Upstairs

Veurseweg 180 2252 AG Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Upstairs

Sinds 2017 bezorgt de nieuwe chef kok Remco en zijn team voor een onvergetelijke eetervaring. Het menu is geïnspireerd door het aanbod van de markt waarbij de voorkeur uitgaat naar duurzame en biologische producten. Ook het seizoen speelt een belangrijke rol. Ze hebben een 3 en 4 gangen menu maar ook een uitgebreide a la carte kaart. De bediening onder leiding van Eva Vonk zorgt dat het je aan niks ontbreekt. De uitgebreide wijnkaart bevat meer dan 400 wijnen. Wow!

Meer informatie over restaurant Upstairs

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Upstairs

Antonius V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten en de bediening was erg goed . De sfeer ook gezellig .
De opdiening van de borden waren een kunstwerk .
Wij komen zeker nog eens terug .
Proefflappie V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fantatisch eten, goede service zoals altijd!
Echte aanrader!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fijne avond gehad in restaurant Upstairs. Voor herhaling vatbaar!
smulpapi B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Weer genoten van de heerlijke gerechten en deze keer zelf het menu samengesteld.
Tip, breng wat meer variatie in het vaste menu, of breng het verassingsmenu weer terug.
Ga zo door, ik kom terug.
Patty B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prima restaurant, vaker geweest, kwaliteit is wisselend maar bediening altijd zeer service gericht. Zeker aan te raden om er een keer te eten en je eigen ervaring te delen. Ieder zijn smaak is anders, over het algemeen zeer tevreden.
Mn A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Eten wisselend (koude gerechten veel te koud, warme gerechten prima ). Bediening ook wisselend; in t wit service gericht, in t zwart niet. Door een combi te vragen tussen menu en a la carte werden we aangekeken alsof we echt iets heel doms deden. Veel te duur voor wat je krijgt . De inrichting en de witte brigade maakt nog wat goed
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Sfeervol restaurant maar de prijs/hoeveelheid verhouding liep een beetje scheef. Voorgerecht klein kreeftje met weinig kreeft voor €17,00 (12,50 plus extra bijtelling en bij het hoofdgerecht was de portie heilbot ook erg klein. Wel voor €4,75 (heerlijke) frites bestellen en ook deze worden weer extra berekend.
RobertVeen R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Helaas voor de 2e keer een klein beetje teleurgesteld. Het eten is echt van top niveau. Mooie kaart en alles goed op smaak.
Echter de lange wachttijden tussen de gerechten en de bediening die ongemotiveerd leek twijfel ik zeer of ik nog terug kom met vrienden.
Lysandre B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima prijs/kwaliteit verhouding
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk met vrienden gegeten op een donderdagavond. Onze verwachtingen zijn meer dan waar gemaakt.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Aardige bediening. Lekker gegeten. Goede sfeer. Voor herhaling vatbaar
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van het menu met kleine gerechten en dat beviel ons uitstekend. Gerechten geproefd die ik nog nooit gegeten heb en alles was even heerlijk. De bediening is heel vriendelijk. Wij hebben een leuke avond gehad, met dank aan de zwarte en witte brigade.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening. Prima avond gehad
Voor de 2e keer geweest.
Suzanna S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We waren op een doordeweekse avond en besloten nog laat om hier wat te gaan eten, kwamen pas half 9 aan en het was rustig, zaten een paar tafeltjes. Bediening was goed, kregen gelijk (van het huis) wat gefrituurde groentechips en ook de wijn was lekker. Wij hebben het bij een 'gewoon' wijntje gehouden maar je kunt het daar zo duur maken als je zelf wilt. De gerechtjes waren erg lekker, heerlijk zo die wat kleinere porties want dan heb je meer variatie. Wij komen zeker nog eens terug!
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Viel zwaar tegen: lang wachten voor twee gerchtjes (2 uur) en tweemaal het verkeerdd brengen en vergeten ds wijn nog eens in te schenken en alles wel warm maar niet heet. Ik heb er geen zin meer in
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hier gegeten met familie.
Wij liepen van der Valk binnen en missen een duidelijke aanwijzing waar wij moeten zijn. Je jas hang je buiten het restaurant op en worden niet voor je aangenomen. Nadat wij hadden plaatsgenomen werden wij welkom geheten en werd de wijnkaart aan op gepresenteerd. Een prachtige wijnkaart maar ik mis wel wat wijnen van de nieuwe wereld. Wij hadden het menu, wij begonnen met een prachtige amuse die het niveau direct hoog legt. Het voorgerecht bestond uit gefrituurde kabeljauw met een mooie doperwtenpuree. Het was allemaal goed van smaak echter leek de kabeljauw wel erg veel op kibbeling. Het hoofd was een mooi gegaarde eendenborst met diverse bereidingen van biet. het dessert was een banaanplateau met bananen ijs en mousse en diverse fruit gel's. Goed restaurant, service is uitstekend wij hadden de gehele avond dezelfde crew dat was erg fijn.
seatme10 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Dramatisch. In een woord samengevat. Poging tot oplichting met de wijn. Drie kwartier wachten op een menukaart. Kreeft te gaar, zwezerik te slap. Zelden zo'n slechte ervaring gehad.
smulpapi B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Prima gelegen restaurant met voldoende parkeergelegenheid. Hartelijke ontvangst en dito bediening. Het keuzemenu bestond uit een 4 gangen diner met een voortreffelijke diversiteit aan vlees en/of visgerechten. De zeebaars als hoofdgerecht is een aanbeveling en het dessert was de kerst op de taart.
Wij komen zeker nog een keer terug. Tot gauw.
j.nankivell .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Alles was prima. De service was veel beter dan de laatste keer dat ik er was. Ik en mijn vriendin hebben van alles genoten.
PeterCoby D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een prachtige avond gehad; via aanbieding van “Heerlijk” een geweldig drie gangen verrassingsmenu genoten.
De ontvangst was allerhartelijkst, we werden geleid naar een tafel die voldeed aan onze opgegeven voorkeur. De service gedurende de gehele avond was uitermate correct, accuraat, enthousiast en vriendelijk. Het eten was goed van porties, zeer fraai opgemaakt en zeer smakelijk. Wel waren er meer smaakverrassingen dan smaakexplosies. De eerste amuse was een superleuke: een mimibarbecue met kipsaté. De houtskool gloeide écht en het vlees had een echte grilsmaak. Voorgerecht zachte tonijn. Hoofdgerecht kalfslende was uitermate mals. Dessert werd voorafgaan door een pré-dessert. Dessert overheerlijk met veel verse vruchten, ook weer fraai opgemaakt. Koffie was zeer compleet met lekkere chocola en ook nog een crè¬me brûlée.
Het bijpassende wijnarrangement had heerlijke wijnen.
Kortom: aanrader en terugkomer!