Ut Hierder Hepke

Donderdag 08:00 - 20:00
Vrijdag t/m Zondag 08:00 - 17:00

Sjoske1 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Van een echte broodjeszaak mag je wel iets meer verwachten. Uit een zeer ruime kaart van diverse soorten broodjes en warme gerechten kozen wij voor een triangel met kip en satesaus en een clubsandwich kip. Voor beide gold dat het beleg minimaal was. Wij konden maar een paar stukjes kip ontdekken. De toast van de clubsandwich was bovendien iets aangebakken. Bij de verse jus d'orange hadden wij onze twijfels of die wel echt vers was. In het verleden hebben wij hier wel eens beter gegeten nu was het een teleurstellende ervaring.
Harrie V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Paar keer gegeten daar en het was in een woord goed
Een persoonlijke noot heb ik wel nl. dat er voor knullige dingen als mayonaise en zo extra gerekend wordt
Als oud horecaondernemer zou ik dat nooit doen.
Voor de rest...leuke bediening. .toonbank ziet er uitnodigend uit en het eten is ronduit goed te noemen
De datum weet ik niet meer precies
René P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Dit is een zaak die altijd vol zit. En terecht. Zeer uitgebreide kaart waar je een moeilijke keuze uit kan maken. Wij kozen voor een club zalm en club kip. Beide waren zeer goed en verzorgd en men proeft dat men het vers bereid. De vitrine is uitnodigend en ziet er lekker vol uit zoals het hoort. Het personeel werkt georganiseerd en snel. Complimenten! Jammer dat het interieur en menukaart een beetje oubollig is en dat men er niet al te gezellig zit.
Rob D.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
prima broodjes, vriendelijke bediening, wel erg drukke zaak waardoor langere wachttijden. de zaak ziet een beetje kantine achtig uit en zo'n gevoel is het ook wel een beetje. al met al prima voor de lunch!
Frank T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2012
Degelijke broodjeszaak, lekker, ruime keus. Service viel één keer tegen maar dat werd keurig netjes opgelost. Er werd goed geluisterd, dat is wat ik erover kwijt wil.
Maastricht043 .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2012
Erg lekkere broodjes, die je zelf mag samenstellen. Personeel is erg vriendelijk. Inrichting is niet spannend maar degelijk. Hier ga ik nog vaak een broodje eten!