Urban Sushi

5,9
Kan beter
Branka G.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Een van de beste sushi van Den Haag en wij zijn sushilovers en maken het ook zelf. Ook aparte soorten sushi. Echt de moeite waard. De aankleding is niet bijzonder maar dat hoeft ook niet, Met ophalen is de wachttijd wel wat lang.
GastI .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Erg slecht, zoete sushi, tonijn uit blik en ook nog een waardeloze service. Bah, duur en zeer onvriendelijk personeel. Overal is de sushi beter dan hier.
GastI .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Via Groupon gekocht. Bah wat een vieze zoete droge sushi. Tonijn uit blik. Service een nul, en dat door de gastvrouw. Nee eens en nooit weer.
Wanneke .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
De sushi zag er heerlijk uit en smaakte ook prima. De verpakking was goed verzocht en het personeel erg vriendelijk! De prijs kwaliteit verhouding is uitstekend, kortom een aanrader.
Voldoende parkeerplaats voor de deur, bovendien snel geholpen.
Pablo98 .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Via Groupon terecht gekomen bij Urban Sushi. Ik had gekozen voor twee tijgertje boxen. Ik moest even wachten totdat mijn bestelling klaar was.....kakelvers bereid dus. Alle sushi's waren van goede kwaliteit en heerlijk van smaak. Personeel draagt bij het klaarmaken van de sushi's handschoenen en het is prettig dat je als klant kan zien wat er gebeurt in de keuken. Meer dan voldoende soja saus en wasabi erbij gekregen. De service door twee Surinaamse dames was echt top. Beleefd, vriendelijk en met een charmante lach. Mijn complimenten!
Paola C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2015
Ik eet bijna geen Sushi meer sinds de lekkere kleine sushi zaakjes zijn verdrongen door de shabu shabu's. Maar hier kun je nog echt lekkere sushi halen alles is met zorg bereid en verpakt. Goede Wasabi erbij en alles lekker vers en goed op temperatuur (niet ijskoud). De zalm sashimi was echt verrukkelijk. Dat het decor niet super hip is maakt niks uit, het is alleen afhalen of bezorgen. Een aanrader!!!
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Dit keer de I love sushi-boxen besteld met elk 34 waanzinnig lekkere sushi's! Ze worden met zorg en liefde bereid en dit kun je terug zien én proeven!
Zodra ik een leuke aanbieding zie kan ik mezelf al niet meer bedwingen en moèt ik weer een bestelling plaatsen bij Urban Sushi!
Tot snel weer!
RM K.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2015
Vroeger heerlijk vers en mooie opmaak van de gerechten. Nu valt van alles uit elkaar, zijn de smaken vlak en als ze uitgesproken zijn komt dat bijvoorbeeld omdat er gerookte (!) zalm op de sushi zit. Jammer. Volgens mij weer een klassiek voorbeeld van "aan overweldigend succes ten onder gegaan"...
Faye .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Twee jaar geleden was het lekkere sushi, maar nu is het ronduit slecht. De rijst valt uit elkaar, werkelijk geen vis te vinden in de sushi's en compleet smaakloos. Ik heb nooit eerder sushi gegeten die er zo afgeraffeld uitziet en waarin de vis letterlijk niet te vinden wat. Gewone rijst, verpakt in taai zeewier met gebakken uitjes en een stukje augurk of iets anders definieerbaars. Ik bestel hier nooit meer, wat een teleurstelling.
Clasina S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Overheerlijke sushi, vriendelijke dames en heren achter de balie. Alles is kakelvers en goed bereid..
Kortom gewoon heerlijk genieten!
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Gisteren middels een Groupon actie gebruik gemaakt van Urban Sushi. Ik had al een keer eerder besteld, toen met succes. Volgens mij zijn er ook nieuwe eigenaren.
Misschien omdat het een Groupon actie is dat er minder aandacht aanbesteed hoeft te worden, maar het was ronduit slecht. Blik tonijn, rijst niet goed bereid en zeer karig gerolde maki. Ook op de Nigirizushi sushi was de toevoeging karig. Iets dunner gesneden en je kon er doorheen kijken.
Voor ons helaas geen Urban sushi meer.
Noeki .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2015
Toen Urban Sushi net open was, was de kwaliteit echt uitzonderlijk goed! De prijs kwaliteitverhouding was erg goed, en de ingrediënten vers. De laatste twee keer echter leek de sushi niet vers, de sushi viel uit elkaar en de (ura)maki werden steeds kleiner. Inmiddels haal ik hier zelfs geen sushi meer als het met een Groupon oid is, gewoon omdat het elke keer tegenvalt.
Patty B.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Via social deal een box besteld van 34 stuks, verrassend en lekker. Vooral de grote sushi's waarin een crunch zat vonden wij erg lekker.
Genoeg vooor 2 personen. Vriendelijk personeel moest even wachten totdat de box klaar was, dus lekker vers. En dat voor 18 euro.
Myren I.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Had via Social Deal een box besteld met 34 stuks. Gelukkig heb ik hier niet de volle mep voor betaald, want de rijst was te gaar en de vis was droog. De sushi zag er niet erg vers uit en smaakte voor geen meter.
uhfig H.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
We hadden een box sushi besteld, bij de bestelling kon je niet opgeven of vlees gewenst was of niet. Bij het ophalen werden we dan ook zeer onvriendelijk behandelt toen we aangaven dat we geen vlees aten. Bij thuiskomst de sushi uitgeprobeerd zonder vlees.
De sushi zelf viel ook tegen saai en droog.
John B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2015
Lekkere, creatieve sushi. Er zijn tegenwoordig zo veel (afhaal-)sushi zaken dat bij het kiezen ook een deel 'gunnen' komt kijken. En de leuke mensen van Urban Sushi gun ik van harte alle klandizie die ze krijgen.

De rijst was aan de zoete kant, maar dat is persoonlijk en voor de verandering erg lekker. Mooi gemaakte sushi, en men heeft aandacht voor het feit dat die o-zo-lekkere tonijn zorgvuldig moet worden gevangen. Het woord 'duurzaam' gebruiken nog lang niet genoeg sushi-restaurants!

Voor herhaling, ook omdat ik het mezelf gun.
Mira .
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Heerlijke sushi boxes (2 tigers) gehaald en met 6 van gesmuld!
Om je vingers bij op te eten, werkelijk ;-)

Sushi is "hot"... En tegenwoordig veelvuldig verkrijgbaar. Voor ons echter geen AYCE please...... wij kiezen graag voor kwaliteit en smaak!

Urban sushi is duurzaam verantwoord, creatief en daarmee een aanwinst voor Den Haag.
Suraya J.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2015
Zojuist heb ik de Bento box besteld via Vakantie Veilingen. Sushi viel erg tegen. Alles smaakte ontzettend zoet!!!! Het is alsof de rijst in suiker is gekookt! Sushi soorten zijn creatief bedacht. Erg jammer van de uitvoering. Gelukkig heb ik hier niet de reguliere prijs voor betaald, want dat was het zeker niet waard. De maki's waren tevens erg klein. Helaas niet voor herhaling vatbaar. Zeer teleurstellend.....
Caroline .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Creatieve sushi, maar wel jammer dat er bij sommige sushi's tonijn uit blik gebruikt wordt. De softshell sushi zalm is heerlijk!! Bij de Temari sushi was er gerookte zalm gebruikt, maar die zalm leek niet vers aparte smaak zat eraan verder mooie sushi, en creatief wel wat aan de dure kant als je het zonder groupon koopt.
Marie-Claire E.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Deze keer heb ik een fantastische Tijgerbox gekocht en besteld via Groupon! Wat een geweldige deal weer! In deze box zaten 58 stukjes overheerlijke sushi samen met een Wakame (=zeewier) salade en Edamame (=soja boontjes). Je kunt gemakkelijk via internet een dag en tijd boeken en op de afgesproken dag zelf kom je de box ophalen. I love Urban Sushi!