Urbana

Wipstrikkerallee 213 8025 AH Zwolle Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Urbana

Witteveer44 .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2015
Ik bestelde een salade niçoise (als hoofdgerecht dus wat groter dan de voorgerecht variant) frietjes en mayonaise. De frietjes en mayonaise waren oké. De salade daarentegen viel mij tegen. Er zat bijna geen dressing op, lag te vol met kip en te weinig sla, was niet op smaak en de croutons en kaas vond ik niet zo lekker. Op de vraag van de serveerster of het mij smaakte en mijn antwoord dat de salade niet zo lekker was, werd niet gereageerd. Na mijn vraag om olijfolie werd deze geserveerd in een bakje met een lepeltje. Op mijn vraag om een droge witte wijn werd deze geserveerd zonder te vragen of ik sauvignon blanc wilde of chardonnay terwijl deze vraag wel aan andere gasten naast mij werd gesteld. Na nog een dubbele espresso, rekende ik 19,75 euro af. Als een niet zo tevreden gast ging ik weer de deur uit.
Johan S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Iets na de middag aangewipt voor een lunch met twee.
Geen behoefte aan zware kost, dus gekozen voor een salade met nagelhout en geitenkaas, geüpgraded tot maaltijdsalade.

De salade was voortreffelijk en dankzij de upgrade ook voldoende voor een niet al te grote honger. M.a.w. de normale grootte zou slechts geschikt zijn als voorgerecht.

De salade werd geserveerd op een langwerpig bord. Ik heb de indruk dat als we met 4-en aan het 4-persoonstafeltje hadden gezeten, dat het dringen was geworden ;-).
Leuk, maar voor mij persoonlijk niet nodig.

Het was een prima ervaring, niets mis mee. Voor herhaling vatbaar? Als ik op veilig wil spelen, ja.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2013
Vandaag geluncht bij Urbana. Lunchkaart is doorsnee qua keuze. De zalm sandwich was lekker en de uitsmijter Urbana was ook goed volgens mijn tafelgenoot. Uitsmijter werd begeleid door een klein schaaltje met huzarensalade. Zag er netjes uit. Aankleding restaurant is keurig met een gezellige lounge hoek met open haard. Zeker de moeite waard om een keer te gaan eten. Nette bediening, zonder opsmuk.