Urumqi

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 12:00–22:00 uur

• Pin , Visa
  • Engels gesproken , Nederlands gesproken

Jouw recensie over het restaurant Urumqi

Jan D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Goed klaargemaakte kipschotel voor twee personen, maar toch niet helemaal ons type saus/gerecht. Hoewel Heineken nog vermeld staat op de kennelijk oude menukaart is er geen alcoholische drank meer verkrijgbaar.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Het was mijn eerste ervaring met de Oeigoerische keuken, en het was een prettige ervaring. De gastheer, eigenaar was vriendelijk behulpzaam. De soep was fantastisch, het vleesgerecht bleek tot mijn verrassing een koud gerecht maar heerlijk van smaak, pittig, en licht zuur. Ik ga er zeker weer eens langs als ik weer in Rotterdam moet zijn.