Upstairs

Karnemelkstraat 1 4811 KJ Breda Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Upstairs

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Dinsdag t/m Zaterdag 09:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Krijgsvrouw .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Op een zaterdagmiddag hier geluncht samen met mijn moeder. Het was redelijk druk, maar werden al vrij snel geholpen. Hadden allebei een uitsmijter met ham en kaas besteld. Het eten kwam ook erg snel aan, dat vond ik erg netjes, aangezien het best vol was. De uitsmijter was lekker, niks op aan te merken. Qua prijs goed te doen, je hebt ruime keuze aan verschillende broodjes of schotels. De service was top vanwege het snel handelen, decor zag er normaal uit. Wel jammer dat er naast nog een kamertje zat waar vrij veel geluid vandaan kwam.
KSingh .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Benieuwd naar het nieuwe sushi-concept in Breda, zijn we hier als stel gaan eten. Het is nog vrij rustig maar dit komt omdat er nog weinig mensen weten dat het restaurant er zit. Ik hoop voor hen dat het aantrekt, want het is absoluut een goede tent om lekker te eten.

Het tabletsysteem om eten te bestellen is origineel en makkelijk in gebruik. Nadat je een keuze hebt gemaakt verzend je je bestelling naar de keuken, waarna het binnen no-time op tafel staat. Veel gerechten zijn herkenbaar (als je regelmatig bij andere restaurants sushi gaat eten) maar ook hebben ze een aantal bijzondere gerechten waar ze toch mee uit springen. Gerechten zijn vers en erg smaakvol.

Enig puntje van feedback is het systeem van het brengen van de gerechten. Nadat de bestelling is verzonden, hebben we ongeveer 10 min. gewacht totdat alles in 1x werd gebracht. Bij sushi/koude gerechten maakt dit weinig uit, maar warme gerechten koelen af en dit is merkbaar. Ook het concept van "overal tussendoor een hapje nemen" komt iets minder goed over als de volledige ronde in 1x wordt gebracht.

Al met al een aanrader en zeker voor herhaling vatbaar!
MvanderVlist .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2014
Netjes ingericht, leuk decor, niet te druk. Vriendelijk, doch licht passief personeel. Je wordt er niet echt ontvangen, ze wachten aan de bar opdat je je daar meldt. Geen verdere toelichting betreft gerechten of adviezen (bijv. Wat is de sushi van de dag, of de temaki niet te lang laten staan omdat deze anders taai wordt)
Tablet systeem werkt snel.
Gerechten zijn verrukkelijk!! Niet teveel rijst, super vers en smaakvol. Ook heerlijke originele warme gerechten waar niet teveel saus over gegoten wordt.
Drankjes, zoals vaak bij All You Can Eat, erg prijzig.
John S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2014
Nieuw restaurant volgens het all you can eat concept. Vriendelijke en vlotte bediening. Wat erg handig is, is dat je via een tablet besteld. Moeten meer restaurants doen! Alles was lekker en goed verzorgd. Persoonlijk vond ik de krabsalade erg lekker. Het was er niet druk en de tafels staan ruim opgesteld.
Wij komen hier zeker terug!