Urban Sushi

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Urban Sushi

Verice .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Ik weet niet of het ligt aan het feit dat ik een waardebon via vakantieveilingen.nl had, maar:

Lef om dit te serveren! Ik heb nog nooit zulke slecht sushi gegeten.
Alle rijst valt uit elkaar.
Zelf het zeewier valt uit elkaar.
Vulling vol met sla of andijvie en de 4 rolletjes met zalm erboven, de zalm is niet rose maar helemaal grijs
verkleurd.
Sorry voor de medewerkers en eigenaar van deze zaak, maar echt HIER NOOIT MEER!
Desiree F.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Vandaag was de sushi weer uitstekend! Heerlijk. De laatste paar keren was het ronduit erg teleurstellend. Ik had besloten om naar een ander sushi restaurant over te stappen, maar ik had nog een voucher. Toch erg blij dat het nu weer als vanouds was. Hou deze kwaliteit vast.
Ben D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Ondanks eerst telefonisch een goede indruk te hebben gekregen is helaas de kwaliteit van de sushi erg tegengevallen. Erg zuinig met vis, tonijn uit blik, rijst valt uit elkaar, vlakke smaak, verder gebruik van goedkope producten. Jammer, wij komen hier niet terug!
Linnie P.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Dit is een afhaal "restaurant" dus je moet er niet teveel van verwachten. Het personeel straalt weinig activiteit uit. De sushi is redelijk goed. Ook jammer dat de sushi om de afgesproken tijd nog niet klaar stond.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De sushi van dit bedrijf is gewoon redelijk. Iets te weinig vis in de sushsi's voor de bonnen van de aanbieders zoals Vakantieveilingen.nl. . Bestel je vanuit de "neutrale" bestelling dan ontvang je meer. Toch lekker genoten van onze "deal".
Branka G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Een van de beste sushi van Den Haag en wij zijn sushilovers en maken het ook zelf. Ook aparte soorten sushi. Echt de moeite waard. De aankleding is niet bijzonder maar dat hoeft ook niet, Met ophalen is de wachttijd wel wat lang.
GastI .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg slecht, zoete sushi, tonijn uit blik en ook nog een waardeloze service. Bah, duur en zeer onvriendelijk personeel. Overal is de sushi beter dan hier.
GastI .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Via Groupon gekocht. Bah wat een vieze zoete droge sushi. Tonijn uit blik. Service een nul, en dat door de gastvrouw. Nee eens en nooit weer.
Wanneke .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
De sushi zag er heerlijk uit en smaakte ook prima. De verpakking was goed verzocht en het personeel erg vriendelijk! De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, kortom een aanrader.
Voldoende parkeerplaats voor de deur, bovendien snel geholpen.
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Via Groupon terecht gekomen bij Urban Sushi. Ik had gekozen voor twee tijgertje boxen. Ik moest even wachten totdat mijn bestelling klaar was.....kakelvers bereid dus. Alle sushi's waren van goede kwaliteit en heerlijk van smaak. Personeel draagt bij het klaarmaken van de sushi's handschoenen en het is prettig dat je als klant kan zien wat er gebeurt in de keuken. Meer dan voldoende soja saus en wasabi erbij gekregen. De service door twee Surinaamse dames was echt top. Beleefd, vriendelijk en met een charmante lach. Mijn complimenten!
Paola C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Ik eet bijna geen Sushi meer sinds de lekkere kleine sushi zaakjes zijn verdrongen door de shabu shabu's. Maar hier kun je nog echt lekkere sushi halen alles is met zorg bereid en verpakt. Goede Wasabi erbij en alles lekker vers en goed op temperatuur (niet ijskoud). De zalm sashimi was echt verrukkelijk. Dat het decor niet super hip is maakt niks uit, het is alleen afhalen of bezorgen. Een aanrader!!!
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Dit keer de I love sushi-boxen besteld met elk 34 waanzinnig lekkere sushi's! Ze worden met zorg en liefde bereid en dit kun je terug zien én proeven!
Zodra ik een leuke aanbieding zie kan ik mezelf al niet meer bedwingen en moèt ik weer een bestelling plaatsen bij Urban Sushi!
Tot snel weer!
RM K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Vroeger heerlijk vers en mooie opmaak van de gerechten. Nu valt van alles uit elkaar, zijn de smaken vlak en als ze uitgesproken zijn komt dat bijvoorbeeld omdat er gerookte (!) zalm op de sushi zit. Jammer. Volgens mij weer een klassiek voorbeeld van "aan overweldigend succes ten onder gegaan"...
Faye .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Twee jaar geleden was het lekkere sushi, maar nu is het ronduit slecht. De rijst valt uit elkaar, werkelijk geen vis te vinden in de sushi's en compleet smaakloos. Ik heb nooit eerder sushi gegeten die er zo afgeraffeld uitziet en waarin de vis letterlijk niet te vinden wat. Gewone rijst, verpakt in taai zeewier met gebakken uitjes en een stukje augurk of iets anders definieerbaars. Ik bestel hier nooit meer, wat een teleurstelling.
Clasina S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Overheerlijke sushi, vriendelijke dames en heren achter de balie. Alles is kakelvers en goed bereid..
Kortom gewoon heerlijk genieten!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Gisteren middels een Groupon actie gebruik gemaakt van Urban Sushi. Ik had al een keer eerder besteld, toen met succes. Volgens mij zijn er ook nieuwe eigenaren.
Misschien omdat het een Groupon actie is dat er minder aandacht aanbesteed hoeft te worden, maar het was ronduit slecht. Blik tonijn, rijst niet goed bereid en zeer karig gerolde maki. Ook op de Nigirizushi sushi was de toevoeging karig. Iets dunner gesneden en je kon er doorheen kijken.
Voor ons helaas geen Urban sushi meer.
Noeki .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Toen Urban Sushi net open was, was de kwaliteit echt uitzonderlijk goed! De prijs kwaliteitverhouding was erg goed, en de ingrediënten vers. De laatste twee keer echter leek de sushi niet vers, de sushi viel uit elkaar en de (ura)maki werden steeds kleiner. Inmiddels haal ik hier zelfs geen sushi meer als het met een Groupon oid is, gewoon omdat het elke keer tegenvalt.
Patty B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Via social deal een box besteld van 34 stuks, verrassend en lekker. Vooral de grote sushi's waarin een crunch zat vonden wij erg lekker.
Genoeg vooor 2 personen. Vriendelijk personeel moest even wachten totdat de box klaar was, dus lekker vers. En dat voor 18 euro.
Myren I.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Had via Social Deal een box besteld met 34 stuks. Gelukkig heb ik hier niet de volle mep voor betaald, want de rijst was te gaar en de vis was droog. De sushi zag er niet erg vers uit en smaakte voor geen meter.
uhfig H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
We hadden een box sushi besteld, bij de bestelling kon je niet opgeven of vlees gewenst was of niet. Bij het ophalen werden we dan ook zeer onvriendelijk behandelt toen we aangaven dat we geen vlees aten. Bij thuiskomst de sushi uitgeprobeerd zonder vlees.
De sushi zelf viel ook tegen saai en droog.