Uylenburg/ Café du midi

Zaterdag en Zondag 09:00 - 21:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Ernst .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Zelfs op maandagavond is het weer volle bak, gelukkig gereserveerd en hebben we buiten kunnen genieten van heerlijke knoflook garnalen met mangosalsa en gerookte zalm met wasabi en linzensalade, een heerlijke start. Goed glas Chileense sauvignon blanc erbij! Als hoofdgerecht beide gegaan voor de Rib-Eye van het krijtbord, eenmaal medium en eenmaal blue.. en ja hoor dat kunnen ze ook! voor de zoveelste keer heerlijk gegeten in "onze achtertuin"
Bas V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Met 4 personen geborreld en gegeten op lekkere nazomerse dag. Was erg druk, wat het rommelig maakte aan welke tafel we konden zitten (en of we sowieso wel warm konden eten). Maar wel gelukt dus :-).
Lams bonbon was erg smakelijk, de varkensmedallions hadden wat mij betreft iets pittiger gemogen, ze smaakten niet heel speciaal. Mijn vriendin was daarentegen erg in haar nopjes met de portobello, een echte aanrader. Decor is leuk, verwacht wel veel kinderen die achter de geitjes aanrennen.
Boris_Delft .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Op een mooie zonnige avond is het decor bij du midi een 10. Daarom wel 1,5 uur moeten wachten op een tafeltje/eten. Lekker gegeten, gekozen voor alleen een hoofdgerecht. Ik miste wel de smaak van honing op mijn citroen kipdijbeenfilet, daardoor wat zurig en de pastinaak wat droog. Mijn vriendin heeft genoten van haar vegetarische gerecht. De dessert waren erg lekker. leuke bediening
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Dit restaurant kan ik aan iedereen aanbevelen. De keuken is origineel en de smaken zijn uitmuntend. We zijn er in in een week twee keer gaan dineren, omdat we het hier zo fijn vinden. Het personeel is zeer attent en zorgt voor een goede sfeer. Genoeg keuze wat betreft vegetarische gerechten en de locatie is sprookjesachtig.
Jan Willem K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Vanaf de entree in de prachtige tuin, met prachtige bomen, leuke informele zitjes, gezellig terras tot en met vertrek een zeer hartelijke ontvangst door het complete team van De Uylenburg. Service met een glimlach van oor tot oor! Daar kan menig restaurant nog wat van leren. Dit keer kwamen we slechts voor een tussenstop tijdens onze wandeling door het Delftse Hout. Maar de cappuccino en cheesecake smaakte perfect! Veel dank!
Niek V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Op een mooie zondagavond wezen eten bij Uylenburg/Dumidi. We hadden gereserveerd voor binnen maar konden buiten blijven zitten. Een menukaart met bijzondere gerechten en ook een aantal speciale gerechten op een "schrijfbord". Zowel voor een vlees- vis liefhebber maar ook voor een vegetariër voldoende keus. Dit samen met een leuke ambiance en attente bediening zorgde voor een heerlijke avond. Het is een soort strandtent gevoel in het groen hart rond Delfland.
Komen we hier nog eens terug ? zeker wel het ligt ook mooi op een fietsroute en de boerenlunch willen we ook wel een proberen.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Heerlijk vertoeven. Prettige bediening. Bij lunch werd de twijfel over wel/niet soep vooraf weggenomen. Spontaan werd aangeboden ieder een halve soep te nemen. Kroketten perfect. Partners genoten van eendenborstsalades. Prijs/kwaliteit prima. Ruime parkeermogelijkheden. Ook voor gezinnen met kinderen plezierige lokatie! Met mooi weer buiten.
Crombaghs .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Ja hoor, wéér heerlijk gegeten. Als vegetariër kom je hier prima aan je trekken en heb je keuze. Attente en vriendelijke bediening, net zoals iedere zondagochtend na het hardlooprondje.
Fabian S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wat een unieke, mooie en idyllische locatie. Fijne sfeer onder de bomen. Ook goed gegeten. Wij komen zeker weer eens terug!
Susan75 .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
We hebben hier zaterdagmiddag geluncht. We hadden de Uylenburger en brood met geitenkaas en chutney. Het was heerlijk.
Er hangt hier ook altijd zo'n relaxte sfeer, dat je het gevoel hebt dat je op vakantie bent.
Omdat het mooi weer was, was het redelijk druk. Hierdoor moesten we iets meer moeite doen om contact te krijgen met het personeel om nog een drankje te bestellen tijdens het eten.
Verder was het personeel heel vriendelijk en behulpzaam.
Salina V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Voor de verjaardag van opa hier een boerenlunch gehad met een groot gezelschap. Er stond een gedekte tafel voor ons klaar en inbegrepen in de lunch was: een soepje, kroketten, heerlijk vers gebakken brood, wat kaas, vleeswaren en (huisgemaakte?) jam. Toe kregen wij Brownies en fruit met een kopje koffie of thee. Al met al prima gegeten, niet bijzonder maar prima voor zo'n gezelschap. Alleen jammer dat de jus d'orange niet vers was, dit maakt echt verschil.
Donzter .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Ik ben een zeer kritische eter en frequente restautganger; maar hier is gewoon niets op aan te merken. Lekker en goed eten, goede bediening, goede prijs kwaliteitverhouding. Aanrader!
Theo V.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Wij hebben hier geluncht in de tuin en het eten is ons zeker zeer goed bevallen. Het enige wat een beetje tegenviel was de wachttijd op het eten. Maar dit werd scherp in de gaten gehouden door het personeel en toen het erg lang duurde ging hij er achteraan en kregen we het zonder dat we geklaagd hebben. Mooi ligging in een landelijke omgeving in de randstad en ook de aankleding binnen was zeer naar onze smaak. Ook voor de kleine gasten is er eten en veel vermaak in de vorm van een kleine kinderboerderij. Dus voor het hele gezin voor elk wat wils.
Delvenaar .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Het wel even gelden maar door het mooie weer en de speciale gelegenheid prima bij gebleven. Buiten gezeten en voortreffelijk gegeten. Er is niets op aan te merken. Voorafaltijd een brood plankje. Soep hoofdgerecht en nagerecht . Alles prima verzorgd. komen hier regelmatig eten en kwaliteit blijft goed.Alleen deze keer kwamen de 2 bestelde broodplankjes, ondanks een paar maal gevraagd, erg laat. Kregen er wel 1 tercompenstie voor het lange wachten.

Sybe155 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Goede producten en een prima sfeer! Iets meer keus op de kaart zou fijn zijn en de dagelijkse aanbieding wordt opgesomd aan de tafel maar bestaat uit zoveel dingen dat we dat onmogelijk kunnen onthouden, het krijtbord waar het op zou moeten staan is niet te vinden; maak een inlegvel per tafel met deze dagelijkse dingen. Bediening aan tafel hartelijk maar zodra we weg gaan worden we op het terras bij omver gelopen door een serveerster die niet eens gedag zegt.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Alles is gewoon uitstekend.... eten, decor, sfeer en bediening..
bij mooi weer ook heerlijk om op terras te zitten.. of het nu voor eten of alleen een drankje is.. ook fijn dat je in de omgeving kan wandelen....... topper!!!
Susanne H.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Heerlijk gegeten met 8 personen en de kinderen konden heerlijk spelen. Vriendelijk personeel. Komen we snel een keer terug.
John E.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Op een prachtige locatie midden in de natuur hebben we super lekker gegeten. Je kan kiezen uit bijzondere gerechten, waarbij veel biologisch of zelf (huisgemaakt) is. Het personeel is erg beleeft en denkt mee, want het is alltijd druk in het gezellige restaurant. Bij zo een lekkere keuken wil je zeker nog een terug gaan. Let op altijd reserveren ! Het is te klein om alle fijnproevers te herbergen.
ProeverDL .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Wat een parel. Heerlijke plek in een stuk groen. Rondlopende kippen en een geitenweide waar de kinderen in kunnen. Een heerlijk terras en fijn ingerichte binnenruimte.
Voor kinderen zijn er boekjes, kleurplaten en genoeg kinderstoelen. Het personeel is vriendelijk, werkt hard en zeer behulpzaam. Waar mogelijk is de keuken bereid om aanpassingen aan gerechten te maken en als dit niet kan dan volgt een begrijpelijke uitleg.
Het is niet alleen een fijn plekje om te zitten... De appeltaart is de lekkerste uit de omgeving en de kaart biedt zoveel meer lekkers.
Louisa B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Heerlijke lunch gehad in dit gezellige restaurant. Goede pannekoek, kroketten en drankjes. Medewerkers zijn allemaal erg vriendelijk en de natuurlijke setting met geitjes maken dit een heerlijke plek!