Upstairs

Veurseweg 180 2252 AG Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Upstairs

Culinair, trendy en sfeervol zijn enkele ingrediënten van restaurant Upstairs. Dit restaurant bevindt zich op de eerste etage van Hotel de Gouden Leeuw. Met veel enthousiasme en vakkennis maakt het team van Upstairs van uw avond een culinaire beleving.

De menukaart is ‘culinair toegankelijk’ oftewel voor ieder wat wils. U kunt een keuze maken uit de verschillende a la carte gerechten of u bestelt het Upstairs Experience menu uitgekozen door de chef. Op de wijnkaart vindt u de mooiste wijnen, vraag onze sommelier om advies!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Upstairs

Bushalte 'Hotel de Gouden Leeuw' (45,46)
  • : Gratis parkeren op eigen terrein

Maandag gesloten

Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00
(lunch op aanvraag)

Jouw recensie over het restaurant Upstairs

Grisella I.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We hebben heerlijk gegeten en gedronken. We zaten vrij ruim. Een klein minpuntje was de koude luchtstroom.
Laurent H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
2 jaar niet geweest. Helaas had het 3 gangen menu geen tussendoortjes meer wat altijd heel leuk was. Bediening had wel kunnen vragen of we nog wat wilden drinken en of we misschien frietjes bij het hoofdmenu wilden. Het eten blijft goed maar het is gewoon minder. Jammer.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2018
Zeer vriendelijke gastheer en het eten was een ware smaakexplosie.
Inrichting mag wat minder hotelachting maar was prima
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2018
Gezellig en heerlijk gegeten
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wederom heerlijk gegeten....
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
we hebben een aangenaam familieetentje beleefd. goede bediening, prima maaltijd.
Charla J.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Normaal gesproken altijd goede service en lekker eten. Dit keer was de service onder de maat: goede witte wijn werd voor bijna de helft in mn glas gevuld. De gastheer/serveerder keek ons vaak niet in de ogen aan. Water werd niet ingeschonken. De gastdame/serveerster gedroeg zich alsof ze er voor het eerst stond. Om ons heen hoorden we ook andere gasten opmerkingen maken over de slechte service. Jammer....
W. S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
We hadden voor het viergangen maandmenu gekozen dat redelijk was. Aan het vlees (bavette) en de vis (grietfilet)ontbraken helaas de kruiden, zout en peper die het een tandje smakelijker hadden moeten maken. Het was te flauw. Nagerecht was heel smakelijk.
Annemieke B.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk eten, zeer attente bediening; alert maar niet opdringerig.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Het voelt niet goed als de mensen die na jou binnen komen eerder te drinken en te eten hebben en je zelf om de wijnkaart moet vragen, maar het eten was heerlijk.
Wim S.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
De gastheren slagen erin om een passende sfeer te creeren. Ze zijn beleefd en ontspannen. Ze houden de goefe afstand en zijn toch beschikbaar.
Fons Z.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Goede spontane bediening, prima eten en goede sfeer
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2018
Echt heel lekker eten daar. Ook fijne bediening ook.
Eendenlever is top! Friet ook met truffelmayo. En de Zeeduivel ook...
Eigenlijk alles was goed...dessert ook ????
Maurits Z.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Een prettige ambiance; goede bediening en zeer goed eten tegen een redelijke prijs. We komen er zeker terug.
Edgar H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Zowel het voorgerecht (Zeeduivel ?) als het tussengerecht (Heilbot) waren redelijk maar niet bijzonder. De boven op de vis gelegde garnaaltjes waren niet te eten (helemaal uitgedroogd) en waarschijnlijk dienden ze alleen als opmaak.
Het hoofdgerecht was sukade. De buitenkant was hard en droog maar ook binnen in het vlees was het niet mals maar droog. Het dessert was nog het beste.
De bediening was uiterst vriendelijk. Als je voor kwaliteit gaat kan ik binnen de v.d Valk groep betere keukens aanraden zoals kasteel Bloemendal en kasteel Terworm. Verder speelden er kinderen in de gang van het restaurant hetgeen veel geschreeuw betekende. Overigens werd door de bediening na ongeveer 10 minuten ingegrepen en werd de deur naar de gang gesloten.
Cobi B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima eten, verrassend klaargemaakt en verzorgd, aardige en deskundige bediening.
Elly B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Prima gegeten, goed verzorgd, gezellige ambiance
Janny K.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben een prima avond gehad, met goede aandacht van het personeel. We kregen behoorlijke toelichting op het menu.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Eendelever bleek paté van eendelever te zijn, Zet dat dan ook op de kaart.
De combi van Zeeduivel en hachee was niet goed. De Zeeduivel gaat geheel ten onder.
De zwezerik was heel goed en dat geldt ook voor de zalmtartaar.De fazant was uitstekend en de tournedos prima. Al met al lekker gegeten met wat nootjes. De wijn voorstellen waren redelijk. Maar het kwam sterk op je eigen kennis neer.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Wij hebben hier goed en gezellig gegeten! Het personeel is erg vriendelijk.