit gewoon eerlijk aangegeven. Hij was blij met onze eerlijke feedback en kregen rondje drinken na het eten van het huis. Super service! Voor de rest was alles even heerlijk!! Genoten!
Wendenski .
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Voor het eerst hier gegeten, op uitnodiging, met een groep van 8 personen. Sfeervol, goede stoelen, genoeg ruimte, mooie zaak, waarbij ik begreep dat dit een tijdelijk onderkomen is. Goed begin: karaffen met water op tafel, die worden aangevuld als er een leeg is. Kaart biedt veel keus, je moet eigenlijk wel vleesliefhebber om hier heen te gaan. Als voorgerecht heb ik traditionele Cazuela gekozen, een soort Argentijnse groentesoep. Prima om mee te beginnen. Hoofdgerecht was Butcher's choice, in dit geval een Wagyu steak. Goed bereid, lekker, maar niet spectaculair en jammer genoeg niet heel erg warm toen die arriveerde. Lekkere Malbec, wat je mag verwachten bij een Argentijns restaurant. Bediening was erg aardig, overigens!
gerard V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Zeer goed en vriendelijk
Kelly H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Heerlijk gegeten nadat we de tijdelijke locatie van het restaurant gevonden hadden. We zaten aan n tafel bij de deur dat was af en toe wat koud. Helaas duurde het even voor we een menu kregen en de bestelling konden doorgeven, zeg toch wel 30min dat vind ik erg lang. Het vlees was meer dan mals ofwel overheerlijk dus daarvoor zou ik terugkomen maar aan de service mag zeker gewerkt worden.
Charlotte T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuke sfeer, alleen had ik soms het idee dat omdat wij jong zijn er niet zo veel aandacht/service aan ons werd verleend, dit vind ik persoonlijk jammer.
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
wij hebben met vrienden en familie heelijk zo als altijd gegeten. voldeed aan de verwachting, komen zeker weer eens terug.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Groot bord met stuk vlees aan de prijs en 2 kleine takjes vermoedelijk kruiden, het oog wil ook wat, heel jammer dat er geen aankleding op het bord is.
Derk D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Via Internet op het spoor gekomen van dit Argentijns restaurant in Zwolle. Woon in de buurt dus alleen nog wacht op de juiste gelegenheid. Verjaardag was de aanleiding en wat een feest! Goede ontvangst en fijne tafel in een leuk aangekleed restaurant met een zwarte stier (terecht) als blikvanger. Uitgebreide kaart met voor ieder wat wils; zelfs voor de verstokte vegetarier, hoewel ik me afvraag wat die hier zou komen doen. Uitstekende voorgerechten met een voortreffelijke steak tartare als uitschieter voor mij; zo hoort het! Hoofdgerechten net zo'n feestje en naast het eten ook gewoon geweldig leuk en goed personeel in de bediening! Snel, professioneel maar ook gewoon leuk en ongedwongen, helemaal zoals je je het zou wensen. Dit is een plekje waar we zeker terug komen!!
Gerwin Z.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Gezellige sfeer en goed eten. Bediening heeft een paar steekjes laten vallen maar het was niet vervelend, en begrijpelijk. Prijzen ietwat hoog, helemaal door dat de side dishes apart moeten worden bij besteld.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ongelovelijk alles was perfekt steak hertenrug mixgrill alles perfekt gebakken goed van smaak.
Voorgerecht classiek carpaccio goed
Nagerecht heerlijk.
Ijs met brownie chocolade garnache en een heerlijke caramelsaus.
Prijs kwaliteit zeer goed.
Kim M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Top!
Hung P.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Leuk restaurant, heb er lekker gegeten en het heeft een gezellige sfeer. Had wwel iets meer variatie willen zien vlees en vis, maar kwaliteit was erg goed! Zeker wel een aanrader!
Francis B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Heerlijk gegeten vanavond. Erg leuke sfeer en gezellige en kundige bediening.
Jacqueline W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Het eten en de sfeer was erg goed! Wel vonden wij de temperatuur in het restaurant erg hoog.
peter V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Topavond! De mixed grill en de empanadas zijn aanraders!
elterdo E.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Buitengewoon vriendelijk personeel, gerechten kwamen vlot op tafel, perfect stuk vlees, lekkere begeleidende wijn, heerlijk toetje van de dag. Om vaker te komen.
Marit D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
De ossenhaas was super mals en lekker. Bediening erg vriendelijk. Restaurant druk en gezellig. Gelukkig hadden we gereserveerd.
Herman T.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017