Over restaurant UNO

Genieten in Den Haag

In deze moderne, warme zaak hangt een heerlijke gastvrije sfeer. Je voelt je ontzettend welkom en voelt dat dit een geweldige lunch of diner gaat worden. De chef serveert je het lekkerste uit de wereldkeuken. Wanneer gaan we weer?

Meer informatie over restaurant UNO

Zondag vanaf 11:00
- Lunch vanaf 11:00

KellyVries64 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wat komen wij toch graag bij UNO! De bediening is altijd vriendelijk! De pizza carpaccio is mijn favoriet! Daarnaast serveren zij ook heerlijke Italiaanse wijnen. Of gewoon een paar lekkere borrelhapjes op het leuke terras! Zeker een aanrader!
Ellen T.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Lekker gegeten, maar personeel wordt uitgekafferd aan tafel. Na het eten werd ons de rekening opgedrongen en we konden gaan....niet echt klantvriendelijk
Nicole-1969 .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Vandaag bij Uno pizza's besteld om op kantoor te eten. We hadden gebeld en aangegeven dat we de pizza's rond 13.15 uur zouden komen ophalen. Kom ik daar aan zijn de pizza's nog niet klaar. Kan gebeuren. Nadat ik bijna 15 minuten had zitten wachten kreeg ik van een medewerker door dat het nog 5 minuten zou duren. Na 10 minuten maar eens gaan vragen hoelang die 5 minuten nog zouden duren. Al met al ruim een halfuur op de pizza's gewacht. Volgens mij zijn pizza's sneller klaar maar goed. Geen enkel excuus of uitleg van het personeel waarom het zo lang heeft moeten duren. Wat mij betreft zegt de naam al genoeg Uno, een keer maar nooit meer!
Gdoornhof .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Wij werden erg vriendelijk ontvangen. Ook eenmaal aan tafel kregen wij alle aandacht van de obers, we voelden ons echt gast!
Zeker een aanrader voor een avondje gezellig eten. Goede prijs/kwaliteit verhouding.
Andreas T.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Met Iens dinerdeal vrijdagavond gegeten voor het eerst bij UNO. De drie gangen menu waren groot en redelijk lekker. Voor hoofdgerecht heb ik biefstuk gekozen. Naast 3 gangen menu kreeg ik ook welkomsdrank en aan het eind mogen we kiezen koffie of thee. Prijskwaliteit verhouding was goed. Vriendelijke en snelle bediening. Sfeer was prima.
Freekjanssen .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Wat een teleurstelling was dit restaurant. Na gezellig een middag gewinkeld te hebben hier eens naar binnen gewandeld. Personeel heeft geen idee wat we bedoelen als we een Nastro Azzuro bestellen en komt met een heel ander drankje aan. We bestellen ons eten, pizza en pasta en hebben hier ruim 45 min op moeten wachten. De pizza was lauw en de pasta ook. Voor een volgende ronde drank moeten wij 3 keer seinen voor men door heeft dat we aandacht willen. Nee voor ons geen 2e keer.
Roel T.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Het eten was prima. Royale porties en van prima kwaliteit. De bediening was erg vriendelijk en welwillend. We stonden zelf een beetje op tijd, maar het lukte hen prima om ons door het menu te loodsen binnen het tijdskader. Mooi zicht van achter het raam op de Grote Markt.
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Iens Dinnerdeal bij UNO gehad. Goede service, leuk restaurant, het eten was matig. Allereerst was het ontzettend veel. Daarnaast allemaal net niet: droog brood, salade die al 3 uur klaar staat, koude borden. Als ze overal de helft van hadden geserveerd én de borden mooi hadden opgemaakt, was het al veel beter geweest. Ik had dan wellicht ook nog meer drinken besteld, maar dat kreeg ik er nu niet eens meer bij in.
André V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Uitstekend verzorgd diner. Niets wordt eraf geraffeld (zoals wel eens voorkomt bij een IENS Dinnerdeal). Heel aardige en betrokken bediening. Wij waren niet in staat de trappen naar het restaurant op te gaan, maar er werd meteen beneden in de brasserie wat geregeld. En het was gewoon lekker. Hier komen we terug.
André T.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2016
Met Iens dinerdeal gisterenavond gegeten voor het eerst bij UNO. De drie gangen menu waren groot en redelijk lekker. Voor hoofdgerecht heb ik zalm gekozen. De zalm was een beetje te zoutig. Naast 3 gangen menu kreeg ik ook welkomsdrank en aan het eind cappucino. Prijskwaliteit was goed. Vriendelijke en snelle bediening. Sfeer was prima.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Het was zeker gezien de prijs geweldig. We hebben van de iensdeal genoten. We werden bij binnenkomst vriendelijk begroet en de verdere bediening was heel de avond prima. Het eten was uitgebreid en erg lekker. Hier ga je met een voldaan gevoel weg. Een topper!
Connaisseurs .
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Het menu van de iens dinner deal was verrassend en erg uitgebreid. De proeverij van voorgerechten viel bij ons zeer in de smaak en ook de tiramisu die we als nagerecht kregen heb ik nog nooit ergens zo lekker gegeten. Vriendelijke bediening en goede service. Zeker een aanrader!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Gebruik gemaakt van de Iensdeal want ken Den Haag nog niet zo goed, culinair gezien. Leuke zaak maar hadden op basis van de fotoos meer verwacht; een echt restaurant, dit oogt meer als bar/eetcafe/bistro. Maar goed... werden vriendelijk ontvangen en verblijd met een glaasje prosecco, dan het heerlijke brood met wat smeersels, 2 volle schalen voor 4 personen! Dan weer 2 grote schalen : 1 met calamares, gambaas en campignons, de andere met vooral veel vleeswaren en wat extra als gevulde peper met kaas. Allemaal heel lekker alleen de rosbief was taai; maar veel, mensen !! Dan het hoofdgerecht; 3 van ons namen de zalm; 1 de bief. Lekker met sausje, frietjes en sla. Net goed gegaard. Dan ook nog eens een flinke punt Tiramisu. Echt we konden de hele avond geen pap meer zeggen (mag best minder denk ik). De wijn is goed en beslist niet duur. De bedienende jongemannen zijn erg aardig en vlot. We hebben een leuke avond hier gehad en gaan zeker nog eens terug.
Ilona Z.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Goed geregeld, niet duur. Lekker eten, aardige bediening. Voor herhaling echt vatbaar!! Voorgerecht super, van alles wat (ookvoor diegene zonder kaas), hoofdgerecht mochten we kiezen, was ook prima, toetje mag iets kleiner..
Donna D.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Lekker gegeten bij Uno. Reserveren ging erg makkelijk. Verhouding kwaliteit / prijs zeer goed. Vriendelijk bediening. Prima locatie.
Stefpeet .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Wij hebben vorige week bij jullie een pizza en een salade beef gegeten en dat was in alle opzichten super! Snel geserveerd, aangepast aan mijn zwangerschap, goede vriendelijke bediening maar vooral zeer boven verwachting kwaliteitsvoedsel!! Complimenten aan de kok, en de algehele zorg voor alles!
Croque .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Beschamend slechte service. Na tweemaal vragen of de gerechten vegetarisch zijn, visten we stukken rundvlees uit de soep. Dat kan echt niet: slordig en respectloos naar de gasten.
De duidelijk onervaren bediening (lepel vergeten, wist niet wat de dagsoep was) bood geen excuses aan, maar schoof de schuld af op de keuken en kwam niet met een handreiking, behalve een kopje andere soep. De linzensoep stond nog op de rekening na afloop.
Na bijna twee weken nog altijd geen reactie op de e-mail naar de bedrijfsleider. Ik kom niet meer terug na zulke blunders.
Korina .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Ik heb hier samen met een vriendin een high wine gedaan. Kosten 24,50 per persoon en daar zitten 3 glazen wijn bij. Voor dat geld verwacht je wat kleine hapjes, maar niets was minder waar. We kregen een 4 gangen diner met ongelooflijk veel en bijzonder goed klaargemaakt eten. Daarbij 3 volle glazen heerlijke wijn en een topbediening. Wij gaan hier zeker nog een keer naar terug!.
Tim.claassens .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Ik vond persoonlijk het voorgerecht uitermate lekker. We kregen verschillende Italiaanse hammen, salami's, zalm en carpaccio bonbons. Als hoofdgerecht gegaan voor een heerlijke pasta en het dessert was ook om over naar huis te schrijven.
Wij gaan zeker nog een keer terug!
Arja S.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2015
Het 3 gangen menu was heerlijk. Vooraf een glas bubbels, een schaal met stokbrood en lekkere smeersels. Vriendelijke bediening. Leuk uitzicht op het plein. We gaan zeker nog een keer terug.