Unicum

Strandweg 82 3151 HV Hoek van Holland Nederland Kaart

Over het restaurant Unicum

Restaurant Unicum staat bekend als een op en top familie restaurant voor jong en oud. Met een prachtig uitzicht over de Nieuwe Waterweg in Hoek van Holland zit u bij ons heerlijk aan tafel. Wij hebben gastvrijheid en kwaliteit hoog in het vaandel staan. Wij hebben altijd wisselende seizoensgerechten op de menukaart staan en onze chef weet u daarmee altijd te verrassen. Onze beroemde Stroganoff, die wij natuurlijk nog orgineel aan tafel bereiden, zal altijd op onze menukaart staan. Wij heten u graag van harte welkom in ons restaurant.

Meer informatie over restaurant Unicum

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Vrijdag vanaf 16:30
Zaterdag en Zondag vanaf 12:00

Jouw recensie over het restaurant Unicum

Pim V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Anny V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk eten, gezellige entourage en vlotte bediening
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Samen met een vriendin eens heerlijk bijgepraat, dus we hadden geen haast, bediening speelde daar perfect op in.. super avondje gehad.
Piet K.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Een perfecte avond,heel goed gedineerd, in mooi restaurant.
Met de kinderen en kleinkind.
Gehad van onze kinderen voor onze huwelijksdag.
Hanssie J.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
heerlijk gegeten ontvangst was prima. Aad Moerman straalt nog steeds de liefde voor zijn vak uit. top zaak met toppersoneel. Wachttijd was precies goed.
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Echt heerlijk gegeten hele goede biefstuk
Mirel V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
gezellig avond gehad. we hebben heerlijk gegeten. keuze genoeg en voor ieder wat wils.
vrienddijk persoon. een top avond
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Als vanouds gastvrij onthaal en heerlijke diversiteit in gerechten. Voldoende (ruime) porties, niet overdadig maar goede wijnkeuze mogelijk. Altijd gezellig en vriendelijke en vlotte bediening.
Natuurlijk opnieuw bezoek.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het eten is er altijd prima en de bediening vriendelijk. Waarom de Chateau Briand niet aan de Waterweg te krijgen is, blijft voor mij een vraag.
Karina B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We heerlijk gegeten met familie
+ heerlijke stoelen , vriendelijke bediening
- Toiletten zijn gedateerd w.c potten zijn erg laag voor ouderen is dat moeilijk.
Fred Z.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Een lunch in Hoek van Holland aan de nieuwe Waterweg, Koningin Emmaboulevard. Goede en snelle bediening met een goed getapt pilsje en een redelijke witte wijn. Het lekkerbekje was inderdaad wat de naam al aangeeft..... en klein en donker gebakken vismoot. De gaarheid van de vis was prima, maar de korst eromheen te doorbakken. Voor de prijs kwaliteit verhouding had het wel iets meer mogen zijn. Niet helemaal wat we er hadden kunnen verwachten van dit mooi gelegen restaurant.
Ook de hoeveelheid bijgeserveerde garnituren was karig voor twee personen. Volgende keer beter.
Bob Jan G.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Traditioneel restaurant met zeer correcte en vlotte bediening. Klassieke maar goede kaart. Sommige gerechten worden nog aan tafel bereid. Op ons plekje was het erg warm en had de airco wel aan gemogen. Hadden we ook kunnen vragen. We komen er iedere jaar een keer en houden dat zeker vol.
Ralf V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Door het mooie weer leek het ons een goed idee om richting Hoek van Holland te reizen om in de buurt van het strand te eten. Aan de telefoon werd ons al netjes meegedeeld dat het aan het strand wat frisser was dan elders in het land. Er werd zowel buiten als binnen een plaats voor ons vrij gehouden.
Eenmaal aangekomen bleek dat er genoeg zon was om nog lekker buiten te eten. Wij beiden hebben 'de wandeling' als voorgerecht genomen, de hapjes die hier geserveerd werden waren zeer smakelijk. De hoofdgerechten waren iets minder bijzonder, maar niettemin ook erg lekker. Met mooi weer komen wij zeker weer richting Unicum!
Trix H.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten met 8 personen. Alles was perfect. De bediening was erg vriendelijk en het eten was ruim voldoende en erg smakelijk. Lekkere salade en goede, knapperige patat erbij. Complimenten!
Donzter .
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Fantastische locatie met zicht op de haven en de schepen die langsvaren. Goed bereikbaar en voldoende parkeerplaatsen. Service? Trek een overhemd en pantalon aan want dan wordt je goed en snel geholpen. Heb je een t-shirt aan? Dan lijkt het wel alsof je euro's minder waard zijn dan die van je buurman met een overhemd aan. De manager en het personeel roken na sluitingstijd in het eetgedeelte (niet fijn, geur blijft hangen). Eten wel heerlijk.
Macelyn .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2015
We hebben hier nu twee keer gegeten en zijn redelijk tevreden. Toch zullen we hier niet meer snel terug keren, aangezien de keuze voor een vegetarisch menu echt beneden peil is. Vind je tegenwoordig bijna overal minmaal vier vegetarische keuzes op de menukaart; hiermee loopt dit restaurant behoorlijk achter en krijg je daardoor het gevoel dat ze niet echt meegaan met de tijd.
Eleo N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Binnen was het redelijk vol en benauwd dus ondanks de wind buiten eten rond 12.00 uur.
meteen aan de raamzijde bij het water zaten we prima, weinig last van de wind en vriendelijke bediening.
we wilden graag een kabeljauwschotel samen delen, geen probleem.
was best lekker maar de patatjes waren ronduit vies, zulke slechte frietjes eet ik niet eens.
helaas had mijn vriend veel trek en heeft de patat toch opgegeten.

erg aardig dat er geen 2de couvert in rekening werd gebracht.
maar voor de patat ga ik elders.
Lydi K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2015
Heerlijk. We stapten bij haven uit de trein omdat ie niet verder reed naar strand. We liepen langs Unicum en dat stal direct ons hart wegens aparte architectuur en uitgebreide kaart. Na strandwandeling dus daar gegeten. Schnitzel sappig vlees met krokante korst en super tongstrelend roomchampignonsausje en smakelijk veegje pesto. Ook gezellige ober. Patatjes en salade normaal. Gaan nog eens terug om driegangen uit te proberen. Heerlijk in zon uit de wind op terras.
eric K.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2015
Afgelopen weekend gegeten bij unicum met z'n 4-en. Bij binnenkomst is er geen gastheer/vrouw om je welkom te heten. Je staat een beetje onbeholpen met je jas die je dan zelf wegmoffelt in de kast. Onze tafel was njet gereed om half 8, waar we voor haddn gereserveerd. Op zich vonden we dat geen probleem, we hebben gewacht aan de bar. Al staande aan de bar kregen we onze menukaarten (dat leest niet echt lekker met zon grote kaart in de hand). Dat vonden wij niet echt sjiek. Aan tafel hebben we wel genoten. Het eten was erg lekker, bediening goed en vlot. Dat was goed geregeld! Maar toch een 7 ivm het eerste gedeelte van de avond.
AM S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Gisterenavond bij Unicum gegeten met vrienden. Waren onze ervaringen voorheen prima, gisterenavond viel het heel erg tegen. Het was er vol en té druk. We hadden een tafel gereserveerd om half acht, maar ons werd meegedeeld dat de reservering telefonisch geannuleerd was. Maar die smoes was al eerder gebruikt bij andere gasten, dat vingen wij toevallig op. Uiteindelijk zaten we pas om kwart over negen! aan tafel. Onze opmerkingen hierover werden weggelachen. Vervelend. Het eten was wel goed maar het plezier erin was ons vergaan. Jammer! Wij gaan er in de weekenden in ieder geval niet meer eten.