Upstairs

Veurseweg 180 2252 AG Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Upstairs

Sinds 2017 bezorgt de nieuwe chef kok Remco en zijn team voor een onvergetelijke eetervaring. Het menu is geïnspireerd door het aanbod van de markt waarbij de voorkeur uitgaat naar duurzame en biologische producten. Ook het seizoen speelt een belangrijke rol. Ze hebben een 3 en 4 gangen menu maar ook een uitgebreide a la carte kaart. De bediening onder leiding van Eva Vonk zorgt dat het je aan niks ontbreekt. De uitgebreide wijnkaart bevat meer dan 400 wijnen. Wow!

Meer informatie over restaurant Upstairs

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Sfeervol restaurant maar de prijs/hoeveelheid verhouding liep een beetje scheef. Voorgerecht klein kreeftje met weinig kreeft voor €17,00 (12,50 plus extra bijtelling en bij het hoofdgerecht was de portie heilbot ook erg klein. Wel voor €4,75 (heerlijke) frites bestellen en ook deze worden weer extra berekend.
RobertVeen R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Helaas voor de 2e keer een klein beetje teleurgesteld. Het eten is echt van top niveau. Mooie kaart en alles goed op smaak.
Echter de lange wachttijden tussen de gerechten en de bediening die ongemotiveerd leek twijfel ik zeer of ik nog terug kom met vrienden.
Lysandre B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima prijs/kwaliteit verhouding
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk met vrienden gegeten op een donderdagavond. Onze verwachtingen zijn meer dan waar gemaakt.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Aardige bediening. Lekker gegeten. Goede sfeer. Voor herhaling vatbaar
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van het menu met kleine gerechten en dat beviel ons uitstekend. Gerechten geproefd die ik nog nooit gegeten heb en alles was even heerlijk. De bediening is heel vriendelijk. Wij hebben een leuke avond gehad, met dank aan de zwarte en witte brigade.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening. Prima avond gehad
Voor de 2e keer geweest.
Suzanna S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We waren op een doordeweekse avond en besloten nog laat om hier wat te gaan eten, kwamen pas half 9 aan en het was rustig, zaten een paar tafeltjes. Bediening was goed, kregen gelijk (van het huis) wat gefrituurde groentechips en ook de wijn was lekker. Wij hebben het bij een 'gewoon' wijntje gehouden maar je kunt het daar zo duur maken als je zelf wilt. De gerechtjes waren erg lekker, heerlijk zo die wat kleinere porties want dan heb je meer variatie. Wij komen zeker nog eens terug!
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Viel zwaar tegen: lang wachten voor twee gerchtjes (2 uur) en tweemaal het verkeerdd brengen en vergeten ds wijn nog eens in te schenken en alles wel warm maar niet heet. Ik heb er geen zin meer in
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hier gegeten met familie.
Wij liepen van der Valk binnen en missen een duidelijke aanwijzing waar wij moeten zijn. Je jas hang je buiten het restaurant op en worden niet voor je aangenomen. Nadat wij hadden plaatsgenomen werden wij welkom geheten en werd de wijnkaart aan op gepresenteerd. Een prachtige wijnkaart maar ik mis wel wat wijnen van de nieuwe wereld. Wij hadden het menu, wij begonnen met een prachtige amuse die het niveau direct hoog legt. Het voorgerecht bestond uit gefrituurde kabeljauw met een mooie doperwtenpuree. Het was allemaal goed van smaak echter leek de kabeljauw wel erg veel op kibbeling. Het hoofd was een mooi gegaarde eendenborst met diverse bereidingen van biet. het dessert was een banaanplateau met bananen ijs en mousse en diverse fruit gel's. Goed restaurant, service is uitstekend wij hadden de gehele avond dezelfde crew dat was erg fijn.
seatme10 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Dramatisch. In een woord samengevat. Poging tot oplichting met de wijn. Drie kwartier wachten op een menukaart. Kreeft te gaar, zwezerik te slap. Zelden zo'n slechte ervaring gehad.
smulpapi .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Prima gelegen restaurant met voldoende parkeergelegenheid. Hartelijke ontvangst en dito bediening. Het keuzemenu bestond uit een 4 gangen diner met een voortreffelijke diversiteit aan vlees en/of visgerechten. De zeebaars als hoofdgerecht is een aanbeveling en het dessert was de kerst op de taart.
Wij komen zeker nog een keer terug. Tot gauw.
j.nankivell .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Alles was prima. De service was veel beter dan de laatste keer dat ik er was. Ik en mijn vriendin hebben van alles genoten.
PeterCoby D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een prachtige avond gehad; via aanbieding van “Heerlijk” een geweldig drie gangen verrassingsmenu genoten.
De ontvangst was allerhartelijkst, we werden geleid naar een tafel die voldeed aan onze opgegeven voorkeur. De service gedurende de gehele avond was uitermate correct, accuraat, enthousiast en vriendelijk. Het eten was goed van porties, zeer fraai opgemaakt en zeer smakelijk. Wel waren er meer smaakverrassingen dan smaakexplosies. De eerste amuse was een superleuke: een mimibarbecue met kipsaté. De houtskool gloeide écht en het vlees had een echte grilsmaak. Voorgerecht zachte tonijn. Hoofdgerecht kalfslende was uitermate mals. Dessert werd voorafgaan door een pré-dessert. Dessert overheerlijk met veel verse vruchten, ook weer fraai opgemaakt. Koffie was zeer compleet met lekkere chocola en ook nog een crè¬me brûlée.
Het bijpassende wijnarrangement had heerlijke wijnen.
Kortom: aanrader en terugkomer!
AnnemariedeL .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Mijn man en ik eten vaak "downstairs", maar wij hadden Upstairs simpelweg nog nooit geprobeerd. We hadden een flyer meegenomen vorige week en wilden het toch eens proberen. Het was werkelijk geweldig. Bedienend personeel was uiterst vriendelijk, het eten was ongelooflijk lekker en de sfeer is heerlijk relaxt. Geweldige avond gehad, enorme aanrader!
PMM .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk driegangenmenu gegeten. Kleine porties, maar met driegangen en de traktaties die je krijgt zeker genoeg. Aan de prijzige kant, maar kwaliteit maakt dat zeker goed!; Sfeer wat kil en kak, niet helemaal onze smaak, maar het groene uitzicht maakt veel goed! Bediening wat onpersoonlijk. Zeer goed rekening gehouden met speciale wensen ondanks dat het een vaststaand menu was. Kwaliteit zeker voor herhaling vatbaar. Sfeer, tja...
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Met een Heerlijkaanbieding een fantastische 3-gangenmenu genoten met z'n tweetjes. Mooie smaakcombinaties, geweldig gepresenteerd, goed op temperatuur. Goede en voorkomende bediening. Heerlijk met een 2-tal amuses en lekkere koffie en thee na met zelfgemaakte friandises.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Gisteren werden mijn vrouw en ik mee uit dineren genomen door onze dochter en schoonzoon. Zij zelf waren er al een paar keer (vijf?) in de afgelopen twee jaar geweest. Hadden dit ontdekt, toen ze een keer in het "Gewone" van der Valk dineerden als presentje van ons. Hierna hadden ze er al dikwijls over verteld en dit bleek niets teveel gezegd. We hadden een driegangenmenu verrassingsmenu en hierbij bleken ook nog wat heerlijke toegiften te worden geserveerd. Alles zag er perfect uit "een lust voor het oog" en bleek ook verrukkelijk. De huiswijnen even zo goed. Ook achteraf een heerlijk tevreden gevoel in alle opzichten. Wij wonen elders, maar ik schat toch in, dat wij hier vaker met familie zulle komen genieten.
Miel C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
heerlijk gegeten bij Upstairs, plateau met ham is echt een aanrader!
leuke speelse kaart met allemaal lekkere dingen, kreeft, zwezerik, parelhoen
mooie wijnkaart met betaalbare wijnen
vriendelijke bediening die zijn best doet om het naar je zin te maken
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisteren met z'n 2-en diner gehad. De service en de 3 gangen menu en amuses tussendoor waren geweldig. TOP! Decor is prachtig. Ambiance heel goed. Zeker voor herhaling vatbaar.