Urban Chef

Donderdag t/m Zaterdag 09:00 - 22:00
- Brunch 0

Nina118 .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
We hebben met Pasen gebruncht bij Urban Chef. Er werd zeer goed rekening gehouden met de allergieën. Een aangepast smakelijk menu werd geserveerd.
Vriendelijk personeel. Leuke inrichting. Op de muren en bij het toilet staan pakkende en grappige teksten. Naderhand kan je nog een lekker taartje meenemen voor thuis.
Arno-83 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Vandaag geweest met een collega om te lunchen. De aankleding was prima, de klantvriendelijkheid matig. Aangegeven vegetariër te zijn en een broodje te willen met ei en kaas. Vervolgens wordt er een burger vlees met ei en kaas geserveerd. Aangegeven dat dit niet de bedoeling kan zijn, aangezien ik gezegd heb dat ik geen vlees eet. Serveerster verwijt mij dat ik niet aangegeven heb vegetariër te zijn en dat een burger standaard met vlees is. Ik ben hier ontevreden over. Vervolgens wordt gezegd dat het broodje nu weggegooid moet worden en dat ze naar iets anders wil kijken, wat ik met een bepaalde korting kan krijgen, waarop ik een bord groenvoer krijg. Dat mij verweten wordt niet aan te hebben gegeven vegetariër te zijn, vind ik zeer kwalijk en ongepast. Zeker, omdat mevrouw mij een recept adviseerde, bedoeld voor vegetariërs.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
Ik was hier eerder wat wezen drinken maar teruggekomen om te lunchen. Super leuke kaart met teveel lekkere keuzes. Na lang kiezen kwam ik op het broodje brie. Niet zoals de rest van NL met honing maar lekker met bacon en een soort van ui/vijgencompote. Misschien wel lekkerste broodje ooit maar ietswat aan de kleine kant en had erna nog trek. Vriendin had een pompoenbroodje met cheddar en ham en pesto. Geproefd en was ook geweldig lekker maar qua maat hetzelfde. Inrichting top en kom hier zeker terug. De koffie was echter heel erg slecht. Cappuccino was een drama. We hoorden het al toen ze het ging maken, dat verschrikkelijke geluid van de stoompijp veels te hoog houden waardoor er enorme luchtbellen in de melk komen in plaats van rustig melk injecteren voor stretched Milk. Doe als tjeblieft een Barista cursus en dan is het mijn favoriete tent en verdient het eten een nog hoger cijfer! Thanks voor lekkerste broodjes in jaren en tot de volgende keer.
Charlotte1994 .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Geluncht met een vriendin, we liepen er toevallig langs en het decor trok ons aan. Blij dat we hier binnen zijn gestapt. Het pand is super leuk ingericht n de bediening is vriendelijk. Lekker broodjes, de kaart is wel iets wat onduidelijk, maar anders dan anders, dus toch ook wel weer leuk.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2015
Even een dagje in Arnhem waar ik natuurlijk geen restaurantjes ken. Dis via Google Mao's vonden we urban chef! Wat een heerlijkheid! Heerlijke broodjes met vernieuwende combinaties. Geweldig leuk ingericht pand wn vriendelijke bediening! Het eten werd snel gebracht en na een praatje met het personeel bleek dat ze veel tot het meeste zelf maakten. Erg leuke tent en zeker een bezoekje waard when in Arnhem!!!
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Maandag jl. gelunched, en dat is heel goed bevallen. We hadden helaas weinig tijd om langer te zitten, maar we hebben fantastisch gegeten. De "pulled pork bun" was mees-ter-lijk. Mijn eega had de gegrillde zalmsalade en die was ook erg goed. Lekkere koffie en alles met een leuke frisse service: komen zeker terug, alleen sneller dan de vorige keer :-)
Michael L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2014
Naar mijn mening betaal je hier iets te veel, maar de dagsoep (minestrone zonder vermicelli) was wel lekker. Alleen jammer dat het opgediend werd in koude kommen. Qua inrichting lijkt het alsof een persoon de voorkamer ingericht heeft volgens een "hippe deli" principe, een vervolgens iemand anders met minder inspiratie de achterkamer ingericht heeft.
Rufus E.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Wat valt er over Urban Chef te zeggen? Dat je er geweldig kan eten, ze hebben de beste espresso van Arnhem, naar mijn idee.
Je zit er heel erg rustig, ook als het druk is en hebben een heerlijke lunchkaart.
Gisteren heb ik er een broodje met gepekeld rundvlees genomen. broodje uit de oven, nog een beetje mosterd mayonaise erop en je hebt een heel lekker broodje.
Regelmatig nemen we ook wat mee om s'avonds thuis op te eten, geweldige pasta's, hartige taarten, dit is een aanrader voor iedereen
Joris K.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
de Italiaanse proeverij gegeten, in een na zomer zonnetje deze verrukkelijke en geweldig opgediende schotel gegeten. Lang niet zo lekker geluncht, en de bediening/ ambiance is geweldig. een aanrader. het eten is op smaak, kwaliteit met zorg gepresenteerd want het oog wil ook wat. complimenten!
Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2014
Hier halen we altijd onze taarten af voor verjaardagen en feestjes. De Bastogne koffie taart, witte chocola taart en worteltaart zijn heerlijk!! Echte aanraders en ook een keer wat anders dan de standaard taarten. De high tea is hier ook erg lekker. Genoeg variatie in zoetigheid en hartige gerechten (quiches, sandwiches, taarten en scones). Alles proeft vers en zelfgemaakt. Je krijgt nooit alles op, gelukkig mag je het wel meenemen. Ik ben dol op deze tentje, je merkt dat er veel moeite en liefde word ingestopt in het eten.
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Gezellige zaak en het eten is bij intentie erg goed. Een goede kaart waar de liefhebber van de subtiele merendeels mediterraanse keuken. Duidelijk met zorg en liefde klaargemaakt eten. Een gerecht met op de kaart een hoofd ingredient avocado mag wel iets meer dan een paar stukjes avocado bevatten. In het achterin gelegen hogere gedeelte is het prettig zitten op een aspect na, het geluid. Converserende mede gasten en het koffie apparaat zijn dusdanig luid dat stemverheffing noodzakelijk is. Zo mooi zijn als er iets aan gedaan kan worden want we komen hier graag. Bediening zeer vriendelijk maar onderbezet. Dus even wachten soms.
Liesbeth H.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2014
Gisteren mijn verjaardag met 13 personen gevierd. Wat hebben we genoten van de de Italiaanse proeverij. Alles was even goed verzorgd. Wat een verscheidenheid aan hapjes. Mijn feestje werd door Urban Chef een groter feest. We komen nog een keer terug.
Julia M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2014
Onlangs een broodje cajun kip gegeten. In tegenstelling tot mijn bezoek daarvoor (urban burger was overheerlijk) was de kip op mijn broodje erg droog en erg karig. De reactie van de dame achter de counter heeft er iig niet aan bijgedragen om mij terug te laten komen. Dit helpt een professionele organisatie niet om klanten te binden....
Fredenthea .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Wij hebben hier met 2 personen gegeten.

We hadden de Italiaanse proeverij besteld voor 2 personen. De proeverij bestond uit een groot draaibaar bord met een keur aan warme en koude Italiaanse hapjes. Buffelkaas, geitenkaas, quiches, vis , vleeswaren en pastas.

Mijn vriendin is vegetarisch, en voor haar werden verschillende vegetarische pastas en quiches geserveerd. Ik heb genoten van de lekkere ham , en vis soorten.

De gerechten waren erg lekker en zelfgemaakt. Er word gekookt met goede ingredienten.

Als toetje hadden we 2 stukjes taart, witte chocolade met honing en worteltaart. Deze taarten waren beiden erg lekker.

De proeverij kostte 40 euro voor 2 personen, en dit was inclusief een drankje na .

Bediening was vriendelijk. Er was ook mogelijkheid tot afhaal ( traiteur).

Wij komen hier zeker terug.
Monaldi .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2013
De gerechten worden hier altijd met 'kersverse' producten gemaakt, en dat is zeker te proeven. Ze bieden, zoals aangegeven, de Italiaanse keuken en een hoop lekkere taarten. De chocolade taart is daar van mijn favoriet.

De service is ook top, ze hebben al 2 keer 'on the spot' een speciale lunch bereidt, om in te spelen op een speciale wens van mij. Klasse.
Rakus .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2013
Hier via Groupon de italiaanse proeverij gehad, was super lekker. De bediening was aardig en vlot.
Kom graag een keer terug.
Een aanrader
Marie9 .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2013
Lekkere broodjes, wel wat aan de prijs. Salades en lasagne (ook om mee te nemen) zijn lekker. Bediening kan soms wat langzaam zijn.
MaxJ .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2012
Een Luxe Proeverij(via Groupon) gegeten, was erg vies! Alles lag op één schaal waardoor zowel de pasta, tomaat, quiche en kaas naar de vis smaakte. Er zaten graten in de vis en de quiche was alles behalve dagvers. Een grote teleurstelling!
Smulpaap81 .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2012
Onlangs de Italiaanse proeverij lunch (via de groupon bon) gedaan met een vriendin. Het was heerlijk, lekkere salades, verrukkelijke quiche, vers brood met lekkere belegjes: tapenade, tonijnsalade en hapjes. Wij hebben gesmuld! Zoveel gegeten dat ik de rest van de dag geen trek meer had. Prima bediening, ik kom hier zeker terug!
Danielle H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2012
Een leuke zaak, met lekker eten en een vriendelijke bediening. We kwamen voor een italiaanse proeverij en gingen weg met een doggy bag; het was echt veel! Sommige zaken waren echt heerlijk, zoals de vissoep en de avocado met tonijn, maar andere dingen vonden wij iets minder, zoals de pasta een beetje aan de droge kant (door het opwarmen?). De witte droge huiswijn die ons werd geadviseerd vonden wij niet zo'n succes...