Uthai Thani

Gentsestraat 4 2587 HS Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Uthai Thani

Alice V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
De beste Thai in de Haagse omgeving! Vers voor je neus bereid, heerlijk op smaak en je wordt altijd op een vriendelijke manier geholpen! Ook de bezorging is vaak snel. Een echte aanrader!
Dvdbu .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2013
Ik heb verscheidene malen eten besteld bij Uthai Thani. Over het algemeen is het eten van redelijke kwaliteit. Het is echter al enkele keren voorgekomen dat het eten niet op tijd of koud werd bezorgd. Vandaag is het eten, na 45 min wachten en bellen, niet afgeleverd. Helaas konden er geen excuses vanaf. Voor mij de laatste keer Uthai Thani.
Mastermixer .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2013
Wordt minder. Prijzen gaan omhoog en uitstraling wordt smoezeliger.
Eigenaresse verdedigt zich door te zeggen dat ze te weinig verdient. Daarom moeten prijzen omhoog. Bijna restaurant prijzen intussen. Dan kan ik dat beter gaan doen ipv zelf halen.