Urumqi

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00–22:00 uur

• Pin , Visa
  • Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Urumqi

Özer T.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Goed
Torsten Z.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
We gingen hier eten omdat we nog nooit Oeigoers hadden ervaren. De smaken zijn heel apart maar wel heel lekker, een mix van Chinees en Turks naar mijn mening. Het menu is iets beperkt maar de bereiding gerechten maakt dat goed. Service is heel 'droog' maar dat is ook wel weer eens fijn omdat we ongestoord konden eten. Als je wat nodig hebt roep je gewoon. Interieur ziet er uit als mijn oma's kamer die er alles in maakt waar ze blij van zou worden. Conclusie, het is een fijn relaxed restaurant waar je gewoon schaamteloos kan genieten van goed eten terwijl het voelt alsof je bij de mensen thuis bent. Toch wel een aanrader dus.
D. Troost T.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
De bestelling werd opgenomen met een minimum aan woorden. Een kleine toelichting bij de voor ons exotische gerechten zou aardig zijn geweest. In veel gerechten is kalfsvlees verwerkt. De kwaliteit van het vlees laat echter te wensen over. De overige ingrediënten zijn prima. De smaak is niet uitgesproken pikant, kruidig of zoet.
Robin G.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Leuke eerste kennismaking met de Oeigoerse keuken. Hebben met zijn 2e een medium bord Dapanji gedeeld en wat sis kebabjes. Heerlijk gekruid! Zeer degelijk geprijsd.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Goed klaargemaakte kipschotel voor twee personen, maar toch niet helemaal ons type saus/gerecht. Hoewel Heineken nog vermeld staat op de kennelijk oude menukaart is er geen alcoholische drank meer verkrijgbaar.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was mijn eerste ervaring met de Oeigoerische keuken, en het was een prettige ervaring. De gastheer, eigenaar was vriendelijk behulpzaam. De soep was fantastisch, het vleesgerecht bleek tot mijn verrassing een koud gerecht maar heerlijk van smaak, pittig, en licht zuur. Ik ga er zeker weer eens langs als ik weer in Rotterdam moet zijn.