Meer informatie over restaurant Vaca Negra

• Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Altijd weer genieten bij de Vaca Negra
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Het eten was eigenlijk zalig, maar ze wisten binnen 3 kwartier het broodje met kruidendokter, het voorgerecht en mijn hoofdgerecht erdoor te persen. Dus het avondje uiteten met mijn partner was om 19.45 uur beëindigd, en dat vond ik zeer teleurstellend
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Om 18.30 binnen en binnen het uur is het brood, voorgerecht en hoofdgerecht door ons strot geduwd. Eten was echt top, en de sfeer was fijn maar.........
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Het eten was heerlijk, bediening aardig en attent, wachttijd kon sneller maar niet storend en voor herhaling vatbaar. Dikke duim :-)
Sylvana V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Super gegeten! Gezellige sfeer, leuk personeel. Alles was top!
Ferdi H.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Met ons zessen bij Vaca Negro gegeten, alleen de risotto was te droog. Het enige minpuntje. Bediening en sfeer is top. Vlees gerechten is top! Zeker een aanrader!
Eric E.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Goede kwaliteit, vriendelijke bediening, alles wat je nodig hebt , toch?
André B.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Leuke en gezellige sfeer, en prima eten met vooral perfect bereid vlees. Heerlijk ontspannen gegeten!
Marina K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Karaf met water erg goed, bediening vriendelijk, lekkere huiswijn, gezellige atmosfeer, goed eten, niet goedkoop maar zeker de moeite waard! Weinig variatie in dessert, maar 3- gangen was voor ons ook teveel, grote porties.
Joannes V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2017
Prima gegeten, vriendelijk personeel. Wel wat slordigheidjes met uitserveren (bijvoorbeeld verkeerd bijgerecht / drankjes dubbel opgenomen) en verwarring over de rekening die van andere tafel bleek te zijn.
Het is goed opgelost maar het was ook eenvoudig voorkomen kunnen worden.
Lia M.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Erg hartelijke ontvangst. De tournedos met ganzenlever en truffelsaus was heerlijk. Bijgerecht voldoende, maar niet zo lekker dat je er de volgende keer weer voor kiest. De entourage is aangenaam intiem. We zijn met een voldaan gevoel weg gegaan. Kortom een fijne avond gehad!
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Hoge recensies her en der, zorgde voor grote verwachtingen. Die werden ook wel ingelost: mooie entourage, wat je verwacht bij een Argentijns restaurant. Als half-Argentijn vond ik het leuk dat de dame die ons ontving ook een échte Argentijnse was.
Wat ik wel altijd vreemd vind (geldt voor bijna alle restaurants) is dat men vraagt wat je wilt drinken, maar hiervoor de kaart niet aanreikt; terwijl er heel veel drankkeuzes op de kaart stonden.
Een mandje brood vooraf, en twee hoofdgerechten (Risotto, voor mijn weinig-vlees-etende vriendin) en zelf een Entrecote (klein, duur, maar heerlijk). Bij een Argentijn moet je altijd oppassen: de prijzen zijn al hoog, maar dan betaal je alleen nog maar het vlees. Wil je er wat bij, dan moet je overal voor 'in de tas'. Zeker een aanrader dit restaurant verder! Komen er zeker (voor) terug.
W. D.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Heerlijk vlees en menu opties. Aardig personeel. Beetje traag in het begin met het uitbrengen van de menukaarten maar vervolgens genoeg aandacht en vlot bediend. Top!
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Het eten was heerlijk, de wijn paste goed bij het vlees en de bediening was keurig!

Voldaan naar huis!
Marco P.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
Ik heb hier verschillende keren gegeten. Je betaalt iets meer als een gemiddeld restaurant maar de kwaliteit is daar dan ook zeker naar. Personeel met verstand van producten en de kwaliteit is top!
Christina V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het eten was heerlijk en de bediening had humor en was vriendelijk
Geert K.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Op maandagavond met drie collega's gegeten bij Vaca Negra. Hartelijke ontvangst, waarbij de jassen netje voor ons weggehangen. Karaf water stond al op tafel en de serveerster nam uitgebreid de tijd om de gerechten toe te lichten en ons over de wijn te adviseren. Ik ging voor de picanha en m'n collega's voor de mixed grill. Allemaal heerlijk bereid, goed begeleid door lekkere verse groenten en knapperige frietjes. Alles klopte; het eten het drinken, maar vooral de hartelijkheid en gastvrijheid. Bij vertrek werden de jassen weer aangereikt. Echte aanrader. Elke euro is er prima besteed.
B A.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Hier kom je om lekker vlees te eten! En dat kan zeer goed. De inrichting is stoer, zeker met de eye-catcher de stier in het midden van het restaurant. Ik heb tot nu toe alleen goed vlees gegeten, maar er is ook de mogelijkheid om verse kreeft te kiezen. De bediening is over het algemeen goed op de hoogte van wat ze serveren, maar Nederlands hoeft niet de voertaal te zijn. Wel fijn met buitenlandse gasten. Het vlees is heerlijk en tot nu toe nog geen misser hoeven proeven. De prijs is stevig, maar daar krijg je goed eten voor terug. Zeker een aanrader in Zwolle voor de 'meatlover'.
Debbie P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
1x gegeten en daar zal het bij blijven. Het is een gezellig restaurant. De bediening is redelijk net als het eten. Prijs kwaliteit ligt ontzettend uit elkaar.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Sfeervol Restaurant. Zeer vriendelijke bediening en vooraf goede uitleg over Argentijns vleesgebruik. Verrukkelijk stuk mals Picanha gegeten. Goede bijgerechten met een goed glas Laroche Cabernet Sauvignon Rode wijn.
Voor Steak "het" Restaurant.