Urban Espressobar West

Meer informatie over restaurant Urban Espressobar West

• Af te huren
Hans U.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Prima zaak om tussen de middag eens lekker te lunchen met een vers glaasje jus en goede koffie toe. Vriendelijke bediening.
Ingridvanegmond .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2015
Ik ben hier meerdere malen geweest en de kwaliteit is gewoon goed. De koffie en cake en dergelijke zijn allemaal van goede kwaliteit. De bediening is behoorlijk alleen als je buiten zit kan het nog wel eens lang duren. Als ik weinig tijd heb ga ik binnen zitten en dan gaat het goed want de bediening is meestal ook binnen. De inrichting is modern en wat kalig, er hangt niets aan de muur bijvoorbeeld. Verder is dit gewoon een goede espressobar waarvan je er in de stad wel meer hebt.
Ivo O.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2014
Altijd een genot om hier te lunchen of gewoon koffie te drinken! Zeker sinds ze "Safari" als boon hebben, de koffie is nog lekkerder! Altijd attente bediening en terecht de winnaar van de AD koffie prijs.
Edprima .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Fijne plek om te ontbijten, lunchen of gewoon een kopje koffie of thee te drinken.
Zeker op zonnige dagen een aanrader om vanaf het terras Rotterdam-West te observeren.
De wortelwalnotentaart is goed van smaak en structuur met een mooie niet te zoete crèmelaag.
De bruschetta's zijn allemaal - lastig kiezen - lekker en goede smaakcombinaties. Mooi gebalanceerd op lekker zuurdesembrood.