Over het restaurant Va Bene!

Sicilië is dichterbij dan je denkt

Een familiebedrijf waar je de liefde voor het vak proeft bij elke hap die je neemt. Hier wordt gekookt met verse en pure gerechten die stuk voor stuk op een charmante manier worden gepresenteerd. Op een van de mooiste plekjes van Voorschoten geniet je van een stukje Sicilië op je bord en van de warme deken aan gastvrijheid die meteen na binnenkomst over je heenvalt.

Meer informatie over restaurant Va Bene!

Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:30
- Wijnbar 21:00 - 23:30
- Brunch vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Va Bene!

Aleida M.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Prima eten
Joris W.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Werkelijk waar, wederom heerlijk gegeten. Laat je verrassen met het " verrassings menu"
Kaspar V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2018
Va bene is een geweldig restaurant wat telkens ons weer verbaast hoe lekker eten kan zijn. De anti pasti is werkelijk subliem, maar eigenlijk is alles overheerlijk. Bediening is hartelijk en vriendelijk, op zijn Italiaans dus als het druk is kan het wel eens rommelig zijn maar alles met charme. Keuze van wijn op hun advies is voortreffelijk.
Rhoanne V.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2018
De eten zien heel goed uit maar de garnalen en mosselen waren kookt te lang, jammer genoeg.
Voorzichtig met de wijn, soms de flessen zijn te lang geopend!
Top medewerkers- echt vriendlijk!
Alex D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Heerlijk, puur eten. Lokale Siciliaanse lekkernijen in het verrassingsmenu. Heb genoten van de verschillende smaken. Service goed, zou iets meer “etiquette” mogen qua bediening. Wel zeer vriendelijk.
Angelique B.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2018
Heerlijk gegeten en de sfeer is er goed!
Familie V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wij hebben echt heerlijk gegeten. Tweemaal het zomerdagmenu en tweemaal het Va bene verrassingsmenu. Alles was even lekker. Maar de bediening kan echt beter. Dat wij 2 x 2 verschillende menu’s bestelden werd als lastig ervaren. Wij kregen het eten dan ook niet tegelijkertijd. Er werd ons niet verteld dat het verrassingsmenu 3-gangen was terwijl het zomerdagmenu 4-gangen was. Het verrassingsmenu was zonder dessert. De dessertkaart werd niet aangeboden. Al met al vrij was de bediening vrij rommelig en niet professioneel. Maar het eten was zo lekker dat dit veel goed maakte. Wij komen nog wel een keer terug en hopen dat de bediening dan wel correct is.
Diantha P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Perfeto!
Één min puntje: De lounge bank buiten staat tegen het restaurant aan. Wanneer de deuren openstaan is het niet fijn als op die bank mensen zitten die roken. Dat hebben de gasten binnen last van. Bank zou beter op een andere plek kunnen staan.
De inrichting (vooral de stoelen) in het voorste gedeelte is geweldig. De akoestiek zou nog verbeterd kunnen worden. Eten als vanouds: perfeto!
Grisella I.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten van de originele Siciliaanse gerechten. Een aanrader!
Adri L.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Wat een heerlijke zaak. Nog echt familie zaak, we maakten snel contact en hebben top gegeten. En ... ik kom snel weer met vrienden. Bacione famiglia.
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Met z’n vieren hier gegeten, gezellig straatje, ontspannen terras. Antipasto misto was lekker, de pasta niet spannend. Daarna een soort worst omhuld met porchetta : was erg lekker. Vis (kabeljauw) was niet echt ‘Italiaans’. Lekker wijntje er bij en ( gratis) karaf water. Dessert was lekker, espresso prima. We komen nog eens terug
Margit S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Bij Va Bene word je in de watten gelegd als mens en worden je smaakpapillen gekieteld. Een absolute aanrader!
Cornelie P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Eerder hier gegeten, maar we vinden de prijs/kwaliteit echt achter uit gegaan.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het zomer menu gegeten, 4 gangen, mooie porties en zeer smaakvol!
Adri L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wat super is het eten bij VaBene. Ik kom net terug uit Toscane. Super natuurlijk, echter met veel durf durven ze in deze keuken te escaleren tot grote hoogte.
Se vediama!!!
Skruit H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
AH restaurantactie. Voorgerecht Tapas plaats was perfect. Voldoende ook. Het hoofdgerecht was karig. Wij hadden met 4 personen voor ruim 2 personen vlees en vis. Was echt te weinig. Beetje aardappels erbij en dat was het. Geen groente niets. Dit was voor de prijs die je betaald ruim onvoldoende. Nagerecht was heerlijk. Voor de prijs voldeed het qua hoofdgerecht totaal niet aan mijn verwachting. Service was beetje chaotisch.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
vriendelijk ontvangst, Gerechten gevarieerd en in voldoende hoeveelheden.
Is een aanrader. Wij komen beslist nog een keer
Carolien P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was heelijk wat we gegeten hadden. Antipasti was voortreffelijk en de ossenhaas met paddenstoel. heerlijk gesmaakt en gezellige sfeer. We komen zeker terug.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten. Surprise menu is een aanrader. Tevens wordt er goed geluisterd naar de wensen voor bijvoorbeeld allergenen.

Huisgemaakte limoncello is ook super.