Over restaurant Upstairs

Geniet, proef en ontspan

Chef Luuk Brouwer en zijn team zorgen voor een onvergetelijke eetervaring. Het menu is geïnspireerd door het aanbod van de markt waarbij de voorkeur uitgaat naar duurzame en biologische producten. Ook het seizoen speelt een belangrijke rol. De bediening onder leiding van Mark Vonk zorgt dat het je aan niks ontbreekt. De uitgebreide wijnkaart bevat meer dan 400 wijnen. Wow!

Meer informatie over restaurant Upstairs

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Duur
Daan S.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Viel zwaar tegen: lang wachten voor twee gerchtjes (2 uur) en tweemaal het verkeerdd brengen en vergeten ds wijn nog eens in te schenken en alles wel warm maar niet heet. Ik heb er geen zin meer in
Thimo D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Hier gegeten met familie.
Wij liepen van der Valk binnen en missen een duidelijke aanwijzing waar wij moeten zijn. Je jas hang je buiten het restaurant op en worden niet voor je aangenomen. Nadat wij hadden plaatsgenomen werden wij welkom geheten en werd de wijnkaart aan op gepresenteerd. Een prachtige wijnkaart maar ik mis wel wat wijnen van de nieuwe wereld. Wij hadden het menu, wij begonnen met een prachtige amuse die het niveau direct hoog legt. Het voorgerecht bestond uit gefrituurde kabeljauw met een mooie doperwtenpuree. Het was allemaal goed van smaak echter leek de kabeljauw wel erg veel op kibbeling. Het hoofd was een mooi gegaarde eendenborst met diverse bereidingen van biet. het dessert was een banaanplateau met bananen ijs en mousse en diverse fruit gel's. Goed restaurant, service is uitstekend wij hadden de gehele avond dezelfde crew dat was erg fijn.
Seatme10 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Dramatisch. In een woord samengevat. Poging tot oplichting met de wijn. Drie kwartier wachten op een menukaart. Kreeft te gaar, zwezerik te slap. Zelden zo'n slechte ervaring gehad.
Smulpapi .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Prima gelegen restaurant met voldoende parkeergelegenheid. Hartelijke ontvangst en dito bediening. Het keuzemenu bestond uit een 4 gangen diner met een voortreffelijke diversiteit aan vlees en/of visgerechten. De zeebaars als hoofdgerecht is een aanbeveling en het dessert was de kerst op de taart.
Wij komen zeker nog een keer terug. Tot gauw.
J.nankivell .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Alles was prima. De service was veel beter dan de laatste keer dat ik er was. Ik en mijn vriendin hebben van alles genoten.
PeterCoby .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Een prachtige avond gehad; via aanbieding van “Heerlijk” een geweldig drie gangen verrassingsmenu genoten.
De ontvangst was allerhartelijkst, we werden geleid naar een tafel die voldeed aan onze opgegeven voorkeur. De service gedurende de gehele avond was uitermate correct, accuraat, enthousiast en vriendelijk. Het eten was goed van porties, zeer fraai opgemaakt en zeer smakelijk. Wel waren er meer smaakverrassingen dan smaakexplosies. De eerste amuse was een superleuke: een mimibarbecue met kipsaté. De houtskool gloeide écht en het vlees had een echte grilsmaak. Voorgerecht zachte tonijn. Hoofdgerecht kalfslende was uitermate mals. Dessert werd voorafgaan door een pré-dessert. Dessert overheerlijk met veel verse vruchten, ook weer fraai opgemaakt. Koffie was zeer compleet met lekkere chocola en ook nog een crè¬me brûlée.
Het bijpassende wijnarrangement had heerlijke wijnen.
Kortom: aanrader en terugkomer!
AnnemariedeL .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Mijn man en ik eten vaak "downstairs", maar wij hadden Upstairs simpelweg nog nooit geprobeerd. We hadden een flyer meegenomen vorige week en wilden het toch eens proberen. Het was werkelijk geweldig. Bedienend personeel was uiterst vriendelijk, het eten was ongelooflijk lekker en de sfeer is heerlijk relaxt. Geweldige avond gehad, enorme aanrader!
PMM .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Heerlijk driegangenmenu gegeten. Kleine porties, maar met driegangen en de traktaties die je krijgt zeker genoeg. Aan de prijzige kant, maar kwaliteit maakt dat zeker goed!; Sfeer wat kil en kak, niet helemaal onze smaak, maar het groene uitzicht maakt veel goed! Bediening wat onpersoonlijk. Zeer goed rekening gehouden met speciale wensen ondanks dat het een vaststaand menu was. Kwaliteit zeker voor herhaling vatbaar. Sfeer, tja...
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
Met een Heerlijkaanbieding een fantastische 3-gangenmenu genoten met z'n tweetjes. Mooie smaakcombinaties, geweldig gepresenteerd, goed op temperatuur. Goede en voorkomende bediening. Heerlijk met een 2-tal amuses en lekkere koffie en thee na met zelfgemaakte friandises.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Gisteren werden mijn vrouw en ik mee uit dineren genomen door onze dochter en schoonzoon. Zij zelf waren er al een paar keer (vijf?) in de afgelopen twee jaar geweest. Hadden dit ontdekt, toen ze een keer in het "Gewone" van der Valk dineerden als presentje van ons. Hierna hadden ze er al dikwijls over verteld en dit bleek niets teveel gezegd. We hadden een driegangenmenu verrassingsmenu en hierbij bleken ook nog wat heerlijke toegiften te worden geserveerd. Alles zag er perfect uit "een lust voor het oog" en bleek ook verrukkelijk. De huiswijnen even zo goed. Ook achteraf een heerlijk tevreden gevoel in alle opzichten. Wij wonen elders, maar ik schat toch in, dat wij hier vaker met familie zulle komen genieten.
Miel C.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
heerlijk gegeten bij Upstairs, plateau met ham is echt een aanrader!
leuke speelse kaart met allemaal lekkere dingen, kreeft, zwezerik, parelhoen
mooie wijnkaart met betaalbare wijnen
vriendelijke bediening die zijn best doet om het naar je zin te maken
Anneke R.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Gisteren met z'n 2-en diner gehad. De service en de 3 gangen menu en amuses tussendoor waren geweldig. TOP! Decor is prachtig. Ambiance heel goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Wlvns .
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2016
Uitstekend gegeten!! Stijgt ver boven gemiddelde uit. Prima kwaliteit (verse kreeft uit eigen homarium), attente bediening. Mooie creatieve presentatie. Voor herhaling vatbaar.
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2016
Gisteren met mijn moeder bij Upstairs gegeten met 5 gangen heerlijk menu. Met gerechten cookies, grote garnalen, kwartel, lamsrack en dessert.
Afsluiten met cappuccino en lekkernijen. Allemaal waren lekker en mijn moeder vond zelf lekkerder dan vorige keer bij de sterren restaurant. Alleen vond zij lang, 3 uur voor 5 gangen menu. Al met al wij waren genoten gisteren avond. Vriendelijke en correcte bediening. Sfeer was ook prima.
BLoop .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Voor-, hoofd- en nagerecht waren allemaal even lekker. We hadden alleen iets van frietjes/aardappeltjes bij het hoofdgerecht verwacht.
De sfeer vonden wij gezellig, iets aan de donkere kant.
Eduard V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Het was allemaal topklasse! De ontvangst en hele bediening was zeer attent en vriendelijk. De gerechten overheerlijk, delicaat, heel verrassend en origineel. Kortom alles op topniveau!
Roelnel.vd.meer .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
De amuse en het voorgerecht waren prima, het hoofdgerecht wel goed van smaak maar minimaal, de frites (buiten menu) ware te zout en te ver doorgebakken. Het dessert was goed.
Stuiter .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heerlijk gegeten! Mooie gerechten. Wat ons betreft was de buikspek gepresenteerd als degelijke klassieke satéspies een topper!
Marianne A.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
We hadden een IENS diner met amuse lekker brood een voorafje van tonijn en hoofdgerecht van parelhoen, daarna kregen we een waterijs. We dachten is dat het toetje maar bleek een tussendoortje! Het toetje bestond uit allerlei variaties bloedsinasappel . De wijn was bijzonder goed. Kortom culinair!
Toch een 7 omdat we Veel gerechten of te zout of te zoet vonden.
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Wat kan je hier toch lekker eten! Oké de bediening liet in het begin en eind wat steken vallen en ze daar op aangesproken. Dat kan nog wel wat beter, net als de afbuiging in de keuken, want je kleren kunnen na afloop de was in. Maar het eten maakte veel goed. Aanbiedingsmenu voor 29,95 en wat een feestjes kregen we op tafel. Amuses, pre-desert en 4 gangen lekker eten dat mooi was opgediend.
Echt ik ben nog nimmer hier teleurgesteld en ik ben best kritisch.