Usta Di Mediterrano

Woensdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren
CAW .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij waren er op zaterdagavond. Het was redelijk rustig in het restaurant en gelukkig was er geen storende achtergrondmuziek. Het eten (we waren met zijn vijven: twee namen het mezze-diner en drie de Usta mixed grill) was bijzonder lekker - heel smaakvol en afwisselend - en erg goed verzorgd. De bediening is vriendelijk maar mag wel iets attenter. Inclusief voorgerechten, dranken en koffie waren we nog geen € 130 euro kwijt, dus de prijs-kwaliteitverhouding is prima.
Nicole V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Rustig, smaakvol. Merendeels Turkse kaart die veel verder gaat dan de gemiddelde afhaalzaak, hoewel afhalen en bezorgen ook mogelijk is (bezorging bijzonder snel). Beetje uit de loop van het centrum maar zeker de moeite waard. Vriendelijke bediening, goede prijs/kwaliteit verhouding. Ik ga zeker terug.
Laurensz .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Zeer vriendelijke, maar ook wat onervaren bediening. De voorgerechten (sigara boregi en manti) waren prima. De Beyti keban (lamsgehakt in een wrap) viel tegen. Dit leek niet vers gemaakt, wat je bij zo'n gerecht zou verwachten, maar vanuit de vriezer opgewarmd in de magnetron (wrap al in stukjes gesneden, deeg nogal taai en gehakt zeer massieve schijfjes).
De gegrilde vis was redelijk goed, maar een apart bordje voor graten zou wel handig zijn. Het ijs leek waarschijnlijk ontdooid en weer bevroren. Er zaten harde brokjes ijs in. Erg lekkere huiswijn, maar voor een glas huiswijn wel aan de dure kant.
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
We hebben hier heerlijk gegeten. We hebben voor de vaste prijs van € 19,50 voor een 3-gangen keuzemenu gekozen. De serveerster heeft uitgelegd hoe dat werkte. De frietjes waren heerlijk gebakken en de salade was lekker aangemaakt met dressing. Het vlees was prima, kortom geen aanmerkingen op het eten. Jammer dat er maar 3 tafels bezet waren. Dit restaurant verdient meer. Wat betreft de aankleding zou er iets meer sfeer kunnen zijn. Misschien een bloemetje op tafel of de tafel gedekt met bv een kleed of mooie placemats. we zijn vast van plan om hier nog eens te komen!
PelleMona .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Wij eten regelmatig bij Usta en wat ze ook serveren , het is altijd heerlijk en van goede kwaliteit. Je proeft dat er met liefde wordt gekookt. De bediening is vriendelijk en bereidwillig in al je wensen tegemoet te komen. Klein puntje : als de buitendeur opengaat , komt er een vlaag kou direct het restaurant binnen en bij het raam kan het ook wat fris zijn door de enkele beglazing. Daar staat dan wel weer een lekker kacheltje bij je voeten. Top restaurant!
Ninette V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Super gegeten
Met 3 personen
Makkelijk te parkeren bij laco
Voor mensen die buitenaf komen...
Goeie sfeer...Met op de achtergrond...mooie Turkse muziek...Zoals het hoort...
We komen gauw weer
Gr.ninette,marco en tim
Remco_en_Arnolda .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2014
Ter ere van de verjaardag van mijn vriendin een tafeltje voor twee gereserveerd. Bij het raam. Het kleine restaurant doet gezellig aan en de begroeting is hartelijk. Na een heerlijk voorgerecht van het huis, een combinatie van zes koude voorgerechten besteld. Zoals al het eten heel mooi geserveerd en heerlijk! Wij houden van buitenlandse gerechten en daarom hebben we zoveel mogelijk geprobeerd om Turkse gerechten te kiezen. De kok kwam aan onze tafel adviezen geven! Als hoofdgerecht koos mijn vriendin de gevulde zeebaars. Super! Net als mijn lamsgerecht uit de wok. Na het frisse nagerecht nog een echte Turkse koffie na...! Weer met uitleg. Ja, dit restaurant is zeker het proberen waard. Aardige mensen, heerlijk eten en dan ook nog eens heel mooi opgediend. Wij gaan nog een keer terug!
Chr .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Zeer fijn restaurant. Prima kwaliteit, zeer gevarieerd. Lekkere voorgerechtjes en idem hoofdgerechten. Eerste maar zeker niet de laatste keer. Amuse van drankje van het huis. Je voelt je snel thuis hier.
J. M.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Heerlijk gegeten in een gezellig restaurant met een goede, diverse kaart. Eten van goede kwaliteit en lekker warm gehouden op tafel. Kortom het uitproberen meer dan waard.