United Spices

Brede Havenstraat 6 3131 BC Vlaardingen Nederland Kaart

Over restaurant United Spices

Wereldse smaken

Wat je zou proeven als je een hap van de wereld zou nemen. Smaken uit verschillende culturen die in volmaakte harmonie voor een culinair wereldwonder zorgen. Een heerlijke reis van vier gangen, waar ook vegetariërs meer dan welkom zijn.

Meer informatie over restaurant United Spices

• Datum van je bezoek: 18 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Dineke K. Fijnproever (5 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Voor de 2de keer gegeten bij United Spices. Het was weer gewéldig. Het menu was niet veranderd, maar toch weer iets anders dan de vorige keer! Héérlijk.! De mensen die het restaurant runnen zijn bedreven en je voelt je er meteen thuis.
Zéér zeker de moeite waard. Dus ik zeg...ga er eens eten en ervaar het zelf.
Top.!
Mesebo B. Fijnproever (6 recensies) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Het is tussen de vreetschuren in Vlaardingen lastig om iets bijzonders te vinden, maar het is gelukt: United Spices! Twee donderdagen achter elkaar gegeten en twee keer was het geweldig.
De kokkin is een kunstenares: elk detail klopt, van opmaak tot 'op smaak.'
De sladressing van jonge druifjes is verrassend lekker, de huisgemaakte hummus is meesterlijk gekruid, calamares heb ik in Nederland nog nooit ergens beter gegeten dan hier en dat geldt ook voor de adana kebab met rauwe ui.
De huisgerookte zalm en de carpaccio zijn briljant, de kip is de lekkerste die je ooit hebt gegeten en de borden worden prachtig opgemaakt.
Reserveer, ga erheen, neem het verrassingsmenu en geniet!
Judith8910 . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Was weer zoals gewoonlijk heerlijk! Nemen altijd het verassingsmenu en is altijd geweldig! Alle smaken kloppen gewoon! Nog nooit zo lekker gegeten
Manita B. Fijnproever (6 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Gisteravond weer heerlijk gegeten bij jullie.
Voor de verandering eens van de kaart ipv het verrassingsmenu...
De kippendijen zijn een echte aanrader!
Op naar de volgende keer hier eten :)
Es010 . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Heerlijk gegeten, gekozen voor het driegangenmenu. Carpaccio was super, als hoofdgerecht diverse kleine tapas/mezes. Als dessert van alles wat: o.a. brownie, baklava, heerlijke witte chocolade. Vriendelijke bediening en ook leuk dat de kokkin kwam vragen waar je zin in had.
Helaas was het eten niet zo veel voor de wat grotere eters.
We vonden de rekening best wel wat hoog.
Peter K. Gastronoom (39 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Op uitnodiging van schoondochter en zoon bij united spices gegeten. Wat een heerlijkheid om daar te gaan eten, vooraf brood met humus. Dit is de lekkerste humus die ik heb gegeten, pittig goed van smaak. We hebben de aanrader genomen de kippen-dijen, heerlijk, goede opmaak van het boord en de gegrilde groenten prima. Huisgemaakte ketchup, bijgerecht knapperige aardappelen. Aanrader komen nog een keer terug
Anja D. 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Een nieuw concept maar weer super lekker gegeten. Een echte aanrader!!! Wat een heerlijke gerechten en fantastische smaken!! Vriendelijke bediening.
Willeke020 . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Gisteravond per toeval binnen gestapt. Wat een traktatie! Dit restaurant behoord qua eten tot het hogere segment. Bij binnenkomst vriendelijk ontvangen door de eigenaar/gastheer die ook direct de jassen in ontvangt nam. De gerechtjes waren allemaal even lekker. Er is een open keuken, wat ik persoonlijk altijd fijn vind, waar je ziet dat de kokkin alles vers bereidt. Gelukkig blijven er nog een aantal gerechtjes die we gegeten hebben ook op de nieuwe kaart bestaan.
Bedankt voor de super avond!!
Zeker voor herhaling vatbaar!!!
Raymondkool . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Wij hebben een geslaagde avond gehad. De ravioli was werkelijk top. Ook de andere gerechten waren heerlijk. Wij komen zeker nog een keer terug.
Ewoud B. Gastronoom (29 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Heerlijk mediterraan (midden-oosten) eten, als het ware bij de familie thuis. Er is geen sprake van een menu (dit gaat veranderen), maar alleen de vraag hoeveel gangen je wil. Goede afwisseling met vis en vleesgerechten, waarbij het derde gerecht (een 6 tal mezes) zeker de moeite waard is. Evenals het heerlijke nagerecht. Zeker doen als je er tegen kan om niet vooraf te weten wat je gaat eten. Verbeterpuntje; iets meer aandacht voor de wijn.
Linda V. Bourgondiër (4 recensies) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Erg verrassende gerechten en vooral smaken! Het voorgerecht en de 6 tussengerechten waren heerlijk en pittig soms. Het hoofdgerecht vonden wij helaas wat tegenvallen, maar er werd meteen iets anders aangeboden. Het nagerecht was weer erg geslaagd en niet te zoet. Limoncello prijzig maar lekker! Bediening prima, persoonlijke aandacht, toiletten schoon, kortom een geslaagde avond in een intieme sfeer!
Dd.sprangers . 1e beoordeling (1 recensie) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Zeer lekker gegeten! De gerechten zaten vol verrassingen, heerlijke smaken en mooi opgemaakte borden.

Ook de service was top. Ik denk dat wij een nieuwe favoriet hebben en zullen zeker terugkomen.
Marijeklein . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Verrassend eten, leuk concept met 4 gangen surprise. Alles vers en goede mix tussen groente, vlees en vis. Bediening was vriendelijk en attent. Wijn uitstekend.
Kortekaa . 1e beoordeling (1 recensie) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
we hebben ons laten verrassen oa het menu was erg lekker ,we waren er niet eerder geweest gaan zo nog eens aan schuiven
Robberecht . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gisteren heb ik heerlijk gegeten bij United Spices. Wij hadden gekozen voor het vier gangen diner. Wij kregen allemaal verrassende gerechten die ik zelf nooit had verzonnen. De bediening was prima, af en toe wat klungelig maar dat maakte het juist leuk. Ze hadden ook humor. De chefkok kwam op het einde ook nog een praatje maken en vroeg of alles naar wens was geweest, erg gastvrij. De inrichting vond ik wat minder. Ik denk dat ze het veel gezelliger kunnen maken door echte planten neer te zetten, wat leuke dingen op de tafel etc. Wij komen zeker nog een keer terug om de verrassende gerechten te mogen proeven!!
Wilsi . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Door de waardebonnen van AH bij United Spices zaterdagavond gegeten.
Bij het binnenkomen heel vriendelijk en behulpzaam wat betreft de jassen ( was bij het weggaan minder, niet geholpen en de jassen hingen een beetje onhandig in een hoek)
Het eten was zeer verrassend, de eigenaar kwam vragen of er nog allergieën waren of speciale wensen. Er werden in de loop van de avond verschillende gerechtjes op tafel gezet...Super, gezellig en voldoende.
Een min puntje vond ik de deur, er is een soort van halletje gemaakt van gordijn, het was die avond koud buiten ,dus telkens als de deur openging ( door mensen die buiten gingen roken) kwam er een koude windvlaag binnen. Mijn bezoek is zeker voor herhaling vatbaar.
Bmwx3 . Bourgondiër (2 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten bij united spices
De bediening en verzorging was prima
United spices is gevestigd in een weinig sfeervol pandje,met uitzicht op een onooglijke sportschool.
Enige sfeervolle aankleding zou geen kwaad kunnen
Arjendejong . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Het was weer een hele belevenis.

Heerlijk eten, verrassend en geweldige mensen die hun vak verstaan

Ik kom zeker snel weer terug.

Bedankt
Janpols . Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Via IENS gereserveerd met mededeling dat er twee vegetariërs in het gezelschap waren met het verzoek om eens wat anders te maken dan de eeuwige spinazie quiche. Ze hadden een feest menu voor de vegetariërs gemaakt en wij hebben ook overheerlijk gegeten in een gezellige sfeer.