Upstairs

Veurseweg 180 2252 AG Voorschoten Nederland Kaart

Over het restaurant Upstairs

Sinds 2017 bezorgt de nieuwe chef kok Remco en zijn team voor een onvergetelijke eetervaring. Het menu is geïnspireerd door het aanbod van de markt waarbij de voorkeur uitgaat naar duurzame en biologische producten. Ook het seizoen speelt een belangrijke rol. Ze hebben een 3 en 4 gangen menu maar ook een uitgebreide a la carte kaart. De bediening onder leiding van Eva Vonk zorgt dat het je aan niks ontbreekt. De uitgebreide wijnkaart bevat meer dan 400 wijnen. Wow!

Meer informatie over restaurant Upstairs

Bushalte 'Hotel de Gouden Leeuw' (45,46)
  • : Gratis parkeren op eigen terrein

Diner dinsdag t/m Zondag 17:00 - 22:00
(Lunch op aanvraag)

Jouw recensie over het restaurant Upstairs

René V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Medere keren hier geweest, moeizame start, maar prima opgepakt.
Renske B.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Het eten was heerlijk maar de bediening is wel eens beter geweest.
Ik mis het enthousiasme van het personeel, wat zonde is als je zulke lekkere en mooie gerechten serveert.
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Prima
Antonius V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Het eten en de bediening was erg goed . De sfeer ook gezellig .
De opdiening van de borden waren een kunstwerk .
Wij komen zeker nog eens terug .
Proefflappie V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fantatisch eten, goede service zoals altijd!
Echte aanrader!
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Fijne avond gehad in restaurant Upstairs. Voor herhaling vatbaar!
smulpapi B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Weer genoten van de heerlijke gerechten en deze keer zelf het menu samengesteld.
Tip, breng wat meer variatie in het vaste menu, of breng het verassingsmenu weer terug.
Ga zo door, ik kom terug.
Patty B.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Prima restaurant, vaker geweest, kwaliteit is wisselend maar bediening altijd zeer service gericht. Zeker aan te raden om er een keer te eten en je eigen ervaring te delen. Ieder zijn smaak is anders, over het algemeen zeer tevreden.
Mn A.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Eten wisselend (koude gerechten veel te koud, warme gerechten prima ). Bediening ook wisselend; in t wit service gericht, in t zwart niet. Door een combi te vragen tussen menu en a la carte werden we aangekeken alsof we echt iets heel doms deden. Veel te duur voor wat je krijgt . De inrichting en de witte brigade maakt nog wat goed
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het eten was ontzettend lekker en prachtig opgediend. Met z'n vieren een verrassingsmenu van de chef. Dit menu al vaker genomen en het verveelt nooit, je wordt telkens verrast met iets anders. Het restaurant heeft een mooie ambiance. Ik kom zeker terug!
Maaike K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Sfeervol restaurant maar de prijs/hoeveelheid verhouding liep een beetje scheef. Voorgerecht klein kreeftje met weinig kreeft voor €17,00 (12,50 plus extra bijtelling en bij het hoofdgerecht was de portie heilbot ook erg klein. Wel voor €4,75 (heerlijke) frites bestellen en ook deze worden weer extra berekend.
Lee M.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Uitstekend eten en een mooie zaak, echter de bediening is erg slecht. De dames in het zwarte pak zijn meer met zichzelf en hun mobieltje bezig dan met de gasten.
RobertVeen R.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Helaas voor de 2e keer een klein beetje teleurgesteld. Het eten is echt van top niveau. Mooie kaart en alles goed op smaak.
Echter de lange wachttijden tussen de gerechten en de bediening die ongemotiveerd leek twijfel ik zeer of ik nog terug kom met vrienden.
Lysandre B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Prima prijs/kwaliteit verhouding
Marco M.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Heerlijk met vrienden gegeten op een donderdagavond. Onze verwachtingen zijn meer dan waar gemaakt.
Ingrid J.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Aardige bediening. Lekker gegeten. Goede sfeer. Voor herhaling vatbaar
Lisa G.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
We waren erg positief verrast door dit restaurant, gelokeerd in het van der Valk hotel. Super lekker eten, en dat voor een mooie prijs. Heerlijk romantisch gegeten, aan een ruime tafel, met prettige aankleding van de ruimte.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van het menu met kleine gerechten en dat beviel ons uitstekend. Gerechten geproefd die ik nog nooit gegeten heb en alles was even heerlijk. De bediening is heel vriendelijk. Wij hebben een leuke avond gehad, met dank aan de zwarte en witte brigade.
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Heerlijk gegeten en leuke bediening. Prima avond gehad
Voor de 2e keer geweest.
Suzanna S.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We waren op een doordeweekse avond en besloten nog laat om hier wat te gaan eten, kwamen pas half 9 aan en het was rustig, zaten een paar tafeltjes. Bediening was goed, kregen gelijk (van het huis) wat gefrituurde groentechips en ook de wijn was lekker. Wij hebben het bij een 'gewoon' wijntje gehouden maar je kunt het daar zo duur maken als je zelf wilt. De gerechtjes waren erg lekker, heerlijk zo die wat kleinere porties want dan heb je meer variatie. Wij komen zeker nog eens terug!