Urban Bistro - Old & New York Kitchen

• Nederlands gesproken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Urban Bistro - Old & New York Kitchen

Floris L.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2018
Erg leuk nieuw restaurant in de wijk. Aanwinst. Voor de 2e keer gegeten, vorige keer op een vrijdag en toen was het bommetje vol & erg gezellig. Nu op een donderdag (aankomst om 21:15) en toen was het al heel stil. Komt allen.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
Leuke entourage. NY loft met mooie muren, leuke tiling. Grote ventilatoren, hoge ramen maar daardoor ook een slechte akoustiek. Achterin een huiskamerachtige setting...en dan inene een oud-Hollandsch toilet, jammer van deze stijlbreuk. De bediening heeft nog wat te leren. Wie geeft ze basic instructies? Zelfde effect als bij de Louisiana. Niet ok. Waar is die manager die zijn mensen weet te coachen? De tent zat vol en dan kan je dit er niet bij hebben. En dan het eten. Best ok. Die hamburger zag er goed uit. Biet ravioli, de crab met kaas of zeebaars met een twist. Leuk op de kaart, ongeïnspireerd op het bord, als in op papier leek het lekkerder dan in het echie. En geen bistro prijsjes hoor. Upgraden en doorpakken, dan wordt het wel wat.
Ellen G.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Wij kwamen eten op een uitzonderlijk rustige avond maar dit maakte het er zeker niet minder gezellig om. Het personeel en de eigenaar zijn erg vriendelijk en attent. Fausto is zeer bevlogen over deze pas geopende tent en wist ons vele leuke details te vertellen. Wij hebben heerlijk gegeten en komen zeker snel terug! Enige kleine aanmerking die wij hadden was dat we de cocktails wat aan de hoge kant geprijsd vonden. De Gin for G's is trouwens wel errug lekker! Bedankt voor de fijne avond en tot snel!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Op zaterdagavond rond half 9 in de avond hier gegeten. We hadden gereserveerd en dat is maar goed ook want het restaurant was goed gevuld. Omdat we wat later op de avond aten hadden we best wel wat trek. Het duurde echter een half uur voordat iemand onze drankjes kwam opnemen en ons de menukaart gaf. Het was helaas lastig om contact te maken met de bediening waardoor we pas om 21.15 uur onze bestelling door konden geven. Dat vonden we niet netjes geregeld. Het voorgerecht: Home made Beef Jerky was echt heel erg lekker en het hoofdgerecht: Steak met asperges was goed, maar niet heel speciaal. De inrichting vind ik wel echt heel mooi. Het voelt alsof je in een café in Parijs zit. Er is verder een gezellige sfeer in het restaurant, als de bediening wordt aangepast kan het iets heel moois worden.
Jeroen P.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
Verrassend lekker
Laatst vertelde iemand ons dat er een nieuw restaurant op de Wagenweg was geopend. Niet een plek waar je zomaar langsloopt, maar absoluut het omrijden waard. In een ontspannen sfeer worden heerlijke gerechten voorgeschoteld van een mooie overzichtelijke kaart. Niet teveel keuze, dus alles vers bereid. De Homemade Beef Jerky is aan aanrader. Heerlijk gekruid en zeer mals. De burger overtrof de verwachting met heerlijke friet erbij. Ook even geproefd van de Risotto, ook erg lekker en de "scorpionfish" was ook al fantastisch bereid. Als afsluiter een lekkere cheesecake en wij gingen verrast en voldaan weer huiswaarts. Ze hebben een prima wijnkaart. Niet overdreven veel keuze, maar diverse wijnen per glas, zodat je iets passends kan kiezen. Als er dan al iets verbeterd kon worden, haal de rode wijn tijdig uit de koeling, die was te koud. Ik kom zeker nog een keer om de rest te proeven.