UNO

6,5
Voordelig
Debbie P.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Leuk restaurant om met een groep te gaan eten. Het is vrij rumoerig dus een romantisch avondje is niet aan te raden in dit restaurant. De gerechten zijn simpel maar lekker. Een leuk concept, eens iets anders dan alle all you can eat sushi restaurants.
Wieb B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Vrijdag, einde middag. De boodschappen 'in de tas'. Nog even een hapje eten in de stad. Het voor de hand liggende adres is vol. Dan het pleintje maar even over steken. Het 'oude Postkantoor'. Prachtig pand dat een mooie bestemming verdient. Na lang leeg gestaan te hebben is dat gelukkig weer gelukt. En de mensen hebben 'Uno' gevonden. Het liep lekker vol. Mooie entourage, leuke sfeer. Fijn dat het gebouw weer traffic en sfeer heeft. Dat verdient Zwolle en dit initiatief.
Tot zover het goede nieuws. Het eerste dat opvalt is het grote aantal jonge mensen in de bediening dat het druk heeft, druk doet of zich drukt. Dat zou wat minder kunnen. Het menu biedt Tappas waaraan vrijwel elk Spaans vermoeden is ontnomen. Voor weinig, onbeperkt hapjes bestellen. Prima als je trek hebt, jammer als je lekker wilt eten. Royale porties voor de hand liggende gerechten met niet al te veel smaak. De 'koude' gerechten zijn echt koud, waardoor de smaak een beetje geweld wordt aangedaan. Veel 'warme' hapjes moeten het van de saus hebben. Mooie uitzondering is een smakelijke Bavette. Ondertussen is de wijn lekker (jammer dat er te opvallend op de drankjes werd gelopen). Samenvattend; mooie locatie, goeie sfeer, veel te veel personeel, betaalbaar en voldoende eten. Maar als je lekker wilt eten, moet je voorlopig ergens anders zijn (of misschien later nog eens terugkomen?). Wie weet. Zou mooi voor culinair Zwolle zijn.
Benno F.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Prima eten met snelle service. Erg mooi restaurant waar je lekker kunt zitten. Veel keuze en een goede prijs voor een all you can eat principe. Goede keuze!
Willem_Zon .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016

Met z'n tweetjes onbeperkt tapas gegeten (dit is elke maandag tot en met woensdag voor €23,50 per persoon). Drie rondes gedaan, totaal elf gerechtjes. Eten is goed, maar niet heel bijzonder. Bediening is netjes (bij ons werd er niet gesmeten), maar ook wat matjes. Omdat de gerechten verschillende bereidingstijden hebben, worden ze soms tegelijk, soms na elkaar met een kleine tussenpoze, neergezet, door telkens andere medewerkers. De ene is wat vriendelijker dan de ander en een enkeling vraagt of het allemaal bevalt. De zaak - ik vermoed een oud schoolgebouw - is enigszins industrieel ingericht, maar eigenlijk te netjes afgewerkt. Ook niet echt passend zijn de wandschilderingen. Meest storend was de nietszeggende muziek of, beter, muzak. Muzak met een flauwekullerig jazzsausje. Volgende keer echt wat anders jongens, mochten we weer door Zwolle zwerven.
Nicolaasgelderland .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Nette ambiance. Mooi rustig interieur en goede verlichting. Stoelen zaten prima. Eten niet bijzonder en soms wat smakeloos. Bediening is licht chaotisch, het blijkt niet mogelijk te zijn om de gerechtjes tegelijkertijd te serveren. Verder stonden er 6 drankjes teveel op de rekening, dit werd keurig opgelost.
Ellen R.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
We werden goed ontvangen door de eigenaar zelf. De gerechtjes waren prima maar sommige bedieningsmedewerkers smijtte de bordjes gewoon op tafel. Dit vonden wij nogal raar. Verder zijn de pizza's en de pasta's aan de grote kant. Misschien is het slim om hier kleinere porties van te maken?
Paul M.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Voor de eerste en laatste keer hier gegeten.
Ontvangst uitermate vriendelijk door de bedrijfsleider.
Een vriendelijke jongeman, die de drankjes kwam opnemen en ook uitleg gaf hoe het werkt.
Keuzes gemaakt , maar wat we kregen klopte praktisch niets van wat we besteld hadden.
Een van ons kreeg tegelijk de door hem bestelde 2 gerechten.
Wij konden met z'n allen toekijken, want onze gerechten kwamen veel later.
Niet gezellig om zo te eten dus.
Wij bestelden 3 x bavet. er kwamen er maar 2 , die lauw waren.
diegene die ons bediende had er duidelijk geen plezier in op het onbeschofte af hij gooide de schaaltjes op de tafel neer.
Gevraag om een warme bavet oh biet goed kwam weer een andere, die hij nog harder op tafel smeet.
De maat was vol en zijn naar de bedrijfsleider gestapt en een klacht ingediend.
Vreemd genoeg kwam deze man, die ons bediende snel naar de balie en wilde zijn excuses aanbieden. Zijn chef zei ga jij maar verder met eten uit delen !
Vragen ons ook af waarom ze allemaal een oortje in hebben.
Nee hier komen wij zeker niet terug geen aanrader helaas.
de mijuine retour
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Prachtige setting in het oude postkantoor van Zwolle aan een leuk en gezellig plein! Eten is niet bijzonder maar wel van goede kwaliteit. Bediening is erg jong en vaak onbekwaam. Afhandeling van kleine probleempjes aan tafel verlopen via een soort floormanager die weinig kaas gegeten heeft van klachtafhandeling en nogal een defensieve houding heeft. Kortom; prijs kwaliteit verhouding is prima, klantgerichtheid kan nog wel wat beter...
Klant123 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Bij binnenkomst moesten we in de rij staan voordat we aan tafel konden. Dit roept al het beeld op van een eetfabriek. De 1e ronde is weliswaar alles geserveerd, maar het werd in het voorbijgaan met grote haast bijna op tafel gegooid. De 2e ronde werd voor de helft geserveerd, de andere helft hebben we niet meer teruggezien. Bij de 3e ronde hadden we na driekwartier nog niks. Bij navraag bij een serveerster miste volgens haar een deel van de bestelling, de rest zou onderweg zijn. Na nog 20 minuten gewacht te hebben, zijn we naar de bar gelopen en hebben we een tweede personeelslid benaderd met het feit dat het allemaal niet naar tevredenheid liep. Ter plekke werd er nog een bestelling genoteerd die uiteindelijk voor een deel uitgeserveerd werd. Later bleek dat ons bonnetje zoek was geraakt van de 3e ronde. Bonnetje zoek raken kan altijd gebeuren, maar wat ons stoorde, is het feit dat er ter plekke een oplossing verzonnen was, die uiteindelijk niet is nagekomen. Uiteindelijk hebben we van de 2 uur ruim 1 uur gewacht op bestellingen die niet allemaal gekomen zijn. Het was jammer om tijdens deze avond teveel tijd te hebben besteed met de vraag of het eten wel zou komen of niet, deze tijd hadden we liever aan elkaar besteed. Een excuus of financiële tegemoetkoming zou op zijn plaats zijn geweest. Een tip: maak 1 persoon verantwoordelijk voor een aantal tafels.
Linnei .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gisteravond voor het eerst bij Uno gegeten. Bij binnenkomst duurde het even voordat we naar de tafel begeleid werden. Eenmaal aan de tafel zelf onderzocht hoe het concept in zijn werk ging. Personeel kwam pas het drinken opnemen en het concept uitleggen toen wij al in hadden gevuld wat we wouden eten voor de eerste ronde. Toen wij de eerste ronde al op hadden kwam het drinken pas.

Wij hebben wel eens lekkerder gegeten. Weinig smaak aan enkele gerechtjes en bijvoorbeeld de carpaccio smaakte alleen maar naar pesto. Decor was wel prima!

Chaosmarkk .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Gisteren nog een keer bij UNO geweest. Alles weer prima, goed voor een gezellige avond. Mijn reservering was door een eigen fout niet helemaal goed gegaan maar gelukkig was er toch nog een plekje over. Omdat het plekje een beetje afgelegen lag t.o.v. de zaal moesten we soms wat langer wachten tot de drankjes werden opgenomen maar dat was verder niet noemenswaardig eigenlijk. De cocktail met Amaretto in de Sour Jar vind ik een aanrader!
Ruben K.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Afgelopen woensdag heb ik voor de tweede keer met mijn vrienden bij UNO gegeten. Het concept vind ik persoonlijk erg goed. Doordat je zelf kan kiezen waar je op dat moment zin aan hebt. Ook kun je de verschillende bakjes goed met elkaar delen. De kwaliteit van het eten is zeer goed. Met name de ossenhaaspuntjes waren lekker. De drankjes werden snel geleverd. Ook hielden ze goed in de gaten wanneer je weer toe was aan een nieuw drankje.

Uiteindelijk hebben wij ons goed 3 uur vermaakt. Een volgende keer zit er zeker in!
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Vorige week zaterdag voor de 4e keer bij UNO geweest. Het was onzettend druk mensen stonden in de rij om naar hun tafel begeleid te worden. Het was weer vanouds goed en af toe kwamen er geen gerechten die we besteld hadden. Wij hebben dit aan de desbetreffende ober doorgegeven en hij vertelde ons dat we die gerechten met de volgende ronde extra kunnen bestellen. De gerechten die misten werden keurig met de volgende ronde meegebracht. De drankjes kwamen lekker vlot ondanks dat het hele restaurant moest voorzien van drinken met zoveel mensen. We hebben er weer heerlijk gezeten tot 23 uur in de avond. De vijfde keer zit er weer dik erin.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Helaas beneden gemiddeld gegeten, bediening komt wat onervaren over. Hetzelfde meisje kwam (ongetwijfeld met de beste bedoelingen) om de 5 minuten vragen of alles in orde was, dit begon op een bepaald moment echt te irriteren.

Het eten zelf was "redelijk", niet slecht, maar ook niet geweldig.

Wij zullen hier niet weer komen.
Eva A.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Met een vrijgezellenfeestje van 6 meiden gegeten bij uno. Het pand beloofd veel, mooi gestyled en hip. Helaas... Het begint al met vreselijk belabberde service. Het valt direct op dat er geen personeelslid loopt met een lach of vriendelijke blik. De drankjes worden opgenomen door een gahaaste ober die 2 keer te snel weg'rent' en mensen vergeet. Na 15 min nog geen drankjes maar wel het lijstje voor eten ingevuld. Binnen 2 minuten komen de "verse" "tappa's" op tafel. Geen drinken... Na 3x vragen ontvangen we na 45 min eindelijk onze drankjes, met de hapjes van onze 1e ronde al achter de kiezen. Tappa's zijn niet vers, je krijgt niet wat je besteld, er wordt veel vergeten en zijn of te heet of te koud. De avond vervolgt zich zo, personeel wordt steeds onbeschofter en de bordjes worden op tafel 'gegooid'. Het allerergste was de dame die de drankjes opnam, 1 medewerkster?! Met tssss en Pff als zij ons verkeerd verstaan heeft... Helaas, ik kom hier nooit meer terug...
MarleenTolner .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Met ons gezin heerlijk in loungestoelen genoten van de diverse tapas. Relaxed zitten, goede sfeer, lekker wijntje en een ruime keuze aan tapas en kleine gerechtjes. Heel divers, want er is keuze uit veel gerechtjes uit diverse internationale keukens. Ook prettig is de vaste prijs en ruim voldoende rondes om je keuzes te maken. Moderne, gezellige sfeer ondanks de grote ruimte. Wij komen vast nog eens terug!
Markra .
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Vol verwachting stapten wij UNO binnen en hadden zin in lekkere tappa's. Helaas valt dat erg tegen bij UNO. Sommige bestellingen kwamen niet aan of waren verkeerd, en sommige gerechten waren niet lekker of koud. Na een klacht te hebben ingediend bij de leidinggevende is deze naar de keuken gegaan om te overleggen. Hier kwam vooral naar voren dat het kwestie van smaak was.....
Wel een compensatie gekregen op de rekening, maar kom hier zeker geen tweede keer en zal het mensen ook niet aanraden.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2016
Leuk decor. Bij binnenkomst verwacht je heerlijke tapas maar niets blijkt minder waar. Niet goed gegaarde, veel te zoute, niet verse producten. Slechte bediening. Er kan geen lachje af. Bestellingen worden continu verkeerd geserveerd en niemand komt vragen of het naar wens is en of wij nog wat willen drinken. Je betaald ern behoorlijke prijs voor kwalitatief slechte tapas. Wij komen niet weer terug.
Beste Eva. Spijtig te moeten lezen dat je zo'n slechte ervaring bij ons hebt gehad dat je 1-en meent te moeten geven. Wij hebben zoals je weet, de klachten die je had (té zout, niet vers) doorgesproken met de keuken en onze medewerkers. Wat we toen ook al vertelden, was dat we geen klachten hebben gekregen van de andere tafels en dat dit blijkbaar een kwestie van smaak is. Maar omdat we onze gasten altijd serieus nemen, zijn we - in goed overleg - jullie financieel tegemoet gekomen door wat van de rekening af te halen. Om ons nu een 1 voor service te geven, is dan wel een enorme afstraffing en vinden wij op zijn zachtst gezegd geen recht doen aan ons restaurant. Hetzelfde geldt voor de 1 die zowel jij als je vriendin (de recensie hieronder) voor ons eten geeft.

En dan de 'behoorlijke' prijs waar je het over hebt. All you can eat voor € 25,-. Maar goed, net als smaak is ook 'duur' een relatief begrip.

Met vriendelijke groet,

Team restaurant UNO
JMarissen M.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
Op aanraden van familie gaan eten. Hoge verwachtingen die helaas niet helemaal zijn uitgekomen. Een aantal porties is domweg te groot voor een tapas restaurant. Na een vol bord pesto pasta, heb je al bijna geen trek meer in iets anders. De carpaccio had weinig smaak van zichzelf, maar dat werd (te) ruim ''goed'' gemaakt met een ruime portie pesto, waardoor dat overheersend was. Veel gerechten zijn aan de zoete kant. Tomatensoep is prima maar aan de zoete kant. Stoofvlees in een ruime zoete tomatensaus, ossenhaaspuntjes (die overigens perfect zijn) met een zoete dressing. Zonde! laat mensen zelf bepalen wat men over vlees gooit (saus, zout, peper). Garnalen in jas zonder citroenwater om je vingers ff schoon te maken (oei!) met zoete saus, etc. Verder lijkt het er op dat alle gegrilde gerechten bestrooid worden met dezelfde soort ''BBQ kruiden'' Ik vond deze kruiden op de kip, ribeye, en zalm. Met name zonde op de zalm, die gelukkig wel spot on gaar was. Grootste domper was echter nog wel het ijs als toetje. Zelden zulk slecht ijs gegeten. 4 soorten ijs toetjes besteld, en allemaal bevatten ze ijskristallen. Deels ontdooid geweest? Het macadamia ijs leek wel kartonpulp. En zo smaakte het ook ongeveer. Voor ruim 5 euro zeer teleurstellend met ook nog een toef enorme nep slagroom die in elkaar zakt als je er naar kijkt. Een opmerking over het ijs tijdens het afrekenen werd schouderophalend geaccepteerd.... ''we zullen het doorgeven aan onze leverancier''..... ten eerste geen oplossing voor een klant die duidelijk niet tevreden is...ten tweede..zoek alsjeblieft een andere leverancier zou ik zeggen....wij komen hier niet weer als er niet wat veranderd. Als laatste.... op de menukaart staat een zin ''wij zijn tegen verspilling, dus een gerecht dat niet wordt opgegeten / gegeten brengen wij in rekening. Fijn als blijkt dat je een enorme portie krijgt, of als blijkt dat het domweg niet lekker is. Klantonvriendelijke opmerking!! Gauw weghalen van de kaart zou ik zeggen.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Lekker gegeten en gedronken. De tomatensoep is zalig! Veel leuke kleine gerechtjes.
Iets meer keuze warm vegetarisch zou fijn zijn.