Over het restaurant Va Bene!

Sicilië is dichterbij dan je denkt

Een familiebedrijf waar je de liefde voor het vak proeft bij elke hap die je neemt. Hier wordt gekookt met verse en pure gerechten die stuk voor stuk op een charmante manier worden gepresenteerd. Op een van de mooiste plekjes van Voorschoten geniet je van een stukje Sicilië op je bord en van de warme deken aan gastvrijheid die meteen na binnenkomst over je heenvalt.

Meer informatie over restaurant Va Bene!

Dinsdag 17:00 - 22:00
Woensdag t/m Zondag 12:00 - 23:30
- Wijnbar 21:00 - 23:30
- Brunch vanaf 12:00

eliastk .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Erg lekker gegeten! Vriendelijke en snelle bediening. Gunstige prijs-kwaliteit verhouding. Aardig terras met comfortabele stoelen en banken.
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2017
Gastvrije bediening. Ze hoorden dat ik jarig was en kwamen zingend met vuurwerk op toetje. We hadden ahmenu en dat was culinair voor 39,95. We komen hier wel terug????
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Prima glazen wijn.
Mariolijne M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
Va Bene is eigenlijk altijd goed, ook nu weer! Soms staat de achtergrondmuziek te hard maar op verzoek verlagen ze het geluidsniveau.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijke ossenhaas. Slappe maar smakelijke frietjes. Geen groenten bij hoofdgerecht. Antipasta misto lekker. Jammer van de slechte akoestiek. Veel lawaai door luidruchtige gasten
margreet.buwalda .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Het was goed verzorgd. De bediening was aardig en goed! Een echte aanrader en we komen zeker terug!
P. S.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
We kozen voor Va Bene omdat met een AH-bon Italiaans wilden eten, maar dat is ons tegengevallen. Om te beginnen was er niets te kiezen. Er werd een verassingsmenu geserveerd voor € 39,50 en we konden alleen aangeven of we ergens allergisch voor waren. Het voorgerecht was Italiaans: een antipasta met verschillende soorten koude hapjes. Lekker! Daarna kwam het hoofdgerecht: kalfsoester en tonijn. De eerste was prima, de tonijn leek eerder op kabeljauw. Flauw van smaak en taai. Dat hebben we ook aangegeven, maar daar kwam geen reactie van de keuken op terug. De aardappeltjes moesten het goed maken. Het nagerecht was crème brule, op zich prima, maar niet echt Italiaans. Het viel ons, kortom, tegen. Misschien is de kaart goed, het zat er best vol toen we weggingen, maar wij zullen er niet terugkomen. We hebben dit wel beter en daarbij ook nog goedkoper meegemaakt!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima gegeten bij Va Bene. Was een gokje. We proefden een echte Italiaanse (Siciliaanse?) keuken, zoals het zijn moet.... Antipasti misto was lekker, in het bijzonder de gegrilde groenten. Vlees en vis idem, ook hier met 'verrassende' groenten (sojabonen, linzen, spinazie in combinatie met flintertjes rode ui en snijbonen). Dessert was niet spannend. Met wijn (lekker), bier (Peroni van de tap), water en koffie in totaal ruim € 70 afgerekend, onder dankzegging aan de AH-restaurantactie.
We zijn wellicht wat verwend/leggen de lat hoog : Va bene is herhaling waard.
Mariolijne M.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Prima ontvangst, heerlijk eten. Eén minpuntje: voor een fles water betaalden we €6,50! Gewoon water uit de kraan kan daar kennelijk niet..
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
De drie gerechten waren van een hoge kwaliteit, wat getuigt van een goeie kok en het bedienend personeel was zeer vriendelijk. Het restaurant Va Bene is een geweldige Italiaans restaurant, waar we zeker nog een keer naar teruggaan.
Philomene C.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Heerlijke avond gehad, verrassings menu is een aanrader
Joop K.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Het eten was van hoge kwaliteit zeer smaakvol en rijkelijk voorzien van lekkere dingen.
Voorgerecht rijkelijk heerlijk
hoofdgerecht goed van smaak
nagerecht heerlijk
Just E.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Lekker eten en erg vriendelijk en prettig personeel. Hier kom ik graag terug!
MarIOH .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Het Italiaans spat er vanaf bij Va Bene. Heerlijk eten en een vriendelijke bediening.
Een aanrader voor wie eens geen pizza bij de Italiaan wilt.
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Geen Chardonnay op de wijnkaart en de van de kaart bestelde Italiaanse wijn was niet voorradig.
Vanessa K.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
We kregen een 3 gangenmenu voor 39,95. Eerst een amuse, stokbrood met tapenade, daarna een schaal met diverse voorgerechten, zoals Vitello tonato, gegrilde groente, een wrap en een tomaat, mozzarella n basilicum. Daarna 2 hoordgerechten: een schaal met gestoofd vlees en een gegrilde dorade + een bakje met eigengemaakt dikke friet. Vooral de Dorade was lekker. Als nagerecht aarbeien met chocolade ijs. De bediening was vlot en aardig. met 5 glazen wijn en 2 flessen water, ca 80 euro gekost.
Yyyyy .
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Heerlijk eten, verse produkten. Erg gezellig, Fijn en heel gezellig personeel, wat direct met jouw wensen aan de slag gaat. Zeer verrassend en vrolijk. Komen graag terug.
Karina V.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Heerlijk gegeten, hartelijke grotendeels authentiek italiaanse bediening
Alberdien V.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Heerlijk en gezellig gegeten! Tot gauw,
hartelijke groet, Alberdien van Pappelendam.
Simon V.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017