Va Bene!

Voorstraat 26 2251 BN Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Va Bene!

Sicilië is dichterbij dan je denkt

Een familiebedrijf waar je de liefde voor het vak proeft bij elke hap die je neemt. Hier wordt gekookt met verse en pure gerechten die stuk voor stuk op een charmante manier worden gepresenteerd. Op een van de mooiste plekjes van Voorschoten geniet je van een stukje Sicilië op je bord en van de warme deken aan gastvrijheid die meteen na binnenkomst over je heenvalt.

Meer informatie over restaurant Va Bene!

Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:30
- Wijnbar 21:00 - 23:30
- Brunch vanaf 12:00

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Geen Chardonnay op de wijnkaart en de van de kaart bestelde Italiaanse wijn was niet voorradig.
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We kregen een 3 gangenmenu voor 39,95. Eerst een amuse, stokbrood met tapenade, daarna een schaal met diverse voorgerechten, zoals Vitello tonato, gegrilde groente, een wrap en een tomaat, mozzarella n basilicum. Daarna 2 hoordgerechten: een schaal met gestoofd vlees en een gegrilde dorade + een bakje met eigengemaakt dikke friet. Vooral de Dorade was lekker. Als nagerecht aarbeien met chocolade ijs. De bediening was vlot en aardig. met 5 glazen wijn en 2 flessen water, ca 80 euro gekost.
Yyyyy .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk eten, verse produkten. Erg gezellig, Fijn en heel gezellig personeel, wat direct met jouw wensen aan de slag gaat. Zeer verrassend en vrolijk. Komen graag terug.
Karina V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten, hartelijke grotendeels authentiek italiaanse bediening
Alberdien V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk en gezellig gegeten! Tot gauw,
hartelijke groet, Alberdien van Pappelendam.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
goed gegeten met collega's
mariella B.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Andere keren hier prima gegeten.Een bediende sprak geen nederlands, slecht engels, slechte uitleg hoe het werkte. Hoofdgerecht vlees met saus en champignons met gefrituurde aardappelschijven en mayo....verder niets geen groentes of salade. Gevraagd naar salade erbij? maar dit hoort er niet standaard bij. Jammer. Ook de prijs/kwaliteit verhouding vond ik niet oke.
Maaike V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Heerlijk gegeten, het verrassingsmenu. Veel variatie in smaak. Op aanraden van de (erg vriendelijke!) bediening wijn gedronken uit de geboorteplaats van de eigenaren en die was bijzonder lekker.
Kortom, Va Bene smaakt naar neer.
joke D.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het eten was op zich erg lekker, maar ik had zelf wat meer echt siciliaanse gerechten verwacht. Bijv, pasta met sardines, zwaardvisrolletjes, arancia. We willen graag een extra compliment voor de Porchetta en de Costoletto geven, die waren heerlijk bereid.
annemiek S.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
wij hebben heerlijk gegeten maar de porties zijn minimaal .De wachttijd was veel te lang voordat wij werden bediend.
Birgit T.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
ik had gereserveerd op woensdagavond (2 personen). Restaurant was leeg, toch mochten wij niet zitten aan een tafel (want daar konden 5 personen zitten...). We kwamen voor het voorjaarsmenu, maar het hoofdgerecht stond ons niet aan (zalm en stoofpotje, beetje erg niet bijzonder). Gekozen voor antipasti en dan een pastagerecht. Antipasti was niet echt bijzonder, en ook erg duur betr. prijs/kwaliteit. Pasta (gekozen voor pasta met garnalen) werd opgediend: een (klein) prutje van spaghetti met een tomatensaus met kleine garnalen. Thuis kan ik het smakelijker bereiden en ook mooier opdienen. Ook hier weer de prijs/kwaliteit verhouding zoek.
Wij (collega en ik) hebben hier al vaker gegeten maar de laatste jaren ben ik echt heel teleurgesteld over de kwaliteit en originaliteit van de gerechten. En vooral de prijs/kwaliteit verhouding.
En als klap op de vuurpijl werd ik (een half uur na binnenkomst) ook nog gebeld door de medewerker, om te informeren waar wij bleven..... (restaurant was 3/4 leeg...).
Sorry, Va Bene, ik ben nu echt teleurgesteld en denk dat ik niet meer bij jullie kom eten.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, kwaliteit producten prima, goede bediening, wijn best wel duur.
Anneke G.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Ben met mijn menukaart van de winkeliersvereniging gaan eten was een goed menu voor € 25 met de 2e gratis we konden kiezen voor een vlees/visgerecht waarvoor we dan € 10 pp moesten bijbetalen, omdat het pastagerecht, ravioli die wij kozen 5x5 cm was, namen wij dat extra vlees/ vis extra tot mijn verbazing was het stukje gestoofd rundvlees slechts 7x7 cm ik dacht echt dat dit een grap was, dus niet, er kwam niets meer bij wij hebben er niets van gezegd, maar voelden ons flink genept ik begrijp dat je niet veel kan verwachten bij Va Bene voor dit bedrag voor een 3 gangen menu want we hebben er vaker gegeten en het is er altijd prima geweest ook nu was het voorgerecht en dessert super, jammer dat ze aan deze actie hebben meegedaan. Wij zullen er zeker nog eens gaan eten maar zulke kleine portie's zeker niet meer accepteren
Bianca B.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Al jaren mijn favoriete restaurant. Restaurant wordt gerund door een familie met passie voor koken en gastheerschap. Je voelt je als gast heel erg welkom in hun restaurant en hoe druk het ook is, zij hebben altijd aandacht en tijd voor een praatje. Het eten is heerlijk, alles vers bereidt en dagelijks een ander menu. Het is altijd een feestje om hier te mogen eten.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Voor de eerste keer gegeten bij Va Bene, goed bevallen heerlijk gegeten uitstekende gerechten niet de standaard gerechten.
Ga zeker terug, vond alleen de stoelen erg hard zitten voor een hele avond misschien een zit kussentje erop.
Zal het zeker aanbevelen bij mijn kennissen en vrienden.
Marlous Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Zoals gewoonlijk weer uitmuntend gegeten!! Allemachtig wat is alles toch heerlijk daar! Vind het altijd weer jammer dat m'n bord leeg is!
Snel weer reserveren!!:)
annalet D.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Heerlijk gegeten en aan tafel voor mijn verjaardag een serenade gehad. Top. Dit is voor herhaling vatbaar.
Remco D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
prima gegeten. leuke van dit restaurant is dat er steeds een wisselende kaart is. bediening was wat rommelig en het hoofdgerecht kwam zeer snel na het voorgerecht
alice.stuurman .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Heerlijk gegeten, supervriendelijke bediening. Je kunt kiezen uit ala carte of het dagmenu. Beperkte keuze, maar dat maakt het leven simpel. Bovendien voldoende flexibiliteit voor aanpassingen op basis van allergie.
Ineke en Henk O.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Een fantastisch siciliaans restaurant. Heerlijk eten en heerlijke wijn. Lieve deskundige mensen kortom een absoluut culinair hoogtepunt in voorschoten