Over het restaurant Va Bene!

Sicilië is dichterbij dan je denkt

Een familiebedrijf waar je de liefde voor het vak proeft bij elke hap die je neemt. Hier wordt gekookt met verse en pure gerechten die stuk voor stuk op een charmante manier worden gepresenteerd. Op een van de mooiste plekjes van Voorschoten geniet je van een stukje Sicilië op je bord en van de warme deken aan gastvrijheid die meteen na binnenkomst over je heenvalt.

Meer informatie over restaurant Va Bene!

Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:30
- Wijnbar 21:00 - 23:30
- Brunch vanaf 12:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Va Bene!

Margit S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Cornelie P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Eerder hier gegeten, maar we vinden de prijs/kwaliteit echt achter uit gegaan.
Eric C.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Heerlijk gegeten.
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Het zomer menu gegeten, 4 gangen, mooie porties en zeer smaakvol!
Adri L.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Wat super is het eten bij VaBene. Ik kom net terug uit Toscane. Super natuurlijk, echter met veel durf durven ze in deze keuken te escaleren tot grote hoogte.
Se vediama!!!
Skruit H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
AH restaurantactie. Voorgerecht Tapas plaats was perfect. Voldoende ook. Het hoofdgerecht was karig. Wij hadden met 4 personen voor ruim 2 personen vlees en vis. Was echt te weinig. Beetje aardappels erbij en dat was het. Geen groente niets. Dit was voor de prijs die je betaald ruim onvoldoende. Nagerecht was heerlijk. Voor de prijs voldeed het qua hoofdgerecht totaal niet aan mijn verwachting. Service was beetje chaotisch.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
vriendelijk ontvangst, Gerechten gevarieerd en in voldoende hoeveelheden.
Is een aanrader. Wij komen beslist nog een keer
Carolien P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het was heelijk wat we gegeten hadden. Antipasti was voortreffelijk en de ossenhaas met paddenstoel. heerlijk gesmaakt en gezellige sfeer. We komen zeker terug.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Zoals gewoonlijk heerlijk gegeten. Surprise menu is een aanrader. Tevens wordt er goed geluisterd naar de wensen voor bijvoorbeeld allergenen.

Huisgemaakte limoncello is ook super.
Anton V.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Zeer beperkte keuze op menukaart.
Tafels dicht op elkaar.
Rumoerig, kan elkaar moeilijk verstaan.
Opdringerige ongeduldige bediening
Verrassings menu valt erg tegen. Karig.
Weinig uitleg.
Wijn is goed.
Koffie ( latte ) was bijna koud.
Geen goede prijs kwaliteitverhouding.
Tom O.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Gezellig restaurant. Wat rumoerig en tafels wat dicht op elkaar. We waren er met AH actie.
Eten was prima alleen als hoofdgerecht werd èn vlees en vis tegelijk geserveerd. Wij vonden dat niet zo'n gelukkige keuze maar dat had met de prijs te maken werd ons gezegd. Hoeveelheid voor ons goed maar voor grotere eters te weinig.
2 Plakjes Kalfsvlees en 1 Dorade voor 4 personen.
Plank met voorafjes was erg lekker en meer dan genoeg! We komen het nog eens à la carte proberen!
eliastk .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Erg lekker gegeten! Vriendelijke en snelle bediening. Gunstige prijs-kwaliteit verhouding. Aardig terras met comfortabele stoelen en banken.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gastvrije bediening. Ze hoorden dat ik jarig was en kwamen zingend met vuurwerk op toetje. We hadden ahmenu en dat was culinair voor 39,95. We komen hier wel terug????
H. V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima glazen wijn.
Mariolijne M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Va Bene is eigenlijk altijd goed, ook nu weer! Soms staat de achtergrondmuziek te hard maar op verzoek verlagen ze het geluidsniveau.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijke ossenhaas. Slappe maar smakelijke frietjes. Geen groenten bij hoofdgerecht. Antipasta misto lekker. Jammer van de slechte akoestiek. Veel lawaai door luidruchtige gasten
margreet.buwalda .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was goed verzorgd. De bediening was aardig en goed! Een echte aanrader en we komen zeker terug!
P. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We kozen voor Va Bene omdat met een AH-bon Italiaans wilden eten, maar dat is ons tegengevallen. Om te beginnen was er niets te kiezen. Er werd een verassingsmenu geserveerd voor € 39,50 en we konden alleen aangeven of we ergens allergisch voor waren. Het voorgerecht was Italiaans: een antipasta met verschillende soorten koude hapjes. Lekker! Daarna kwam het hoofdgerecht: kalfsoester en tonijn. De eerste was prima, de tonijn leek eerder op kabeljauw. Flauw van smaak en taai. Dat hebben we ook aangegeven, maar daar kwam geen reactie van de keuken op terug. De aardappeltjes moesten het goed maken. Het nagerecht was crème brule, op zich prima, maar niet echt Italiaans. Het viel ons, kortom, tegen. Misschien is de kaart goed, het zat er best vol toen we weggingen, maar wij zullen er niet terugkomen. We hebben dit wel beter en daarbij ook nog goedkoper meegemaakt!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima gegeten bij Va Bene. Was een gokje. We proefden een echte Italiaanse (Siciliaanse?) keuken, zoals het zijn moet.... Antipasti misto was lekker, in het bijzonder de gegrilde groenten. Vlees en vis idem, ook hier met 'verrassende' groenten (sojabonen, linzen, spinazie in combinatie met flintertjes rode ui en snijbonen). Dessert was niet spannend. Met wijn (lekker), bier (Peroni van de tap), water en koffie in totaal ruim € 70 afgerekend, onder dankzegging aan de AH-restaurantactie.
We zijn wellicht wat verwend/leggen de lat hoog : Va bene is herhaling waard.
Mariolijne M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima ontvangst, heerlijk eten. Eén minpuntje: voor een fles water betaalden we €6,50! Gewoon water uit de kraan kan daar kennelijk niet..